Ogłoszenie o zamówieniu Nr 126642 - 2008 z dnia 2008-06-11 -

Białystok: Przebudowa ul. Mickiewicza w Ciechanowcu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 690

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu ograniczonego na: przebudowę ul. Mickiewicza w Ciechanowcu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 690, zakończone zostało wyborem oferty Konsorcjum firm: Zakładu Budowlano-Drogowego „S-J” Szymański – Jarząbek Spółka Jawna, 18-300 Zambrów, ul. Sitarska 20 oraz Przedsiębiorstwa Budowy Dróg BITUM Sp. z o. o., 18-300 Zambrów, ul. Sitarska 1.
Wybrano ofertę najkorzystniejszą cenowo spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięło udział Konsorcjum firm: Zakładu Budowlano-Drogowego „S-J” Szymański – Jarząbek Spółka Jawna, 18-300 Zambrów, ul. Sitarska 20 oraz Przedsiębiorstwa Budowy Dróg BITUM Sp. z o. o., 18-300 Zambrów, ul. Sitarska 1 – przy jedynym kryterium oceny (najniższa cena) – oferta uzyskała 100 pkt.

17.07.2008 r.

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), fax 085 66436-30, (-31, -70, -71).
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Mickiewicza w Ciechanowcu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 690.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie obejmuje przebudowę ulicy poprzez:
  • dokończenie robót drogowych na odcinku ul. Mickiewicza od km 22+297 (rob. 0+712) do km 22+722 (rob. 1+137),
  • dokończenie robót wodno-kanalizacyjnych (kanał deszczowy) w ul. Mickiewicza od km 22+297 (rob. 0+712) do km 22+587 (rob. 1+002),
  • dostosowanie się do wymagań niniejszej instrukcji, warunków umowy i SST (między innymi są to: wykonanie wszystkich badań i pomiarów przez niezależne laboratorium, obsługa geodezyjna, ewentualne wyposażenie budowy w sprzęt elektroniczny),
  • organizację ruchu na czas prowadzenia robót tj. opracowanie projektu oraz ustawienie, utrzymanie i likwidację oznakowania i zabezpieczenia robót,
  • opracowanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej w postaci mapy w 3 egz. oraz w formie elektronicznej w formacie DWG.
2. Zamówienie obejmuje osiągnięcie niżej wymienionych wskaźników:
  • długość przebudowanej jezdni - 425 m, - pow. z prefabrykatów betonowych chodników, wjazdów - 1 247m2,
  • długość kanalizacji deszczowej - 309 m.
3. Zamawiający dopuszcza podwykonawców w zakresie:
  • kanalizacji deszczowej,
  • robót drogowych, lecz nie więcej jak 50% wartości zamówienia (z wyłączeniem kanalizacji deszczowej).

Wykonawca ma obowiązek zapewnić wykonywanie ww. robót branżowych przez właściwe, uprawnione podmioty.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
  1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
  2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w niniejszym ogłoszeniu. W przypadku, gdy opisane warunki udziału w postępowaniu po zastosowaniu formuły spełnia-nie spełnia, spełni więcej niż 5 wykonawców, zamawiający dokona dodatkowej oceny warunku dot. doświadczenia zawodowego. Na podstawie wykazu wykonanych robót, spełniających podane wymagania co do rodzaju i wartości robót, wykonawca otrzyma 1 punkt za każde wykonane zadanie. Jeżeli w przypadku zastosowania oceny jak wyżej, kilku wykonawców zajmie ostatnie, równorzędne miejsce, a liczba wykonawców spełniających warunki udziału przewyższy 5, zamawiający spośród nich wybierze tego, u którego łączna wartość zadań spełniających warunki będzie najwyższa.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wzór przykładowego formularza dostępny w siedzibie zamawiającego lub do pobrania ze strony BIP zamawiającego (http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl), oraz dane dotyczące wiarygodności prawnej, technicznej i finansowej wykonawcy:

1. oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm. (wzór przykładowego formularza oświadczenia dostępny w siedzibie zamawiającego lub do pobrania ze strony BIP zamawiającego (http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosku), 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków), 4. aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków), 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1. pkt 4 - 8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków), 6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1. pkt 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków), 7. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 8. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (uprawnienia) tj.:
  • kierownik budowy: właściwe uprawnienia w zakresie dróg publicznych, 2 lata doświadczeń z uprawnieniami, wykazane min. 1 zadanie na przebudowę/budowę drogi publicznej,
  • kierownik robót wod.-kan:. właściwe uprawnienia w zakresie robót sanitarnych na sieciach zewnętrznych, 2 lata doświadczeń z uprawnieniami, wykazane min. 1 zadanie na przebudowę/budowę kanalizacji deszczowej,
  • geodeta: właściwe uprawnienia w zakresie geodezyjnej obsługi inwestycji.
9. zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacenie składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej (dot. kierownika budowy, kierownika robót wod.-kan.), 10. wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca, (wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min.100 Mg/h, zlokalizowana w odległości zapewniającej transport mieszanki bitumicznej nie dłuższy niż 2 godziny), 11. wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (min. 1 zamówienie na drodze publicznej w postaci przebudowy/budowy drogi i kanalizacji deszczowej na odcinku dł. min. 500m i wartości min. 1 000 000 zł łącznie lub rozdzielnie przebudowa/budowa drogi na dł. min. 500m i wartości min. 1 000 000 zł oraz przebudowa/budowa kanalizacji deszczowej dł. min. 500m i wartości min. 300 000 zł ), odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 12. informację o dostępie do niezależnego laboratorium do wykonywania badań końcowych (zagęszczenie, nośność, cechy fizyko-mech. wbudowanych mieszanek bitumicznych, kruszywowych), 13. dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.

Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2,3,4,6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie

(dokumenty, o których mowa w pkt. 2, 6 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosku, dokumenty, o których mowa w pkt. 3, 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosku). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 5, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosku). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. 2,3,4,5,6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do wniosku należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym/ewidencyjnym/ Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii. W przypadku złożenia wspólnego wniosku przez kilku wykonawców, zamawiający dopuści taki wniosek, do którego zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Wniosek powinien zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione powyżej w pkt. 1-6 dla każdego z wykonawców z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie. Wniosek wraz ze wszystkimi załącznikami należy umieścić w zapieczętowanej kopercie, zaadresowanej na zamawiającego, na adres podany w niniejszym ogłoszeniu, opatrzonej danymi wykonawcy oraz napisem: Wniosek na: Przebudowę ul. Mickiewicza w Ciechanowcu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 690.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ Zamawiający przekaże bezpłatnie Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego,ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy  

Metryka strony

Udostępniający: Małgorzata Tomkiel Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Jerzy Grygoruk

Wprowadzający: Jerzy Grygoruk

Data wprowadzenia: 2008-06-11

Data modyfikacji: 2008-07-17

Opublikował: Jerzy Grygoruk

Data publikacji: 2008-06-11