Ogłoszenie o zamówieniu Nr 21772 - 2010 z dnia 26.01.2010 - Dostawa znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu w roku 2010.

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY


Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na:
dostawę znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu w roku 2010
zakończone zostało wyborem oferty firmy "CZMUDA" S. A. w Olsztynie.

Wybrano ofertę z najniższą ceną, spełniającą jednocześnie warunki Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W postępowaniu przetargowym brały udział nw. firmy:

1. Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe "ERPLAST" Krzysztof Rymer Zakład Pracy Chronionej 85-778 Bydgoszcz ul. Witebska 27
(przy jedynym kryterium oceny najniższa cena - oferta uzyskała 67,69 pkt.),

2. JD Inżynieria Ruchu Dominik Jerzy 05-220 Zielonka ul. Sienkiewicza 45
(przy jedynym kryterium oceny najniższa cena - oferta uzyskała 70,01 pkt.),

3. "RESTAL" Sp. z o. o. 45-838 Opole ul. Żerkowicka 1 A
(przy jedynym kryterium oceny najniższa cena - oferta uzyskała 85,97 pkt.),

4. "WIMED" Oznakowanie Dróg Sp. z o. o. 33-170 Tuchów ul. Tarnowska 48
(przy jedynym kryterium oceny najniższa cena - oferta uzyskała 99,71 pkt.),

5. Przedsiębiorstwo PHU "SIRANT" 11-510 Wydminy m. Mazuchówka 60 A
(przy jedynym kryterium oceny najniższa cena - oferta uzyskała 96,39 pkt.),

6. "CZMUDA" S. A. w Olsztynie 11-041 Olsztyn ul. Sokola 6 C
(przy jedynym kryterium oceny najniższa cena - oferta uzyskała 100,00 pkt.),

7. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych LUBARTÓW S. A. 21-100 Lubartów ul. Krańcowa 7
(przy jedynym kryterium oceny najniższa cena - oferta uzyskała 64,98 pkt.),

8. "GIERA" Znaki Drogowe Michał Giera Krystyna Giera Sp. J. 11-042 Jonkowo ul. Lipowa 49
(przy jedynym kryterium oceny najniższa cena - oferta uzyskała 98,98 pkt.). 

dnia 16.02.2010 r


Numer ogłoszenia: 21772 - 2010; data zamieszczenia: 26.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), faks 085 67 67 153.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu w roku 2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Dostawa znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu w roku 2010.

Zamówienie obejmuje dostawę znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu do Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w roku 2010:

1) wielkość zamówienia przedstawia załącznik Nr 1 do oferty,

2) ceny ofertowe przedstawione w ww. załączniku winny uwzględniać cenę znaku wraz z uchwytami oraz koszty transportu do siedzib poszczególnych Rejonów Dróg Wojewódzkich PZDW w Białymstoku,

3) dostawę znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu Zamawiający będzie zlecał sukcesywnie w miarę potrzeb, zgłaszanych przez Rejony Dróg Wojewódzkich w: Białymstoku, Łomży, Siemiatyczach, Sokółce, Suwałkach,

4) orientacyjna ilość dostaw do każdego Rejonu - 4 razy w czasie realizacji zamówienia,

5) dostawy znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu winny być każdorazowo zrealizowane przez Dostawcę zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego,

6) termin każdorazowej dostawy - w ciągu 21 dni od daty złożenia zamówienia,

7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu dostaw.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.22.00-9, 34.99.60.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

a) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2) Posiadania wiedzy i doświadczenia,

W zakresie spełnienia warunku wymagane jest: - wykazanie doświadczenia Wykonawcy, tj. wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (min. 3 zamówienia na dostawę znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu, każde o wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN (brutto)) z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców,

3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

4) Sytuacji ekonomicznej i finansowej.

b) Spełniają warunki określone przez Zamawiającego w SST.

Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach zawartych w niniejszym ogłoszeniu.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:

1) oświadczanie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówien Publicznych (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm),

2) oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust.1 ustawy,

3) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,

4) wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (min. 3 zamówienia na dostawę znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu, każde o wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN (brutto)) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - informacja musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w pkt. III.2)a)2),

5) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. jeden z niżej wymienionych dokumentów: - aprobata techniczna lub zaświadczenie, że został złożony wniosek o wydanie aprobaty technicznej, - certyfikaty obowiązujące dla danej grupy wyrobów odpowiadające określonym normom PN lub normom europejskim,- informacja musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w pkt. III.2)b),

6) dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.

Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wykonawca w terminie i miejscu określonym w niniejszym ogłoszeniu złoży wymagane dokumenty i oświadczenia wraz z formularzem oferty oraz załącznikiem Nr 1. Powyższe dokumenty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on - nie dotyczy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 3) składa dokument lub dokumenty, wystawione (nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. 3) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym ewidencyjnym Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt. od 1) do 3) dla każdego z Wykonawców z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok pokój 203..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2010 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
 
 

Metryka strony

Udostępniający: Andrzej Kiszko Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Marek Weber

Wprowadzający: Marek Weber

Data wprowadzenia: 2010-01-26

Data modyfikacji: 2010-02-16

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2010-01-26