Ogłoszenie o zamówieniu Nr 2017/S 160-330598 z dnia 23.08.2017 r. Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 645 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Nowogród – Łomża wraz z obejściem m. Stare Kupiski.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na „Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 645 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Nowogród - Łomża wraz z obejściem m. Stare Kupiski”, zakończone zostało wyborem oferty Robert Siemieniewski P.H.U. „BAUMARK”, ul. I Armii Wojska Polskiego 106, 07-202 Wyszków.
Wybrano ofertę z największą liczbą punktów, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:
- Sweco Consulting Sp. z o.o., ul. Franklina Roosevelta 22, 60-829 Poznań – Oferta odrzucona;
- Robert Siemieniewski H.U. „BAUMARK”, ul. I Armii Wojska Polskiego 106, 07-202 Wyszków – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., doświadczenie Kierownika Zespołu Nadzoru - 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt.;
- Konsorcjum firm: J.S. Hamilton Consulting Sp. z o.o. Sp. K., ul. Jana Olbrachta 94, 01-102 Warszawa - Lider konsorcjum, J.S. Hamilton Poland S.A., ul. Chwaszczyńska 180, 81-571 Gdynia - Partner konsorcjum – Oferta odrzucona;
- Konsorcjum firm: SGS Polska Sp. z o.o., ul. Jana Kazimierza 3, 01-248 Warszawa - Lider konsorcjum, IDM INWESTYCJE Sp. z o.o. Sp. K., al. F. Chopina 59/2, 87-800 Włocławek - Partner konsorcjum – oferta uzyskała w kryterium: cena – 43,29 pkt., doświadczenie Kierownika Zespołu Nadzoru – 40,00 pkt., razem – 83,29 pkt.
Białystok, dnia 12.01.2018 r.
Zbiorcze zestawienie ofert
kwota jaką dysponuje Zamawiający: 219 999,99 zł z możliwością pozyskania dodatkowych środków
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena zł. |
Doświadczenie Kierownika Zespołu Nadzoru Inwestorskiego – Inspektora nadzoru robót drogowych |
01 |
Sweco Consulting Sp. z o.o. |
980 310,00 |
3 zadania |
02 |
Robert Siemieniewski PHU BAUMARK |
624 840,00 |
3 zadania |
03 |
Konsorcjum firm: J.S. Hamilton Consulting Sp. z o.o. Sp. K. J.S. Hamilton Poland S.A. |
1 116 243,45 |
3 zadania |
04 |
Konsorcjum firm: SGS Polska Sp. z o.o. IDM INWESTYCJE Sp. z o.o. Sp. K. |
866 066,14 |
3 zadania |
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia przekazuje oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z członków Konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej
- wzór oświadczenia dostępny poniżej w załączniku
Białystok, 09.10.2017 r.
ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany i uzupełnienia Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 645 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Nowogród - Łomża wraz z obejściem m. Stare Kupiski, tj.:
I. w SIWZ – Istotne warunki zamówienia:
- Rozdział IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA, ust. 4 otrzymuje brzmienie:
„4. Wykonawca niniejszego zamówienia wykonuje usługi przez okres trwania zamówienia na roboty budowlane wraz z odbiorami i bierze czynny udział w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych w okresie gwarancyjnym wynoszącym 6 lat obowiązującym dla wykonanych robót.”
II.We wzorze umowy:
- w § 2 Terminy realizacji zamówienia, ust. 3 i ust. 5 otrzymują brzmienie:
„3. Wykonawca niniejszego zamówienia wykonuje usługi przez okres trwania robót budowlanych w czasie odbiorów robót i przeglądów gwarancyjnych przeprowadzanych w okresie 6 lat od daty odbioru ostatecznego.
5. Okres gwarancyjny dla robót, nad którymi pełniony będzie nadzór będzie liczony od daty odbioru ostatecznego wynoszącym 6 lat."
- w § 4 Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, ust. 3 i ust. 5 otrzymują brzmienie:
„3. Zwrot pozostałej części zabezpieczenia w wysokości 30 % nastąpi w terminie nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady, wynoszącym 6 lat.
5.Jeżeli okres na jaki ma zostać wniesione zabezpieczenie przekracza 5 lat, zabezpieczenie w pieniądzu wnosi się na cały ten okres, a zabezpieczenie w innej formie wnosi się na okres nie krótszy niż 5 lat, z jednoczesnym zobowiązaniem się wykonawcy do przedłużenia zabezpieczenia lub wniesienia nowego zabezpieczenia na kolejne okresy.”
- w § 11 Sprawozdawczość, ust. 2 otrzymuje brzmienie:
„2. Dokumentacja, o której mowa wyżej powinna być przechowywana przez okres gwarancji robót budowlanych nad którymi pełniony będzie nadzór tj. 6 lat od daty odbioru ostatecznego.”
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzór umowy po zmianie z dnia 12.09.2017 r. dostępna do pobrania poniżej w Załączniku. Zmiany zostały naniesione czcionką koloru czerwonego.
Białystok, 12.09.2017 r.
ZMIANA I UZUPEŁNIENIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany i uzupełnienia Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 645 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Nowogród - Łomża wraz z obejściem m. Stare Kupiski, tj.:
Zmianom i uzupełnieniom, ulegają następujące dokumenty:
- Geologia,
- Rozbiórki,
- Stała organizacja ruchu,
- Warunki przebudowy,
- postanowienie SKO.
- rys. - Wylot betonowy kanału do rowu
- rys. - Studnia chłonna 1,2m
- Specyfikacja techniczna kanalizacji deszczowej - po zmianie
Zmiana i uzupełnienie SIWZ z dnia 30.08.2017 r. dostępna do pobrania poniżej w „Załącznikach do treści”.
Białystok, dn. 30.08.2017 r.
Polska-Białystok: Nadzór nad robotami budowlanymi
2017/S 160-330598
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
ul. Elewatorska 6
Białystok
15-620
Polska
Osoba do kontaktów: Małgorzata Tomkiel
Tel.: +48 856767139
E-mail: wzp@pzdw.wrotapodlasia.pl
Faks: +48 856767153
Kod NUTS: PL84
Adresy internetowe:
Główny adres: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
ul. Elewatorska 6
Białystok
15-620
Polska
Osoba do kontaktów: Małgorzata Tomkiel
Tel.: +48 856767139
E-mail: wzp@pzdw.wrotapodlasia.pl
Faks: +48 856767153
Kod NUTS: PL84
Adresy internetowe:
Główny adres: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Sekcja II: Przedmiot
Pełnienie nadzoru na: Budowa i rozbudowa dr. woj. Nr 645 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techn. na odc. Nowogród – Łomża wraz z obejściem m. Stare Kupiski.
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu:
Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 645 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Nowogród – Łomża wraz z obejściem m. Stare Kupiski.
Droga wojewódzka Nr 645 na odcinku Nowogród – Łomża.
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu:
Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 645 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Nowogród – Łomża wraz z obejściem m. Stare Kupiski.
W ramach niniejszego zamówienia nadzór inwestorski obejmuje między innymi:
— Nadzór nad robotami drogowymi – Kierownik Nadzoru Inwestorskiego.
— Nadzór nad robotami związanymi z drogowymi obiektami inżynierskimi.
— Nadzór nad robotami związanymi z branżą telekomunikacyjną.
— Nadzór nad robotami związanymi z branżą elektroenergetyczną.
— Nadzór nad robotami związanymi z branżą sanitarną.
— Nadzór nad robotami związanymi z branżą melioracyjną.
— Nadzór Geodezyjny,
— Nadzór przyrodniczy,
— Asystent ds. rozliczeń.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
W tej sekcji zostały wpisane:
1. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy.
2. Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy.
I. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez Wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji):
1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda następujących dokumentów:
potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określona przez zamawiającego.
2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający może żądać następujących dokumentów:
1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiającego).
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiającego)
II. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez Wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp (brak podstaw do wykluczenia).
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, należy przedłożyć dokumenty określone w §5 pkt 1) – 10) Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.7.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie:
wykazanie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 200 000 PLN.
Określony w sekcji III.1.2).
1. Posiadanego doświadczenia zawodowego
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest:
wykazanie się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie:
minimum 1 zadania, polegającego na pełnieniu nadzoru inwestorskiego na zadaniu polegającym na budowie/rozbudowie/przebudowie drogi publicznej klasy minimum G (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2.3.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz.U. z 1999 r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.), o wartości robót minimum 20 000 000 PLN (brutto) wraz z załączeniem dowodów czy nadzór ten został wykonany należycie.
2. Osób zdolnych do wykonania zamówienia.
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie:
1. Kierownik Zespołu Nadzoru Inwestorskiego – Inspektor nadzoru Robót Drogowych,
2. Inspektor nadzoru na drogowych obiektach inżynierskich,
3. Inspektor nadzoru robót telekomunikacyjnych,
4. Inspektor nadzoru robót elektroenergetycznych,
5. Inspektor nadzoru robót sanitarnych,
6. Inspektor nadzoru robót melioracyjnych,
7. Nadzór Geodezyjny,
8. Nadzór przyrodniczy,
9. Asystent ds. rozliczeń.
Został określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Warunki realizacji umowy i ewentualnych zmian umowy określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
Sekcja IV: Procedura
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok – sala konferencyjna – pok. Nr 213, w siedzibie Zamawiającego.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
1. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: : 8 000 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych).
2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena – 60 %
Doświadczenie Kierownika Zespołu Nadzoru Inwestorskiego – Inspektora nadzoru robót drogowych – 40 %
3. Dotyczy sekcji IV.2.6): Termin związania ofertą wynosi 60 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
4. Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
5. Faktury będą płatne w terminie do 30 dni od daty ich doręczenia Zamawiającemu.
6. W przypadku, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
8. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawca przekazują z zachowaniem formy pisemnej lub w formie faksu.
9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
10. Zamawiający informuje, że dla potrzeb spełniania warunków udziału w postępowaniu, jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż zł, Zamawiający w celu przeliczenia waluty na zł/PLN przyjmie średni kurs zł do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego niniejszego postępowania w Dz. U. U. E.
11. Zamawiający zgodnie z art. 24aa. ust. 1 ustawy Pzp, w niniejszym postępowaniu, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
12. Ze względu na ograniczoną ilość znaków szczegółowe wymagania dotyczące kryteriów kwalifikacji, kryteriów udzielenia zamówienia oraz oświadczenia i dokumenty jakie zobowiązani są dostarczyć wykonawcy w celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zostały określone w SIWZ – Istotne warunki zamówienia.
ul. Postępu 17 A
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700
Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl
ul. Postępu 17 A
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700
Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl
1. Wykonawcy przysługuje odwołanie wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
3. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
4. Odwołanie wnosi się:
1) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 ustawy Pzp,
2) w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wnosi się:
3) w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej.
Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się:
4) w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
5. Na orzeczenie Izby stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania Zamawiającego. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby,przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi.
Środki ochrony prawnej reguluje Dział VI ustawy.
ul. Postępu 17 A
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700
Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl
Metryka strony