Ogłoszenie o zamówieniu Nr 2011-122121 z dnia 2011.09.01 OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ

 

 

 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 
ZADANIE A. ROZBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ Nr 671 WRAZ Z DROGOWYMI OBIEKTAMI INŻYNIERSKIMI I NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ NA ODCINKU TYKOCIN – JEŻEWO STARE
 
          Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego,na ww zadanieA zakończone zostało wyborem oferty PRW Przemysław Woźniak, Deskurów 40, 07-201 Wyszków.
Wybrano ofertę najkorzystniejszą, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięli udział następujący wykonawcy:
  1. BIURO PROJEKTÓW „ARTERIA” S. C., Kazimierz Popławski, Cezary Kamieński, ul. Sienkiewicza 49, lok. 412, 15-002 Białystok (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 47,47pkt.);
  2. PRW Przemysław Woźniak, Deskurów 40, 07-201 Wyszków (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 100,00 pkt.);
  3. Transprojekt Gdański Spółka z o.o. ul. Partyzantów 72A, 80-254 Gdańsk (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 50,00 pkt.);
  4. Egis Poland Sp. z o. o., ul. Puławska 182, 02-670 Warszawa  (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 50,95 pkt.);
  5. EUROPROJEKT GDAŃSK S.A., ul. Nadwiślańska 55, 80-680 Gdańsk – oferta została odrzucona;
  6. EKKOM Sp. z o. o. , ul. Wadowicka 8 i, 30-415 Kraków (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 60,65 pkt.);
  7. MGGP SA, ul. Kaczkowskiego 6, 33-100 Tarnów – oferta została odrzucona;
  8. EKOSYSTEM S. A., ul. Kożuchowska 20 c, 65-364 Zielona Góra – oferta została odrzucona;
  9. LAFRENTZ-Polska Sp. z o.o., ul. Zbąszyńska 29, 60-359 Poznań – oferta została odrzucona;
  10. Biuro Usług Projektowych „DROGPROJEKT” Sp. z o. o., Al. Spółdzielczości Pracy 34, 20-147 Lublin – oferta została odrzucona;
  11. JK Projekt Sp. z o.o., ul. Jasna Rola 56A , 61-609 Poznań – oferta została odrzucona;
  12. „AUTOSTRADA II” Sp. z o. o., ul. 73 Pułku Piechoty 1, 40-467 Katowice – oferta została odrzucona;
  13. „TRAKT” Sp. z o. o. Sp. K., ul. Jesionowa 15, 40159 Katowice – oferta została odrzucona;
  14. Konsorcjum firm: ASPEKT Sp. z o.o. – LIDER, ul. Chopina 96, 43-600 Jaworzno i KPRM Konstrukcje i Wyposażenie Mostów Sp. z o.o. PARTNER, ul. Chopina 96, 43-600 Jaworzno – oferta została odrzucona;
  15. Biuro Opracowywania Programów i Projektów Inżynierii Komunikacyjnej LISPUS Marcin Dobek, ul. J. Matejki 7, 22-100 Chełm – oferta została odrzucona;
  16. SWECO Infraprojekt Sp. z o. o., ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków – oferta została odrzucona;
  17. Konsorcjum firm: DMK Inżynieria Sp. z o. o. – LIDER, ul. Kościuszki 64/7, 44-200 Rybnik i BIURO KONSULTINGOWE OCHRONY ŚRODOWISKA EKOSYSTEM ŚLĄSK – PARTNER, ul. Działkowa 44, 41-400 Mysłowice (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 66,88 pkt.);
  18. Biuro Konstrukcyjne REJPROJEKT Anna Rej, Siołkowa 336 33-330 Grybów (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 34,60 pkt.);
  19. HALCROW GROUP LIMITED, ELMS HOUSE, 43 BROOK GREEN, LONDON W6 7EF, GREAT BRITAIN (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 49,03 pkt.);
  20. DROGOWSKAZ S. C., M Gwiazdowski A Sosnowski M Grzybowska, ul. Elewatorska 13/22, 15-620 Białystok – oferta została odrzucona;
  21. Komi - Kozikowski Zdzisław, ul. Waszyngtona 24 lok. 15, 15-274 Białystok (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 53,41 pkt.);
  22. Przedsiębiorstwo POLNET Sp. z o.o. , ul. Wypusty 3, 16-300 Augustów – oferta została odrzucona.
 
 
ZADANIE B. ROZBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 690 WRAZ Z DROGOWYMI OBIEKTAMI INŻYNIERSKIMI I NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ NA ODCINKU CIECHANOWIEC – SIEMIATYCZE.
 
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego,na ww zadanieB zakończone zostało wyborem oferty Transprojekt Gdański Spółka z o.o. ul. Partyzantów 72A, 80-254 Gdańsk.
Wybrano ofertę najkorzystniejszą, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięli udział następujący wykonawcy:
  1. BIURO PROJEKTÓW „ARTERIA” S. C., Kazimierz Popławski, Cezary Kamieński ul. Sienkiewicza 49, lok. 412, 15-002 Białystok (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 93,64pkt.);
  2. „DROMOST” Sp. z o. o. ul. Trójpole 3 B, 61-693 Poznań (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 58,87 pkt.);
  3. Biuro Projektów Budownictwa Komunalnego S. A. w Gdańsku, ul. Jana Uphagena 27, 80-237 Gdańsk – oferta została odrzucona;
  4. Pracownia Projektowa MOST S. C., Marta Włodarczak, Tomasz Świderski Wargowo 88, 64-605 Wargowo – oferta została odrzucona;
  5. „Arkas-Projekt” Pracownia Projektowo-Konsultingowa, Katarzyna Manikało – Obidzińska, Al. Piłsudskiego 75a budynek B, 10-460 Olsztyn – oferta została odzrucona;
  6. Transprojekt Gdański Spółka z o.o. ul. Partyzantów 72A, 80-254 Gdańsk (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 100,00 pkt.);
  7. Konsorcjum firm: Promost Wrocław Sp. z o. o. Sp. K. –LIDER, ul. Prusa 9, 50-319 Wrocław i PROMOST Wrocław Sp. z o. o.,50 - 353 Wrocław ul. Ładna 19/19 – oferta została odrzucona;
  8. Egis Poland Sp. z o. o., ul. Puławska 182, 02-670 Warszawa  (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 94,75pkt.);
  9. EUROPROJEKT GDAŃSK S.A., ul. Nadwiślańska 55, 80-680 Gdańsk – oferta została odrzucona;
  10. MGGP SA, ul. Kaczkowskiego 6, 33-100 Tarnów – oferta została odrzucona;
  11. EKOSYSTEM S. A., ul. Kożuchowska 20 c, 65-364 Zielona Góra – oferta została odrzucona;
  12. LAFRENTZ-Polska Sp. z o.o., ul. Zbąszyńska 29, 60-359 Poznań – oferta została odrzucona;
  13. JK Projekt Sp. z o.o., ul. Jasna Rola 56A , 61-609 Poznań – oferta została odrzucona;
  14. „AUTOSTRADA II” Sp. z o. o., ul. 73 Pułku Piechoty 1, 40-467 Katowice – oferta została odrzucona;
  15. „TRAKT” Sp. z o. o. Sp. K., ul. Jesionowa 15, 40159 Katowice – oferta została odrzucona;
  16. Konsorcjum firm: ASPEKT Sp. z o.o. – LIDER, ul. Chopina 96, 43-600 Jaworzno i KPRM Konstrukcje i Wyposażenie Mostów Sp. z o.o. PARTNER, ul. Chopina 96, 43-600 Jaworzno – oferta została odrzucona;
  17. SWECO Infraprojekt Sp. z o. o., ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków – oferta została odrzucona;
  18. Konsorcjum firm: DMK Inżynieria Sp. z o. o. – LIDER, ul. Kościuszki 64/7, 44-200 Rybnik i BIURO KONSULTINGOWE OCHRONY ŚRODOWISKA EKOSYSTEM ŚLĄSK – PARTNER, ul. Działkowa 44, 41-400 Mysłowice (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 82,05 pkt.);
  19. HALCROW GROUP LIMITED, ELMS HOUSE, 43 BROOK GREEN, LONDON W6 7EF, GREAT BRITAIN (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 55,73 pkt.);
  20. DROGOWSKAZ S. C., M Gwiazdowski A Sosnowski M Grzybowska, ul. Elewatorska 13/22, 15-620 Białystok – oferta została odrzucona;
  21. SLY PROJEKT Biuro projektowe Sylwester Biajgo, ul. Działkowa 18, 05-830 Strzeniówka – oferta została odrzucona;
  22. Komi - Kozikowski Zdzisław, ul. Waszyngtona 24 lok. 15, 15-274 Białystok(przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 69,92 pkt.);
  23. Przedsiębiorstwo POLNET Sp. z o.o. , ul. Wypusty 3, 16-300 Augustów – oferta została odrzucona.
 
 ZADANIE C. BUDOWA I ROZBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 685 WRAZ Z DROGOWYMI OBIEKTAMI INŻYNIERSKIMI I NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ NA ODCINKU HAJNÓWKA – JELONKA.
 
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego,na ww zadanieC zakończone zostało wyborem oferty
BIURA PROJEKTÓW „ARTERIA” S. C., Kazimierz Popławski, Cezary Kamieński
ul. Sienkiewicza 49, lok. 412, 15-002 Białystok.
Wybrano ofertę najkorzystniejszą, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięli udział następujący wykonawcy:
  1. BIURO PROJEKTÓW „ARTERIA” S. C., Kazimierz Popławski, Cezary Kamieński ul. Sienkiewicza 49, lok. 412, 15-002 Białystok (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 100,00 pkt.);
  2.  „DROMOST” Sp. z o. o. ul. Trójpole 3 B, 61-693 Poznań (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 56,43 pkt.);
  3. Biuro Projektów Budownictwa Komunalnego S. A. w Gdańsku, ul. Jana Uphagena 27, 80-237 Gdańsk – oferta została odrzucona;
  4. Transprojekt Gdański Spółka z o.o. ul. Partyzantów 72A, 80-254 Gdańsk (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 95,58 pkt.);
  5.  Konsorcjum firm: Promost Wrocław Sp. z o. o. Sp. K. –LIDER, ul. Prusa 9, 50-319 Wrocław i PROMOST Wrocław Sp. z o. o.,50 - 353 Wrocław ul. Ładna 19/19 – oferta została odrzucona;
  6.  Egis Poland Sp. z o. o., ul. Puławska 182, 02-670 Warszawa  (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 81,98 pkt.);
  7. EUROPROJEKT GDAŃSK S.A., ul. Nadwiślańska 55, 80-680 Gdańsk – oferta została odrzucona;
  8. EKKOM Sp. z o. o. , ul. Wadowicka 8 i, 30-415 Kraków (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 82,77 pkt.);
  9. EKOSYSTEM S. A., ul. Kożuchowska 20 c, 65-364 Zielona Góra – oferta została odrzucona;
  10. LAFRENTZ-Polska Sp. z o.o., ul. Zbąszyńska 29, 60-359 Poznań – oferta została odrzucona;
  11. JK Projekt Sp. z o.o., ul. Jasna Rola 56A , 61-609 Poznań – oferta została odrzucona;
  12. „AUTOSTRADA II” Sp. z o. o., ul. 73 Pułku Piechoty 1, 40-467 Katowice – oferta została odrzucona;
  13. „TRAKT” Sp. z o. o. Sp. K., ul. Jesionowa 15, 40159 Katowice – oferta została odrzucona;
  14. Konsorcjum firm: ASPEKT Sp. z o.o. – LIDER, ul. Chopina 96, 43-600 Jaworzno i KPRM Konstrukcje i Wyposażenie Mostów Sp. z o.o. PARTNER, ul. Chopina 96, 43-600 Jaworzno – oferta została odrzucona;
  15. SWECO Infraprojekt Sp. z o. o., ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków – oferta została odrzucona;
  16. Konsorcjum firm: DMK Inżynieria Sp. z o. o. – LIDER, ul. Kościuszki 64/7, 44-200 Rybnik i BIURO KONSULTINGOWE OCHRONY ŚRODOWISKA EKOSYSTEM ŚLĄSK – PARTNER, ul. Działkowa 44, 41-400 Mysłowice (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 84,08 pkt.);
  17. HALCROW GROUP LIMITED, ELMS HOUSE, 43 BROOK GREEN, LONDON W6 7EF, GREAT BRITAIN (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 49,24 pkt.);
  18. DROGOWSKAZ S. C., M Gwiazdowski A Sosnowski M Grzybowska, ul. Elewatorska 13/22, 15-620 Białystok – oferta została odrzucona;
  19. Komi - Kozikowski Zdzisław, ul. Waszyngtona 24 lok. 15, 15-274 Białystok(przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 67,89 pkt.).
  
ZADANIE D. BUDOWA I ROZBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 653 WRAZ Z DROGOWYMI OBIEKTAMI INŻYNIERSKIMI I NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ NA ODCINKU SUWAŁKI – SEJNY.
 
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego,na ww zadanieD zakończone zostało wyborem oferty firmy
EKKOM Sp. z o. o. , ul. Wadowicka 8 i, 30-415 Kraków.
Wybrano ofertę najkorzystniejszą, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięli udział następujący wykonawcy:
  1. BIURO PROJEKTÓW „ARTERIA” S. C., Kazimierz Popławski, Cezary Kamieńsk ul. Sienkiewicza 49, lok. 412, 15-002 Białystok (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 47,12 pkt.);
  2. Biuro Projektów Budownictwa Komunalnego S. A. w Gdańsku, ul. Jana Uphagena 27, 80-237 Gdańsk – oferta została odrzucona;
  3. Transprojekt Gdański Spółka z o.o. ul. Partyzantów 72A, 80-254 Gdańsk (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 82,27 pkt.);
  4. Konsorcjum firm: Promost Wrocław Sp. z o. o. Sp. K. –LIDER, ul. Prusa 9, 50-319 Wrocław i PROMOST Wrocław Sp. z o. o.,50 - 353 Wrocław ul. Ładna 19/19 – oferta została odrzucona;
  5. Egis Poland Sp. z o. o., ul. Puławska 182, 02-670 Warszawa  (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 80,86 pkt.);
  6. EUROPROJEKT GDAŃSK S.A., ul. Nadwiślańska 55, 80-680 Gdańsk – oferta została odrzucona;
  7. EKKOM Sp. z o. o. , ul. Wadowicka 8 i, 30-415 Kraków (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 100,00 pkt.);
  8. EKOSYSTEM S. A., ul. Kożuchowska 20 c, 65-364 Zielona Góra – oferta została odrzucona;
  9. LAFRENTZ-Polska Sp. z o.o., ul. Zbąszyńska 29, 60-359 Poznań – oferta została odrzucona;
  10. „AUTOSTRADA II” Sp. z o. o., ul. 73 Pułku Piechoty 1, 40-467 Katowice – oferta została odrzucona;
  11. „TRAKT” Sp. z o. o. Sp. K., ul. Jesionowa 15, 40159 Katowice – oferta została odrzucona;
  12. Konsorcjum firm: ASPEKT Sp. z o.o. – LIDER, ul. Chopina 96, 43-600 Jaworzno i KPRM Konstrukcje i Wyposażenie Mostów Sp. z o.o. PARTNER, ul. Chopina 96, 43-600 Jaworzno – oferta została odrzucona;
  13. SWECO Infraprojekt Sp. z o. o., ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków – oferta została odrzucona;
  14. Konsorcjum firm: DMK Inżynieria Sp. z o. o. – LIDER, ul. Kościuszki 64/7, 44-200 Rybnik i BIURO KONSULTINGOWE OCHRONY ŚRODOWISKA EKOSYSTEM ŚLĄSK – PARTNER, ul. Działkowa 44, 41-400 Mysłowice (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 78,56 pkt.);
  15. HALCROW GROUP LIMITED, ELMS HOUSE, 43 BROOK GREEN, LONDON W6 7EF, GREAT BRITAIN (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 32,76 pkt.);
  16. DROGOWSKAZ S. C., M Gwiazdowski A Sosnowski M Grzybowska, ul. Elewatorska 13/22, 15-620 Białystok – oferta została odrzucona;
  17. Komi - Kozikowski Zdzisław, ul. Waszyngtona 24 lok. 15, 15-274 Białystok (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – oferta uzyskała 59,21 pkt.).
 
21.12.2011r.

 

ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT

Ofertę należy złożyć w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6 - sekretariat, nie później niż do godz. 9:30 dnia 20.10.2011r..

Treść ogłoszenia o zmianie ogłoszenia dostępna w załączniku poniżej.

 

ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE 3

                W związku z zapytaniem potencjalnego Wykonawcy w sprawie przetargu nieograniczonego na OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ na: ZADANIE A. ROZBUDOWĘ DROGI WOJEWÓDZKIEJ Nr 671 WRAZ Z DROGOWYMI OBIEKTAMI INŻYNIERSKIMI I NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ NA ODCINKU TYKOCIN – JEŻEWO STARE ZADANIE B. ROZBUDOWĘ DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 690 WRAZ Z DROGOWYMI OBIEKTAMI INŻYNIERSKIMI I NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ NA ODCINKU CIECHANOWIEC – SIEMIATYCZE. ZADANIE C. BUDOWĘ I ROZBUDOWĘ DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 685 WRAZ Z DROGOWYMI OBIEKTAMI INŻYNIERSKIMI I NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ NA ODCINKU HAJNÓWKA – JELONKA. ZADANIE D. BUDOWĘ I ROZBUDOWĘ DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 653 WRAZ Z DROGOWYMI OBIEKTAMI INŻYNIERSKIMI I NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ NA ODCINKU SUWAŁKI – SEJNY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku wyjaśnia co następuje:
 
Pytanie 1:
Część II Ad. 2 ppkt 6 SIWZ stanowi m.in.: „opracowanie tekstu ogłoszenia prasowego i jego zamieszczenie we wskazanych tytułach, zawierającego: (...)
      termin i miejsce, w którym zainteresowane strony mogą zapoznać się z projektowanymi rozwiązaniami (np. tablice ogłoszeń w Urzędach Gmin i Urzędów Miejskich przez okres 21 dni),
      termin i adres, pod którym zainteresowane strony mogą składać uwagi, wnioski i zastrzeżenia (powinno to być min. 2 tygodnie po zdjęciu z tablicy ogłoszeń projektowanych rozwiązań),"
Czy Zamawiający ma tu na myśli ogłoszenie, o którym mowa w art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udział społeczeństwa w ochronie środowiska oraz oceny oddziaływania na środowisko (Dz.U.2008.199.1227 z późn. zm.)?
Jeśli tak to zwracamy uwagę, iż termin do składania uwag i wniosków zgodnie z art. 33 ust. 1 pkt 7 tej ustawy wynosi 21 dni. Dlatego prosimy o określenie minimalnego terminu do dokonywania ww. czynności na 21 dnia, zamiast 14 (tj. 2 tygodni). Część II. Ad. 7 - str. 7
Odpowiedz na pytanie 1
Tak. Zapisy SIWZ dotyczą ogłoszenia, o którym mowa w art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udział społeczeństwa w ochronie środowiska oraz oceny oddziaływania na środowisko (Dz.U.2008.199.1227 z późn. zm.).
Termin do składania uwag i wniosków zgodnie z art. 33 ust. 1 pkt 7 tej ustawy wynosi 21 dni.
Zamawiający dokonuje zmiany w SIWZ – w Część II. Ad. 6 treść:
termin i adres, pod którym zainteresowane strony mogą składać uwagi, wnioski i zastrzeżenia (powinno to być min. 2 tygodnie po zdjęciu z tablicy ogłoszeń projektowanych rozwiązań),
zastępuje się treścią:
termin i adres, pod którym zainteresowane strony mogą składać uwagi, wnioski i zastrzeżenia (powinno to być min. 21 dni po zdjęciu z tablicy ogłoszeń projektowanych rozwiązań),
Mając na uwadze powyższe w Część II. Ad. 7 terminy należy przyjąć odpowiednio.
Pytanie 2:
Prosimy o określenie minimalnego terminu, jaki będzie miał Wykonawca na przygotowanie się do spotkań wskazanych w Części II Ad. 7 SIWZ? Czy też ustalenie ich terminów Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy? pkt V.2 - str. 10
Odpowiedź na pytanie 2
Terminy spotkań wskazanych w Części II Ad. 7 SIWZ określi Zamawiający.
Pytanie 3:
Czynności wykonywane w toku nadzoru autorskiego, będącego przedmiotem niniejszej usługi, mają charakter świadczenia o charakterze ciągłym.
Zwracamy uwagę na §1 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2009 Nr 226 poz. 1817) stanowiący, że: „ W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą", których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu, zaproszeniu do negocjacji lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w postępowaniach określonych w art. 26 ust. 1 ustawy zamawiający żąda, a w postępowaniach określonych w art. 26 ust. 2 ustawy zamawiający może żądać, następujących dokumentów wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
0   dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
1 odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie".
Dlatego też prosimy o nadanie pkt V.2) SIWZ następującego brzmienia: „W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest wykazanie wykonanej lub wykonywanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: ...". pkt X - str. 16
Odpowiedź na pytanie 3
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowej -
tak więc nie jest to na pewno świadczenie ciągłe.
Pytanie 4:
Czy w ramach każdego zadania (oferty częściowej w rozumieniu art. 2 ust. 6 ustawy PZP) wykonawca jest zobowiązany wykonać I oraz II część, tj. opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, normatywami i wiedzą techniczną, a następnie pozyskanie wszelkich uzgodnień, opinii
i pozwoleń zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz ze sprawozdaniami i prezentacją zaawansowania prac?
Zauważamy, iż terminologia użyta w SIWZ w świetle PZP może być myląca. pkt XIII.6 - str. 16
Odpowiedz na pytanie 4
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ. Część I i II są to elementy stanowiące kompletne wykonanie zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w pkt. III SIWZ.
Pytanie 5
Pkt XIII.6 SIWZ zawiera błąd, bowiem złożenie przez danego Wykonawcę więcej niż jednej oferty powinno skutkować odrzuceniem jego ofert (art. 89 ust. 1 pkt 1 PZP), a nie „wyłączeniem" Wykonawcy. Wskazuje na to wyrok KIO z dnia 28 września 2010 r. o sygn. akt KIO/UZP 2016/10: „Złożenie dwóch ofert w postępowaniu przez dwa różne Konsorcja, w których uczestniczy ten sam wykonawca, jest naruszeniem art. 82 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (wykonawca może złożyć jedną ofertę), a zatem złożenie dwóch ofert przez tego samego wykonawcę skutkuje ich odrzuceniem na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 Prawa zamówień publicznych.". Prosimy o zmianę rzeczonego zapisu.
pkt XIX.1 - str. 19
Odpowiedź na pytanie 5
Zamawiający dokonuje zmiany w SIWZ -  XIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT pkt. 6otrzymuje brzmienie:
„6. Każdy Wykonawca przedłoży tylko jedną ofertę. Oferta wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę zostanie odrzucona.”
Pytanie 6:
Prosimy o doprecyzowanie zapisu pkt XIX.1 SIWZ w następujący sposób: „Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że w razie wystąpienia okoliczności z art. 46 ust. 4a i 5 PZP, gwarant na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego - wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta /poręczyciela.". WZÓR UMOWY § 8 - str. 3
Odpowiedź na pytanie 6
Zamawiający w SIWZ – XIX.WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM jednoznacznie określił wymagania jakie powinna spełniać akceptowalna forma wadium.
Pytanie 7:
Prosimy o dodanie w §8 wzoru umowy ust. 5 w brzmieniu: „Zamawiający za wykonanie opracowań dodatkowych zapłaci Wykonawcy odrębne wynagrodzenie, od wskazanego w §3 ust. 1 umowy".
Argumentujemy, że wykonywanie zamówień dodatkowych jest odrębnym zamówieniem publicznym od podstawowego. Swiadczy o tym sentencja wyroku KIO z dnia 25 stycznia 2011 r. o sygn. akt KIO/UZP 103/11: „Zamówienia dodatkowe, to zamówienia realizowane w odrębnym postępowaniu, w trybie zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych i fakt ich przewidzenia lub nie w danym postępowaniu nie może być okolicznością rozstrzygającą o charakterze wynagrodzenia.".
§10 ust. 4 pkt 5 - str. 4
Odpowiedź na pytanie 7
Zamawiający udzieli Wykonawcy zamówienia dodatkowego w trybie zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadkach i na zasadach opisanych § 8 Projektu umowy. Zamówienie dodatkowe realizowane będzie na podstawie odrębnej umowa z Wykonawcą. Podstawą zawarcia umowy na roboty dodatkowe będzie protokół konieczności określający jej wartość i zakres.
Pytanie 8
Prosimy o zmianę §10 ust.4 pkt5 projektu umowy: „wprowadzania do opracowań zmian, które zostały zgłoszone przez Zamawiającego i nie naruszają obowiązującego prawa. O ile konieczność wprowadzenia w/w zmian nie jest wynikiem błędu Wykonawcy, Zamawiający zapłaci mu za nie dodatkowe wynagrodzenie”. Podnosimy ,że zapisy w obecnym w obecnym brzmieniu rodzi niepewność po stronie Wykonawcy, iż żądanie zmian może być wniesione na każdym etapie prac i w związku z tym będzie wymagać znacznego nakładu dodatkowej nieprzewidzianej pracy.
Odpowiedź na pytanie 8
W Projekcie umowy w §10 ust.4 pkt.5 dotyczy zmian wynikłych z błędów Wykonawcy oraz zmian aktów prawnych związanych pośrednio lub bezpośrednio z przedmiotem zamówienia, a niezbędnych w celu realizacji przedmiotowego zadania.
Pytanie 9:
Prosimy o zmianę §12 ust. 9 projektu umowy i nadanie mu następującego brzmienia: „Każdorazowo, w przypadku pisemnego stwierdzenia wad opracowania Zamawiający określa termin ich usunięcia, który nie może być krótszy niż 7 dni". §14 - str. 6
Odpowiedz na pytanie 9
Zapisy §12 ust. 9 Projektu umowy pozostają bez zmian.
Pytanie 10:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa, natomiast gwarancja jakości zgodnie z art. 577 §1 KC dotyczy rzeczy materialnych. Stąd prosimy o zastąpienie czteroletniej gwarancji jakości wskazanej w §14 wzoru umowy trzyletnią rękojmią za wady. W związku z powyższym zmodyfikowane powinny zostać także zapisy dotyczące odbioru oraz protokołu gwarancyjnego wskazanych w §12.
Odpowiedz na pytanie 10
Zamawiający nie widzi podstaw do zmiany gwarancji jakości na rękojmię, tym bardziej że propozycja dotyczy trzyletniej rękojmi a nie czteroletniej gwarancji. Przedmiotem postępowania jest umowa na wykonanie dokumentacji projektowej, która jest typową umową o dzieło określoną w art. 627 – 646 Kc. Z przywołanych przepisów nie wynika zakaz stosowania gwarancji jakości. Zatem, zmiana gwarancji jakości na rękojmię jest niezasadna.
Pytania 11
Kto jest koordynatorem prac w przypadku wykonywania nie wszystkich zadań?
Odpowiedz na pytanie 11
Postępowanie o udzielenie zamówienia polega na opracowaniu dokumentacji na czterech oddzielnych i niezależnych odcinkach dróg wojewódzkich. Na każde z zadań powinna być wskazana osoba koordynująca wszystkie opracowania i branże.
Pytanie 12
Czy zamawiający przekazuje jeszcze inne materiały wyjściowe niż te wymienione w „Danych Wyjściowych”? Np. dowiązanie do projektu DW671 na początku i końcu odcinka – zadanie A, przekazanie dokumentacji wyłączonego odcinka w zadaniu C, badania zmęczeniowe istniejącej nawierzchni, informacja odnośnie autorów projektów odcinków, do których należy się dowiązać.
 Odpowiedz na pytanie 12
Wszystkie materiały wyjściowe zostały wymienione w SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany realizować przedmiot zamówienia zgodnie z zapisami Projektu umowy (szczególnie §10 ust.1 do 5 - umowy) i SIWZ.
Pytanie 13
Jak należy rozumieć pojęcie: miejsca postojowe dla pojazdów wykonujących przewozy drogowe?
Odpowiedz na pytanie 13
Należy przez to rozumieć miejsca postojowe dla pojazdów wykonujących przewozy drogowe (TIR) w bezpośrednim sąsiedztwie zatok do kontroli i ważenia pojazdów (TIR).
Pytanie 14
Czy Zamawiający potwierdza konieczność ujęcia w zakresie dokumentacji, przebudowę przejazdów kolejowych?
 Odpowiedz na pytanie 14
Zamawiający posiada opinię Zakładu Linii Kolejowych w Białymstoku dot. przejazdów kolejowych w ciągu dr. woj. Nr 685 Hajnówka – Jelonka:
- przejazd w m. Hajnówka ul. Piłsudskiego (linia Siedlce – Siemianówka) był przebudowany w 2010r. na nawierzchnię z płyt małogabarytowych i nie zachodzi potrzeba wykonania robót w ramach przebudowy drogi,
- przejazd w m. Hajnówka ul. Piłsudskiego (linia Lewki – Nieznany Bór) należy dostosować szerokość nawierzchni na przejeździe do szerokości projektowanej ulicy z zabudową nawierzchni z płyt małogabarytowych, tor (szyny S 49). Należy również uwzględnić w projekcie wykonanie chodnika i wygrodzenie przejazdu.
Powyższe nie zwalnia projektanta z przeprowadzenia wizji w terenie w celu lokalizacji przejazdów kolejowych i zgłoszenie Zamawiającemu konieczności przebudowy lub likwidacji zlokalizowanych przejazdów.
Pytanie 15
Czy Zamawiający może określić w założeniach projektowych prędkość projektową poszczególnych odcinków/zadań?
Odpowiedź na pytanie 15
Zamawiający określił w danych wyjściowych do projektowania klasę drogi oraz wymagania, jakim powinien odpowiadać dany odcinek drogi po rozbudowie/przebudowie. Wykonawca powinien sam określić prędkość projektową na podstawie zawartych danych zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi.
Pytanie 16
Czy wymienione formaty dokumentacji w formie cyfrowej należy rozumieć, jako przykładowe z pakietu Office? (brak Excela)
Odpowiedź na pytanie 16
Tak, włączając Excel oraz zgodnie z zapisami SIWZ ( Dodatkowe Obowiązki Wykonawcy - pkt.15).
Pytanie 17
Czy w ramach wykonania materiałów do decyzji środowiskowej powinno się wykonać pomiary hałasu na istniejącej drodze?
Odpowiedź na pytanie 17
Zgodnie z zapisami SIWZ Ad.2 pkt. 2. Oraz załącznikiem nr 8 pkt. IV.
Pytanie 18
Czy w ramach wykonania materiałów do decyzji środowiskowej powinno się wykonać inwentaryzację przyrodniczą? Jeśli tak to, przez jaki okres czasu należy ja prowadzić i w jakim zakresie, (jaki szeroki pas powinna obejmować).
Odpowiedź na pytanie 18
Zgodnie z zapisami SIWZ Ad.2 pkt. 2. Oraz załącznikiem nr 8 pkt. IV.
Pytanie 19
Czy ze względu na czas opracowania Zamawiający dopuszcza wykonanie w ramach opracowania materiałów do decyzji środowiskowej inwentaryzacji przyrodniczej tylko w okresie wiosennym?
Odpowiedź na pytanie 19
Zgodnie z zapisami SIWZ Ad.2 pkt. 2. Oraz załącznikiem nr 8 pkt. IV.
Pytanie 20
Czy Inwestor przewiduje budowę ekranów akustycznych i wykonanie projektu budowlanego tych urządzeń? Jeśli tak to prosimy o podanie roku prognozowanego ruchu, na którym powinny zostać przyjęte parametry ekranów.
Odpowiedź na pytanie 20
Budowa ekranów powinna być zgodna z zapisami SIWZ Ad.2 pkt. 2.
 Zamawiający dysponuje Pomiarem Ruchu Na Drogach Wojewódzkich Wykonanym w 2010r.
Prognozowany ruch powinien zostać przyjęty (obliczony) na podstawie SDR przekazanym przez Zamawiającego i wskaźników GUS dla okresu eksploatacji nawierzchni (nowo projektowanego).
Pytanie 21
Czy Zamawiający przewiduje zmianę terminu opracowania ze względu na szczególne warunki atmosferyczne (np. zima) uniemożliwiające wykonanie pomiarów i badań?
Odpowiedź na pytanie 21
Wykonawca powinien tak dostosować harmonogram prac, aby uwzględnić okres zimowy.
 Pytanie 22
Czy Zamawiający dysponuje wynikami pomiarów ruchu na skrzyżowaniach, wynikami pomiarów ruchu kołowego i pieszego na trasie?
Odpowiedź na pytanie 22
Zamawiający dysponuje Pomiarem Ruchu Na Drogach Wojewódzkich Wykonanym w 2010r.
Pytanie 23
Czy Zamawiający dysponuje prognozami ruchu dla poszczególnych zadań?
Odpowiedź na pytanie 23
Prognozowany ruch powinien zostać przyjęty (obliczony) na podstawie SDR przekazanym przez Zamawiającego i wskaźników GUS.
Pytanie 24
Kto lub co warunkuje wykonanie audytu bezpieczeństwa ruchu drogowego?
Odpowiedź na pytanie 24
Audyt wykonywany będzie na warunkach określonych w obowiązujących przepisach prawa w związku z „Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2008/96/WE z dnia 19 listopada 2008 r. w sprawie zarządzania bezpieczeństwem infrastruktury drogowej”.
Pytanie 25
W jakim zakresie Wykonawca ma uczestniczyć w audycie bezpieczeństwa ruchu drogowego?
Odpowiedź na pytanie 25
Wykonawca będzie uczestniczył w audycie bezpieczeństwa na warunkach określonych w obowiązujących przepisach prawa w związku z „Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2008/96/WE z dnia 19 listopada 2008 r. w sprawie zarządzania bezpieczeństwem infrastruktury drogowej”.
Zamawiający oczekuje na etapie realizacji zadania wykonania koncepcji organizacji ruchu.
Pytanie 26
Prosimy o określenie terminu realizacji inwestycji?
 Odpowiedz na pytanie 26
Realizacja inwestycji wg. wstępnych prognoz jest przewidziana na okres IV kwartał 2012 do IV kwartał 2014.
Pytanie 27
Czy Zamawiający dysponuje archiwalną dokumentacją techniczną (projekty) dla istniejących obiektów mostowych i drogowych obiektów inżynierskich (przepustów drogowych)?
Odpowiedź na pytanie 27
Nie dysponujemy archiwalną dokumentacją techniczną.
Pytanie 28
Czy Zamawiający dysponuje dokumentacją techniczną dotyczącą oceny nośności dla istniejących obiektów mostowych i drogowych obiektów inżynierskich (przepustów drogowych)?
Odpowiedz na pytanie 28
Nie dysponujemy archiwalną dokumentacją techniczną.
Pytanie 29
Czy Zamawiający wymaga opracowania oceny nośności istniejących obiektów mostowych i drogowych obiektów inżynierskich (przepustów drogowych) w postaci oddzielnej części dokumentacji technicznej?
Odpowiedz na pytanie 29
Tak
Pytanie 30
Czy Zamawiający wymaga sporządzania dla każdego z drogowych obiektów inżynierskich (przepustów drogowych) oddzielnych dokumentacji technicznych (jak dla obiektów mostowych), czy też dopuszcza możliwość ujęcia ich, jako typowych rozwiązań katalogowych w ramach projektu branży drogowej?
Odpowiedz na pytanie 30
Tak, dla każdego obiektu inżynierskiego powinna zostać sporządzona oddzielna dokumentacja techniczna. 
Pytanie 31
Czy Zamawiający dysponuje informacją wskazującą na konieczność zaprojektowania nowych obiektów inżynierskich np. przejść dla celów migracji zwierząt leśnych, konstrukcji oporowych, lub innych związanych z przedmiotowymi zadaniami?
Odpowiedz na pytanie 31
Zgodnie z zapisami SIWZ Ad.2 pkt. 2. Konstrukcje oporowe i inne związane z przedmiotowymi zadaniami zostają w gestii Wykonawcy.
Pytanie 32
Czy w ramach wykonywania materiałów do decyzji środowiskowej powinno się wykonać pomiary hałasu na istniejącej drodze?
Odpowiedz na pytanie 32
Zgodnie z zapisami SIWZ Ad.2 pkt. 2.

 

 

                Jednocześnie informujemy, że Zamawiający w ww postępowaniu przedłuża termin składania ofert.
W związku z powyższym w SIWZ - XIV. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT, MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT pkt. 2 otrzymuje brzmienie:
 
Ofertę należy złożyć wPodlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6 - sekretariat, nie później niż do godz. 9:30dnia 20.10.2011r..
 
10.10.2011 r.

 

 

ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE 2

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w odpowiedzi na zapytania potencjalnego Wykonawcy o następującej treści:
  1. Czy należy wykonać badania nośności (badania ugięć) istniejącej nawierzchni drogi wojewódzkiej? Jeśli tak, prosimy o podanie wymaganych przez Zamawiającego odległości między punktami pomiarowymi na każdym pasie ruchu.
  2. Prosimy o wskazanie prac projektowych wymaganych dla poszczególnych, istniejących obiektów mostowych.
  3. Dwa spośród czterech zadań objętych przetargiem dotyczą „Budowy i rozbudowy….”. Prosimy o informację czy zadania te obejmują wykonanie nowego odcinka drogi lub zmianę przebiegu drogi (np obwodnica miejscowości)? Jeśli tak, prosimy o wskazanie nowych odcinków drogi, jakie mają być objęte projektami.
  4. Prosimy o informację czy dokumentacje projektowe powinny obejmować przebudowę istniejących przejazdów kolejowych.
wyjaśnia co następuje:
Ad. 1.
Projektant po wizji w terenie powinien stwierdzić czy należy wykonać badania nośności istniejącej nawierzchni drogi, oraz ustalić ilość i lokalizację miejsc badań.
Powyższe powinno być wystarczające do prawidłowego wykonania projektu.
Ad. 2.
Projektant po wizji w terenie proponuje koncepcję zakresu prac projektowych dla istniejących obiektów mostowych.
Ad. 3.
Zadanie nie obejmuje wykonania nowego odcinka drogi ani zmiany przebiegu drogi.
Ad. 4.
Zamawiający posiada opinię Zakładu Linii Kolejowych w Białymstoku dot. przejazdów kolejowych w ciągu dr. woj. Nr 685 Hajnówka – Jelonka:
- przejazd w m. Hajnówka ul. Piłsudskiego (linia Siedlce – Siemianówka) był przebudowany w 2010r. na nawierzchnię z płyt małogabarytowych i nie zachodzi potrzeba wykonania robót w ramach przebudowy drogi,
- przejazd w m. Hajnówka ul. Piłsudskiego (linia Lewki – Nieznany Bór) należy dostosować szerokość nawierzchni na przejeździe do szerokości projektowanej ulicy z zabudową nawierzchni z płyt małogabarytowych, tor (szyny S 49). Należy również uwzględnić w projekcie wykonanie chodnika i wygrodzenie przejazdu.
Powyższe nie zwalnia projektanta z przeprowadzenia wizji w terenie w celu lokalizacji przejazdów kolejowych i zgłoszenie Zamawiającemu konieczności przebudowy lub likwidacji zlokalizowanych przejazdów.
 
 
Białystok, dn. 2011.09.27

ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE 1

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w odpowiedzi na zapytania potencjalnego Wykonawcy o następującej treści:
1. „Czy wymagania punktów V. 2 i V. 4 SIWZ tj. dotyczące wymaganego doświadczenia i personelu są wymaganiami dotyczącymi wszystkich części łącznie ? Czy startując na 4 części przetargu należy wykazać doświadczenie i personel według wymagań osobno na każdą z części ?”,
wyjaśnia co następuje:
1) zgodnie z zapisami cz. X. SIWZ Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Wymagania dotyczące „Posiadania wiedzy i doświadczenia” – cz. V ust. 2 SIWZ oraz „ Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia” – cz. V ust. 4 SIWZ są takie same dla wszystkich części zamówienia za wyjątkiem zróżnicowanych wymagań dotyczących „Projektanta drogowych obiektów inżynierskich”, tj. inne dla zadania A i zadania B, C, D.
2) w przypadku złożenia oferty na cztery zadania ww. przetargu należy wykazać „doświadczenie i personel” na wszystkie części łącznie.
 
Białystok, dn. 2011.09.09

Ogłoszenie o zamówieniu zostało wysłane do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej dnia 2011.09.01
PL-Białystok: Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
2011/S 170-280043

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Usługi
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1)NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku
ul. Elewatorska 6
Do wiadomości: Hanna Sołowianiuk - Kardasz
15-620 Białystok
POLSKA
Tel. +48 856767139
E-mail: wzp@pzdw.wrotapodlasia.pl
Faks +48 856767153
Adresy internetowe
Ogólny adres instytucji zamawiającej http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
I.2)RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
Inne zarządzanie drogami wojewódzkimi
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)OPIS
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą
Opracowanie dokumentacji projektowej na:
a. rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Tykocin – Jeżewo Stare,
b. rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 690 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Ciechanowiec – Siemiatycze,
c. budowę i rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 685 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Hajnówka – Jelonka,
d. budowę i rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 653 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Suwałki – Sejny.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług
Usługi
Główne miejsce świadczenia usług Opracowanie dokumentacji projektowej na drogach wojewódzkich Nr: 671, 690, 685, 653.
Kod NUTS PL34
II.1.3)Ogłoszenie dotyczy
Zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów)
Opracowanie dokumentacji projektowej na:
a. rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Tykocin – Jeżewo stare,
b. rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 690 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Ciechanowiec – Siemiatycze,
c. budowę i rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 685 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Hajnówka – Jelonka,
d. budowę i rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 653 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Suwałki – Sejny.
Zamówienie obejmuje:
I Część opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, normatywami i wiedzą techniczną,
II Część pozyskanie wszelkich uzgodnień, opinii i pozwoleń zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz ze sprawozdaniami i prezentacją zaawansowania prac.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Dane wyjściowe do projektowania.
Zakres zamówienia.
I CZĘŚĆ – kompletna dokumentacja techniczna.
1) opracowanie inwentaryzacji stanu istniejącego,
2) wykonanie map do celów projektowych i opracowania ewidencyjnego,
3) opracowanie koncepcji w zakresie przebiegu drogi i rozwiązań technicznych i technologicznych,
4) opracowanie materiałów do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
5) opracowanie badań geologiczno-inżynieryjnych, geotechnicznych i istniejącej konstrukcji jezdni,
6) opracowanie operatów wodnoprawnych,
7) opracowanie materiałów do wniosku o wydanie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID),
8) opracowanie projektów podziału nieruchomości, jeżeli zajdzie konieczność ich wykonania,
9) opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej w stadium projektu budowlanego,
10) opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej w stadium projektu wykonawczego, w tym przedmiarów i kosztorysów ofertowych
11) opracowanie projektu kanału technologicznego,
12) opracowanie kosztorysów inwestorskich,
13) uczestniczenie w procedurze wykonywania audytu bezpieczeństwa ruchu drogowego i przygotowywanie związanych z tym dokumentów.
II CZĘŚĆ – działania związane z opracowaniem dokumentacji zmierzające do uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej.
1) pozyskanie wszelkich warunków technicznych, uzgodnień, opinii i pozwoleń zgodnie z obowiązującymi przepisami,
2) pozyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
3) pozyskanie pozwoleń wodnoprawnych,
4) przygotowanie wniosku o ZRID i czynny udział w uzyskaniu zezwolenia na realizację inwestycji drogowej,
5) uczestniczenie w procedurze wykonywania audytu bezpieczeństwa ruchu drogowego,
6) prezentacja proponowanych rozwiązań (dotyczy koncepcji i docelowego rozwiązania),
7) organizacja spotkań i przygotowanie sprawozdań z postępu prac.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
71320000
II.1.7)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Tak
II.1.8)Podział na części
Tak
oferty należy składać w odniesieniu do jednej lub więcej części
II.1.9)Dopuszcza się składanie ofert wariantowych
Nie
II.2)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres
Bez VAT 3 403 193,64 PLN
II.2.2)Opcje
II.3)CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI
Okres w miesiącach: 9 (od udzielenia zamówienia):
INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI
CZĘŚĆ NR 1 NAZWA Opracowanie dokumentacji projektowej na: a. rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 671 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Tykocin – Jeżewo Stare
1)KRÓTKI OPIS
Zamówienie obejmuje:
I Część opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, normatywami i wiedzą techniczną,
II Część pozyskanie wszelkich uzgodnień, opinii i pozwoleń zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz ze sprawozdaniami i prezentacją zaawansowania prac.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Dane wyjściowe do projektowania.
Zakres zamówienia.
I CZĘŚĆ – kompletna dokumentacja techniczna.
1) opracowanie inwentaryzacji stanu istniejącego,
2) wykonanie map do celów projektowych i opracowania ewidencyjnego,
3) opracowanie koncepcji w zakresie przebiegu drogi i rozwiązań technicznych i technologicznych,
4) opracowanie materiałów do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
5) opracowanie badań geologiczno-inżynieryjnych, geotechnicznych i istniejącej konstrukcji jezdni,
6) opracowanie operatów wodnoprawnych,
7) opracowanie materiałów do wniosku o wydanie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID),
8) opracowanie projektów podziału nieruchomości, jeżeli zajdzie konieczność ich wykonania,
9) opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej w stadium projektu budowlanego,
10) opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej w stadium projektu wykonawczego, w tym przedmiarów i kosztorysów ofertowych
11) opracowanie projektu kanału technologicznego,
12) opracowanie kosztorysów inwestorskich,
13) uczestniczenie w procedurze wykonywania audytu bezpieczeństwa ruchu drogowego i przygotowywanie związanych z tym dokumentów.
II CZĘŚĆ – działania związane z opracowaniem dokumentacji zmierzające do uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej.
1) pozyskanie wszelkich warunków technicznych, uzgodnień, opinii i pozwoleń zgodnie z obowiązującymi przepisami,
2) pozyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
3) pozyskanie pozwoleń wodnoprawnych,
4) przygotowanie wniosku o ZRID i czynny udział w uzyskaniu zezwolenia na realizację inwestycji drogowej,
5) uczestniczenie w procedurze wykonywania audytu bezpieczeństwa ruchu drogowego,
6) prezentacja proponowanych rozwiązań (dotyczy koncepcji i docelowego rozwiązania),
7) organizacja spotkań i przygotowanie sprawozdań z postępu prac.
2)WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
71320000
3)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
4)WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
Okres w miesiącach: 7 (od udzielenia zamówienia)
5)INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 2 NAZWA Opracowanie dokumentacji projektowej na: b. rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 690 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Ciechanowiec – Siemiatycze.
1)KRÓTKI OPIS
Zamówienie obejmuje:
I Część opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, normatywami i wiedzą techniczną,
II Część pozyskanie wszelkich uzgodnień, opinii i pozwoleń zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz ze sprawozdaniami i prezentacją zaawansowania prac.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Dane wyjściowe do projektowania.
Zakres zamówienia.
I Część – kompletna dokumentacja techniczna.
1) opracowanie inwentaryzacji stanu istniejącego,
2) wykonanie map do celów projektowych i opracowania ewidencyjnego,
3) opracowanie koncepcji w zakresie przebiegu drogi i rozwiązań technicznych i technologicznych,
4) opracowanie materiałów do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
5) opracowanie badań geologiczno-inżynieryjnych, geotechnicznych i istniejącej konstrukcji jezdni,
6) opracowanie operatów wodnoprawnych,
7) opracowanie materiałów do wniosku o wydanie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID),
8) opracowanie projektów podziału nieruchomości, jeżeli zajdzie konieczność ich wykonania,
9) opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej w stadium projektu budowlanego,
10) opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej w stadium projektu wykonawczego, w tym przedmiarów i kosztorysów ofertowych
11) opracowanie projektu kanału technologicznego,
12) opracowanie kosztorysów inwestorskich,
13) uczestniczenie w procedurze wykonywania audytu bezpieczeństwa ruchu drogowego i przygotowywanie związanych z tym dokumentów.
II Część – działania związane z opracowaniem dokumentacji zmierzające do uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej.
1) pozyskanie wszelkich warunków technicznych, uzgodnień, opinii i pozwoleń zgodnie z obowiązującymi przepisami,
2) pozyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
3) pozyskanie pozwoleń wodnoprawnych,
4) przygotowanie wniosku o ZRID i czynny udział w uzyskaniu zezwolenia na realizację inwestycji drogowej,
5) uczestniczenie w procedurze wykonywania audytu bezpieczeństwa ruchu drogowego,
6) prezentacja proponowanych rozwiązań (dotyczy koncepcji i docelowego rozwiązania),
7) organizacja spotkań i przygotowanie sprawozdań z postępu prac.
2)WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
71320000
3)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
4)WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
Okres w miesiącach: 9 (od udzielenia zamówienia)
5)INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 3 NAZWA Opracowanie dokumentacji projektowej na: c. budowę i rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 685 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Hajnówka – Jelonka.
1)KRÓTKI OPIS
Zamówienie obejmuje:
I Część opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, normatywami i wiedzą techniczną,
II Część pozyskanie wszelkich uzgodnień, opinii i pozwoleń zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz ze sprawozdaniami i prezentacją zaawansowania prac.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Dane wyjściowe do projektowania.
Zakres zamówienia.
I Część – kompletna dokumentacja techniczna.
1) opracowanie inwentaryzacji stanu istniejącego,
2) wykonanie map do celów projektowych i opracowania ewidencyjnego,
3) opracowanie koncepcji w zakresie przebiegu drogi i rozwiązań technicznych i technologicznych,
4) opracowanie materiałów do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
5) opracowanie badań geologiczno-inżynieryjnych, geotechnicznych i istniejącej konstrukcji jezdni,
6) opracowanie operatów wodnoprawnych,
7) opracowanie materiałów do wniosku o wydanie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID),
8) opracowanie projektów podziału nieruchomości, jeżeli zajdzie konieczność ich wykonania,
9) opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej w stadium projektu budowlanego,
10) opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej w stadium projektu wykonawczego, w tym przedmiarów i kosztorysów ofertowych
11) opracowanie projektu kanału technologicznego,
12) opracowanie kosztorysów inwestorskich,
13) uczestniczenie w procedurze wykonywania audytu bezpieczeństwa ruchu drogowego i przygotowywanie związanych z tym dokumentów.
II Część – działania związane z opracowaniem dokumentacji zmierzające do uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej.
1) pozyskanie wszelkich warunków technicznych, uzgodnień, opinii i pozwoleń zgodnie z obowiązującymi przepisami,
2) pozyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
3) pozyskanie pozwoleń wodnoprawnych,
4) przygotowanie wniosku o ZRID i czynny udział w uzyskaniu zezwolenia na realizację inwestycji drogowej,
5) uczestniczenie w procedurze wykonywania audytu bezpieczeństwa ruchu drogowego,
6) prezentacja proponowanych rozwiązań (dotyczy koncepcji i docelowego rozwiązania),
7) organizacja spotkań i przygotowanie sprawozdań z postępu prac.
2)WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
71320000
3)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
4)WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
Okres w miesiącach: 8 (od udzielenia zamówienia)
5)INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 4 NAZWA Opracowanie dokumentacji projektowej na: d. budowę i rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 653 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą na odcinku Suwałki – Sejny.
1)KRÓTKI OPIS
Zamówienie obejmuje:
I Część opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, normatywami i wiedzą techniczną,
II Część pozyskanie wszelkich uzgodnień, opinii i pozwoleń zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz ze sprawozdaniami i prezentacją zaawansowania prac.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Dane wyjściowe do projektowania.
Zakres zamówienia.
I Część – kompletna dokumentacja techniczna.
1) opracowanie inwentaryzacji stanu istniejącego,
2) wykonanie map do celów projektowych i opracowania ewidencyjnego,
3) opracowanie koncepcji w zakresie przebiegu drogi i rozwiązań technicznych i technologicznych,
4) opracowanie materiałów do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
5) opracowanie badań geologiczno-inżynieryjnych, geotechnicznych i istniejącej konstrukcji jezdni,
6) opracowanie operatów wodnoprawnych,
7) opracowanie materiałów do wniosku o wydanie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID),
8) opracowanie projektów podziału nieruchomości, jeżeli zajdzie konieczność ich wykonania,
9) opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej w stadium projektu budowlanego,
10) opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej w stadium projektu wykonawczego, w tym przedmiarów i kosztorysów ofertowych
11) opracowanie projektu kanału technologicznego,
12) opracowanie kosztorysów inwestorskich,
13) uczestniczenie w procedurze wykonywania audytu bezpieczeństwa ruchu drogowego i przygotowywanie związanych z tym dokumentów.
II Część – działania związane z opracowaniem dokumentacji zmierzające do uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej.
1) pozyskanie wszelkich warunków technicznych, uzgodnień, opinii i pozwoleń zgodnie z obowiązującymi przepisami,
2) pozyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
3) pozyskanie pozwoleń wodnoprawnych,
4) przygotowanie wniosku o ZRID i czynny udział w uzyskaniu zezwolenia na realizację inwestycji drogowej,
5) uczestniczenie w procedurze wykonywania audytu bezpieczeństwa ruchu drogowego,
6) prezentacja proponowanych rozwiązań (dotyczy koncepcji i docelowego rozwiązania),
7) organizacja spotkań i przygotowanie sprawozdań z postępu prac.
2)WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
71320000
3)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
4)WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
Okres w miesiącach: 8 (od udzielenia zamówienia)
5)INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje
— zadanie A: 1 000 PLN,
— zadanie B: 5 000 PLN,
— zadanie C: 6 000 PLN,
— zadanie D: 4 000 PLN.
Wyłoniony w postępowaniu wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawca udziela Zamawiajacemu 3 letniej gwarancji na opracowaną dokumentację.
III.1.2)Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie
III.1.4)Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia
Tak
Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim.
III.2)WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Nie dotyczy.
2. Posiadania wiedzy i doświadczenia.
W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest:
— wykazanie wykonania, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
1) minimum 1 opracowania dokumentacji projektowej na budowę/rozbudowę/przebudowę drogi o klasie min. Z wraz drogowymi obiektami inżynierskimi oraz opracowaniem materiałów do decyzji środowiskowej (karta informacyjna, raport) z przeprowadzeniem konsultacji społecznych wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie lub
2) minimum 1 opracowania dokumentacji projektowej na budowę/rozbudowę/przebudowę drogi o klasie min. Z wraz z opracowaniem materiałów do decyzji środowiskowej (karta informacyjna, raport) z przeprowadzeniem konsultacji społecznych i 1 opracowania dokumentacji projektowej na budowę/przebudowę drogowych obiektów inżynierskich w ciągu drogi publicznej wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie.
3. Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie:
1) Projektant drogowy – osoba koordynująca wszystkie opracowania i branże:
— uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
— wykazanie opracowania co najmniej 1 dokumentacji projektowej (projekty budowlane) budowy/przebudowy drogi publicznej klasy co najmniej Z, w okresie ostatnich 3 lat.
2) Projektant drogowych obiektów inżynierskich
— uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania drogowych obiektów inżynierskich lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
— wykazanie opracowania co najmniej 1 dokumentacji projektowej (projekty budowlane) budowy/przebudowy/rozbudowy drogowego obiektu inżynierskiego w ciągu drogi publicznej, w okresie ostatnich 3 lat (dotyczy zadania A),
— wykazanie opracowania co najmniej 1 dokumentacji projektowej (projekty budowlane) budowy/przebudowy/rozbudowy obiektu mostowego w ciągu drogi publicznej, w okresie ostatnich 3 lat (dotyczy zadania B, C, D).
3) Sprawdzający projekt drogowy
— uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
4) Sprawdzający projekt drogowych obiektów inżynierskich
— uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania drogowych obiektów inżynierskich lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
5) Osoba odpowiedzialna za opracowania z zakresu ochrony środowiska – hałasu, emisji spalin/ścieków i ochrony przyrody
— posiadająca kwalifikacje w zakresie emisji zanieczyszczeń – hałasu, emisji spalin/ścieków i ochrony przyrody,
— wykazanie min. 1 opracowania, gdzie była współautorem karty informacyjnej/raportu oddziaływania na środowisko przedsięwzięcia z zakresu dróg publicznych klasy co najmniej Z, w okresie ostatnich 3 lat.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji określonych w pkt. 1) i 2) - i sprawowanie ich przez jedną osobę, o ile spełnione będą wszystkie stawiane wymagania.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji określonych w pkt. 3) i 4) - i sprawowanie ich przez jedną osobę o ile spełnione będą wszystkie stawiane wymagania.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Sytuacji ekonomicznej i finansowej - w zakresie spełnienia warunku wymagane jest:
— wykazanie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż:
— zadanie A: 200 000,00 PLN,
— zadanie B: 1 000 000,00 PLN,
— zadanie C: 1 000 000,00 PLN,
— zadanie D: 1 000 000,00 PLN;
— w przypadku złożenia oferty na wszystkie zadania Wykonawca winien wykazać, że posiada ubezpieczenie na kwotę min. 3 200 000,00 PLN.
III.2.3)Zdolność techniczna
III.2.4)Zamówienia zastrzeżone
Nie
III.3)SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1)Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu
Nie
III.3.2)Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi
Nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Nie
IV.3)INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
Nie
IV.3.3)Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów 13.10.2011 - 14:00
Dokumenty odpłatne Nie
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
14.10.2011 - 09:30
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w dniach 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 14.10.2011 - 10:00
Miejsce
Siedziba Zamawiającego ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, POLSKA.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1)JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ
Nie
VI.2)ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH
Nie
VI.3)INFORMACJE DODATKOWE
Informacje dodatkowe.
1. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi zadania przez osoby wskazane w ofercie. Zamawiający nie wyrazi zgody na zmiany personalne bez zaistnienia istotnej przyczyny.
2. Koordynatorem wszystkich prac będzie Projektant drogowy.
3. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, którego dotyczy zamówienie oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty.
4. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawca przekazują z zachowaniem formy pisemnej, w formie faksu.
5. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
6. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez wykonawcę, zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez zamawiającego na numer faksu podany przez wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznane się wykonawcy z jego treścią.
VI.4)PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Urzędu Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
Tel. +48 224587701
Internet: www.uzp.gov.pl
Faks +48 224587700
VI.4.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się:
1) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane faksem,
2) w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób
Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień Specyfikacji istotnych warunków zamówienia wnosi się:
3) w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.
Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się:
4) w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówien Publicznych
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
Tel. +48 224587701
Internet: www.uzp.gov.pl
Faks +48 224587700
VI.5)DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
1.9.2011

 

 

 Treść ogłoszenia o zmianie ogłoszenia w wersji pdf dostępna w załączniku.

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Andrzej Kiszko Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Małgorzata Tomkiel

Wprowadzający: Małgorzata Tomkiel

Data wprowadzenia: 2011-09-02

Data modyfikacji: 2011-12-21

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2011-09-02