Ogłoszenie o zamówieniu Nr 227463 - 2010 z dnia 23.08.2010. Remont chodnika i nawierzchni w m. Sokoły w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 671 Sokolany -Korycin -Knyszyn -Jeżewo Stare - Sokoły na odcinku od km 88+430 do km 88+612.

Białystok: Remont chodnika i nawierzchni w m. Sokoły w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 671 Sokolany -Korycin -Knyszyn -Jeżewo Stare - Sokoły na odcinku od km 88+430 do km 88+612
Numer ogłoszenia: 227463 - 2010; data zamieszczenia: 23.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. A. Syczewskiego 8 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego z dnia 07.09.2010 na: remont chodnika i nawierzchni w m. Sokoły w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 671 Sokolany – Korycin - Knyszyn- Jeżewo Stare - Sokoły na odcinku od km 88+430 do km 88+612 zakończone zostało wyborem oferty Przedsiębiorstwa Robót Drogowo - Mostowych TRAKT Sp. z o. o. 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. 1 Maja 8.
 
Wybrano ofertę najkorzystniejszą cenowo, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.  
 
W postępowaniu przetargowym brali udział następujący wykonawcy:
  • Miejskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o. o. w Białymstoku z/s w Hryniewiczach, 15-213 Białystok 3 skr. poczt. 30 - przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) oferta uzyskała 53,63 pkt.;
  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych „TRAKT” sp. z o. o. 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. 1 Maja 8 - przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) oferta uzyskała 100,00 pkt.;
20.09.2010

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 67 67 130, faks 85 67 67 153.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika i nawierzchni w m. Sokoły w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 671 Sokolany -Korycin -Knyszyn -Jeżewo Stare - Sokoły na odcinku od km 88+430 do km 88+612.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: - D.01.01.00.01 Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych drogi w terenie równinnym - 0,182 km - D.01.03.02.12 Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych bet. trylinka -27 m2 - D.01.03 02.14 Rozebranie chodników z płyt bet. 35x35x5 - 302,16 m2 - D.01.03.02.16 Rozebranie chodników z kostki brukowej bet. - 121,95 m2 - D.01.03.02.17 Rozebranie krawężników bet. ułożonych na podsypce cementowo - piaskowej - 182 m - D.01.03.02.19 Rozebranie obrzeży bet. - 220,8 m - D.01.03.02.29 Rozebranie ław podkrawężnikowych z betonu - 10,01 m3 - D.04.01.01.02 Koryto wykonywane na całej szerokości jezdni i chodników - 148,95 m2 - D.04.01.02.01 Profilowanie i zagęszczenie podłoża - 424,11 m2 - D.04.03.01.04 Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mech. -1718,7 m2 - D.04.03.02.04 Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową - 1718,7 m2 - D.04.04.01.01 Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego - 148,95 m2 - D.05.03.05.07 Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowo - żwirowej gr. po zagęszczeniu 5cm, dowożonej z odległości 5 km - 1718,7 m2 - D.05.03.11.02 Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno gr.4 cm - 636,6 m2 - D.08.01.01.12 ustawienie krawężników bet. 20x30 na ławie z oporem - 182 m - D.08.02.02.01 Wykonanie chodników z kostki brukowej bet. gr. 6 cm - 302,16 m2 - D.08.02.02.42 Wykonanie chodników z kostki brukowej bet. gr.8 cm - 148,95 m2 - D.08.03.01.01 Ustawienie obrzeży bet. 20x6 - 148,8 m - D.08.03.01.21 Ustawienie obrzeży bet. 30x8 - 72 m - D.10.01.05.01 Regulacja pionowa kratek ściekowych ulicznych - 4 szt. - D.10.01.05.02 Regulacja pionowa studzienek rewizyjnych - 1 szt. - D.10.01.05.04 Regulacja pionowa studzienek telefonicznych - 1 szt. - Projekt organizacji ruchu na czas robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykazanie wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) min. 1 zamówienie na budowę/przebudowę/remont chodnika/placu/parkingu o wartości min. 50 000,00 zł (brutto) i b) min. 1 zamówienie na budowę/przebudowę/remont nawierzchni bitumicznej o wartości min. 100 000,00 zł (brutto) z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- wykazanie wytwórni mas bitumicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Kierownik robót - posiadający właściwe uprawnienia do prowadzenia robót drogowych, min 2 lata doświadczenia z uprawnieniami, wykazanie pełnienia funkcji kierownika robót/budowy na zrealizowanym min. 1 zadaniu polegającym na budowie/przebudowie/remoncie chodnika/placu/parkingu i min. 1 zadaniu polegającym na budowie/przebudowie/remoncie nawierzchni bitumicznej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- wykazanie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
· wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
· wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
· oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
· opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. 2) dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Warunki ewentualnych zmian określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Rejonie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Syczewskiego 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2010 godzina 09:30, miejsce: w Rejonie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Syczewskiego 8..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



Metryka strony

Udostępniający: Marek Weber. Wydział Zamówień Publicznych.

Wytwarzający/odpowiadający: Marek Weber

Data wytworzenia: 2010-08-23

Wprowadzający: Marek Weber

Data wprowadzenia: 2010-08-23

Data modyfikacji: 2010-09-20

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2010-08-23