Ogłoszenie o zamówieniu Nr 116999 - 2010 z dnia 11.05.2010 Remont chodnika i wjazdów w ul. Konarskiego w Sejnach w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 653 na odcinku Suwałki - Sejny w km 61+551-61+976,5, strona prawa


Numer ogłoszenia: 116999 - 2010; data zamieszczenia: 11.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

 
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach z siedzibą przy ul. Przytorowej 9B
 
informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: remont chodnika i wjazdów w ul. Konarskiego w Sejnach w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 653 na odcinku Suwałki – Sejny w km 61+551 - 61+976,5 strona prawa, zakończone zostało wyborem oferty:
 
Zakładu Ogólnobudowlanego i Drogowego s. c. Wiesława i Tomasz Stankiewicz 16-400 Suwałki ul. Jasna 3.
 
Wybrano ofertę korzystną cenowo, spełniającą warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 
W postępowaniu przetargowym brały udział nw. Firmy:
1) Zakład Ogólnobudowlany i Drogowy s. c. Wiesława i Tomasz Stankiewicz 16-400 Suwałki ul. Jasna 3
(przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 100,00 pkt.).
2) Prywatne Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowe „HENTAR” Henryk Taraszkiewicz, 16-400 Suwałki ul. Majerskiego 15
(przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 83,69 pkt.).
 
 
 
Białystok, dnia 04.06.2010r.

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), faks 085 67 67 153.
·                  Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika i wjazdów w ul. Konarskiego w Sejnach w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 653 na odcinku Suwałki - Sejny w km 61+551-61+976,5, strona prawa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Remont chodnika i wjazdów w ul. Konarskiego w Sejnach w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 653 na odcinku Suwałki - Sejny w km 61+551-61+976,5, strona prawa.

Zamówienie obejmuje:

- odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych w terenie równinnym - 0,4255 km;

-ręczne rozebranie krawężników betonowych, ułożonych na podsypce cementowo - piaskowej z wywiezieniem materiału z rozbiórki na odl. do 15 km - 474,0 m;

- rozebranie obrzeży betonowych o wymiarach 6x20 cm z wywiezieniem materiałów z rozbiórki na odl. do 15 km - 814,90 m;

- mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, grubość nawierzchni 4 cm z wywiezieniem materiału z rozbiórki na odległość do 15 km - 1 023,34 m2;

- rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych (trylinki) grub. 15 cm spoiny wypełnione piaskiem z wywiezieniem materiałów z rozbiórki na odległość 15 km (zjazd) - 21,0 m2;

- ręczne rozebranie chodnika z kostki betonowej brukowej, ułożonej na podsypce cementowo - piaskowej (przejście dla pieszych) materiał z rozbiórki przekazać Zamawiającemu - 14,0 m2;

- koryto wykonane na poszerzeniach jezdni lub chodnika ręcznie w gr. kat. II-IV głębokość koryta 20 cm (zjazdy) - 90,64 m2;

- profilowanie i zagęszczenie podłoża pod w-wy konstrukcyjne nawierzchni wykonane ręcznie w gr. kat. II-IV - 1 012,19 m2;

- wykonanie warstwy podsypkowej z piasku, grubość warstwy 5cm - 892,75m2;

- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego, w-wa górna, grubość w-wy 15 cm na zjazdach - 90,64m2;

- przecięcie nawierzchni bitumicznych piłą do cięcia asfaltu, wypełnienie szczelin między nawierzchnią i krawężnikiem masą zalewową lub mieszanką min.-bitumiczną z uszczelnieniem złącza asfaltem upłynnionym - 2,94 t;

- ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 20x30 cm wraz z wykonaniem ławy zwykłej z betonu B-15 (obniżenie krawężnika na przejściu dla pieszych i zjazdach) - 474,0m;

- wykonanie chodników z płyt betonowych o wym. 35x35x5 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 892,75 m2;

- wykonanie chodników z brukowej kostki brukowej kolorowej o grub. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem (przejście dla pieszych) - 28,80 m2;

- wykonanie zjazdów z kostki brukowej o grub. 8 cm kolorowej, na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - 90,64 m2;

- ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 814,90 m;

- ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego kat. I-II - 1 409,10 m2;

- wykonanie trawników dywanowych siewem bez humusowania na gruncie kat. III - 1 409,10 m2;

- opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót - 1 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: wykazanie wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) min. 1 zamówienie na budowę/przebudowę/remont chodnika, o wartości min. 100 000,00 zł (brutto) z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie: Kierownik robót - posiadający właściwe uprawnienia do prowadzenia robót drogowych, min 2 lata doświadczenia z uprawnieniami, wykazanie pełnienia funkcji kierownika robót/budowy na zrealizowanym min. 1 zadaniu, polegającym na wykonaniu budowy/przebudowy/remontu chodnika.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie spełnienia warunku wymagane jest: wykazanie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. 2) dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiajacy przewiduje mozliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Warunki ewentualnych zmian określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik do Specyfikacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Rejonu Dróg Wojewódzkich w Suwałkach, ul. Przytorowa 9B, sekretariat pokój Nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2010 godzina 10:30, miejsce: siedziba Rejonu Dróg Wojewódzkich w Suwałkach, ul. Przytorowa 9B, pokój Nr 19.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
 

 


 

Metryka strony

Udostępniający: Andrzej Kiszko Wydział Zamowień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Marek Weber

Wprowadzający: Marek Weber

Data wprowadzenia: 2010-05-11

Data modyfikacji: 2010-06-04

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2010-05-11