Zadanie A: „Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej Nr 682 (ul. Kościelna) z ul. Kolejową w m. Uhowo”, Zadanie B: „Budowa zjazdów na odcinku Łapy – Markowszczyzna” realizowanych w ramach zadania „Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 682 na odcinku Łapy – Markowszczyzna”.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY na Zadanie A
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na Zadanie A: „Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej Nr 682 (ul. Kościelna) z ul. Kolejową w m. Uhowo” zakończone zostało wyborem oferty firmy AMP CT Sp. z o.o. Sp. K., ul. Morelowa 16, 10-236 Olsztyn.
Wybrano ofertę z największą liczbą punktów, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:
- AMP CT Sp. z o.o. Sp. K., ul. Morelowa 16, 10-236 Olsztyn – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., okres gwarancji i rękojmi - 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt.,
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowo - Handlowe „HALS” Halina Korzyńska, Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 31/2, 15-111 Białystok – oferta uzyskała w kryterium: cena – 57,89 pkt., okres gwarancji i rękojmi - 40,00 pkt., razem – 97,89 pkt.
- ELNAT Ewa Markowska, ul. Transportowa 2A lok. 82, 15-399 Białystok – oferta uzyskała w kryterium: cena – 57,76 pkt., okres gwarancji i rękojmi - 40,00 pkt., razem – 97,76 pkt.
Białystok, dnia 19.08.2020 r.
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA na Zadanie B
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6, informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na Zadanie A: „Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej Nr 682 (ul. Kościelna) z ul. Kolejową w m. Uhowo”, Zadanie B: „Budowa zjazdów na odcinku Łapy – Markowszczyzna” realizowanych w ramach zadania „Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 682 na odcinku Łapy – Markowszczyzna”, zostało unieważnione na Zadanie B: „Budowa zjazdów na odcinku Łapy – Markowszczyzna” realizowanych w ramach zadania „Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 682 na odcinku Łapy – Markowszczyzna” na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Białystok, dnia 05.08.2020 r.
Zbiorcze zestawienie ofert
kwota jaką dysponuje Zamawiający: na Zadanie A: 500 000,00 zł na Zadanie B: 450 000,00 zł (z możliwością pozyskania dodatkowych środków i możliwością przesunięcia pomiędzy zadaniami).
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena zł. (brutto) |
Okres gwarancji i rękojmi |
01 |
AMP CT Sp. z o.o. Sp. K. ul. Morelowa 16, 10-236 Olsztyn |
Zad. A: 473 550,00 |
5 lat |
02 |
Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowo - Handlowe „HALS” Halina Korzyńska Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 31/2, 15-111 Białystok |
Zad. A: 490 770,00 |
5 lat |
03 |
ELNAT Ewa Markowska ul. Transportowa 2A lok. 82, 15-399 Białystok |
Zad. A: 491 877,00 |
5 lat |
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia przekazuje oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z członków Konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej.
Białystok, 30.07.2020 r.
UWAGA ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT NA DZIEŃ 30.07.2020r.
UZUPEŁNIENIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje uzupełnienia Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: Zadanie A: „Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej Nr 682 (ul. Kościelna) z ul. Kolejową w m. Uhowo”, Zadanie B: „Budowa zjazdów na odcinku Łapy – Markowszczyzna” realizowanych w ramach zadania „Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 682 na odcinku Łapy – Markowszczyzna” tj.:
Zamawiający uzupełnia w SIWZ o:
- na Zadanie A:
- SST,
- Uzgodnienia PKP,
- SOR,
- Inwentaryzacja,
- Formularz karty gwarancyjnej.
- na Zadanie B:
- SST,
- Formularz karty gwarancyjnej.
Uzupełnione dokumenty dostępne do pobrania w załączniku poniżej (Dokumentacja Zadanie A i Zadanie B – uzupełnienie 15.07.2020 r.).
Białystok, dn. 15.07.2020 r.
ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w związku z zapytaniem potencjalnych Wykonawców w sprawie przetargu nieograniczonego na Zadanie A: „Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej Nr 682 (ul. Kościelna) z ul. Kolejową w m. Uhowo”, Zadanie B: „Budowa zjazdów na odcinku Łapy – Markowszczyzna” realizowanych w ramach zadania „Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 682 na odcinku Łapy – Markowszczyzna”, wyjaśnia co następuje:
ZESTAW I:
PYTANIE 1: Czy realizowany inwestycja ma przyjęte obliczenia co do opraw zgodne z klasami oświetlenia dróg M2 , M3, M6 które zapewnią bezpieczeństwo ludzi na oświetlaną powierzchnie, wymagane jest dołączenie odpowiednich obliczeń fotometrycznych co do norm zamienników świateł sodowych
Odpowiedź na pytanie 1:
Przedmiotowe pytanie dotyczy oświetlenia ulicznego. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sygnalizacji świetlnej.
PYTANIE 2: Czy zmiany w dokumentach powinny być zapisane w SIWZ zgodnie z owiązujących ich Normami, które mają zastosowane, a nie zostały podane słupy lampy wysięgniki. normy bezpieczeństwo powinny osobom poruszającym się po nich Zapewnić Norma PN-EN 12464-1 (Olśnienie) które oślepia ludzi i kierowców na drogach w pracy co może spowodować powolnym osłabienia wzroku z którym już ma problem spora grupa ludzi. Nowych norm: PN-EN 13201-2 :2016-03 PN-EN60698-1 PN-EN60598-2-3 PN-EN 55015 PN-EN61547, PN-EN61000-3-2,
PN-EN61000-3-3 Czy produkty zakupione mają własności intelektualnej i przemysłowej w inwestycji co nie nararza na straty Inwestorów, i spowoduje zmniniejszej się nieuczciwej konkurencji, Analizy służyły następujące akty prawne, rozporządzenia Polskie, wynikający z art.4 ust.3 TUE oraz art.7 Konstytucji RP, obowiązek respektowania zasad prawa unijnego przy kompetencji przewidzianych dla niego w ustawy respektowania Prawa własności intelektualnej i przemysłowej przez Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej i Normy obowiązujących.
Odpowiedź na pytanie 2:
Przedmiotowe pytanie dotyczy oświetlenia ulicznego. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sygnalizacji świetlnej.
PYTANIE 3: Czy proponowane opraw oświetleniowych LED powinien posiadać dokument do technologii i deklaracje zgodności z następującymi normami potwierdzonymi z zakresu bezpieczeństwa użytkowania: - EN 60598-1 _ EN 60598-2 w dokumentach do projektu i SIWZ nie zostały uwzględnione Normy EU. Dokumenty i numery ewidencyjny własności gruntów do instalacje słupów na terenie dla użytkowników i wymogów bezpieczeństwa.
Odpowiedź na pytanie 3:
Przedmiotowe pytanie dotyczy oświetlenia ulicznego. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sygnalizacji świetlnej.
PYTANIE 4: Czy brak jest opisów ogólnych lampy i ich uchwytu mocowań według norm , jest niedopuszczalne podawanie nazw opraw , powinna być podana charakterystyka i normy minimum powyżej 110 lumenów 1W netto, oraz prawa do instalowanych produktów według zamienników oswietlenia sodowego Zielonych Zamówień Publicznych i Kryteriów Unijnych, ( czytaj gogle ) które mogą ukierunkować wykonawcę i inwestora jakie produkty przedstawić do rzetelnej wyceny. Jednocześnie dostosowując się do polityki klimatycznej kraju z zachowaniem strategii ustawy o zachowaniu niskoemisyjności, z zachowaniem ustawy o efektywności energetycznej. Wszystkie oprawy LED lub sodowe powinny spełniać niezbędne wytyczne EU co do średnicy wysięgników i mocowań instalacji oprawy.
Odpowiedź na pytanie 4:
Przedmiotowe pytanie dotyczy oświetlenia ulicznego. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sygnalizacji świetlnej.
ZESTAW II:
PYTANIE 1: Czy Zamawiający posiada uzgodnienia z PKP PLK dotyczące zgody na wykonanie przewiertów pod torami ? Kto ponosi koszty zajęcia oraz umieszczenia urządzeń w pasie PKP PLK?
Odpowiedź na pytanie 1: Zamawiający posiada uzgodnienia ze spółkami PKP , ZUDP kolejowy, wszelkie konieczne koszty zajęcia i pozostawienia urządzeń pokryje Wykonawca zamówienia. Załączamy uzgodnienia.
PYTANIE 2: Czy ze względu na gwarancję drogi niedawno oddanej do użytkowania (jezdnia, chodniki, ścieżki rowerowe oraz zieleńce) oraz konieczność rozbiórki jej elementów podczas wykonywania prac. Zamawiający będzie wymagał zgody Firmy drogowej na podtrzymanie jej gwarancji w zakresie prac czy to Wykonawca wyłoniony w przetargu na budowę sygnalizacji świetlnej przejmuje gwarancje na wyżej wymienione elementy drogi na rok ?
Odpowiedź na pytanie 2: Zamawiający przekaże teren budowy Wykonawcy robót. Gwarancje Wykonawca zobowiązany jest udzielić na wykonane roboty zgodnie z SIWZ i wzorem umowy.
ZESTAW III:
1. W SIWZ jest zapis: „KIEROWNIK ROBÓT ELEKTROENERGETYCZNYCH winien: posiadać uprawnienia do kierowania robotami pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej na robotach polegających na budowie sygnalizacji świetlnej, minimum 3 lata doświadczenia z uprawnieniami” Prosimy o sprecyzowanie, czy kierownik ma posiadać minimum 3 lata doświadczenia przy budowie sygnalizacji świetlnej, czy 3 lata przy pracach elektrycznych i elektroenergetycznych?
Odpowiedź:
Zamawiający wyjaśnia, iż Kierownik Robót Elektroenergetycznych powinien legitymizować się 3 letnim doświadczeniem pracy z uprawnieniami które pozwalają pełnić samodzielną funkcję techniczną na budowie sygnalizacji świetlnej.
2. Projektowana Sygnalizacja Świetlna jest zlokalizowana na nowo wybudowanym odcinku drogi, w związku z tym po czyjej stronie jest załatwienie spraw związanych z gwarancją? Czy Wykonawca ma przejąć na siebie Gwarancje na odcinku budowy?
Odpowiedź:
Zamawiający przekaże teren budowy Wykonawcy robót. Gwarancje Wykonawca zobowiązany jest udzielić na wykonane roboty zgodnie z SIWZ i wzorem umowy.
3. Kanalizacja sygnalizacji świetlnej jest zlokalizowana w chodnikach asfaltowych, w związku z tym prosimy o określenie sposobu realizacji, czy należy wyciąć w asfalcie „pasek” niezbędny do budowy kanalizacji i go odtworzyć, czy należy odtworzyć chodnik po całej szerokości? Proszę o dodanie stosownych pozycji do przedmiaru.
Odpowiedź:
Należy wykonać wszystkie niezbędne roboty mające na celu prawidłową realizację zadania. Po wykonaniu robót należy odtworzyć nawierzchnie niezbędną do ułożenia instalacji.
4. W opisie w projekcie jest zapis: „Uwaga: Konstrukcja wsporcza nr M zlokalizowana jest w rejonie istniejącej linii napowietrznej SN. Przed przystąpieniem do prac montażowych danej konstrukcji należy potwierdzić stosownymi pomiarami i obliczeniami możliwość zabudowy we wskazanym miejscu konstrukcji o wysokości 5m (zgodnie z PN-EN 50341). W razie konieczności należy zastosować niższą konstrukcję wsporczą oraz urządzenie wideodetekcji spełniające wymagania pomiarowe przy montażu na mniejszej wysokości. ” Określenie tego leży w gestii projektanta, w związku tym prosimy o określenie przez Projektanta czy zaproponowane w projekcie rozwiązanie spełnia wszystkie wymagania normatywne, a jeśli nie proszę o przedstawienie rozwiązania zamiennego, które je spełni. Dodatkowo należy nadmienić, iż w rejonie konstrukcji M znajdują się urządzenia podziemne nie zainwentaryzowane na mapie (studnia teletechniczna) oraz znaki drogowe i drzewa, które przesłonią sygnalizatory. Proszę wiec o określenie miejsca ustawienia konstrukcji lub jej zmiany. Po czyjej stronie będzie przestawienie znaków drogowych, a także przycinka drzew? Proszę o aktualizację projektu i przedmiarów.
Odpowiedź:
Należy wykonać wszystkie niezbędne roboty mające na celu prawidłową realizację zadania. W cenie należy uwzględnić przestawienie znaków drogowych i ewentualną zmianę lokalizacji konstrukcji wsporczej nr M.
5. W opisie jest zapis: „ W razie konieczności kanalizację pod jedniami i przejazdem kolejowym należy wykonać metodą przecisku/przewiertu sterowanego. Powyższe uzależnione jest od koordynacji oraz zawansowania prac na budowie'' W związku z zakończonymi robotami drogowymi proszę o podanie konkretnych ilości przewiertów sterowanych/przecisków oraz dodanie tych pozycji w przedmiarze robót.
Odpowiedź:
Przewierty należy wykonać pod ciągiem głównym drogi wojewódzkiej Nr 682
6. W celu ustawienia części masztów należy zdemontować bariery oddzielające chodniki od jezdni i je następnie „skrócić”. Proszę o określenie sposobu tego wykonania oraz typu barier jakie należy zastosować po budowie masztów. Proszę o dodanie stosownych pozycji w kosztorysie.
Odpowiedź:
Należy wykonać wszystkie niezbędne roboty mające na celu prawidłową realizację zadania.
7. Kanalizacja do konstrukcji M ma przebiegać przez teren kolejowy. Proszę o załączenie stosownych uzgodnień określających sposób wykonania tej kanalizacji oraz opłat z tym związanych. Proszę o dodanie stosownej pozycji w przedmiarze
Odpowiedź:
Zamawiający posiada uzgodnienia ze spółkami PKP , ZUDP kolejowy, wszelkie konieczne koszty zajęcia i pozostawienia urządzeń pokryje Wykonawca zamówienia. Załączamy uzgodnienia.
8. Proszę o określenie czy w związku z budową sygnalizacji należy wykonać zmiany w oznakowaniu pionowym i poziomym oraz czy jest to zatwierdzone w stosownej organizacji ruchu? W przypadku konieczności zmiany w oznakowaniu proszę o określenie tych zmian i dodanie stosownych zapisów w przedmiarze.
Odpowiedź:
Wykonawca robót ma w cenie wykonania zadania uwzględnić zmianę stałej organizacji ruchu oraz zmianę programu sterowania sygnalizacją uwzględniając wszystkie koszty.
9. Czy zamawiający posiada PCOR na czas prowadzenia robót budowlanych? Proszę o jego załączenie. W przypadku braku PCOR i konieczności wykonania go przez Wykonawcę proszę o dodanie stosownych zapisów w przedmiarze.
Odpowiedź:
Wykonawca robót ma w cenie wykonania zadania uwzględnić wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu jego zatwierdzenia oraz wszystkich czynności dotyczących jego wprowadzenia.
10. Proszę o udostępnienie kompletnej dokumentacji poinwentaryzacyjnej, budowalnej, w tym protokołu ZUDP, itp.
Odpowiedź:
Załączamy fragment mapy poinwentaryzacyjnej oraz protokoły ZUDP kolejowego oraz drogowego.
11. Czy zamawiający dopuszcza zastosowanie kamer CMOS z dodatkową detekcją termiczną, która jest nie zależna od warunków pogodowych lub też detekcję radarową jako równoważną? Czy zamawiający dopuszcza zastosowanie kamer innego producenta niż Autoscope?
Odpowiedź:
Zamawiający dopuści równoważne rozwiązania. Zamawiający nie wskazuje żadnego z producentów.
Białystok, 15.07.2020 r.
ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: Zadanie A: „Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej Nr 682 (ul. Kościelna) z ul. Kolejową w m. Uhowo”, Zadanie B: „Budowa zjazdów na odcinku Łapy – Markowszczyzna” realizowanych w ramach zadania „Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 682 na odcinku Łapy – Markowszczyzna”, tj. w SIWZ, pkt. 17. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT ppkt. 17.2 otrzymuje brzmienie:
„17.2. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6, nie później niż do godz. 09:30 dnia 30.07.2020 roku.”
SIWZ po zmianie z dnia 09.07.2020 r. dostępna do pobrania poniżej w Załączniku.
Zmiany zostały naniesione czcionką koloru czerwonego.
Białystok, 09.07.2020 r.
Ogłoszenie nr 540122942-N-2020 z dnia 09-07-2020 r.
Białystok:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 552003-N-2020
Data: 18/06/2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 50667863000000, ul. ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 67 67 130, e-mail sekretariat@pzdw.wrotapodlasia.pl, faks 85 67 67 153.
Adres strony internetowej (url): https://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-07-15, godzina: 09:30
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-07-30, godzina: 09:30
Ogłoszenie nr 552003-N-2020 z dnia 2020-06-18 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): https://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
https://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
https://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok – siedziba Zamawiającego
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie A: „Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej Nr 682 (ul. Kościelna) z ul. Kolejową w m. Uhowo”, Zadanie B: „Budowa zjazdów na odcinku Łapy – Markowszczyzna” realizowanych w ramach zadania „Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 682 na odcinku Łapy – Markowszczyzna”.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie A: „Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej Nr 682 (ul. Kościelna) z ul. Kolejową w m. Uhowo”, Zadanie B: „Budowa zjazdów na odcinku Łapy – Markowszczyzna” realizowanych w ramach zadania „Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 682 na odcinku Łapy – Markowszczyzna”.
II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45231000-5 |
45316000-5 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 105
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Doświadczenie Wykonawcy: Nie dotyczy. b) Osoby skierowane do realizacji zamówienia: W zakresie spełnienia warunku wymagany jest: Na Zadanie A: KIEROWNIK ROBÓT ELEKTROENERGETYCZNYCH winien: posiadać uprawnienia do kierowania robotami pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej na robotach polegających na budowie sygnalizacji świetlnej, minimum 3 lata doświadczenia z uprawnieniami. Na Zadanie B: KIEROWNIK BUDOWY winien: posiadać uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej – kierownika budowy w zakresie dróg publicznych wymaganych do realizacji przedmiotowego zadania, minimum 3 lata doświadczenia z uprawnieniami. c) Potencjał techniczny: Nie dotyczy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (składa wykonawca na wezwanie Zamawiającego).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji i rękojmi | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-15, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: | 1 | Nazwa: | Zadanie A: „Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej Nr 682 (ul. Kościelna) z ul. Kolejową w m. Uhowo”. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231000-5, 45316000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 105
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji i rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Zadanie B: „Budowa zjazdów na odcinku Łapy – Markowszczyzna” realizowanych w ramach zadania „Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 682 na odcinku Łapy – Markowszczyzna”. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 105
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji i rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Informacja dotycząca ograniczenia stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej jako: RODO w zakresie praw przysługujących osobie
Zamawiający zgodnie z art. 8a ust. 5 ustawy Pzp informuje:
1) w przypadku wykonania, na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (wykonania prawa dostępu przysługującego osobie, której dane dotyczą) wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2) wystąpienie osoby z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych) nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
3) w przypadku gdy wykonanie, po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (wykonania prawa dostępu przysługującego osobie, której dane dotyczą), wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
Metryka strony