Ogłoszenie o zamówieniu nr 149087 - 2010 z dnia 10.06.2010. Remont chodnika w m. Rutka Tartak w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 655 na odcinku Suwałki - Rutka Tartak w km 115+216-115+812.

Białystok: Remont chodnika w m. Rutka Tartak w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 655 na odcinku Suwałki - Rutka Tartak w km 115+216-115+812
Numer ogłoszenia: 149087 - 2010; data zamieszczenia: 10.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

 
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach z siedzibą przy ul. Przytorowej 9B
 
informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na remont chodnika w m. Rutka Tartak w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 655 na odcinku Suwałki – Rutka Tartak w km 115+216-115+812, zakończone zostało wyborem oferty firmy:
Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe Spółka Akcyjna 16-400 Suwałki ul. Przytorowa 24.
 
Wybrano ofertę korzystną cenowo, spełniającą warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 
W postępowaniu przetargowym wzięła udział firma:
Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe Spółka Akcyjna 16-400 Suwałki ul. Przytorowa 24
- przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 100,00 pkt..
 
Suwałki, dnia 02.07.2010r.


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), faks 085 67 67 153.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika w m. Rutka Tartak w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 655 na odcinku Suwałki - Rutka Tartak w km 115+216-115+812.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: - Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych (drogi) w terenie równinnym - 0,596 km; - Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) na odl. _m, grubość warstwy do 15 cm - 166,29 m3; - Rozebranie ścianek czołowych i ław fundamentowych przepustów z betonu z wywiezieniem materiału z rozbiórki - pozycja zastępcza - 2,56m3; - Karczowanie pni o średnicy 46-55 cm koparką podsiębierną w gr. kat. I-II o normalnej wilgotności (Ø 50cm) - 3 szt.; - Karczowanie pni o średnicy 46-55 cm koparką podsiębierną w gr. kat. I-II o normalnej wilgotności (Ø 80cm) - 1 szt.; - Karczowanie pni o średnicy 46-55 cm koparką podsiębierną w gr. kat. I-II o normalnej wilgotności (Ø 60cm) - 2 szt.; - Karczowanie krzaków i podszycia - 0,05ha; - Roboty ziemne poprzeczne na przerzut wykonane ręcznie z wbudowaniem ziemi w nasyp, grunt kat. I-II wraz z zagęszczeniem i zwilżeniem w miarę potrzeby warstw zagęszczanych wodą - 10,29m3; - Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat. III-IV z transportem urobku na nasyp samochodami na odl. _km wraz z formowaniem i zagęszczeniem nasypu i zwilżeniem w miarę potrzeby warstw zagęszczonych wodą - 986,41m3; - Wykonanie ścieków podchodnikowych z rur kanalizacyjnych kielichowych PVC o średnicy 110mm - 59,5m; - Mechaniczne wykonanie koryta na poszerzeniach w gr. kat. II-IV głębokość koryta 20 cm (zjazdy) - 105,0m2; - Mechaniczne wykonanie koryta na poszerzeniach w gr. kat. II-IV głębokość koryta 30 cm (32cm) - poszerzenie jezdni o 1m - 737,0m2; - Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie w gr. kat. II-IV - 842,0m2; - Wykonanie warstwy podsypkowej z piasku, grubość warstwy 5cm (chodnik) - 894,0m2; - Oczyszczenie warstw bitumicznych ręcznie - 1 385,0m2; - Skropienie ręczne warstw konstrukcyjnych ulepszonych emulsją asfaltową (w-wa wiążąca bitumiczna) - 1 385,0m2; - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - tłucznia kamiennego warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 20cm (na poszerzeniach jezdni) - 637,0m2; - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - tłucznia kamiennego, warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 15cm (na zjazdach) - 105,0m2; - Wykonanie podbudowy z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowo-żwirowej dowożonej z odl. _km grub. warstwy po zagęszczeniu 7cm - warstwa dolna - 604,2m2; - Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowo-żwirowej dowożonej z odl. _km, grub. warstwy po zagęszczeniu 5cm - 1 385,0m2; - Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno: średnia grubość warstwy 4 cm, odwiezienie urobku na odl. _km - 814,0m2; - Umocnienie ścieków brukowcem o grub. 16-20cm z kamienia łamanego, ułożonego na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - (wyloty z odwodnienia pod chodnikiem) - 39,0m2; - Wykonanie deskowania murku oporowego z późniejszą rozbiórką - 68,24m2; - Betonowanie murku oporowego i podlewek pod gazony betonem B-25 - 22,62m3; - Ustawienie elementów prefabrykowanych typu GAZON TE3-30 o wymiarach 400x500x300mm na podkładzie betonowym oraz wypełnienie humusem - 33,9m2; - Umocnienie dna rowów i ścieków elementami prefabrykowanymi korytkowymi grubości 15 cm, ułożonymi na podsypce cementowe-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 30,0m; - Umocnienie skarp płytami ażurowymi 60x40x10cm (35 kg/szt.). Wypełnienie wolnych przestrzeni humusem i obsianie trawą, podsypka piaskowa 5 cm - 38,0m2; - Lokalne uzupełnienie poboczy pospółką, rozścielenie i zagęszczenie pospółki ręcznie - 17,52m3; - Oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem dna i skarp, grubość namułu 20 cm - 280,0m; - Ustawienie poręczy ochronnych sztywnych z pochwytami i poręczami z rur stalowych oraz o rozstawie słupków z rur co 1,5m - 432,0m; - Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 20x30cm wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu C12/15 (B-15) (opuszczenie krawężnika na zjazdach) - 482,0m; - Wykonanie schodków z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 2,57m2; - Wykonanie chodnika z kostki brukowej o grub. 6cm, szarej na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - 894,0m2; - Wykonanie zjazdów z kostki brukowej o grub. 8cm, kolorowej na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - 105,0m2; - Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 20x6cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - (zaokrąglenie przy zjazdach + schody + koniec chodnika) - 507,0m; - Wykonanie trawników dywanowych siewem na skarpach z uprzednim humusowaniem torfem ogrodniczym warstwą grubości 2 cm (0,5m - pobocze + 2,0m - skarpa) - 943,75m2; - Zasadzenie ozdobnych bluszczy w gazonach na skarpie - 31 szt.; - Projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót - 1 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykazanie wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: min. 1 zamówienie na budowę/przebudowę/remont chodnika/placu/parkingu, o wartości min. 400 000,00 zł (brutto) z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest: wykazanie wytwórni mas bitumicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Kierownik robót - posiadający właściwe uprawnienia do prowadzenia robót drogowych, min 2 lata doświadczenia z uprawnieniami, wykazanie pełnienia funkcji kierownika robót/budowy na zrealizowanym min. 1 zadaniu, polegającym na wykonaniu budowy/przebudowy/remontu chodnika/placu/parkingu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. 2) dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Warunki ewentualnych zmian określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Rejonie Dróg Wojewódzkich w Suwałkach, ul. Przytorowa 9B.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2010 godzina 09:30, miejsce: w Rejonie Dróg Wojewódzkich w Suwałkach, ul. Przytorowa 9B.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Metryka strony

Udostępniający: Marek Weber. Wydział Zamówień Publicznych.

Wytwarzający/odpowiadający: Marek Weber

Data wytworzenia: 2010-06-10

Wprowadzający: Marek Weber

Data wprowadzenia: 2010-06-10

Data modyfikacji: 2010-07-02

Opublikował: Jerzy Grygoruk

Data publikacji: 2010-06-10