Ogłoszenie o zamówieniu Nr 2010-096175 z dnia 2010.07.23 Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonie 2010/2011 zadanie 2: Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży
2010/S 143-220681
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na:
zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonie 2010/2011 na terenie województwa podlaskiego z podziałem na zadania:
zadanie 2: Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży
I. Zakończone zostało wyborem następujących ofert:
(01) Handel i Usługi Budowlano-Drogowe, Sprzętowe oraz Roboty Ziemne Henryk Radzewicz,
18-400 Łomża, Stara Łomża przy Szosie, ul. Słoneczna 8
─ solarka z pługiem jednostronnym na odc. dr. woj. Nr 668 Piątnica – Przytuły - 1 szt.,
─ solarka z pługiem jednostronnym na odc. dr. woj. Nr 677 Łomża – Śniadowo – granica województwa - 1 szt.,
─ pług szczytowy na sieć dróg RDW w Łomży - 1 szt.
─ ładowarka o poj. łyżki powyżej 2 m3 na sieć RDW w Łomży - 1 szt..
(02) Firma T. U. H. "JUSBER" Stanisław Olender, 18-500 Kolno Czerwone 6
─ piaskarka z pługiem jednostronnym na odc. dr. woj. Nr 648 Morgowniki - Stawiski - 1 szt.,
─ solarka z pługiem jednostronnym na odc. dr. woj. Nr 647 granica województwa – Stawiski – 1 szt.,
─ solarka z pługiem jednostronnym na odc. dr. woj. Nr 645 granica województwa – Łomża i Nr 648 Miastkowo – Nowogród - 1 szt.,
─ pług szczytowy na sieć dróg RDW w Łomży - 1 szt.,
─ ładowarka o poj. łyżki powyżej 2 m3 na sieć RDW w Łomży - 1 szt..
(03) Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe Wojciech Skrodzki, 18-420 Jedwabne ul. Plac 250-lecia 7
─ piaskarka z pługiem jednostronnym na odc. dr. woj. Nr 668 Przytuły – Osowiec i Nr 648 Stawiski - Przytuły - 1 szt.,
─ solarka z pługiem jednostronnym na odc. dr. woj. Nr 679 Łomża – Mężenin - 1 szt.,
─ pług szczytowy na sieć dróg RDW w Łomży - 1 szt.,
─ równiarka na sieć RDW w Łomży - 1 szt.,
─ ładowarka o poj. łyżki powyżej 2 m3 na sieć RDW w Łomży - 1 szt..
Wybrano oferty korzystne cenowo, spełniające jednocześnie warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II. W postępowaniu przetargowym brali udział następujący Wykonawcy:
(oferowane jednostki sprzętowe wraz z punktacją przy jedynym kryterium oceny – najniższa cena).
(01) Handel i Usługi Budowlano-Drogowe, Sprzętowe oraz Roboty Ziemne Henryk Radzewicz,
18-400 Łomża, Stara Łomża przy Szosie, ul. Słoneczna 8
─ solarka z pługiem jednostronnym na odc. dr. woj. Nr 647 gr. woj. -
Stawiski - 1 szt., oferta uzyskała 77,43 pkt.;
─ solarka z pługiem jednostronnym na odc. dr. woj. Nr 645 granica województwa – Łomża i Nr 648 Miastkowo – Nowogród - 1 szt., oferta uzyskała 86,71 pkt.;
─ solarka z pługiem jednostronnym na odc. dr. woj. Nr 679 Łomża – Mężenin - 1 szt., oferta uzyskała 95,80 pkt.;
─ solarka z pługiem jednostronnym na odc. dr. woj. Nr 668 Piątnica – Przytuły - 1 szt.,
oferta uzyskała 100,00 pkt.;
─ solarka z pługiem jednostronnym na odc. dr. woj. Nr 677 Łomża – Śniadowo – granica województwa - 1 szt., oferta uzyskała 100,00 pkt.;
─ pług szczytowy - 1 szt., oferta uzyskała 65,38 pkt.,
─ ładowarka o poj. łyżki powyżej 2 m3 na sieć RDW w Łomży – 1 szt., oferta uzyskała 59,65 pkt..
(02) Firma T. U. H. "JUSBER" Stanisław Olender, 18-500 Kolno Czerwone 6
─ piaskarka z pługiem jednostronnym na odc. dr. woj. Nr 648 Morgowniki - Stawiski - 1 szt.,
oferta uzyskała 100,00 pkt.;
─ solarka z pługiem jednostronnym na odc. dr. woj. Nr 647 granica województwa – Stawiski - 1 szt., oferta uzyskała 100,00 pkt.;
─ solarka z pługiem jednostronnym na odc. dr. woj. Nr 645 granica województwa – Łomża i Nr 648 Miastkowo – Nowogród- 1 szt., oferta uzyskała 100,00 pkt.;
─ pług szczytowy na sieć dróg RDW w Łomży- 1 szt., oferta uzyskała 100,00 pkt.,
─ ładowarka o poj. łyżki powyżej 2 m3 na sieć RDW w Łomży – 1 szt., oferta uzyskała 100,00 pkt..
(03) Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe Wojciech Skrodzki, 18-420 Jedwabne ul. Plac 250-lecia 7
─ piaskarka z pługiem jednostronnym na odc. dr. woj. Nr 668 Przytuły – Osowiec i Nr 648 Stawiski - Przytuły - 1 szt., oferta uzyskała 100,00 pkt.;
─ solarka z pługiem jednostronnym na odc. dr. woj. Nr 679 Łomża – Mężenin - 1 szt., oferta uzyskała 100,00 pkt.;
─ solarka z pługiem jednostronnym na odc. dr. woj. Nr 668 Piątnica – Przytuły - 1 szt.,
oferta uzyskała 95,30 pkt.;o
─ pług szczytowy na sieć dróg RDW w Łomży - 1 szt., oferta uzyskała 70,83 pkt.;
─ równiarka na sieć RDW w Łomży - 1 szt., oferta uzyskała 100,00 pkt.;
─ ładowarka o poj. łyżki powyżej 2 m3 na sieć RDW w Łomży – 1 szt., oferta uzyskała 60,71 pkt.
Białystok, dn. 2010.10.04
ul. Elewatorska 6
Do wiadomości: Hanna Sołowianiuk - Kardasz
15-620 Białystok
POLSKA
Tel. +48 856643630
E-mail: wzp@pzdw.wrotapodlasia.pl
Faks +48 856767153
Inne zarządzanie drogami wojewódzkimi
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających Nie
Kategoria usług: nr 16
Główne miejsce świadczenia usług Drogi wojewódzkie województwa podlaskiego.
oferty należy składać w odniesieniu do wszystkich części
Zamówienie obejmuje usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w zakresie:
— odśnieżania dróg,
— zwalczania i zapobiegania powstawaniu śliskości przy użyciu piaskarek, z przygotowaniem i załadunkiem własnej piaskosoli,
— zwalczania i zapobiegania powstawaniu śliskości przy użyciu solarek, z przygotowaniem i załadunkiem własnej soli.
Bez VAT 5 420 560,75 PLN
Zamówienie obejmuje usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w zakresie:
Odśnieżania dróg,
Zwalczania i zapobiegania powstawaniu śliskości przy użyciu piaskarek, z przygotowaniem i załadunkiem własnej piaskosoli,
Zwalczania i zapobiegania powstawaniu śliskości przy użyciu solarek, z przygotowaniem i załadunkiem własnej soli.
Bez VAT 1 084 112,15 PLN
Zamówienie obejmuje usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w zakresie:
— odśnieżania dróg,
— zwalczania i zapobiegania powstawaniu śliskości przy użyciu piaskarek, z przygotowaniem i załadunkiem własnej piaskosoli,
— zwalczania i zapobiegania powstawaniu śliskości przy użyciu solarek, z przygotowaniem i załadunkiem własnej soli.
Bez VAT 1 084 112,15 PLN
Zadanie 3: Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach.
Zadanie 3: Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach.
Zamówienie obejmuje usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w zakresie:
— odśnieżania dróg,
— zwalczania i zapobiegania powstawaniu śliskości przy użyciu piaskarek, z przygotowaniem i załadunkiem własnej piaskosoli,
— zwalczania i zapobiegania powstawaniu śliskości przy użyciu solarek, z przygotowaniem i załadunkiem własnej soli.
Bez VAT 1 084 112,15 PLN
Zadanie 4: Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce.
Zadanie 4: Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce.
Zamówienie obejmuje usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w zakresie:
— odśnieżania dróg,
— zwalczania i zapobiegania powstawaniu śliskości przy użyciu piaskarek, z przygotowaniem i załadunkiem własnej piaskosoli,
— zwalczania i zapobiegania powstawaniu śliskości przy użyciu solarek, z przygotowaniem i załadunkiem własnej soli.
Bez VAT 1 084 112,15 EUR
Zadanie 5 : Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach.
Zadanie 5 : Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach.
Zamówienie obejmuje usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w zakresie:
— odśnieżania dróg,
— zwalczania i zapobiegania powstawaniu śliskości przy użyciu piaskarek, z przygotowaniem i załadunkiem własnej piaskosoli,
— zwalczania i zapobiegania powstawaniu śliskości przy użyciu solarek, z przygotowaniem i załadunkiem własnej soli.
Bez VAT 1 084 112,15 PLN
Należność za zimowe utrzymanie będzie opłacona przez PZDW w Białymstoku najpóźniej w ciągu 14 dni od daty wpływu faktury, potwierdzonej przez Zamawiającego na wskazany w niej numer rachunku bankowego.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Nie dotyczy.
2. Posiadania wiedzy i doświadczenia, w zakresie spełnienia warunku, wymagane jest:
Wykazanie się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, min. 1 zamówienie na usługi związane z zimowym utrzymaniem o wartości nie mniejszej niż 10 000 PLN brutto z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym,
Nie dotyczy.
4. Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie osoby odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia.
5. Sytuacji ekonomicznej i finansowej - w zakresie spełnienia warunku wymagane jest:
Wykazanie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
6. Braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.
Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt. VI niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien złożyć.
Następujące dokumenty i oświadczenia:
W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy:
1) oświadczanie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy - załącznik Nr 1,
2) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik Nr 3,
3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik Nr 4,
4) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
W zakresie potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
6) oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust.1 ustawy – załącznik Nr 2,
7) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
8) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
9) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
10) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1. pkt 4 - 8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert);
11) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1. pkt 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert);
Inne dokumenty:
12) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków.
13) dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym.
Dla Wykonawcy, tj dotyczące pkt. 6-11.
W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt 1, 6-11 dla każdego z Wykonawców z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie.
Dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 7,8,9,11 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. (dokumenty, o których mowa w pkt. 7, 11 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, dokumenty, o których mowa w pkt. 8, 9, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 10, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy (dokument powinny być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7,8,9,10,11 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument zawierający oświadczenie o którym mowa w zdaniu poprzedzającym odpowiednio dla pkt. 7,10,11 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, natomiast odpowiednio dla pkt. 8,9, powinien być wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów Okreslone w sekcji III.2.1.
Okreslone w sekcji III.2.1.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów
Okreslone w sekcji III.2.1.
Dokumenty odpłatne Nie
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel. +48 224587701
Internet: http://www.uzp.gov.pl
Faks +48 224587700
1) 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane faksem,
2) w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień Specyfikacji istotnych warunków zamówienia wnosi się:
3) w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.
Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się:
4) w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel. +48 224587701
Internet: http://www.uzp.gov.pl
Faks +48 224587700
Metryka strony