Ogłoszenie o zamówieniu Nr 83218 - 2009; z dnia 30.03.2009 Przebudowa mostu na przepust przez rz. Mężyniankę k/m Mężenin w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 679 Łomża - Podgórze - Gać - Mężenin w km 31+357

 

Białystok: Przebudowa mostu na przepust przez rz. Mężyniankę k/m Mężenin w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 679 Łomża - Podgórze - Gać - Mężenin w km 31+357.
Numer ogłoszenia: 83218 - 2009; data zamieszczenia: 30.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu ograniczonego na: przebudowę mostu na przepust przez rz. Mężyniankę k/m Mężenin w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 679 Łomża - Podgórze - Gać - Mężenin w km 31+357., zakończone zostało wyborem oferty firmy BIK - PROJEKT Sp. z o. o. ul. Poligonowa 32, 18-400 Łomża.
Wybrano ofertę najkorzystniejszą cenowo spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:
1. HYDROBUD Kielczyk Sp. Jawna 15-102 Białystok, ul. Kombatantów 4,
(przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 75,62 pkt.);
2. BIK - PROJEKT Sp. z o. o. ul. Poligonowa 32, 18-400 Łomża,
(przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 100,00 pkt.);
3. BUDREX – KOBI Sp. z o. o. ul. Hetmańska 92, 15-727 Białystok,
(przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 94,26 pkt.);
4. Zakład Budowlano – Drogowy „SJ” Szymański – Jarząbek Sp. J. 18-300 Zambrów, ul. Sitarska 20, (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 96,88 pkt.).
 

Białystok. dn. 2009.05.18

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), faks 085 67 67 153.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa mostu na przepust przez rz. Mężyniankę k/m Mężenin w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 679 Łomża - Podgórze - Gać - Mężenin w km 31+357

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Opis zamówienia:

  1. Charakterystyka istniejącego obiektu: most jednoprzęsłowy żelbetowy płytowy o długości 6,22 m. Płyta żelbetowa z zabetonowanymi dźwigarami stalowymi oparta na przyczółkach kamiennych. Płyta żelbetowa grubości ok. 52 cm i szerokości 7,40m.
  2. Charakterystyka obiektu po przebudowie: przepust o konstrukcji stalowej karbowanej o przekroju kroplistym 3,69 m x 2,36 m, długości 15,39 m, szerokość jezdni 6,00m, obustronne pobocza po 1,00 m. Po przebudowie obiekt będzie przenosił obciążenia klasy A wg normy PN-85/S-10030.
  3. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego mostu na przepust polegająca na:
  • wykonaniu oznakowania robót i drogi objazdowej,
  • wykonaniu robót rozbiórkowych: - rozebranie istniejącego obiektu mostowego, - rozebranie istniejącej nawierzchni na dojazdach,
  • wykonaniu robót ziemnych,
  • montażu konstrukcji stalowej przepustu,
  • wykonaniu umocnienia wlotu i wylotu,
  • wykonaniu urządzeń bezpieczeństwa ruchu,
  • wykonaniu umocnienia skarp,
  • wykonaniu nowej nawierzchni na obiekcie i dojazdach,
  • wykonaniu innych robót związanych z realizacją zadania.

 4. Planowane roboty będą prowadzone przy całkowitym zamknięciu obiektu dla ruchu. Projekt organizacji ruchu na czas przebudowy opracuje Wykonawca wraz z niezbędnymi uzgodnieniami..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

  1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
  2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
  3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych poniżej. W przypadku, gdy opisane warunki udziału w postępowaniu po zastosowaniu formuły spełnia - nie spełnia, spełni więcej niż 5 wykonawców, zamawiający dokona dodatkowej oceny warunku dot. doświadczenia zawodowego. Na podstawie wykazu wykonanych robót, spełniających wymagania co do rodzaju i wartości robót, wykonawca otrzyma 1 punkt za każde wykonane zadanie. Jeżeli w przypadku zastosowania oceny jak wyżej, kilku wykonawców zajmie ostatnie, równorzędne miejsce, a liczba wykonawców spełniających warunki udziału przewyższy 5, zamawiający spośród nich wybierze tego, u którego łączna wartość zadań spełniających warunki będzie najwyższa.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:

  1. oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm. (wzór przykładowego formularza oświadczenia dostępny w siedzibie zamawiającego lub do pobrania ze strony BIP zamawiającego - http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl),
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia),
  3. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
  4. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (uprawnienia) tj.: - kierownik budowy: odpowiednie uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji kierownika budowy do realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem, min. 2 lata doświadczenia z uprawnieniami, doświadczenie potwierdzone wypisanymi obiektami na których pracowano (wykazane pełnienie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót - zrealizowane min. 2 obiekty na budowę/przebudowę drogowych obiektów inżynierskich), - kierownik robót: odpowiednie uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji kierownika robót do realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem, min. 2 lata doświadczenia z uprawnieniami, - geodeta: uprawnienia z zakresu geodezyjnej obsługi inwestycji.
  5. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym w pkt. 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
  6. zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacenie składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej (dot. kierownika budowy, kierownika robót),
  7. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - (należy wykazać wytwórnię mas bitumicznych z podaniem miejsca jej lokalizacji, przy czym czas transportu mieszanki na budowę od momentu załadunku nie może przekroczyć 2 godzin),
  8. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 7, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował,
  9. wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, (zrealizowane min. 2 obiekty na budowę/przebudowę drogowych obiektów inżynierskich - każdy obiekt o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 pln brutto), z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
  10. informacja o dostępie do niezależnego laboratorium drogowego,
  11. dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.

Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione (nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym ewidencyjnym Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii.

W przypadku złożenia wspólnego wniosku przez kilku Wykonawców, zamawiający dopuści taki wniosek, do którego zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy.

Wniosek powinien zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt 1 i 2 dla każdego z Wykonawców z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie.

Wykonawca w terminie i miejscu określonym w niniejszym ogłoszeniu złoży wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wzór przykładowego formularza dostępny w siedzibie zamawiającego lub do pobrania ze strony BIP zamawiającego -http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl).

Wniosek wraz ze wszystkimi załącznikami należy umieścić w zapieczętowanej kopercie, zaadresowanej na zamawiającego, na adres podany w niniejszym ogłoszeniu, opatrzonej danymi wykonawcy oraz napisem: Wniosek na: Przebudowę mostu na przepust przez rz. Mężyniankę k/m Mężenin w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 679 Łomża - Podgórze - Gać - Mężenin w km.31+357

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ Zamawiający przekaże bezpłatnie Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2009 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
 

 

Metryka strony

Udostępniający: Małgorzata Tomkiel Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Kiszko

Wprowadzający: Andrzej Kiszko

Data wprowadzenia: 2009-03-30

Data modyfikacji: 2009-05-18

Opublikował: Jerzy Grygoruk

Data publikacji: 2009-03-30