Projektuj i buduj: „Budowa kładki dla rowerzystów przy moście nad Kanałem Bystrym w Augustowie w ciągu drogi wojewódzkiej nr 664 Augustów – Lipsk”.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na Projektuj i buduj: „Budowa kładki dla rowerzystów przy moście nad Kanałem Bystrym w Augustowie w ciągu drogi wojewódzkiej nr 664 Augustów – Lipsk” zakończone zostało wyborem oferty STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków.
Wybrano ofertę z największą liczbą punktów, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięła udział następująca firma:
- STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków – oferta uzyskała w kryterium: Cena – 60,00 pkt., Doświadczenia Projektanta drogowych obiektów inżynierskich – osoby koordynującej wszystkie opracowania i branże (DP) - 20,00 pkt., Doświadczenia Kierownika Budowy (DK) - 20,00 pkt., razem – 100,00 pkt.
Białystok, dnia 24.09.2020 r.
Zbiorcze zestawienie ofert
kwota jaką dysponuje Zamawiający: 1 200 000,00 zł (z możliwością pozyskania dodatkowych środków).
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena zł. (brutto) |
Doświadczenie personelu Wykonawcy |
|
Doświadczenia Projektanta drogowych obiektów inżynierskich – osoby koordynującej wszystkie opracowania i branże (DP) |
Doświadczenia Kierownika Budowy (DK) |
|||
01 |
STRABAG Sp. z o.o. ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków |
3 994 102,74 |
wykazano 2 zadania spełniające warunki określone w SIWZ |
wykazano 2 zadania spełniające warunki określone w SIWZ |
Białystok, dnia 02.09.2020 r.
Uwaga zmiana terminu skladania ofert na dzień 02.09.2020 roku.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Data: 12/08/2020
Adres strony internetowej (url): http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
W ogłoszeniu jest: Data: 2020-08-31, godzina: 09:30
W ogłoszeniu powinno być: Data: 2020-09-02, godzina: 09:30
ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: Projektuj i buduj: „Budowa kładki dla rowerzystów przy moście nad Kanałem Bystrym w Augustowie w ciągu drogi wojewódzkiej nr 664 Augustów – Lipsk”, tj.
I. w SIWZ – Istotne warunki zamówienia, w pkt 17. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT ppkt 17.2 otrzymuje brzmienie:
„17.2 Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6, nie później niż do godz. 09:30 dnia 02.09.2020 roku.”
II. załącza się PFU – po zmianie z dnia 24.08.2020 r.
SIWZ oraz PFU po zmianie z dnia 24.08.2020 r. dostępne do pobrania poniżej w Załączniku.
Zmiany zostały naniesione czcionką koloru czerwonego.
Białystok, 24.08.2020 r.
ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w związku z zapytaniem potencjalnego Wykonawcy w sprawie przetargu nieograniczonego na Projektuj i buduj: „Budowa kładki dla rowerzystów przy moście nad Kanałem Bystrym w Augustowie w ciągu drogi wojewódzkiej nr 664 Augustów – Lipsk”, wyjaśnia co następuje:
ZESTAW I:
Pytanie 1:
Czy Zamawiający dopuszcza zmianę materiału przęseł kładki oraz schematu statycznego konstrukcji?
Przyjęte rozwiązania budzą wątpliwości pod względem ich poprawności technicznej:
krótkie przęsło środkowe oraz długie przęsła skrajne przy przyjętych ukośnych osiach podpór generować będą niekorzystne zjawiska w punktach podparcia.
Odpowiedź 1:
Zamawiający informuje, iż nie wyraża zgody na zmianę materiału przęsła kładki oraz kładkę dla rowerzystów należy zaprojektować i wykonać jako jednoprzęsłową.
Pytanie 2:
Zwracam się z prośbą o uzupełnienie części informacyjnej Programu Funkcjonalno-Użytkowego do zakresu wynikającego z zapisów par. 19 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego: § 19. Część informacyjna programu funkcjonalno – użytkowego Część informacyjna programu funkcjonalno-użytkowego obejmuje:
1) dokumenty potwierdzające zgodność zamierzenia budowlanego z wymaganiami wynikającymi z odrębnych przepisów;
2) oświadczenie zamawiającego stwierdzające jego prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane;
3) przepisy prawne i normy związane z projektowaniem i wykonaniem zamierzenia budowlanego;
4) inne posiadane informacje i dokumenty niezbędne do zaprojektowania robót budowlanych, w szczególności:
a) kopię mapy zasadniczej,
b) wyniki badań gruntowo-wodnych na terenie budowy dla potrzeb posadowienia obiektów,
c) zalecenia konserwatorskie konserwatora zabytków,
d) inwentaryzację zieleni,
e) dane dotyczące zanieczyszczeń atmosfery do analizy ochrony powietrza oraz posiadane raporty, opinie lub ekspertyzy z zakresu ochrony środowiska,
f) pomiary ruchu drogowego, hałasu i innych uciążliwości,
g) inwentaryzację lub dokumentację obiektów budowlanych, jeżeli podlegają one przebudowie, odbudowie, rozbudowie, nadbudowie, rozbiórkom lub remontom w zakresie architektury, konstrukcji, instalacji i urządzeń technologicznych, a także wskazania zamawiającego dotyczące zachowania urządzeń naziemnych i podziemnych oraz obiektów przewidzianych do rozbiórki i ewentualne uwarunkowania tych rozbiórek,
h) porozumienia, zgody lub pozwolenia oraz warunki techniczne i realizacyjne związane z przyłączeniem obiektu do istniejących sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych, energetycznych i teletechnicznych oraz dróg samochodowych, kolejowych lub wodnych,
i) dodatkowe wytyczne inwestorskie i uwarunkowania związane z budową i jej przeprowadzeniem.
Należy zauważyć, iż zgodnie z zapisami rozdziału 4, par. 15 przytoczonego Rozporządzenia:
Rozdział 4. Zakres i forma programu funkcjonalno-użytkowego
§ 15. Pojęcie programu funkcjonalno - użytkowego
Program funkcjonalno-użytkowy służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych, przygotowania oferty szczególnie w zakresie obliczenia ceny oferty oraz wykonania prac projektowych.
Brak kompletnego PFU skutkować będzie zawyżaniem ceny przez potencjalnych oferentów, zmuszonych do poniesienia ryzyk związanych z brakiem kompletności materiałów przetargowych.
Odpowiedź 2:
Wszystkie materiały i dokumenty jakie są w posiadaniu Zamawiającego zostały zamieszczone na stronie w dniu 12.08.2020 r.
Pytanie 3:
W szczególności zwracam się z prośbą o udostępnienie:
a. decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach inwestycji,
b. wszelkich dokumentów formalnych (warunków technicznych, decyzji, opinii, pozwoleń) będących w posiadaniu Zamawiającego,
W opinii Wykonawcy zakres rozpoznania geotechnicznego dla przedmiotowej inwestycji jest niekompletny:
brak odwiertów przy podporach nurtowych uniemożliwia wycenę robót geotechnicznych związanych z posadowieniem obiektu, a tym samym skutkować będzie koniecznością poniesienia przez Zamawiającego kosztów ryzyk skalkulowanych przez oferentów.
Odpowiedź 3:
Zamawiający nie posiada decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowej inwestycji. W załączaniu poprawione PFU.
Wszystkie materiały i dokumenty jakie są w posiadaniu Zamawiającego zostały zamieszczone na stronie w dniu 12.08.2020 r.
ZESTAW II:
Pytanie 1:
Czy Inwestor dopuszcza w Doświadczeniu Zawodowym Wykonawcy zał. Nr 6 budowę, rozbudowę, przebudowę kładki pieszej, rowerowej, pieszo-rowerowej o długości min. 25m nie tylko przez rzekę ale również nad drogą czy torami.
Odpowiedź 1:
Zamawiający nie przewiduje zmiany w powyższym zakresie.
Białystok, 24.08.2020 r.
Ogłoszenie nr 573933-N-2020 z dnia 2020-08-12 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): https://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
https://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
https://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok – siedziba Zamawiającego
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projektuj i buduj: „Budowa kładki dla rowerzystów przy moście nad Kanałem Bystrym w Augustowie w ciągu drogi wojewódzkiej nr 664 Augustów – Lipsk”.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Projektuj i buduj: „Budowa kładki dla rowerzystów przy moście nad Kanałem Bystrym w Augustowie w ciągu drogi wojewódzkiej nr 664 Augustów – Lipsk”.
II.5) Główny kod CPV: 45221111-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45233120-6 |
71320000-7 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 21 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe: 1) Termin rozpoczęcia realizacji prac projektowych do 5 dni od podpisania umowy. 2) Termin wykonania dokumentacji projektowej: do 9 miesięcy od dnia podpisania umowy – rozumiane jako złożenie wniosku o decyzję o Pozwoleniu na budowę / Zezwoleniu na Realizację Inwestycji Drogowej. 3) Termin przekazania terenu budowy w ciągu 7 dni po uzyskaniu przez Wykonawcę zamówienia decyzji o Pozwoleniu na budowę / Zezwoleniu na Realizację Inwestycji Drogowej z rygorem natychmiastowej wykonalności. 4) Termin zakończenia realizacji robót jednoznaczny jest z data fizycznego zakończenia robót potwierdzony w dzienniku budowy przez Inspektora Nadzoru i pisemnym zgłoszeniu Zamawiającemu. 5) Termin zakończenia realizacji robót – do 1 miesiąca przed terminem zakończenia realizacji zamówienia, 6) Termin zakończenie realizacji zamówienia: do 12 miesięcy od dnia przekazania terenu budowy. 7) Termin zakończenia realizacji zamówienia jednoznaczny jest z datą dokonania odbioru ostatecznego robót wraz z wnioskiem o pozwoleniu na użytkowanie.
Określenie warunków: Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Doświadczenie Wykonawcy: W zakresie spełnienia warunku wymagane jest: Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: minimum 1 zadanie wykonane (zakończone), tj. doprowadzone przez Wykonawcę co najmniej do podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu, świadczącego o zakończeniu realizacji zamówienia, polegające na budowie / rozbudowie / przebudowie kładki rowerowej / pieszo-rowerowej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30.05.2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie, Dz. U. z 2000r., Nr 63, poz. 735 z późn. zm.) o długości minimum 25 m (długość przęsła liczona w osiach podpór) przez rzekę, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, i minimum 1 zadanie wykonane (zakończone), tj. doprowadzone przez Wykonawcę co najmniej do podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu, świadczącego o zakończeniu realizacji zamówienia, polegającego na realizacji obiektu mostowego (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30.05.2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie, Dz. U. z 2000r., Nr 63, poz. 735 z późn. zm.) w formule „projektuj i buduj /optymalizuj i buduj” przez rzekę, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, b) Osoby skierowane do realizacji zamówienia: W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie: a. Projektant drogowych obiektów inżynierskich – osoba koordynująca wszystkie opracowania i branże, winien: - posiadać uprawnienia budowlane do projektowania drogowych obiektów inżynierskich lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, minimum 3 lata doświadczenia z uprawnieniami, - wskazać opracowanie co najmniej jednej dokumentacji projektowej (projekt budowlany) budowy/ przebudowy/ rozbudowy obiektu mostowego (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30.05.2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie, Dz. U. z 2000r., Nr 63, poz. 735 z późn. zm.) o długości minimum 25 m (długość przęsła liczona w osiach podpór) przez rzekę, b. Projektant branży drogowej winien: - posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, minimum 3 lata doświadczenia z uprawnieniami, - wskazać opracowanie co najmniej jednej dokumentacji projektowej (projekt budowlany) budowy/ przebudowy/ rozbudowy drogi publicznej klasy minimum G (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.); c. jednostka/osoba dokonująca badań geotechnicznych, geologicznych, konstrukcji jezdni i obiektu oraz innych niezbędnych, do opracowania dokumentacji projektowej. d. Osoba odpowiedzialna za opracowania z zakresu ochrony środowiska e. Geodeta lub geodeci spełniający łącznie wymóg posiadania uprawnień: • posiadać uprawnienia w zakresie: o geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych (1), o rozgraniczenia i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych (2), o geodezyjnej obsługi inwestycji (4), f. Kierownik budowy winien: - posiadać uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji kierownika budowy do realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem, minimum 3 lata doświadczenia z uprawnieniami, - wykazać pełnienie samodzielnej funkcji technicznej (zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. Dz.U. z 2006 r., Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) na stanowisku kierownika budowy/ kierownika robót mostowych na minimum 1 zadaniu polegającym na budowie/ przebudowie/ rozbudowie obiektu mostowego (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30.05.2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie, Dz. U. z 2000r., Nr 63, poz. 735 z późn. zm.), w ciągu drogi publicznej klasy minimum G (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.), wraz z udziałem w czynnościach odbiorowych świadczących o zakończeniu realizacji zamówienia. g. Kierownik robót na drogowych obiektach inżynierskich winien: - posiadać uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji w budownictwie do realizacji robót mostowych (zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. Dz.U. z 2006 r., Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) na zadaniu objętym niniejszym zamówieniem, minimum 3 lata doświadczenia z uprawnieniami, - wykazać pełnienie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót mostowych na budowie/ przebudowie/ rozbudowie minimum jednego drogowego obiektu mostowego (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30.05.2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie, Dz. U. z 2000r., Nr 63, poz. 735 z późn. zm.), w ciągu drogi publicznej klasy minimum G (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.), wraz z udziałem w czynnościach odbiorowych świadczących o zakończeniu realizacji zamówienia. h. Kierownik robót drogowych winien: - posiadać uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji w budownictwie do realizacji robót drogowych (zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. Dz.U. z 2006 r., Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) na zadaniu objętym niniejszym zamówieniem, minimum 3 lata doświadczenia z uprawnieniami, - wykazać pełnienie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót drogowych na minimum jednym zadaniu związanym z budową/ przebudową/ rozbudową drogi publicznej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., nr 43, poz. 430 z późn. zm.), klasy minimum G, wraz z udziałem w czynnościach odbiorowych świadczących o zakończeniu realizacji zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji Kierownika robót na drogowych obiektach inżynierskich z funkcją Kierownika robót drogowych i sprawowanie ich przez jedną osobę. i. Osoba pełniąca nadzór przyrodniczy j. Osoba pełniąca nadzór archeologiczny Jeżeli w wyniku realizacji robót zajdzie konieczność udziału osób (niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania) innych niż wskazanych w SIWZ wykonawca ma obowiązek zapewnić potrzebny personel na własny koszt. Powyższy personel Wykonawca zobowiązany jest zgłosić do akceptacji Zamawiającemu. c) Potencjał techniczny: Nie dotyczy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - Zamawiający nie wymaga złożenia do oferty informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Zamawiający wymaga wykazania tylko zamówień niezbędnych dla spełnienia warunku określonego w SIWZ (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiającego). b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (składa wykonawca na wezwanie Zamawiającego).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 65 000,- PLN (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie personelu Wykonawcy | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-31, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
RODO
Informacja dotycząca ograniczenia stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej jako: RODO w zakresie praw przysługujących osobie
Zamawiający zgodnie z art. 8a ust. 5 ustawy Pzp informuje:
- w przypadku wykonania, na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (wykonania prawa dostępu przysługującego osobie, której dane dotyczą) wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- wystąpienie osoby z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych) nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- w przypadku gdy wykonanie, po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (wykonania prawa dostępu przysługującego osobie, której dane dotyczą), wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
Metryka strony