Ogłoszenie o zamówieniu Nr 56274 - 2009 z dnia 10.03.2009 Przebudowa mostu przez rz. Muzgę w m. Jakać Młoda w km 20+512,88 w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 677 Łomża - Śniadowo - Ostrów Mazowiecka wraz z dojazdami na odc. od km 20+450 do km 20+575

 

Białystok: Przebudowa mostu przez rz. Muzgę w m. Jakać Młoda w km 20+512,88 w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 677 Łomża - Śniadowo - Ostrów Mazowiecka wraz z dojazdami na odc. od km 20+450 do km 20+575
Numer ogłoszenia: 56274 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu ograniczonego  na: przebudowę mostu przez rz. Muzgę w m. Jakać Młoda w km 20+512,88 w ciągu dr. woj. Nr 677 Łomża - Śniadowo - Ostrów Mazowiecka wraz z dojazdami na odc. od km 20+450 do km 20+575, zakończone zostało wyborem oferty Konsorcjum firm:
- BIK - PROJEKT Sp. z o. o. (Lider) ul. Poligonowa 32, 18-400 Łomża i
- Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów DROMO Sp. z o. o. ul. Nadrzeczna 5, 14-100 Ostróda.
Wybrano ofertę najkorzystniejszą cenowo spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:
Konsorcjum firm:
 - BIK - PROJEKT Sp. z o. o. (Lider) ul. Poligonowa 32, 18-400 Łomża i
 Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów DROMO Sp. z o. o. ul. Nadrzeczna 5, 14-100 Ostróda,
(przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 100,00 pkt.),
 - BUDREX – KOBI Sp. z o. o. ul. Kombatantów 4, 15-110 Białystok
 (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 97,95 pkt.).
 

Białystok, dn. 2009.05.25

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), faks 085 67 67 153.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa mostu przez rz. Muzgę w m. Jakać Młoda w km 20+512,88 w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 677 Łomża - Śniadowo - Ostrów Mazowiecka wraz z dojazdami na odc. od km 20+450 do km 20+575.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

  1. Charakterystyka istniejącego obiektu: most jednoprzęsłowy żelbetowy płytowy o długości 10,80 m. Płyta żelbetowa oparta na przyczółkach w formie palościanki. Pale zwieńczone oczepem.        Za palami - deski żelbetowe przejmujące parcie gruntu. Płyta żelbetowa grubości 62 cm i szerokości 10,96m.
  2. Charakterystyka obiektu po przebudowie: most drogowy o konstrukcji wielopłaszczowej wzmocnionej żebrami klasy A wg normy PN-85/S-10030. Rozpiętość łuku pomiędzy punktami podparcia 9,26 m i wysokości 1,94 m. Cała konstrukcja stalowa łuku jest wykonana z arkuszy blach falistych, które łączone są za pomocą śrub. Arkusze blach są dostosowane do promieni gięcia oraz do kształtu cięcia na wlocie i wylocie.
  3. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego mostu polegająca na: - wykonaniu drogi objazdowej, - wykonaniu robót rozbiórkowych, - rozebraniu istniejącej nawierzchni na obiekcie, - rozebraniu istniejącej nawierzchni na dojazdach, - rozbiórce betonu, - rozebraniu istniejących poręczy, - robotach ziemnych, - wykonaniu fundamentów pośrednich pod konstrukcję stalową, - montażu konstrukcji stalowej, - wykonaniu umocnienia wlotu i wylotu, - wykonaniu urządzeń bezpieczeństwa ruchu, - wykonaniu schodów skarpowych, - wykonaniu zabezpieczenia antykorozyjnego betonu, - umocnieniu dna rzeki narzutem kamiennym, - wykonaniu nowej nawierzchni na obiekcie.
  4. Planowane roboty będą prowadzone przy całkowitym zamknięciu obiektu dla ruchu, zgodnie z posiadanym projektem drogi objazdowej na czas przebudowy obiektu. Projekt organizacji ruchu na czas przebudowy opracuje Wykonawca wraz z niezbędnymi uzgodnieniami.
  5. Zamawiający zastrzega, że montaż i wbudowanie stalowych blach falistych nie może być powierzone podwykonawcom.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 12000 pln
III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

  1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
  2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
  3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych poniżej. W przypadku, gdy opisane warunki udziału w postępowaniu po zastosowaniu formuły spełnia - nie spełnia, spełni więcej niż 5 wykonawców, zamawiający dokona dodatkowej oceny warunku dot. doświadczenia zawodowego.Na podstawie wykazu wykonanych robót, spełniających podane poniżej w pkt. 11b wymagania co do rodzaju i wartości robót, wykonawca otrzyma 1 punkt za każde wykonane zadanie. Jeżeli w przypadku zastosowania oceny jak wyżej, kilku wykonawców zajmie ostatnie, równorzędne miejsce, a liczba wykonawców spełniających warunki udziału przewyższy 5, zamawiający spośród nich wybierze tego, u którego łączna wartość zadań spełniających warunki będzie najwyższa..

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:

  1. oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm. (wzór przykładowego formularza oświadczenia dostępny w siedzibie zamawiającego lub do pobrania ze strony BIP zamawiającego - http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl),
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia),
  3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia),
  4. aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia),
  5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1. pkt 4 - 8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia),
  6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1. pkt 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia),
  7. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
  8. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (uprawnienia) tj.: - kierownik budowy: odpowiednie uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji kierownika budowy do realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem, min. 2 lata doświadczenia z uprawnieniami, doświadczenie potwierdzone wypisanymi obiektami na których pracowano (wykazane pełnienie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót - zrealizowane min. 2 obiekty na budowę/przebudowę drogowych obiektów inżynierskich - obiekty z blach falistych o świetle poziomym min. 5,0 m ) i kierownik robót: odpowiednie uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji kierownika robót do realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem, min. 2 lata doświadczenia z uprawnieniami, - geodeta: uprawnienia z zakresu geodezyjnej obsługi inwestycji,
     8a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym w pkt. 8, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
     9. zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacenie składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej (dot. kierownika     budowy,  kierownika robót),
     10. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - (należy wykazać wytwórnię mas bitumicznych z podaniem miejsca jej      lokalizacji, przy czym czas transportu mieszanki na budowę od momentu załadunku nie może przekroczyć 2 godzin),
    10a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 10, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował,
    11. wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,    odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, w postaci:
a) zrealizowane min. 2 obiekty na budowę/przebudowę drogowych obiektów inżynierskich - obiekty z blach falistych o świetle poziomym min. 5,0 m
i b) zrealizowane min. 2 zadania na drogowe obiekty inżynierskie - każde zadanie o wartości nie mniejszej niż 1 500 000,00 pln brutto), z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania (wzór przykładowego formularza dot. doświadczenia zawodowego dostępny w siedzibie zamawiającego lub do pobrania ze strony BIP zamawiającego - http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,

    12. informacja o dostępie do niezależnego laboratorium drogowego i budowlanego,

    13. dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.

Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2,3,4,6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
(dokumenty, o których mowa w pkt. 2, 6 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosku, dokumenty, o których mowa w pkt. 3, 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosku),

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 5, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy (dokument powinny być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosku). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. 2,3,4,5,6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym,ewidencyjnym, Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii.

W przypadku złożenia wspólnego wniosku przez kilku wykonawców, zamawiający dopuści taki wniosek, do którego zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Wniosek powinien zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione powyżej w pkt. 1-6 dla każdego z wykonawców z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie.

Wykonawca w terminie i miejscu określonym w niniejszym ogłoszeniu złoży wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wzór przykładowego formularza dostępny w siedzibie zamawiającego lub do pobrania ze strony BIP zamawiającego -http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl).

Wniosek wraz ze wszystkimi załącznikami należy umieścić w zapieczętowanej kopercie, zaadresowanej na zamawiającego, na adres podany w niniejszym ogłoszeniu, opatrzonej danymi wykonawcy oraz napisem: Wniosek na: Przebudowę mostu przez rz. Muzgę w m. Jakać Młoda w km 20+512,88 w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 677 Łomża - Śniadowo - Ostrów Mazowiecka wraz z dojazdami na odc. od km 20+450 do km 20+575..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ Zamawiający przekaże bezpłatnie Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2009 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
 
 

Metryka strony

Udostępniający: Małgorzata Tomkiel Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Kiszko

Wprowadzający: Andrzej Kiszko

Data wprowadzenia: 2009-03-10

Data modyfikacji: 2009-05-25

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2009-03-10