Ogłoszenie o zamowieniu Nr 305568 - 2015 z dnia 12.11.2015Zad.1:Dostawa komputerów i licencji oprogramowania biurowego;Zad.2:Dostawa oprogramowania do projektowania i tworzenia dokumentacji obiektów inż. ląd.Zad.3:Dostawa routerów;4:Dostawa kserokopiarki

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: Dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania:

Zadanie 1: Dostawa komputerów i licencji oprogramowania biurowego

Zadanie 2: Dostawa oprogramowania do projektowania i tworzenia dokumentacji obiektów inżynierii lądowej

Zadanie 3: Dostawa routerów

Zadanie 4: Dostawa kserokopiarki wielofunkcyjnej

zakończone zostało wyborem oferty:

Zadanie 1: Centrum Informatyki ZETO S.A., ul. Skorupska 9, 15-048 Białystok.

Zadanie 2: Cadsoft Tomasz Grzyb, ul. Bema 60, 01-244 Warszawa.

Zadanie 3: Centrum Informatyki ZETO S.A., ul. Skorupska 9, 15-048 Białystok.

Zadanie 4: Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe PROMIT Lucjan Tymiński, ul. Dąbrowskiego 28, 15-872 Białystok.

Wybrano oferty najkorzystniejsze, spełniające warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, które uzyskały najwyższą ilość punktów. W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:

Zadanie 1:

         Centrum Informatyki ZETO S.A., ul. Skorupska 9, 15-048 Białystok (przy kryterium oceny: cena –  98,00 pkt.; termin realizacji zamówienia  - 2,00 pkt; łącznie: 100,00 pkt).

Zadanie 2:

  1. Procad S. A. ul. Kartuska 215, 80-122 Gdańsk (przy kryterium oceny: cena –  93,43 pkt.; termin realizacji zamówienia  - 2,00 pkt; łącznie: 95,43 pkt);

  2. Cadsoft Tomasz Grzyb ul. Bema 60, 01-244 Warszawa (przy kryterium oceny: cena –  98,00 pkt.; termin realizacji zamówienia  - 2,00 pkt; łącznie: 100,00 pkt).

Zadanie 3:

  1. System Data Sp. z o. o., ul. Sienkiewicza 42, 39-300 Mielec (przy kryterium oceny: cena –  89,60 pkt.; termin realizacji zamówienia  - 2,00 pkt; łącznie: 91,60 pkt);

  2.  Centrum Informatyki ZETO S.A., ul. Skorupska 9, 15-048 Białystok (przy kryterium oceny: cena –  98,00 pkt.; termin realizacji zamówienia  - 2,00 pkt; łącznie: 100,00 pkt).

  3. Przedsiębiorstwo Innowacyjno – Wdrożeniowe KOMSERWIS Sp. z o. o. ul. Piasta 16, 15-044 Białystok (przy kryterium oceny: cena –  94,88 pkt.; termin realizacji zamówienia  - 2,00 pkt; łącznie: 96,88,00 pkt).

Zadanie 4:

Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe  PROMIT Lucjan Tymiński, ul. Dąbrowskiego 28, 15-872 Białystok (przy kryterium oceny: cena –  98,00 pkt.; termin realizacji zamówienia  - 2,00 pkt;     łącznie: 100,00 pkt). 

25.11.2015r.


Zbiorcze zestawienie ofert

 

Numer oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena zł

(brutto)

Termin realizacji zamówienia

(w dniach)

1

Procard S. A. ul. Kartuska 215, 80-122 Gdańsk

 

zad. 2

 

33 531,03

25 dni

2

Cadsoft Tomasz Grzyb ul. Bema 60,

01-244 Warszawa

 

zad. 2

 

31 967,70

25 dni

3

Promit ul. Dąbrowskiego 28,

15-872 Białystok

 

zad. 4

 

4 797,00

25 dni

4

System Data Sp. z o. o. ul. Sienkiewicza 42,    39-300 Mielec

 

 

zad. 3

 

58 479,12

25 dni

5

Centrum Informatyki "ZETO" S.A.
ul. Skorupska 9, 15-048 Białystok

 

 

zad. 1

zad. 3

 

 

176 892,78

53 468,10

 

25 dni

25 dni

6

Przedsiębiorstwo Innowacyjno – Wdrożeniowe KOMSERWIS Sp. z o. o. ul. Piasta 16, 15-044 Białystok

 

zad. 3

 

55 227,00

25 dni

 

  

20.11.2015r.

 


 

ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA POTENCJALNYCH WYKONAWCÓW

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w odpowiedzi na zapytania potencjalnych wykonawców złożone w postępowaniu na: dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputeroweg i oprogramowania, wyjaśnia, co następuje:

Pytania  I:

Pytanie nr 1

w poz. 17: bęben drukujący na min. 300 tys. wydruków A4.

Nasze pytanie do tego zapisu:

Czy zamawiający dopuści urządzenie posiadające bęben na min. 100 tys., a oferent/gwarant zapewni wydajność podzespołu w okresie gwarancji na wykonanie 300 tys. wydruków, co dla Zamawiającego będzie korzystne, a w okresie pogwarancyjnym przy bieżących potrzebach zapewni tańszą eksploatację?

Uzasadnienie prośby:

W zawiązku z rosnącymi kosztami utrzymania urządzeń, takie rozwiązanie jakie zostało opisane w PZ nie jest korzystne dla Zamawiającego. Większa wydajność podzespołu nie daje gwarancji, że koszt utrzymania będzie mniejszy. Zakup podzespołu (bębna) jest tak wysoki, że przekracza zakup np. 3 szt. bębnów innych producentów. W przypadku uszkodzenia mechanicznego z winy użytkownika (np. zarysowania lub innego uniemożliwiającego poprawną jakość) podzespół jest wymieniany wcześniej niż był przewidziany, a koszty ponosi Zamawiający. Proponujemy najnowsze standardy jakie są zalecane przez producentów: wydajność dopasowana do potrzeb przyszłego użytkownika, doskonała jakość przy niższych kosztach zakupu.

Odpowiedź

Zamawiający podtrzymuje zapis w Zadaniu 4, poz. UW17.: bęben drukujący na min. 300 tys. wydruków A4. Zamawiającemu zależy na jak najrzadszym wykonywaniu czynności serwisowych, a do takich należy min wymiana bębna.

Pytanie nr 2

w poz. 8: pobór mocy w czasie drukowania: 600 W lub mniej.

Nasze pytanie do tego zapisu:

Czy zamawiający dopuści urządzenie posiadające pobór mocy całego systemu poniżej 1500W (1,5KW), a pobór mocy np. drukowania jest w granicach określanych przez Zamawiającego, ale posiadające inne nazewnictwo, które jest ogólnie stosowane dla wygody przyszłego użytkownika oczekującego oszczędności zużycia poboru energii wg indywidualnych potrzeb do wyboru:

  • Eko druk - panel dotykowy nie świeci się w przypadku drukowania z trybu uśpienia;
  • Eko skan - skanowanie dokumentów bez rozgrzewania drukarki;
  • Eko zegar - automatyczna analiza czasu pracy i dostosowanie harmonogramu trybu uśpienia;

- Timer tygodniowy - ustawienie trybu uśpienia na podstawie dnia/daty.

Uzasadnienie prośby:

W urządzeniach najnowszej generacji i z nowszą technologią są określane zapisy, które mówią o ogólnym poborze mocy całego systemu, a szczegółowe funkcje określane zgodnie z potrzebami użytkownika. Przyszły użytkownik wykorzystuje i oszczędza na poborze wg własnych indywidualnych decyzji. Uważamy, że zapis z poz. 8 PZ nie jest zgodny z zasadami uczciwej konkurencji np. nie określa Poboru mocy całego systemu, jako głównego parametru odnoszącego się do całkowitego poboru energii przez urządzenie.

Odpowiedź

Zamawiający podtrzymuje zapis w Zadaniu 4, poz.8.: pobór mocy w czasie drukowania: 600 W lub mniej. Pobór mocy całego systemu jest uzależniony od sposobu wykorzystywania danego urządzenia. W przypadku Zamawiającego istotniejszym parametrem jest pobór mocy w trakcie drukowania.

Pytania II:

Pytanie nr 1

Dotyczy:

Zadanie I: Dostawa komputerów i licencji oprogramowania biurowego

Zestaw komputerowy

Monitor:

Zamawiający specyfikuje:

Monitor

MA1.

Typ

LCD kolorowy 23” panoramiczny,

matryca typu IPS z podświetleniem LED

MA3.

Proporcje wymiarów matrycy

16:10

MA4.

Rozdzielczość natywna

1920x1080 przy 60Hz

       

 

Zamawiający specyfikuje, iż oczekuje monitora LCD 23” z rozdzielczością 1920x1080 i proporcjami wymiarów matrycy 16:10. Według wiedzy Wykonawcy monitor LCD o rozdzielczości 1920x1080 ma proporcje wymiarów matrycy 16:9. Wobec powyższego czy Zmawiający dopuści zaoferowanie monitora LCD  o proporcjach wymiarów matrycy 16:9?

Odpowiedź

Zaszła omyłka pisarska w odniesieniu do parametrów. Proporcje wymiarów matrycy powinny wynosić 16:9.

Pytanie nr 2

Dotyczy:

Zadanie I: Dostawa komputerów i licencji oprogramowania biurowego

Notebook A

Zamawiający specyfikuje:

NA1.

 

Typ

Komputer przenośny typu notebook z ekranem 15,6" o rozdzielczości HD (1366x768) w technologii LED przeciwodblaskowy, jasność min 200 nitów, kontrast min 400:1,

NA4.

Parametry pamięci masowej

Dysk SSD 2,5”, 250 GB bądź większa, o prędkości zapisu i odczytu co najmniej 450 MB/s

NA10.

Certyfikaty i standardy

(…)

Certyfikat EPEAT na poziomie GOLD dla Polski

(….)

Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie notebooka A typ o parametrach:

- ekran 15,6" o rozdzielczości HD (1366x768) w technologii LED przeciwodblaskowy, jasność 220 nitów, kontrast 300:1,

- dysk SSD 2,5”, 256GB, o prędkości zapisu: 270 MB/s  i odczytu: 520 MB/s,

- posiadającego certyfikat EPEAT na poziomie SILVER  dla Polski?

w miejsce powyżej wymaganych parametrów?

Odpowiedź

Zamawiający podtrzymuje zapisy w Zadaniu 1, poz.NA1., NA4. i NA10.

Pytanie nr 3

Dotyczy:

Zadanie I: Dostawa komputerów i licencji oprogramowania biurowego

Notebook B

Zamawiający specyfikuje:

NB1.

 

Typ

Komputer przenośny typu notebook z ekranem 17,3" o rozdzielczości HD (1600x900) w technologii LED przeciwodblaskowy, jasność min 200 nitów, kontrast min 400:1,

NB4.

Parametry pamięci masowej

Dysk SSD 2,5”, 250 GB bądź większa, o prędkości zapisu i odczytu co najmniej 450 MB/s

NB10.

Certyfikaty i standardy

(…)

Certyfikat EPEAT na poziomie GOLD dla Polski

(….)

Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie notebooka B  typ o parametrach:

- ekran 17,3" o rozdzielczości HD (1600x900) w technologii LED przeciwodblaskowy, jasność 220 nitów, kontrast 300:1,

- dysk SSD 2,5”, 256GB, o prędkości zapisu: 270 MB/s  i odczytu: 520 MB/s,

- posiadającego certyfikat EPEAT na poziomie SILVER  dla Polski,

w miejsce powyżej wymaganych parametrów?

Odpowiedź

Zamawiający podtrzymuje zapisy w Zadaniu 1, poz.NB1., NAB. i NB10.

Pytanie nr 4

Zadanie I: Dostawa komputerów i licencji oprogramowania biurowego

Stacja robocza A

Monitor:

Zamawiający specyfikuje:

Monitor

MB1.

Typ

LCD kolorowy 24” panoramiczny,

matryca typu IPS z podświetleniem LED

MB11.

Normy

TCO 6.0, Energy Star, EPEAT Gold

       

Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie monitora LCD  kolorowego 24” panoramicznego z matrycą IPS  z podświetleniem LED  spełniającego normę EPEAT Silver na terenie Polski w miejsce  powyżej wymaganej?

Odpowiedź

Zamawiający podtrzymuje zapisy w Zadaniu 1, poz.NB11.

Pytanie nr 5

Zadanie I: Dostawa komputerów i licencji oprogramowania biurowego

Stacja robocza A

Stacja robocza B

Zamawiający specyfikuje:

Komputer

SB1.

Typ

Komputer stacjonarny. W ofercie wymagane jest podanie modelu, symbolu oraz producenta

SB7.

Obudowa

(…)

4.Zasilacz o mocy min 400W i sprawności min 90% przy 100% obciążeniu

Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie stacji roboczej wyposażonej w zasilacz o mocy 400W i sprawności 89% przy 100% obciążeniu?

Odpowiedź

Zamawiający dopuści zaoferowanie stacji roboczej wyposażonej w zasilacz o mocy 400W i sprawności 87% przy 100% obciążeniu.

 Pytanie nr 6

Zadanie I: Dostawa komputerów i licencji oprogramowania biurowego

Stacja robocza B

Monitor

Zamawiający specyfikuje:

Monitor

MC1.

Typ

LCD kolorowy 32” panoramiczny,

matryca typu VA z podświetleniem LED

Czy Zmawiający uzna za równoważne zaoferowanie monitora LCD kolorowego 32” panoramicznego wyposażonego w matrycę MVA z podświetleniem LED?

Odpowiedź

Parametry podane w SIWZ podane są parametrami minimalnymi. Matryca typu MVA posiada wyższe parametry użytkowe od matrycy typu MVA, wobec czego Zamawiający dopuści zaoferowanie monitora z takim typem matrycy.

 Pytanie nr 7

Zadanie 4: Dostawa kserokopiarki wielofunkcyjnej

Zamawiający specyfikuje:

UW 17.

Bęben drukujący

na min. 300.000 wydruków A4

UW 26.

Typy plików

PDF, JPEG, TIFF, XPS

Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie kserokopiarki wielofunkcyjnej o parametrach:

- bęben drukujący na 120.000 wydruków A4

- typy pików PDF, JPEG, TIFF (bez skanowania do XPS),

w miejsce powyżej wymaganych?

Odpowiedź

Zamawiający podtrzymuje zapis w Zadaniu 4, poz.UW17 oraz poz. UW26. Zamawiającemu zależy na jak najrzadszym wykonywaniu czynności serwisowych, a do takich należy min wymiana bębna. Format XPS jest formatem wykorzystywanym przez Zamawiającego.

Pytania III:

RT6.3. Urządzenie musi umożliwiać doprowadzenie zasialania do portów Ethernet (tzw. Inline-power)– w modułach sieciowych dostępnych do urządzenia” – ma mieć możliwość bez rozbudowy czy opcjonalnie?

Odpowiedź

Chodzi o opcjonalną możliwość rozbudowy.

W konsekwencji odpowiedzi na zapytania Zamawiający dokonuje zmiany SIWZ: Załącznik Nr 1 do oferty – Zadanie 1 po zmianie.

Dokument po zmianie dostępne poniżej w załączniku.

17.11.2015 r.


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 67 67 130, faks 85 67 67 153.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania: Zadanie 1: Dostawa komputerów i licencji oprogramowania biurowego Zadanie 2: Dostawa oprogramowania do projektowania i tworzenia dokumentacji obiektów inżynierii lądowej Zadanie 3: Dostawa routerów Zadanie 4: Dostawa kserokopiarki wielofunkcyjnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania: Zadanie 1: Dostawa komputerów i licencji oprogramowania biurowego Zadanie 2: Dostawa oprogramowania do projektowania i tworzenia dokumentacji obiektów inżynierii lądowej Zadanie 3: Dostawa routerów Zadanie 4: Dostawa kserokopiarki wielofunkcyjnej.

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8, 48.32.10.00-4, 32.42.00.00-3, 30.12.11.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • nie dotyczy
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: Zadanie 1 - wykazanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 zadanie polegające na dostawie komputerów wraz z oprogramowaniem o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. (brutto) wraz z załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zadanie 2 - wykazanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 zadanie polegające na dostawie oprogramowania typu CAD wraz z załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zadanie 3 - wykazanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 zadanie polegające na dostawie routerów o łącznej wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł. (brutto) wraz z załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zadanie 4 - Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • nie dotyczy
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • nie dotyczy
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów* czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, * Dowodem o którym mowa powyżej jest poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, jako dowód traktowane będzie również oświadczenie Wykonawcy. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty innych podmiotów. 1) Poleganie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W sytuacji, gdy Wykonawca przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych art. 26 ust. 2b ustawy zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu: - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (oryginał). Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zmówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. (Wzór przykładowego zobowiązania dołączono do SIWZ) Jeżeli, Wykonawca wykazując spełnianie warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia polega na zasobach innych podmiotów na zasadach, określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: - oświadczenia, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust.1 ustawy. - aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Powołanie się przez Wykonawcę na doświadczenie podmiotu trzeciego i posiadane przez niego referencje będzie dopuszczalne wyłącznie w sytuacji, gdy ten podmiot będzie brał udział w wykonaniu zamówienia (co do zasady jako podwykonawca). Dokumenty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (pełnomocnictwo).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 2

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Warunki ewentualnych zmian określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok pokój 103..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2015 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Małgorzata Tomkiel Wydział Zamowień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Małgorzata Tomkiel

Wprowadzający: Małgorzata Tomkiel

Data wprowadzenia: 2015-11-12

Data modyfikacji: 2015-11-25

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2015-11-12