Białystok: Przebudowa mostu przez rzece Nurzec w miejscowości Brańsk w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 681 Roszki Wodźki - Łapy - Brańsk - Ciechanowiec w km 38+403 wraz z dojazdami na odcinku od km 38+373 do km 38+486.

Białystok: Przebudowa mostu przez rz. Nurzec w m. Brańsk w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 681 Roszki Wodźki - Łapy - Brańsk - Ciechanowiec w km 38+403 wraz z dojazdami na odcinku od km 38+373 do km 38+486.

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu ograniczonego na: przebudowę mostu przez rz. Nurzec w m. Brańsk w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 681 Roszki Wodźki – Łapy – Brańsk – Ciechanowiec w km 38+403 wraz z dojazdami na odcinku od km 38+373 do km 38+486, zakończone zostało wyborem oferty firmy – BUDREX-KOBI Sp. z o. o., ul. Kombatantów 4, 15-110 Białystok.

Wybrano ofertę najkorzystniejszą cenowo spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W postępowaniu przetargowym brali udział następujący wykonawcy:

1. INTOP TARNOBRZEG Sp. z o. o., ul. Sienkiewicza 145 M, 39-400 Tarnobrzeg – ofertę odrzucono;

2.    BUDREX-KOBI Sp. z o. o., ul. Kombatantów 4, 15-110 Białystok – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 100 pkt.

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), fax 085 66436-30, (-31, -70, -71).
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa mostu przez rz. Nurzec w m. Brańsk w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 681 Roszki Wodźki - Łapy - Brańsk - Ciechanowiec w km 38+403 wraz z dojazdami na odcinku od km 38+373 do km 38+486.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

  1. Charakterystyka obiektu: most drogowy o konstrukcji stalowej z płytą żelbetową współpracującą o długości 52,50 m, szerokości całkowitej 12,46 m, szerokość jezdni 8,00 m, szerokość chodników 2,23 m.
  2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego mostu polegająca na:
  • podwyższeniu parametrów technicznych i eksploatacyjnych istniejącego mostu do nośności odpowiadającej kl. B obciążeń (400 kN) wg PN-85/S-10030 ze sprawdzeniem na pojazd specjalny kl. 100, które będzie osiągnięte przez: wzmocnienie płyty pomostu poprzez jej pogrubienie, zwiększenie nośności dźwigarów głównych poprzez zastosowanie nakładek z blach stalowych, wzmocnienie słupowych podpór pośrednich, zwiększenie ilości stężeń poprzecznych.
  • naprawie lub wymianie wszystkich uszkodzonych elementów mostu poprzez:
    • wykonanie robót rozbiórkowych,
    • wykonanie izolacji z papy zgrzewalnej,
    • ustawienie krawężników kamiennych na obiekcie i betonowych na dojazdach,
    • ustawienie barieroporęczy i barier energochłonnych,
    • wykonanie ławy oporowej stożków i umocnienie skarp brukowcem,
    • wykonanie ścieków i schodów skarpowych,
    • wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego,
    • wykonanie urządzeń dylatacyjnych,
    • wykonanie nowego systemu odwodnienia mostu,
    • oczyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej i powierzchni betonowych,
    • przebudowę urządzeń telekomunikacyjnych,
    • wykonanie innych robót towarzyszących,
    • przebudowie dojazdów do mostu na łącznej długości 60,40 m, (szerokość jezdni 8,00 m, chodnik obustronny szerokości 2,00 m) Konstrukcja jezdni zostanie wzmocniona do przenoszenia obciążeń ruchem kategorii KR3.
3. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców w zakresie następujących rodzajów robót:
  • przebudowy urządzeń teletechnicznych,
  • bitumicznych przykryć dylatacyjnych,
  • robót bitumicznych,
  • wzmocnienia konstrukcji poprzez przyspawanie płaskowników do spodu dźwigarów głównych.
Dokładny zakres rzeczowy i asortymentowy robót określa przedmiar robót (dostępny w siedzibie zamawiającego lub do pobrania ze strony BIP zamawiającego http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 20 000,00 pln.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
  1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
  2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych poniżej. W przypadku, gdy opisane warunki udziału w postępowaniu po zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia, spełni więcej niż 5 wykonawców, zamawiający dokona dodatkowej oceny warunku dot. doświadczenia zawodowego. Na podstawie wykazu wykonanych robót, spełniających podane wymagania co do rodzaju i wartości robót, wykonawca otrzyma 1 punkt za każde wykonane zadanie. Jeżeli w przypadku zastosowania oceny jak wyżej, kilku wykonawców zajmie ostatnie, równorzędne miejsce, a liczba wykonawców spełniających warunki udziału przewyższy 5, zamawiający spośród nich wybierze tego, u którego łączna wartość zadań spełniających warunki będzie najwyższa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wzór przykładowego formularza dostępny w siedzibie zamawiającego lub do pobrania ze strony BIP zamawiającego (http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl), oraz dane dotyczące wiarygodności prawnej, technicznej i finansowej wykonawcy:
  1. oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm. (wzór przykładowego formularza oświadczenia dostępny w siedzibie zamawiającego lub do pobrania ze strony BIP zamawiającego (http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl),
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosku),
  3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków),
  4. aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków),
  5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1. pkt 4 - 8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków),
  6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1. pkt 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków),
  7. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
  8. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (uprawnienia) tj.: kierownik budowy: uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, doświadczenie potwierdzone wypisanymi obiektami na których pracowano (wykazane kierowanie min. 1 zadaniem na budowę/przebudowę/rozbudowę obiektu mostowego o dł. min. 15,00m ), kierownik robót: uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, geodeta: uprawnienia z zakresu geodezyjnej obsługi inwestycji,
  9. zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacenie składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej (dot. kierownika budowy, kierownika robót),
  10. wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, w tym, min.: wytwórnia mieszanki betonowej, wytwórnia mas bitumicznych, rozkładarka mas bitumicz.szer.min. 4m, koparka gąsienicowa min. 0,6 m3, samochód samowyładowczy, spawarka umożliwiająca przyspawanie płaskowników do dźwigarów głównych, urządzenie do hydrodynamicznego malowania, walec statyczny samojezdny, walec wibracyjny samojezdny, żuraw samochodowy,
  11. wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (min. 1 zamówienie dotyczące budowy/przebudowy/rozbudowy obiektu mostowego o dł. min. 20,00m o wartości min. 1,5 mln PLN brutto),
  12. informacja o dostępie do niezależnego laboratorium drogowego i budowlanego,
  13. dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.
Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2,3,4,6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. (dokumenty, o których mowa w pkt. 2, 6 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosku, dokumenty, o których mowa w pkt. 3, 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosku), Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 5, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy (dokument powinny być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosku). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. 2,3,4,5,6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym/ewidencyjnym/ Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii.
W przypadku złożenia wspólnego wniosku przez kilku wykonawców, zamawiający dopuści taki wniosek, do którego zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy.
Wniosek powinien zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione powyżej w pkt. 1-6 dla każdego z wykonawców z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie. Wniosek wraz ze wszystkimi załącznikami należy umieścić w zapieczętowanej kopercie, zaadresowanej na zamawiającego, na adres podany w niniejszym ogłoszeniu, opatrzonej danymi wykonawcy oraz napisem: Wniosek na: przebudowę mostu przez rz. Nurzec w m. Brańsk w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 681 Roszki Wodźki - Łapy - Brańsk - Ciechanowiec w km 38+403 wraz z dojazdami na odcinku od km 38+373 do km 38+486.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ Zamawiający przekaże bezpłatnie Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Metryka strony

Udostępniający: Wydział Zamówień Publicznych Małgorzata Tomkiel

Wytwarzający/odpowiadający: Jerzy Grygoruk

Data wytworzenia: 2008-02-11

Wprowadzający: Jerzy Grygoruk

Data wprowadzenia: 2008-02-11

Data modyfikacji: 2008-04-10

Opublikował: Jerzy Grygoruk

Data publikacji: 2008-02-11