Ogłoszenie o zamówieniu Nr 39669-2015 z dnia 20.03.2015 r. Odnowa oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich w 2015 roku z podziałem na zadania.

 


ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY 

            Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na odnowę oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich w 2015 roku z podziałem na zadania: Zadanie 1 Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, Zadanie 2 Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży, Zadanie 3 Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach, Zadanie 4 Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce, Zadanie 5 Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach, zakończone zostało wyborem oferty na:

Zadanie 1: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „DROGPOL” Sp. z o.o., ul. 3-go Maja 39, 42-360 Poraj;

Zadanie 2: Przedsiębiorstwo „DUBR” Sp. z o. o., ul. Łódzka 247 d, 25-655 Kielce;

                   Zadanie 3: Przedsiębiorstwo „DUBR” Sp. z o. o., ul. Łódzka 247 d, 25-655 Kielce;

                   Zadanie 4: Przedsiębiorstwo „DUBR” Sp. z o. o., ul. Łódzka 247 d, 25-655 Kielce;

Zadanie 5: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „DROGPOL” Sp. z o.o., ul. 3-go Maja 39, 42-360 Poraj.

Wybrano oferty z największą ilością punktów, spełniające warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:

  1. GDT WEKTOR Sp. z o. o., ul. Lipowa 49a, 11-042 Jonkowo na:

Zadanie Nr 1: (przy kryterium oceny: cena – 353 276,91 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 95,45 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 96,45 pkt.;

Zadanie Nr 2: (przy kryterium oceny: cena – 174 716,27 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 97,83 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 98,83 pkt.;

Zadanie Nr 3: (przy kryterium oceny: cena – 232 580,95 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 95,01 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 96,01 pkt.;

Zadanie Nr 4: (przy kryterium oceny: cena – 134 680,08 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 95,14 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 96,14 pkt.;

Zadanie Nr 5: (przy kryterium oceny: cena – 322 855,94 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 97,46 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 98,46 pkt.;

  1. Przedsiębiorstwo „DUBR” Sp. z o. o., ul. Łódzka 247 d, 25-655 Kielce na:

Zadanie Nr 1: (przy kryterium oceny: cena – 348 541,16 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 96,74 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 97,74 pkt.;

Zadanie Nr 2: (przy kryterium oceny: cena – 172 650,43 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 99,00 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 100,00 pkt.;

Zadanie Nr 3: (przy kryterium oceny: cena – 223 217,45 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 99,00 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 100,00 pkt.;

Zadanie Nr 4: (przy kryterium oceny: cena – 129 430,44 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 99,00 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 100,00 pkt.;

Zadanie Nr 5: (przy kryterium oceny: cena – 325 353,20 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 96,72 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 97,72 pkt.;

  1. Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Sp. z o.o., ul. Południowa 17/19, 97-300 Piotrków Trybunalski na:

Zadanie Nr 1: (przy kryterium oceny: cena – 366 308,60 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 92,05 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 93,05 pkt.;

Zadanie Nr 2: (przy kryterium oceny: cena – 181 280,27 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 94,29 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 95,29 pkt.;

Zadanie Nr 3: (przy kryterium oceny: cena – 233 872,45 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 94,49 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 95,49 pkt.;

Zadanie Nr 4: (przy kryterium oceny: cena – 134 999,88 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 94,92 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 95,92 pkt.;

Zadanie Nr 5: (przy kryterium oceny: cena – 339 861,39 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 92,59 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 93,59 pkt.;

  1. Joanna Łowińska Firma "HUNTER", ul. Dębowa 49/15, 61-458 Poznań na:

Zadanie Nr 1: (przy kryterium oceny: cena – 421 186,19 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 80,06 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 81,06 pkt.;

Zadanie Nr 2: (przy kryterium oceny: cena – 217 679,87 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 78,52 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 79,52 pkt.;

Zadanie Nr 3: (przy kryterium oceny: cena – 282 197,67 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 78,31 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 79,31 pkt.;

Zadanie Nr 4: (przy kryterium oceny: cena – 163 894,43 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 78,18 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 79,18 pkt.;

Zadanie Nr 5: (przy kryterium oceny: cena – 406 697,66 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 77,37 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 78,37 pkt.;

  1. Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowe Drogownictwa S. A., Woskrzenice Duże 132, 21–500 Biała Podlaska na:

Zadanie Nr 1: (przy kryterium oceny: cena – 405 025,22 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 83,25 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 84,25 pkt.;

Zadanie Nr 2: (przy kryterium oceny: cena – 195 939,00 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 87,23 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 88,23 pkt.;

Zadanie Nr 3: (przy kryterium oceny: cena – 253 363,64 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 87,22 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 88,22 pkt.;

Zadanie Nr 4: (przy kryterium oceny: cena – 151 860,72 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 84,38 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 85,38 pkt.;

Zadanie Nr 5: (przy kryterium oceny: cena – 363 564,13 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 86,55 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 87,55 pkt.;

  1. SAFEROAD GRAWIL Sp. z o. o., ul. Komunalna 7, 87-800 Włocławek na:

Zadanie Nr 1: (przy kryterium oceny: cena – 384 329,61 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 87,73 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 88,73 pkt.;

Zadanie Nr 2: (przy kryterium oceny: cena – 197 774,90 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 86,42 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 87,42 pkt.;

Zadanie Nr 3: (przy kryterium oceny: cena – 257 514,03 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 85,81 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 86,81 pkt.;

Zadanie Nr 4: (przy kryterium oceny: cena – 147 505,41 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 86,87 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 87,87 pkt.;

Zadanie Nr 5: (przy kryterium oceny: cena – 352 503,36 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 89,27 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 90,27 pkt.;

  1. Freeway Service Ciepliński Sp.K., ul. Toruńska 161A, 87-800 Włocławek na:

Zadanie Nr 5: (przy kryterium oceny: cena – 321 269,06 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 97,95 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 98,95 pkt.;

  1. DROG-MAL Sp. z o. o., ul. Wyspiańskiego 24A, 57-300 Kłodzko, adres do korespondencji: ul. Nowowiejska 31/9, 50-315 Wrocław na:

Zadanie Nr 5: (przy kryterium oceny: cena – 333 705,36 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 94,30 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 95,30 pkt.;

  1. DROG-MAL Sp. z o. o., ul. Wyspiańskiego 24A, 57-300 Kłodzko, adres do korespondencji: ul. Nowowiejska 31/9, 50-315 Wrocław na:

Zadanie Nr 4: (przy kryterium oceny: cena – 134 627,44 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 95,18 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 96,18 pkt.;

  1. Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „DROGPOL” Sp. z o.o., ul. 3-go Maja 39, 42-360 Poraj na:

Zadanie Nr 1: (przy kryterium oceny: cena – 340 594,04 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 99,00 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 100,00 pkt.;

Zadanie Nr 2: (przy kryterium oceny: cena – 172 692,00 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 98,98 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 99,98 pkt.;

Zadanie Nr 3: (przy kryterium oceny: cena – 223 303,55 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 98,96 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 99,96 pkt.;

Zadanie Nr 4: (przy kryterium oceny: cena – 129 455,04 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 98,98 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 99,98 pkt.;

Zadanie Nr 5: (przy kryterium oceny: cena – 317 849,86 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 99,00 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 100,00 pkt.;

  1. BUDOMOST Sp. z o. o., Zaścianki, ul. Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok na:

Zadanie Nr 1: (przy kryterium oceny: cena – 421 049,32 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 80,08 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 81,08 pkt.;

Zadanie Nr 2: (przy kryterium oceny: cena – 208 558,80 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 81,95 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 82,95 pkt.;

Zadanie Nr 3: (przy kryterium oceny: cena – 256 799,08 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 86,05 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 87,05 pkt.;

Zadanie Nr 4: (przy kryterium oceny: cena – 136 425,70 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 93,92 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 94,92 pkt.;

Zadanie Nr 5: (przy kryterium oceny: cena – 392 932,50 zł i termin płatności faktury -  30 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 80,08 pkt.;  termin płatności faktury -  1 pkt., razem – 81,08 pkt.

 

Białystok, dnia 17.04.2015r.

 


Zbiorcze zestawienie otwartych ofert z dnia 09.04.2015 r. na Zadania 1-5 dostępne do pobrania poniżej.


Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/


Białystok: Odnowa oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich w 2015 roku z podziałem na zadania: Zadanie 1 Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, Zadanie 2 Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży, Zadanie 3 Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach, Zadanie 4 Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce, Zadanie 5 Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach.
Numer ogłoszenia: 39669 - 2015; data zamieszczenia: 20.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 67 67 130, faks 85 67 67 153.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich w 2015 roku z podziałem na zadania: Zadanie 1 Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, Zadanie 2 Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży, Zadanie 3 Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach, Zadanie 4 Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce, Zadanie 5 Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowa oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich w 2015 roku z podziałem na zadania: Zadanie 1 Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, Zadanie 2 Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży, Zadanie 3 Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach, Zadanie 4 Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce, Zadanie 5 Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w cz. VIII ust. 1pkt.1) SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: wykazanie wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednego zamówienia na wykonanie odnowy lub wykonanie nowego oznakowania poziomego nawierzchni, o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN brutto wraz z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest dysponowanie: malowarką, frezarką wraz z informacją o dostępie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia warunku wymagane jest: wskazanie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (min. jedna osoba odpowiedzialna za realizację zamówienia) oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w cz. VIII ust. 1pkt.1) SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania z załączeniem dowodów* dotyczących wymaganych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.(Zamawiający nie wymaga złożenia do oferty informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Zamawiający nie wymaga wykazania wszystkich robót budowlanych jedynie te, które spełniają warunki określone w cz. VII ust. 2) - załącznik Nr 4, *Dowodem, o którym mowa powyżej jest poświadczenie. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, jako dowód traktowane będą również inne dokumenty Wykonawcy. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty innych podmiotów. 1) Poleganie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W sytuacji, gdy Wykonawca przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych art. 26 ust. 2b ustawy zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu: - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (oryginał). Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zmówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. (Wzór przykładowego zobowiązania dołączono do SIWZ) Jeżeli, Wykonawca wykazując spełnianie warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia polega na zasobach innych podmiotów na zasadach, określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: - oświadczenia, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust.1 ustawy. - aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Powołanie się przez Wykonawcę na doświadczenie podmiotu trzeciego i posiadane przez niego referencje będzie dopuszczalne wyłącznie w sytuacji, gdy ten podmiot będzie brał udział w wykonaniu zamówienia (co do zasady jako podwykonawca). Dokumenty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (pełnomocnictwo).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Termin płatności faktury - 1

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok pokój 103.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2015 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odnowa oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich w 2015 roku z podziałem na zadania: Zadanie 1 Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowa oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich w 2015 roku z podziałem na zadania: Zadanie 1 Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin płatności faktury - 1

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odnowa oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich w 2015 roku z podziałem na zadania: Zadanie 2 Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowa oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich w 2015 roku z podziałem na zadania: Zadanie 2 Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin płatności faktury - 1

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odnowa oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich w 2015 roku z podziałem na zadania: Zadanie 3 Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowa oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich w 2015 roku z podziałem na zadania: Zadanie 3 Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin płatności faktury - 1

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odnowa oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich w 2015 roku z podziałem na zadania: Zadanie 4 Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowa oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich w 2015 roku z podziałem na zadania: Zadanie 4 Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin płatności faktury - 1

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odnowa oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich w 2015 roku z podziałem na zadania: Zadanie 5 Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowa oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich w 2015 roku z podziałem na zadania: Zadanie 5 Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin płatności faktury - 1

Metryka strony

Udostępniający: Krzysztof Godlewski - Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Krzysztof Godlewski

Wprowadzający: Krzysztof Godlewski

Data wprowadzenia: 2015-03-20

Data modyfikacji: 2015-04-17

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2015-03-20