Ogłoszenie o zamówieniu 213016 - 2008 z dnia 04-09-2008
Białystok: Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 677 na odcinku Śniadowo - Granica Województwa.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu ograniczonego na: przebudowę drogi wojewódzkiej Nr 677 na odcinku Śniadowo – Granica Województwa, zakończone zostało wyborem oferty
- Przedsiębiorstwa Budownictwa Komunikacyjnego Sp. z o. o., ul. Sikorskiego 156, 18-400 Łomża.
- Przedsiębiorstwo Budownictwa Komunikacyjnego Sp. z o. o., ul. Sikorskiego 156, 18-400 Łomża – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 100,00 pkt.
- Konsorcjum firm: Zakładu Budowlano – Drogowego „S-J” Szymański – Jarząbek Spółka Jawna, 18-300 Zambrów, ul. Sitarska 20 oraz Przedsiębiorstwa Budowy Dróg BITUM Sp. z o. o., 18-300 Zambrów, ul. Sitarska 1 – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 95,68 pkt..
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje przebudowę drogi w zakresie:
- dokończenie robót drogowych na odcinku od km 18+050 do km 18+450,
- dostosowanie się do wymagań niniejszej instrukcji, warunków umowy i SST (między innymi są to: wykonanie wszystkich badań i pomiarów przez niezależne laboratorium, obsługa geodezyjna, ewentualne wyposażenie budowy w sprzęt elektroniczny),
- organizację ruchu na czas prowadzenia robót tj. opracowanie projektu oraz ustawienie, utrzymanie i likwidację oznakowania i zabezpieczenia robót,
- opracowanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej w postaci mapy w 3 egz. oraz w formie elektronicznej w formacie DWG.
Zamówienie obejmuje osiągnięcie niżej wymienionych wskaźników:
- długość przebudowanej jezdni - 400 m,
- zatoka autobusowa - 1 szt. o nawierzchni bitumicznej.
Zamawiający nie dopuszcza podwykonawców.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w niniejszym ogłoszeniu. W przypadku, gdy opisane warunki udziału w postępowaniu po zastosowaniu formuły spełnia-nie spełnia, spełni więcej niż 5 wykonawców, zamawiający dokona dodatkowej oceny warunku dot. doświadczenia zawodowego. Na podstawie wykazu wykonanych robót, spełniających podane wymagania co do rodzaju i wartości robót, wykonawca otrzyma 1 punkt za każde wykonane zadanie. Jeżeli w przypadku zastosowania oceny jak wyżej, kilku wykonawców zajmie ostatnie, równorzędne miejsce, a liczba wykonawców spełniających warunki udziału przewyższy 5, zamawiający spośród nich wybierze tego, u którego łączna wartość zadań spełniających warunki będzie najwyższa..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wzór przykładowego formularza dostępny w siedzibie zamawiającego lub do pobrania ze strony BIP zamawiającego (http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl), oraz dane dotyczące wiarygodności prawnej, technicznej i finansowej wykonawcy:
1. oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm. (wzór przykładowego formularza oświadczenia dostępny w siedzibie zamawiającego lub do pobrania ze strony BIP zamawiającego (http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl),
2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosku),
3. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
4. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (uprawnienia) tj.: - kierownik budowy: właściwe uprawnienia w zakresie dróg publicznych, 2 lata doświadczeń z uprawnieniami, wykazane min. 1 zadanie na przebudowę/budowę drogi publicznej, - geodeta: właściwe uprawnienia w zakresie geodezyjnej obsługi inwestycji.
5. zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacenie składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej (dot. kierownika budowy),
6. wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca, (wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min.100 Mg/h zlokalizowana w odległości zapewniającej transport mieszanki bitumicznej nie dłuższy niż 2 godziny),
7. wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (min. 1 zamówienie na drodze publicznej w postaci przebudowy/budowy drogi na odcinku dł. min. 400m i wartości min. 500 000 zł ), odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
8. informację o dostępie do niezależnego laboratorium do wykonywania badań końcowych (zagęszczenie, nośność, cechy fizyko-mech. wbudowanych mieszanek bitumicznych, kruszywowych),
9. dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.
Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosku). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do wniosku należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym ewidencyjnym Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii. W przypadku złożenia wspólnego wniosku przez kilku wykonawców, zamawiający dopuści taki wniosek, do którego zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Wniosek powinien zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione powyżej w pkt. 1-2 dla każdego z wykonawców z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie. Wniosek wraz ze wszystkimi załącznikami należy umieścić w zapieczętowanej kopercie, zaadresowanej na zamawiającego, na adres podany w niniejszym ogłoszeniu, opatrzonej danymi wykonawcy oraz napisem: Wniosek na: Przebudowę drogi wojewodzkiej Nr 677 na odcinku Śniadowo - Granica Województwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ Zamawiający przekaże bezpłatnie Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert.
Metryka strony