Ogłoszenie o zamówieniu Nr 180187 - 2010 z dnia 08.07.2010. Remont chodnika w km 26+959 - 27+123 strona prawa i nawierzchni w km 27+123 - 27+389 w ul. Knyszyńskiej w miejsc. Korycin w ciągu dr. woj. Nr 671 Sokolany - Korycin - Knyszyn - Sokoły.

Białystok: Remont chodnika w km 26+959 - 27+123 strona prawa i nawierzchni w km 27+123 - 27+389 w ul. Knyszyńskiej w miejscowości Korycin w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 671 Sokolany - Korycin - Knyszyn - Sokoły.
Numer ogłoszenia: 180187 - 2010; data zamieszczenia: 08.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 


INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce z siedzibą przy ul. Wodnej 7 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: remont chodnika w km 26+959 - 27+123 str. P. i nawierzchni w km 27+123 - 27+389 w m. Korycin w ul. Knyszyńskiej w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 671 Sokolany - Korycin - Knyszyn - Sokoły zakończone zostało wyborem oferty Konsorcjum firm: Zakład Budowy Dróg i Mostów Edward Donejko 16-123 Kuźnica ul. Topolowa 2 i P.U.H. KAMPOL Barbara Szymczyk 16-200 Dąbrowa Białostocka ul. M. Konopnickiej 37A.
 
Wybrano ofertę korzystną cenowo, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 
W postępowaniu przetargowym wziął udział jeden wykonawca:
Konsorcjum firm:
Zakład Budowy Dróg i Mostów Edward Donejko 16-123 Kuźnica ul. Topolowa 2 - Lider
i
P.U.H. KAMPOL Barbara Szymczyk 16-200 Dąbrowa Białostocka ul. M. Konopnickiej 37A – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) oferta uzyskała 100 pkt..
 
Sokółka, dnia 09.08.2010r.


 

ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce wprowadza zmianę do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na ww. zadanie dotyczącą Szczegółowej Specyfikacji Technicznej D.01.02.04. „Rozebranie Elementów Dróg, ulic i ogrodzeń” tj.:.
 
1) pkt.1.3. który brzmi:
1.3. Zakres robót objętych Specyfikacją
Roboty, których dotyczy specyfikacja obejmują:
-  rozebranie krawężników betonowych 15x30
- rozebranie nawierzchni  z mas mineralno-bitumicznych gr 4 cm.
- podwóz gruzu z terenu budowy zgodnie z warunkami umowy
po zmianie otrzymuje brzmienie:
1.3 Zakres robót objętych specyfikacją.
Roboty, których dotyczy specyfikacja obejmują roboty rozbiórkowe, wyszczególnione w przedmiarze robót.
 
2) pkt. 7.2 który brzmi:
7.2. Jednostka obmiarowa
Jednostka obmiarowa robót związanych z rozbiórką:
– Mechaniczne rozebranie warstw bitumicznych– m2
– Mechaniczne rozebranie podbudowy– m2
- Rozebranie krawężników - mb
– Rozebranie przepustów i krawężników - mb
– Rozebranie ogrodzeń - mb
– Rozebranie elementów betonowych objętościowych - m3
 
po zmianie otrzymuje brzmienie:
7.2 Jednostka obmiarowa
Jednostki obmiarowe robót związanych z rozbiórką poszczególnych elementów dróg wyszczególniono w przedmiarze robót.           
 
16.07.2010r.

 


 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), faks 085 67 67 153.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika w km 26+959 - 27+123 strona prawa i nawierzchni w km 27+123 - 27+389 w ul. Knyszyńskiej w miejscowości Korycin w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 671 Sokolany - Korycin - Knyszyn - Sokoły..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: - Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - 0,43 km - Rozbiórka naw. z kostki brukowej - 51,10m2 - Rozbiórka chodników z płyt bet. wymiarach 35x35x5 - 144,00m2 - Rozbiórka chodników z płyt bet. 50x50x7 - 76,50m2 - Rozbiórka obrzeży 6x20 - 44,00mb - Rozbiórka krawężników betonowych - 167,00mb - Ułożenie krawężników betonowych 20x30wraz z ławami - 167,00mb - Ułożenie obrzeży betonowych 20x6 i 30x8 - 52,50mb - Ułożenie wjazdów z kostki betonowej gr. 8cm - 25,50m2 - Ułożenie chodników z kostki betonowej gr. 6cm - 239,40m2 - Frezowanie nawierzchni bitumicznej - 1 548,60m2 - Skropienie emulsją - 2 107,00m2 - Nawierzchnie z mieszanek min. bit. gr 4 cm. warstwa ścieralna - 2 107,00m2 - Regulacja pionowa studzienek telefonicznych - 5 szt. - Regulacja pionowa studzienek telefonicznych - 1 szt. - Wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) min. 1 zamówienie na budowę/przebudowę/remont chodnika/placu/parkingu o wartości min. 50 000,00 zł (brutto) i b) min. 1 zamówienie na budowę/przebudowę/remont nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową o wartości min. 50 000, 00 zł (brutto) z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie wytwórni mas bitumicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Kierownik robót - posiadający właściwe uprawnienia do prowadzenia robót drogowych, min 2 lata doświadczenia z uprawnieniami, wykazanie pełnienia funkcji kierownika robót/budowy na zrealizowanym: a) min. 1 zadaniu polegającym na budowie-przebudowie-remoncie chodnika-placu-parkingu; b) min. 1 zadaniu polegającym na budowie/przebudowie/remoncie nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. 2) dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Warunki ewentualnych zmian określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Rejonie Dróg Wojewódzkich w Sokółce ul. Wodna 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2010 godzina 09:00, miejsce: w Rejonie Dróg Wojewódzkich w Sokółce ul. Wodna 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Metryka strony

Udostępniający: Marek Weber. Wydział Zamówień Publicznych.

Wytwarzający/odpowiadający: Marek Weber

Data wytworzenia: 2010-07-08

Wprowadzający: Marek Weber

Data wprowadzenia: 2010-07-08

Data modyfikacji: 2010-08-09

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2010-07-08