Ogłoszenie o zamówieniu Nr 166919 z dnia 25.06.2010. Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 670 Osowiec - Suchowola - Nowy Dwór - Granica Państwa na odcinku Suchowola - Dąbrowa Białostocka, w km 37+190 - 37+680 i w km 38+400 - 38+985.

Białystok: Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 670 Osowiec - Suchowola - Nowy Dwór - Granica Państwa na odcinku Suchowola - Dąbrowa Białostocka, w km 37+190 - 37+680 i w km 38+400 - 38+985.
Numer ogłoszenia: 166919 - 2010; data zamieszczenia: 25.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce z siedzibą przy ul. Wodnej 7. informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 670 Osowiec-Suchowola-Nowy Dwór-Granica Państwa na odcinku Suchowola Dąbrowa Białostock w km 37+190 – 37+680 i w km 38+400 – 38+985 zakończone zostało wyborem oferty konsorcjum firm: BRUKPOL Usługi Budowlano-Drogowe Szymczyk Krzysztof, Szuszalewo 34, 16-200 Dąbrowa Białostocka i P.U.H. KAMPOL Barbara Szymczyk, ul. M. Konopnickiej 37A, 16-200 Dąbrowa Białostocka.
Wybrano ofertę najkorzystniejszą cenowo, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W postępowaniu przetargowym brali udział następujący wykonawcy i przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) oferty uzyskały:

  1. Konsorcjum firm: Przedsiebiorstwo Eksploatracji Ulic i Mostów Sp.z o.o.,15-680 Białystok, ul. Produkcyjna 102 i TILTRA Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe „Białystok” S.A, ul. Ciołkowskiego 90, 15-516 Białystok – 77,71 pkt.
  2. „Sokólskie Przedsiębiorstwo Drogowe” Sp. z o.o., 16-100 Sokółka, ul. Wodna - 83,87 pkt.
  3. Augustowskie Przedsiębiorstwo Drogowe Spółka Akcyjna, 16-300 Augustów, ul. Wojska Polskiego 54 – 88,98 pkt.
  4. Konsorcjum firm: BRUKPOL Usługi Budowlano - Drogowe Szymczyk Krzysztof, Szuszalewo 34, 16-200 Dąbrowa Białostocka i P.U.H. KAMPOL Barbara Szymczyk, 16-200 Dąbrowa Białostocka, ul. M. Konopnickiej 37A – 100 pkt.

30.07.2010r.

 

ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE - ZMIANA SIWZ

 W związku zapytaniem potencjalnego Wykonawcy dotyczącym niniejszego postępowania Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, wyjaśnia co następuje:

1. Załącznik do SIWZ OFERTA – w punkcie 5 Zamawiający oprócz zakresu robót, jakie Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom, żąda również podania nazwy podwykonawcy. Informujemy, iż zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych, art. 36 pkt. 4 Zamawiający może żądać jedynie wskazania części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, ale nie może żądać podania nazw firm. Zwracamy się z prośbą o modyfikację druku oferty.

2. Prosimy o dokładne określenie uziarnienia warstwy konstrukcji nawierzchni gdyż z dokumentacji załączonej przez Zamawiającego (SST D.05.03.05 „ NAWIERZCHNIE Z BETONU ASFALTOWEGO”) nic nie wynika.

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wprowadza zmianę do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na ww. zadanie.
 
Adn. 1.
W pkt. VI - SIWZ treść zapisu:
 
1) „Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, tj. dotyczące pkt. 7-8.”.
 
Otrzymuje następujące brzmienie:
„Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na wiedzę i doświadczenie podmiotu trzeciego, który będzie brał udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, tj. dotyczące pkt. 7-8.”.
 
Mając na uwadze powyższe, Zamawiający wyjaśnia:
a)   w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć realizację części zamówienia podwykonawcy i nie powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na wiedzę i doświadczenie tego podwykonawcy, to – w Formularzu Ofertowym należy wskazać jedynie zakres powierzonych robót;
b)   w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć realizację części zamówienia podwykonawcy i powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na wiedzę i doświadczenie tego podwykonawcy, to – w druku OFERTY należy wskazać zakres powierzonych robót, nazwę podwykonawcy oraz należy przedłożyć właściwe dokumenty dotyczące podwykonawcy określone w pkt. VI - SIWZ.
 

2) Wprowadza się zmieniony FORMULARZ OFERTOWY (do pobrania poniżej w załączniku).

Adn. 2.

SST D-05.03.05. „Nawierzchnie z betonu asfaltowego”, mieszanki mineralno asfaltowe dla warstwy ścieralnej i warstwy wyrównawczej powinny odpowiadać dla kategorii ruch KR 3.

Ponadto, zmianie ulega zapis w pkt. III pakt. 1.1 - SIWZ:
jest: wykonanie warstwy ścieralnej z masy min.-bit. gr 4cm-77,20m2.
powinno być: nawierzchnia żwirowa gr. 16 cm-77,20m2

 

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

Numer ogłoszenia: 174819 - 2010; data zamieszczenia: 02.07.2010

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 166919 - 2010 data 25.06.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), fax. 085 67 67 153.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3).
  • W ogłoszeniu jest: Wykonanie warstwy ścieralnej z masy min.-bit. gr 4cm-77,20m2.
  • W ogłoszeniu powinno być: nawierzchnia żwirowa gr. 16 cm-77,20m2.

II.2) Tekst, który należy dodać:

  • Miejsce, w którym należy dodać tekst: III.4.2).
  • Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2..

Białystok, dn. 2010.07.02

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), faks 085 67 67 153.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 670 Osowiec - Suchowola - Nowy Dwór - Granica Państwa na odcinku Suchowola - Dąbrowa Białostocka, w km 37+190 - 37+680 i w km 38+400 - 38+985..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: - Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - 1,07 km - Koryto gł. 25cm. na poszerzeniach - 946,00 m2 - Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych - 946,00 m2 - Skropienie emulsją asfaltowa warstw podbudowy - 5535,00 m2 - Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno bitumiczną - 1247,00 t - Skropienie emulsją warstwy wyrównawczej - 6624,00 m2 - Wykonanie warstwy ścieralnej z masy min. - bit. gr 4 cm - 77,20 m2 - Wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu - Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: min. 1 zamówienie na przebudowę/remont nawierzchni masą mineralno bitumiczną, o wartości min. 500 000,00 zł (brutto) z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie wytwórni mas bitumicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Kierownik robót - posiadający właściwe uprawnienia do prowadzenia robót drogowych, min 2 lata doświadczenia z uprawnieniami.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. 2) dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Warunki ewentualnych zmian określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Rejonie Dróg Wojewódzkich w Sokółce ul. Wodna 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2010 godzina 09:00, miejsce: w Rejonie Dróg Wojewódzkich w Sokółce ul. Wodna 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
  

Metryka strony

Udostępniający: Marek Weber. Wydział Zamówień Publicznych.

Wytwarzający/odpowiadający: Małgorzata Tomkiel

Data wytworzenia: 2010-06-25

Wprowadzający: Małgorzata Tomkiel

Data wprowadzenia: 2010-06-25

Data modyfikacji: 2010-07-30

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2010-06-25