Ogłoszenie o zamówieniu Nr 252144 - 2008; z dnia 28.11.2008 Dozór fizyczny budynku biurowego i mienia znajdującego się na posesji Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku przy ul. Elewatorskiej 6 w roku 2009.
Białystok: Dozór fizyczny budynku biurowego i mienia znajdującego się na posesji Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku przy ul. Elewatorskiej 6 w roku 2009.
Numer ogłoszenia: 252144 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
- firmy AGEMA-SERWIS Agencja Ochrony Osób i Mienia Sp. z o. o., ul. Kościuszki 110, 16-400 Suwałki.
- EKOTRADE Sp. z o. o., 00-850 Warszawa, ul. Prosta 2/14 – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 79,26 pkt.;
- Agencja Ochrony WENTO s.c., A. W. Krupa, ul. Wojnicka 2, 03-774 Warszawa – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 75,13 pkt.;
- KOMANDOS- PODLASIE Sp. z o. o., ul. Malmeda 2 lok. 1, 15-440 Białystok – oferta została odrzucona;
- Konsorcjum firm: IMPEL Security Polska Sp. z o. o. i Impel Security Provider Sp. z o. o., 53-111 Wrocław, ul. Ślężna 118 – oferta została odrzucona;
- Nord – Serwis Kamiński, Jasiulewicz Spółka Jawna, 15-257 Białystok, ul. Mickiewicza 95E – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 84,35 pkt.;
- „AGEMA – SERWIS” Agencja Ochrony Osób i Mienia Sp. z o. o., 16-400 Suwałki, ul. Kościuszki 110 – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 100,00 pkt.;
- Licencjonowana Agencja Detektywistyczna Ochrony Osób i Mienia „LIDER” mgr Bohdan Szpakowski, 06-400 Ciechanów, ul. St Wyspiańskiego 42/5 – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 87,09 pkt.;
- STEKOP S. A., 02-127 Warszawa, ul. Mołdawska 9 – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 88,12 pkt..
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dozór fizyczny budynku biurowego i mienia znajdującego się na posesji Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku przy ul. Elewatorskiej 6 w roku 2009. Zamówienie obejmuje: usługę dozoru fizycznego budynku biurowego, mienia mieszczącego się w budynku jak również mienia ruchomego (środki transportu) znajdującego się na posesji przy ul. Elewatorskiej 6 w Białymstoku w okresie od 01.01.2009 r. do 31.12.2009 r. Godziny pracy dozoru w dni robocze od godz. 15 do godz. 7 dnia następnego, w dni świąteczne i wolne od pracy całodobowo. Przewidywana ilość godzin dozoru w 2009 roku wynosi 6 736 godz.
Wymagania:
- zapewnienie stałej obsady pracowników ochrony, zatrudnionych na umowę o pracę,
- dysponowanie grupą interwencyjną na terenie m. Białegostoku,
- możliwość podłączenia monitoringu systemem radiowym.
Obowiązki dozoru:
- ochrona przed włamaniem do obiektu,
- ochrona przed zaborem lub uszkodzeniem wyposażenia i dokumentów w budynku biurowym, sprzętu i pojazdów garażowanych na posesji Zarządu, ogrodzenia i nasadzeń stanowiących własność Zamawiającego,
- zapobieganie wejściu na teren Zarządu osób niepowołanych lub nieupoważnionych,
- prowadzenie ewidencji dyżurów z informacją o garażowanych pojazdach PZDW lub pozostawionych pojazdach prywatnych przez pracowników,
- odnotowywanie w ewidencji dyżurów nazwisk osób upoważnionych do przebywania po godzinach pracy na terenie obiektu,
- odnotowywanie zaistniałych zdarzeń w trakcie trwania dyżuru,
- stałe patrolowanie terenu i wizualna ocena obiektu,
- zwracanie uwagi na podejrzane przedmioty, paczki i pakunki na strzeżonym terenie,
- zamykanie i otwieranie wejść do obiektu o określonej godzinie,
- sprawdzanie zabezpieczeń drzwi i stanu ogrodzenia,
- skuteczne reagowanie w przypadkach zagrożenia ze wsparciem grupy interwencyjnej (czas dojazdu do 15 min.),
- powiadamianie o zdarzeniach upoważnionych pracowników PZDW,
- zamiatanie i odśnieżanie pieszych ciągów komunikacyjnych, łącznie z przyległym do posesji PZDW,
- włączanie i wyłączanie oświetlenia zewnętrznego obiektu,
- pielęgnowanie zieleni na posesji przy użyciu sprzętu Zamawiającego,
- wykonywanie innych czynności wskazanych przez Zamawiającego, a mających związek z zapewnieniem bezpieczeństwa i porządku w chronionym obiekcie..
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach zawartych w niniejszym ogłoszeniu..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
- Formularz oferty.
Dane dotyczące wiarygodności prawnej, ekonomicznej i technicznej Wykonawcy:
- oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177),
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzenie aktualności przez organ wydający wypis),
- wykaz osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, tj.; - wskazanie osoby odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia posiadającą aktualną licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia oraz legitymującą się co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku organizowania i kierowania zespołami pracowników bezpośredniej ochrony, - wskazanie osób bezpośrednio świadczących usługę zatrudnionych na umowę o pracę, 3a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym w pkt. 3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
- wykaz wykonanych usług zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (min. 1 zamówienie na usługi dozorowania dot. obiektów użyteczności publicznej z wyłączeniem magazynów, hal, wiat, parkingów itp.) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie,
- polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
- koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji,
- dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.
Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Powyższe dokumenty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy wykonawcy, wpisuje on - nie dotyczy.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione (nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym ewidencyjnym Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii. W przypadku, złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt 1 i 2 dla każdego z Wykonawców z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok pokój 203..
Metryka strony