Ogłoszenie o zamówieniu Nr 22193 - 2008 z dnia 2008-02-01 - Przebudowa ulicy Rajgrodzkiej w Augustowie - wlot w km19 + 220 drogi wojewódzkiej nr 664

Tytuł Przebudowa ulicy Rajgrodzkiej w Augustowie - wlot w km19 + 220 drogi wojewódzkiej nr 664
Numer 22193 - 2008
Data wydania 2008-02-01

Białystok: Przebudowa ulicy Rajgrodzkiej w Augustowie - wlot w km 19+220 drogi wojewódzkiej Nr 664

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu ograniczonego na: przebudowę ulicy Rajgrodzkiej w Augustowie - wlot w km 19+220 drogi wojewódzkiej Nr 664, zakończone zostało wyborem oferty Augustowskiego Przedsiębiorstwa Drogowego S. A., ul. Wojska Polskiego 54, 16-300 Augustów.

Wybrano ofertę najkorzystniejszą cenowo spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W postępowaniu przetargowym brało udział Augustowskie Przedsiębiorstwo Drogowe S. A., ul. Wojska Polskiego 54, 16-300 Augustów – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 100,00 pkt.

 

30.04.2008 r.


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:

  • Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), fax 085 66436-30, (-31, -70, -71).
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Rajgrodzkiej w Augustowie - wlot w km 19+220 drogi wojewódzkiej Nr 664.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Zamówienie obejmuje:
Etap I:
  • rozebranie istniejącej nawierzchni bitumicznej i z brukowca oraz nawierzchni na zjazdach;
  • wzmocnienie podłoża poprzez wykonanie materaca z geowłókniny z wypełnieniem kruszywem naturalnym gr. 20cm oraz warstwy z kruszywa stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa grubości 15cm (pow. 750m2);
  • wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20cm (pow. 750m2);
  • wykonanie podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego 0/16mm gr. 7cm dla ruchu KR3 (pow. 700m2);
  • wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0/16mm gr. 6cm dla ruchu KR3 (pow. 700m2);
  • wykonanie zjazdów bramowych o nawierzchni z kostki betonowej (8) (pow. 165m2) na podbudowie z kruszywa naturalnego gr. 15cm;
  • odwodnienie korpusu drogowego w postaci: wykonania wpustu ulicznego ze studnią ściekową ø500 (sztuk 2), wykonanie kanału z PCW ø200 (dł. 19m), zabezpieczenie istniejących kabli doziemnych przez założenie rur typu AROT (dł. 20m)
Etap II:
  • wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/12,8 gr. 5cm dla ruchu KR3 (pow. 700m2);
  • wykonanie chodnika z płyt betonowych 35x35x5cm dł. SL: 52mb, SP 60mb (pow. 224m2) oraz ścieżki rowerowej dł. SL: 52mb o nawierzchni z kostki betonowej (6)koloru czerwonego - na podbudowie z kruszywa naturalnego gr. 10cm;
  • ustawienie ścieków betonowych trójkątnych 60x50x15cm na ławie z betonu B10 (dł. 79m). - dostosowanie się do wymagań zamawiającego, warunków umowy i SST (między innymi są to: wykonanie wszystkich badań i pomiarów przez niezależne laboratorium, obsługa geodezyjna, ewentualne wyposażenie budowy w sprzęt elektroniczny) - organizację ruchu na czas prowadzenia robót tj. opracowanie projektu oraz ustawienie, utrzymanie i likwidację oznakowania i zabezpieczenia robót, - opracowanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej w postaci mapy w 3 egz. oraz w formie elektronicznej w formacie DWG.
2. Zamówienie polega na wykonaniu: - zjazdów bramowych - 5 szt., - chodnika długości -112 mb, - ścieżki rowerowej długości -52 mb.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
  1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
  2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych poniżej. W przypadku, gdy opisane warunki udziału w postępowaniu po zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia, spełni więcej niż 5 wykonawców, zamawiający dokona dodatkowej oceny warunku dot. doświadczenia zawodowego. Na podstawie wykazu wykonanych robót, spełniających podane wymagania co do rodzaju i wartości robót, wykonawca otrzyma 1 punkt za każde wykonane zadanie. Jeżeli w przypadku zastosowania oceny jak wyżej, kilku wykonawców zajmie ostatnie, równorzędne miejsce, a liczba wykonawców spełniających warunki udziału przewyższy 5, zamawiający spośród nich wybierze tego, u którego łączna wartość zadań spełniających warunki będzie najwyższa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wzór przykładowego formularza dostępny w siedzibie zamawiającego lub do pobrania ze strony BIP zamawiającego (http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl), oraz dane dotyczące wiarygodności prawnej, technicznej i finansowej wykonawcy:
  1. oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm. (wzór przykładowego formularza oświadczenia dostępny w siedzibie zamawiającego lub do pobrania ze strony BIP zamawiającego (http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl),
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosku lub potwierdzenie aktualności przez organ wydający wypis),
  3. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
  4. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych tj.: - kierownik budowy: uprawnienia do prowadzenia robót drogowych, min. 2 lata doświadczenia z uprawnieniami; - geodeta: uprawnienia w zakresie geodezyjnej obsługi inwestycji.
  5. zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacenie składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej (dot. kierownika budowy),
  6. wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (min. 1 zamówienie, o wartości nie mniejszej niż 350.000,00 pln brutto) odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
  7. informację o dostępie do laboratorium drogowego i budowlanego,
  8. dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.
Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosku), Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym/ewidencyjnym/ Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub uwierzytelnionej notarialnie kopii. W przypadku złożenia wspólnego wniosku przez kilku wykonawców, zamawiający dopuści taki wniosek, do którego zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Wniosek powinien zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione powyżej w pkt. 1,2 dla każdego z wykonawców z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie. Wniosek wraz ze wszystkimi załącznikami należy umieścić w zapieczętowanej kopercie, zaadresowanej na zamawiającego, na adres podany w niniejszym ogłoszeniu, opatrzonej danymi wykonawcy oraz napisem: Wniosek na: Przebudowa ulicy Rajgrodzkiej w Augustowie - wlot w km 19+220 drogi wojewódzkiej Nr 664.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ Zamawiający przekarze bezpłatnie Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Metryka strony

Udostępniający: Wydział Zamówień Publicznych Małgorzata Tomkiel

Wytwarzający/odpowiadający: Jerzy Grygoruk

Wprowadzający: Jerzy Grygoruk

Data wprowadzenia: 2008-02-01

Data modyfikacji: 2008-04-30

Opublikował: Jerzy Grygoruk

Data publikacji: 2008-02-01