Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 670 na odcinku Suchowola - Dąbrowa Białostocka od km 45+106 do km 48+907 i od km 49+100 do km 49+353 wraz ze zjazdami.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na remont drogi wojewódzkiej Nr 670 na odcinku Suchowola - Dąbrowa Białostocka od km 43+987 do km 50+804, zakończone zostało wyborem oferty firmy STRABAG Sp. z o. o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków.
Wybrano ofertę z największą liczbą punktów, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:
- Przedsiębiorstwo Eksploatacji Ulic i Mostów Sp. z o. o., ul. Produkcyjna 102, 15-680 Białystok – oferta uzyskała w kryterium: cena – 44,91 pkt., okres gwarancji i rękojmi 40,00 pkt., razem – 84,91 pkt.,
- Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe S. A., ul. Przytorowa 24, 16-400 Suwałki – oferta uzyskała w kryterium: cena – 53,91 pkt., okres gwarancji i rękojmi 40,00 pkt., razem – 93,91 pkt.,
- STRABAG Sp. z o. o. ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., okres gwarancji i rękojmi 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt.,
- P.U.H. KAMPOL Barbara Szymczyk, ul. Małyszówka Kolonia 33, 16-200 Dąbrowa Białostocka – oferta uzyskała w kryterium: cena – 56,48 pkt., okres gwarancji i rękojmi 40,00 pkt., razem – 96,48 pkt.
Białystok, dnia 11.09.2020 r.
kwota jaką dysponuje Zamawiający: 3 247 988,37 zł. (z możliwością pozyskania dodatkowych środków)
Zbiorcze zestawienie ofert/ofert wstępnych*
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena zł. (brutto) |
Okres gwarancji i rękojmi |
01 |
Przedsiębiorstwo Eksploatacji Ulic i Mostów Sp. z o. o., ul. Produkcyjna 102, 15-680 Białystok |
2 987 541,01 |
5 lat |
02 |
Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe S. A., ul. Przytorowa 24, 16-400 Suwałki |
2 488 976,45 |
5 lat |
03 |
STRABAG Sp. z o.o. ul. Parzniewska 10 05-800 Pruszków |
2 236 222,42 |
5 lat |
04 |
P.U.H. KAMPOL Barbara Szymczyk, ul. Małyszówka Kolonia 33, 16-200 Dąbrowa Białostocka |
2 386 065,47 |
5 lat |
Białystok, dn.2020.08.31
ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na:
Remont drogi wojewódzkiej Nr 670 na odcinku Suchowola - Dąbrowa Białostocka od km 43+987 do km 50+804.
Zamawiający wprowadza zmiany w:
Kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót w: poz. 13
Kosztorys ofertowy i przedmiar robót po zmianie z dn. 25.08.2020 roku do pobrania w załączniku poniżej. Zmiany naniesiono kolorem czerwonym.
Białystok, 25.08.2020r.
Uwaga zmiana terminu składania ofert na dzień 31.08.2020 r. godz. 09:30
Ogłoszenie nr 540158196-N-2020 z dnia 24-08-2020 r.
Białystok:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 574469-N-2020
Data: 13/08/2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 50667863000000, ul. ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 67 67 130, e-mail sekretariat@pzdw.wrotapodlasia.pl, faks 85 67 67 153.
Adres strony internetowej (url): http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II.
Punkt: 1)
W ogłoszeniu jest: Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 670 na odcinku Suchowola - Dąbrowa Białostocka od km 45+106 do km 48+907 i od km 49+100 do km 49+353 wraz ze zjazdami.
W ogłoszeniu powinno być: Remont drogi wojewódzkiej Nr 670 na odcinku Suchowola - Dąbrowa Białostocka od km 43+987 do km 50+804.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II.
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest: Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 670 na odcinku Suchowola - Dąbrowa Białostocka od km 45+106 do km 48+907 i od km 49+100 do km 49+353 wraz ze zjazdami.
W ogłoszeniu powinno być: Remont drogi wojewódzkiej Nr 670 na odcinku Suchowola - Dąbrowa Białostocka od km 43+987 do km 50+804.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-08-28, godzina: 09:30,
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-08-31, godzina: 09:30,
ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na:
Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 670 na odcinku Suchowola - Dąbrowa Białostocka od km 45+106 do km 48+907 i od km 49+100 do km 49+353 wraz ze zjazdami.
Zamawiający wprowadza następujące zmiany w:
- SIWZ – Istotne warunki zamówienia
- Nazwa zadania
jest: Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 670 na odcinku Suchowola - Dąbrowa Białostocka od km 45+106 do km 48+907 i od km 49+100 do km 49+353 wraz ze zjazdami.
powinno być: Remont drogi wojewódzkiej Nr 670 na odcinku Suchowola - Dąbrowa Białostocka od km 43+987 do km 50+804.
- Formularz ofertowy
Nazwa zadania
jest: Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 670 na odcinku Suchowola - Dąbrowa Białostocka od km 45+106 do km 48+907 i od km 49+100 do km 49+353 wraz ze zjazdami.
powinno być: Remont drogi wojewódzkiej Nr 670 na odcinku Suchowola - Dąbrowa Białostocka od km 43+987 do km 50+804.
- Załącznik Nr 2 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Nazwa zadania
jest: Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 670 na odcinku Suchowola - Dąbrowa Białostocka od km 45+106 do km 48+907 i od km 49+100 do km 49+353 wraz ze zjazdami.
powinno być: Remont drogi wojewódzkiej Nr 670 na odcinku Suchowola - Dąbrowa Białostocka od km 43+987 do km 50+804.
- Załącznik Nr 3 oświadczenie o wykluczeniu z postępowania
Nazwa zadania
jest: Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 670 na odcinku Suchowola - Dąbrowa Białostocka od km 45+106 do km 48+907 i od km 49+100 do km 49+353 wraz ze zjazdami.
powinno być: Remont drogi wojewódzkiej Nr 670 na odcinku Suchowola - Dąbrowa Białostocka od km 43+987 do km 50+804.
- Załącznik Nr 4 grupa kapitałowa
Nazwa zadania
jest: Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 670 na odcinku Suchowola - Dąbrowa Białostocka od km 45+106 do km 48+907 i od km 49+100 do km 49+353 wraz ze zjazdami.
powinno być: Remont drogi wojewódzkiej Nr 670 na odcinku Suchowola - Dąbrowa Białostocka od km 43+987 do km 50+804.
- Załącznik Nr 5 wzór zobowiązania do współpracy
Nazwa zadania
jest: Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 670 na odcinku Suchowola - Dąbrowa Białostocka od km 45+106 do km 48+907 i od km 49+100 do km 49+353 wraz ze zjazdami.
powinno być: Remont drogi wojewódzkiej Nr 670 na odcinku Suchowola - Dąbrowa Białostocka od km 43+987 do km 50+804.
- Umowa wzór
Nazwa zadania
jest: Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 670 na odcinku Suchowola - Dąbrowa Białostocka od km 45+106 do km 48+907 i od km 49+100 do km 49+353 wraz ze zjazdami.
powinno być: Remont drogi wojewódzkiej Nr 670 na odcinku Suchowola - Dąbrowa Białostocka od km 43+987 do km 50+804.
- Kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót dokonuje się zmiany:
- Nazwa zadania
jest: Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 670 na odcinku Suchowola - Dąbrowa Białostocka od km 45+106 do km 48+907 i od km 49+100 do km 49+353 wraz ze zjazdami.
powinno być: Remont drogi wojewódzkiej Nr 670 na odcinku Suchowola - Dąbrowa Białostocka od km 43+987 do km 50+804.
- w: poz. 1, 3, 12, 13, 20, 22, 30, 31,34.
- Uproszczona dokumentacja techniczna – zmiany zgodnie z załącznikiem.
SIWZ, kosztorys ofertowy, przedmiar robót, uproszczona dokumentacja techniczna po zmianie z dn. 24.08.2020 roku do pobrania w załączniku poniżej. Zmiany naniesiono kolorem czerwonym.
Białystok, dn. 2020.08.24.
ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w związku z zapytaniem potencjalnego Wykonawcy w sprawie przetargu nieograniczonego na: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w związku z zapytaniem potencjalnego Wykonawcy w sprawie przetargu nieograniczonego na: Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 670 na odcinku Suchowola - Dąbrowa Białostocka od km 45+106 do km 48+907 i od km 49+100 do km 49+353 wraz ze zjazdami.”
wyjaśnia co następuje:
Pytanie nr 1:
Prosimy o informację jaka gwarancja będzie obowiązywać na oznakowanie poziome cienkowarstwowe.
Odpowiedź nr 1:
Na oznakowanie poziome cienkowarstwowe obowiązuje gwarancja 1 rok.
Pytanie nr 1:
Prosimy o informację ile sztuk map poinwentaryzacyjnych będzie wymagał Zamawiający?
Odpowiedź nr 2:
Wymagane jest dostarczenie 3 szt. map poinwentaryzacyjnych.
Pytanie nr 3:
Pozycja 20 kosztorysu dla wyrównania z AC16W KR3 jako podstawę wyceny podaje SST D-05.01.03a, przedmiar natomiast SST D-04.08.01. Wymagania dla warstwy wiążącej i wyrównawczej są zawarte w SST D – 05.03.05a. Prosimy o potwierdzenie, że warstwę wiążącą i wyrównawczą należy wykonać wg SST D – 05.03.05a.
Odpowiedź nr 3:
Warstwę wiążącą i wyrównawczą należy wykonać zgodnie z SSTD-05.03.05a.
Pytanie nr 4:
W punkcie 5.2 SST D – 05.03.05a istnieje zapis: "Wykonawca dostarczy Inżynierowi do akceptacji projekt składu mieszanki mineralno-asfaltowej (AC11W)". Prosimy o potwierdzenie, że należy wykonać AC16W.
Odpowiedź nr 4:
Wykonawca powinien dostarczyć inżynierowi do akceptacji projekt składu mieszanki mineralno- asfaltowej AC16W.
Pytanie nr 5:
SST D – 05.03.05 w pkt. 5.2. Tablica 9 i 10 do określenia wolnych przestrzeni w MMA dla KR3-6 nakazuje ubijanie 2x50. WT-2 2010, na które powołuje się ww. SST ustala dla KR3-6 ubijanie 2x75. Prosimy o potwierdzenie, że warstwę ścieralną z AC11S KR3 należy zaprojektować i wykonać wg WT-2 2010 i WT-1 2010.
Odpowiedź nr 5:
Warstwę ścieralną należy wykonać wg WT-2 2010 i WT-1 2010
Pytanie nr 6:
Zgodnie z opisem poz. 13 kosztorysu pobocza będą wykonywane z materiału Zamawiającego, a Wykonawca ma zapewnić transport materiału do miejsca wbudowania. Prosimy o wskazanie miejsca składowania ww. materiału przez Zamawiającego.
Odpowiedź nr 6:
Wykonawca zapewnia transport i załadunek materiału z odległości około 20,00 km od miejsca wbudowania.
Pytanie nr 7:
Zgodnie z punktem 5.6 D- 05.03.05 i D-05.03.05a należy wykonać odcinek próbny. Prosimy o odstąpienie od tego wymogu.
Odpowiedź nr 7:
Zamawiający odstępuje od wykonania odcinków próbnych.
Pytanie nr 8:
Prosimy o wykreślenie z punktu 9.1 D-05.03.05 i D- 05.03.05a zapisów dotyczących uwzględnienia w cenie jednostkowej wykonania warstwy ścieralnej i wiążącej/wyrównawczej oczyszczenia i skropienia gdyż w przedmiarze jest oddzielna pozycja na te roboty.
Odpowiedź nr 8:
Zgodnie z zapisem w pkt.1.3 SST zakres danego SST dotyczy zapisów w przedmiarze robót. Oczyszczenie i skropienie należy więc wycenić w poz. 17 i 18 kosztorysu ofertowego.
Pytanie nr 9:
Prosimy o potwierdzenie, że w poz. 25 przedmiaru należy jedynie uwzględnić ułożenie siatki wzmacniającej, gdyż punkt 9.2 SST D- 05.03.26 wskazuje, że w cenie należy ująć: „wykonanie nawierzchni zgodnie z dokumentacją projektową, SST i ewentualnie zaleceniami Inżyniera, obejmującej roboty rozbiórkowe, wypełnienie spękań, oczyszczenie podłoża, skropienie lepiszczem, rozłożenie geosiatki, ułożenie nawierzchni asfaltowej, itp.
Odpowiedź nr 9:
W poz. 25 przedmiaru należy jedynie uwzględnić ułożenie siatki wzmacniającej.
Pytanie nr 10:
Do dokumentacji załączono SST D-08.03.01 Betonowe obrzeża chodnikowe. Prosimy o potwierdzenie, że robót tych nie należy wykonywać w ramach ww. zadania.
Odpowiedź nr 10:
W ramach powyższego zadania nie ma robót związanych z ustawieniem obrzeży chodnikowych
Pytanie nr 11:
Poz. 13 załączonego przedmiaru i kosztorysu:
„(…) Materiał zamawiającego, wykonawca zapewnia transport materiału z miejsca składowania.”
Prosimy o wyjaśnienie:
1) Jaki materiał jest w posiadaniu Zamawiającego?
2) Gdzie składowany jest w/w materiał?
Odpowiedź nr 11:
1)Zamawiający posiada destrukt wymieszany z kruszywem.
2)Transport materiału ma się odbywać z odległości około 20km.
Pytanie nr 12:
- Zgodnie z załączonym przedmiarem należy wykonać wzmocnienie nawierzchni geosyntetykiem na odcinku drogi w km od 45+700 do 46+700. Po wizji w terenie stwierdza się, że istniejąca nawierzchnia ma mocno zaniżone krawędzie jezdni.
Zwracamy się do Zamawiającego o dodanie pozycji przedmiarowej w celu naprawy zaniżonych krawędzi za pomocą remontów cząstkowych mieszanką mineralno - asfaltową
Odpowiedź nr 12:
Ewentualne naprawy nawierzchni na odcinku gdzie przewiduje się ułożenie siatki wzmacniającej przy wycenie należy uwzględnić w pozycji wyrównania nawierzchni.
UWAGA: W związku ze zmianą lokalizacji robót dokonano zmian w SIWZ, w przedmiarze robót, kosztorysie ofertowym uproszczonej dokumentacji technicznej. W w/w dokumentach po zmianach z dnia 24.08.2020r zostały uwzględnione wszystkie uwagi z w/w pytań . Zmiany naniesiono kolorem czerwonym.
Białystok, dn.24.08.2020r.
ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, RDW w Sokółce dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na:
Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 670 na odcinku Suchowola - Dąbrowa Białostocka od km 45+106 do km 48+907 i od km 49+100 do km 49+353 wraz ze zjazdami.
Zamawiający wprowadza zmiany w:
- Kosztorysie ofertowym i przedmiarze: poz. 25
Kosztorys ofertowy i przedmiar po zmianie z dn. 17.08.2020 roku do pobrania w załączniku poniżej.
Białystok, dn. 2020.08.17
Ogłoszenie nr 574469-N-2020 z dnia 2020-08-13 r.
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku: Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 670 na odcinku Suchowola - Dąbrowa Białostocka od km 45+106 do km 48+907 i od km 49+100 do km 49+353 wraz ze zjazdami.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
- 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 50667863000000, ul. ul. Elewatorska 6 , 15-620 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 67 67 130, e-mail sekretariat@pzdw.wrotapodlasia.pl, faks 85 67 67 153.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne - 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 670 na odcinku Suchowola - Dąbrowa Białostocka od km 45+106 do km 48+907 i od km 49+100 do km 49+353 wraz ze zjazdami.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 670 na odcinku Suchowola - Dąbrowa Białostocka od km 45+106 do km 48+907 i od km 49+100 do km 49+353 wraz ze zjazdami.
II.5) Główny kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 60
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Doświadczenie Wykonawcy: W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: wykazanie robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 zadanie polegające na remoncie/budowie/przebudowie/rozbudowie drogi publicznej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 2016r., poz. 124) o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł. (brutto) z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informację o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. b) Osoby skierowane do realizacji zamówienia: W zakresie spełnienia warunku wymagany jest: Kierownik robót, winien posiadać właściwe uprawnienia pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej kierownika robót w zakresie dróg publicznych wymaganych do realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem, min. 2 lata doświadczenia z uprawnieniami. c) Potencjał techniczny Nie dotyczy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. (składa wykonawca na wezwanie Zamawiającego). b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz ofertowy, 2) Kosztorys ofertowy, 3) Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu, 4) Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania, 5) Zobowiązania podmiotu trzeciego w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Okres gwarancji i rękojmi |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-28, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
RODO
Informacja dotycząca ograniczenia stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej jako: RODO w zakresie praw przysługujących osobie
Zamawiający zgodnie z art. 8a ust. 5 ustawy Pzp informuje:
- w przypadku wykonania, na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (wykonania prawa dostępu przysługującego osobie, której dane dotyczą) wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- wystąpienie osoby z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych) nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- w przypadku gdy wykonanie, po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (wykonania prawa dostępu przysługującego osobie, której dane dotyczą), wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
Metryka strony