Ogłoszenie o zamówieniu Nr 173289 - 2015 z dnia 25.11.2015 Dostawa paliw płynnych dla Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w roku 2016 Pakiet 1 - benzyna bezołowiowa PB 95 ok. 59 500 l. - olej napędowy ok. 85 200 l. - akcesoria samochodowe

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: Dostawę paliw płynnych dla Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w roku 2016 Pakiet 1 - benzyna bezołowiowa PB 95 ok. 59 500 l. - olej napędowy ok. 85 200 l. - akcesoria samochodowe Pakiet 2 - olej opałowy ok. 30 000 l., zakończone zostało na: 

Pakiet 1: zadanie 1, zadanie 2, zadanie 3, zadanie 4, zadanie 5, zadanie 6, zadanie 7, zadanie 8, zadanie 9, zadanie 10, zadanie 11, zadanie 13, zadanie 14, zadanie 15

wyborem oferty Polskiego Koncernu Naftowego ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock.

Pakiet 2: zadanie 1, zadanie 2, zadanie 3 wyborem oferty firmy PLUS Sp. Jawna Jurkiewicz i Syn, ul. Szosa Baranowicka 58, 15-521 Białystok – Zaścianki.

Wybrano oferty korzystne cenowo, spełniające warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:

Pakiet 1

zadanie 1

  1. Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 91 244,48 zł
  2. STATOIL Fuel & Retail Polska Sp. z o. o., ul. Puławska 86, 02-603 Warszawa (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 92 238,93 zł.);  

zadanie 2

Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 45 719,10 zł.);

zadanie 3

Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 24 814,88 zł.);

zadanie 4

1. Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „Kurpiewski” Jan Kurpiewski, ul. Strusia 9, 18-400 Łomża (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 59 551,07);

2. Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock, (przy jedynym kryterium  oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 59 447,75 zł.);

  1. STATOIL Fuel & Retail Polska Sp. z o. o., ul. Puławska 86, 02-603 Warszawa (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 59 822,28 zł.).  

zadanie 5

  1. Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „Kurpiewski” Jan Kurpiewski, ul. Strusia 9, 18-400 Łomża (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 48 127,75 zł.);
  2. Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Kolnie Sp. z o. o., ul. Kolejowa 4A, 18-500 Kolno (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 58 498,49 zł.);
  3. Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock, (przy jedynym kryterium  oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 48 024,43 zł.)

zadanie 6

Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock, (przy jedynym kryterium  oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 23 104,94 zł.);

zadanie 7

  1. Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 60 106,41 zł.);
  2. STATOIL Fuel & Retail Polska Sp. z o. o., ul. Puławska 86, 02-603 Warszawa (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 60 377,63 zł.);  

zadanie 8

Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock, (przy jedynym kryterium  oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 24 417,10 zł.);

zadanie 9

Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 45 538,29 zł.);

zadanie 10

Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 37 000,98 zł. po korekcie 37 001,48 zł.);

zadanie 11

Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 37 000,98 zł. po korekcie 49 044,71 zł.);

zadanie 13

  1. Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 58 931,15 zł.);
  2. STATOIL Fuel & Retail Polska Sp. z o. o., ul. Puławska 86, 02-603 Warszawa (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 59 202,36 zł.);  

zadanie 14

Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 24 420,97 zł.);

zadanie 15

Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 47 469,08 zł.);

Pakiet 2

zadanie 1

PLUS Sp. Jawna Jurkiewicz i Syn, ul. Szosa Baranowicka 58, 15-521 Białystok – Zaścianki, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 39 950,40 zł.);

zadanie 2

PLUS Sp. Jawna Jurkiewicz i Syn, ul. Szosa Baranowicka 58, 15-521 Białystok – Zaścianki, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 7 859,70 zł.);

zadanie 3

PLUS Sp. Jawna Jurkiewicz i Syn, ul. Szosa Baranowicka 58, 15-521 Białystok – Zaścianki, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 12 484,50 zł.)

 

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, na: Dostawę paliw płynnych dla Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w roku 2016 Pakiet 1 - benzyna bezołowiowa PB 95 ok. 59 500 l. - olej napędowy ok. 85 200 l. - akcesoria samochodowe Pakiet 2 - olej opałowy ok. 30 000 l., zostało unieważnione na: Pakiet 1 zadanie 12 i Pakiet 2 zadanie 4, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.)., ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

 

Białystok, dn. 2015.12.11

 


 

ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wprowadza zmiany w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: dostawę paliw płynnych dla Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w roku 2016 Pakiet 1 - benzyna bezołowiowa PB 95 ok. 59 500 l. - olej napędowy ok. 85 200 l. - akcesoria samochodowe Pakiet 2 - olej opałowy ok. 30 000 l.”, polegające na:
 
  1. zmianie wzoru umowy (zmiany naniesiono pogrubioną czcionką) w § 4 i § 8.
  1. zmianie formularzy ofertowych na Pakiet 1 zadanie 6 i zadanie 7.
Dokumenty po zmianie - dostępne poniżej w załączniku.
 
01.12.2015 r.
 

Odpowiedzi na zapytania potencjalnych Wykonawców

W odpowiedzi na zapytania potencjalnych Wykonawców, Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wyjaśnia co nastepuje:
 
Pytanie 1:
- § 4 ust. 1 projektu umowy - czy Zamawiający wyrazi zgodę aby termin płatności wynosił 21 dni od daty wystawienia faktury VAT, nie zaś od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury? Wykonawca nie będzie znał daty doręczenia faktury do Zamawiającego i takie liczenie terminu płatności może spowodować problemy z wyliczeniem odsetek w przypadku powstania ewentualnych zaległości w płatnościach;
Wobec powyższego Wykonawca umożliwia elektroniczną fakturę, tzw. e-fakturę, która jest dostępna dla Zamawiającego niezwłocznie po jej wystawieniu;
 
Odpowiedź:
Zamawiający wyraża zgodę na termin płatności 21 dni od daty dostarczenia faktury drogą pocztową lub od daty wpływu e-faktury na adres e-mail Zamawiającego.
 
Pytanie 2:
- § 4 ust. 1 projektu umowy - czy Zamawiający wyrazi zgodę aby uzupełnić zapis o „wskazanego każdorazowo na Fakturze VAT”? Zapobiegnie to konieczności aneksowania umowy w przypadku zmiany numeru rachunku (par 4 ust.4);
 
Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody.
 
Pytanie 3:
- § 8 ust. 3 pkt podpunkt 3) projektu umowy - czy Zamawiający wyrazi zgodę, aby doprecyzować, zapis, że za przerwę nie uznaje się awarii sytemu obsługi i wyłączenia/modernizacji stacji paliw (gdyż realizacja będzie zgodnie z par 6 ust. 4)
 
Odpowiedź:
Zamawiający wyraża zgodę na doprecyzowanie zapisów § 8 ust. 3 pkt 3.
§ 8 ust. 3 pkt 3 otrzymuje brzmienie:
„ 3) Wykonawca przerwie dostawę paliwa, a przerwa będzie trwała dłużej niż 5 dni (za przerwę nie uznaję się systemu obsługi i wyłączenia/modernizacji stacji paliw),”
 
Pytanie 4:
Czy Zamawiający uzna za spełniony warunek SIWZ rozdział III punkt 1.9, jeżeli faktura zawierająca zestawienie transakcji będzie uzupełniona dodatkowo załącznikiem elektronicznym a obydwa te dokumenty będą w sumie zawierały oczekiwane przez Zamawiającego dane?
Faktura zawiera szczegółowe zestawienie transakcji m.in.: numer karty, numer rejestracyjny samochodu (w przypadku karty wystawionej na numer rej. i karty imiennej), rodzaj i ilość zatankowanego paliwa, miejsce dokonania transakcji, cenę jednostkową brutto, cenę jednostkową brutto po upuście, wartość netto i brutto oraz stawkę i kwotę VAT.
Ponadto, Wykonawca do faktury zbiorczej będzie przesyłał Zamawiającemu elektroniczne zestawienie transakcji uzupełniające fakturę o datę i godzinę transakcji.
Wykonawca przekaże bezpłatnie również dostęp do indywidualnie dedykowanego serwisu internetowego, na którym Zamawiający będzie mógł na bieżąco śledzić dokonane transakcje, jak również blokować karty bądź zamawiać nowe.
Odpowiedź:
Faktura może być dostarczana w formie papierowej lub w postaci e-faktury zawierającej wymagane w SIWZ informacje.
 
Pytanie 5:
Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu płatności na 21 dni od daty wystawienia faktury?
Z uwagi na brak możliwości rejestrowania wpływu faktury do siedziby Zamawiającego, Wykonawca nie stosuje terminu „od dostarczenia faktury”. Wykonawca prosi o dopuszczenie powszechnie stosowanego terminu określanego w oparciu o datę wystawienia faktury.
 
Odpowiedź:
Zamawiający wyraża zgodę na termin płatności 21 dni od daty dostarczenie faktury drogą pocztową lub 21 dni od daty wpływu e-faktury na adres e-mail Zamawiającego.
 
Pytanie 6:
Czy Zamawiający odstąpi od konieczności sporządzania aneksu do umowy w przypadku zmiany rachunku bakowego (§4 ust.4 umowy)?
Wykonawca w przypadku zmiany rachunku bakowego zawiadomi Zamawiającego pisemnie. Aktualny numer konta jest również umieszczany na fakturach. Ponieważ zmiana rachunku nie wymaga zgody Zamawiającego Wykonawca prosi o odstąpienie od aneksu.
 
Odpowiedź:
Zamawiający nie odstąpi od konieczności sporządzania aneksu do umowy w przypadku zmiany rachunku bakowego.
 
Projekt umowy po zmianach z dnia 01.02.2015 roku – w załączeniu poniżej.
 
 
dnia 01.12.2015

Zmiany do SIWZ z dnia 26.11.2015

 
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich wprowadza zmiany do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  1. Str. 2 w Spisie Treści pkt III powinno być:
Druki ofert (Pakiet 1: Zadania 1-15; Pakiet 2: Zadania 1-4)
  1. Str. 4 w pkt 1.2 w poz. 13 i 14 tabeli powinno być:
13
Suwałki
5 000
8 000
1 500
14
Augustów
2 300
3 000
1 900

 

 

  1. W Formularzu ofertowym Pakiet 1 zadanie 13 w wierszu B powinno być:
B
Olej napędowy
ON
l
8 000
 
 
 
 
 
 
  1. W Formularzu ofertowym Pakiet 1 zadanie 14 w wierszu B powinno być:
 
B
Olej napędowy
ON
l
3 000
 
 
 
 
 
 

SIWZ po zmianach z dnia 26.11.2015 – w załącznikach poniżej.

Formularz ofertowy Pakiet 1 zadanie 13 po zmianach – w załącznikach poniżej.

Formularz ofertowy Pakiet 1 zadanie 14 po zmianach – w załącznikach poniżej.

dnia 26.11.2015


Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/



Numer ogłoszenia: 173289 - 2015; data zamieszczenia: 25.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 67 67 130, faks 85 67 67 153.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych dla Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w roku 2016 Pakiet 1 - benzyna bezołowiowa PB 95 ok. 59 500 l. - olej napędowy ok. 85 200 l. - akcesoria samochodowe Pakiet 2 - olej opałowy ok. 30 000 l..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa paliw płynnych dla Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w roku 2016 Pakiet 1 - benzyna bezołowiowa PB 95 ok. 59 500 l. - olej napędowy ok. 85 200 l. - akcesoria samochodowe Pakiet 2 - olej opałowy ok. 30 000 l..

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8, 09.13.51.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotycz6y

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: posiadanie aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: wykazanie dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 zamówienie na dostawę na: Pakiet 1 - benzyny bezołowiowej PB 95 lub oleju napędowego ON, Pakiet 2 - oleju opałowego wraz z załączeniem dowodów określających, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W zakresie spełnienia warunku dot. Pakietu 1 zadanie 1 wymagane jest: 1) dysponowanie min. 2 stacjami tankowania paliw w granicach administracyjnych miasta Białegostoku, 2) dysponowanie minimum 200 stacjami tankowania paliw na terenie całego kraju. W zakresie spełnienia warunku dot. Pakietu 1 zad. 2 - 15 wymagane jest dysponowanie stacjami paliw w wybranych miastach wskazanych w tabeli Nr 1.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w cz. VI ust. 1pkt.1) SIWZ
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w cz. VI ust. 1pkt.1) SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów* czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (Zamawiający nie wymaga złożenia do oferty informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Zamawiający wymaga wykazania tylko zamówień niezbędnych dla spełnienia warunku określonego w cz. V ust. 2 SIWZ) *Dowodem, o którym mowa powyżej jest poświadczenie. Poświadczenie do nadal wykonywanych dostaw powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, jako dowód traktowane będzie również oświadczenie Wykonawcy. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty innych podmiotów. 1) Poleganie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W sytuacji, gdy Wykonawca przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych art. 26 ust. 2b ustawy zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu: - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (oryginał). Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zmówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. (Wzór przykładowego zobowiązania dołączono do SIWZ) Jeżeli, Wykonawca wykazując spełnianie warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia polega na zasobach innych podmiotów na zasadach, określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: - oświadczenia, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust.1 ustawy. - aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Powołanie się przez Wykonawcę na doświadczenie podmiotu trzeciego i posiadane przez niego referencje będzie dopuszczalne wyłącznie w sytuacji, gdy ten podmiot będzie brał udział w wykonaniu zamówienia (co do zasady jako podwykonawca). Dokumenty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (pełnomocnictwo).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok pokój 103..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2015 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Andrzej Kiszko Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Michał Jakubowski

Data wytworzenia: 2019-05-20

Wprowadzający: Michał Jakubowski

Data wprowadzenia: 2015-11-25

Data modyfikacji: 2019-05-20

Opublikował: Michał Jakubowski

Data publikacji: 2015-11-25