Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 2008-07-23 - Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonie 2008/2009 - RDW Sokółka

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na:

zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonie 2008/2009 na terenie województwa podlaskiego z podziałem na zadania:

zadanie 4: Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce

 

I. Zakończone zostało wyborem następujących ofert:

 

(02) Przedsiębiorstwo Robót Mostowych i Drogowych „BUDOMOST”, ul. Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok

solarka na odc. dr. Nr 676 Białystok – skrzyż z dr. woj. Nr 674 - 1 szt.  

Wybrano ofertę korzystną cenowo spełniające jednocześnie warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

(03) Roboty Ziemne, Usługi Transportowe Samochodem Ciężarowym Zenon Kiszło, 16-150 Suchowola, ul. Białostocka 85

piaskarka na odc. dr. Nr 670 Osowiec - Suchowola                                                    - 1 szt.,   

solarka na odc. dr. Nr 671 Korycin – Knyszyn i 670 Suchowola – Dąbrowa Biał. - 1 szt.,

pług jednostronny                                                                                                             -  3 szt.,

równiarka                                                                                                                            - 1 szt.

 Wybrano ofertę korzystną cenowo spełniające jednocześnie warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

(04)Usługi Transportowo – Sprzętowe Zdzisław Bandziul, 16-200 Dąbrowa Białostocka, ul.3Maja 50

piaskarka na odc. dr. Nr 670 Dąbrowa Biał.- gr. państwa                                   - 1 szt.,  

solarka na odc. dr. Nr 673 Lipsk – Sokolany                                                          - 1 szt.,

pług jednostronny                                                                                                       - 2 szt.

Wybrano ofertę korzystną cenowo spełniające jednocześnie warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

(05)Usługi Transportowe Mirosław Bandziul, 16-200 Dąbrowa Białostocka, ul. TysiącleciaP. P. 42

pług jednostronny                                                                                                - 2 szt.  

pług szczytowy                                                                                                     - 1 szt.

 Wybrano ofertę korzystną cenowo spełniające jednocześnie warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

(06) TRANS – HAN Usługi Transportowe. Budowa. Modernizacja Dróg, Roboty Ziemne i Drogowe Wojciech Czaplejewicz, 16-100 Sokółka, ul. Grodzieńska 88

solarka na odc. dr. Nr 674 Sokółka-Krynki, 676 skrzyż. z dr. woj. Nr 674-gr. państwa - 1 szt.,

solarka na odc. dr. Nr 673 Sokółka-Sokolany, 671 Sokolany-Korycin                              - 1 szt,

pług jednostronny                                                                                                                        - 2 szt.,  

pług szczytowy                                                                                                                              - 1 szt.

równiarka                                                                                                                                        - 1 szt.,

ładowarka o poj. łyżki pow. 3 m3                                                                                              - 2 szt..

 Wybrano ofertę korzystną cenowo spełniające jednocześnie warunki określone w Specyfikacji istotnychch warunków zamówienia.

 

                                                                                                      INFORMACJA O WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA

 

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku zawiadamia, że z ww. postępowania została wykluczona firma Usługi Transportowe i Handel Tadeusz Wnukowski 16-315 Lipsk, ul. Kościelna 7 na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 3 w związku z art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.

Wykonawca nie spełnia warunków określonych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia – Instrukcji dla Wykonawców, tj. pkt. 6 ppkt. 6.2 w związku z pkt. 7 ppkt. 7.3.8), 7.4.9),  – nie przedłożono, pomimo wezwania Zamawiającego o uzupełnienie oferty:

- wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (min. 1 zamówienie na usługi związane z zimowym utrzymaniem o wartości nie mniejszej niż 10 000 PLN brutto) odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców na załączniku Nr 3 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.

 

                                                                                                               INFORMACJA O ODRZUCENIU OFERT

 

W ww. postępowaniu zostały odrzucone poniższe oferty:

Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 w związku z art. 24 ust. 4 ww. ustawy oferta złożona przez firmę Usługi Transportowe i Handel Tadeusz Wnukowski 16-315 Lipsk, ul. Kościelna 7 wykluczona z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - została odrzucona.

Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 8 ww. ustawy oferta złożona przez Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe „MPO” Sp. z o. o. 15-182 Białystok, ul. 27 Lipca 62 została odrzucona, ponieważ oferta nie została podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. 

 

II. W postępowaniu przetargowym brali udział następujący wykonawcy:

(oferowane jednostki sprzętowe wraz z punktacją przy jedynym kryterium oceny – najniższa cena).

 

1. Przedsiębiorstwo Robót Mostowych i Drogowych „BUDOMOST”, ul. Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok

    solarka na odc. dr. Nr 676 Białystok – skrzyż z dr. woj.Nr 674 - 1 szt. oferta uzyskała 100,00 pkt.;

 

2. Roboty Ziemne, Usługi Transportowe Samochodem Ciężarowym Zenon Kiszło,

  16-150 Suchowola, ul. Białostocka 85

  piaskarka na odc. dr. Nr 670 Osowiec – Suchowola - 1 szt. oferta uzyskała 100,00 pkt.;

  solarka na odc. dr. Nr 671 Korycin – Knyszyn i 670 Suchowola – Dąbrowa Biał - 1 szt. oferta uzyskała 100,00 pkt.;

  pług jednostronny - 3 szt. oferta uzyskała 98,70 pkt.;

  równiarka                - 1 szt. oferta uzyskała 100,00 pkt.

 

3. Usługi Transportowo-Sprzętowe Zdzisław Bandziul, 16-200 Dąbrowa Białostocka,ul.3 Maja 50

  piaskarka na odc. dr. Nr 670 Dąbrowa Biał.- gr. państwa   - 1 szt. oferta uzyskała 100,00 pkt.;

  solarka na odc. dr. Nr 673 Lipsk – Sokolany                           - 1 szt.  oferta uzyskała 100,00 pkt.;

  pług jednostronny                                                                        - 2 szt. oferta uzyskała    98,06 pkt.;

          

4. Usługi Transportowe Mirosław Bandziul, 16-200 Dąbrowa Białostocka, ul. TysiącleciaP. P. 42

  pług jednostronny                                                             - 2 szt. oferta uzyskała 100,00 pkt.;

  pług szczytowy                                                                  - 1 szt.  oferta uzyskała   83,33 pkt..

 

5. TRANS – HAN Usługi Transportowe. Budowa. Modernizacja Dróg, Roboty Ziemne i Drogowe Wojciech Czaplejewicz, 16-100 Sokółka, ul. Grodzieńska 88

  solarka na odc. dr. Nr 674 Sokółka-Krynki, 676 skrzyż. z dr. woj. Nr 674-gr. państwa - 1 szt.,  

  oferta uzyskała 100,00 pkt.;

  solarka na odc. dr. Nr 673 Sokółka-Sokolany, 671 Sokolany-Korycin - 1 szt.,

  oferta uzyskała 100,00 pkt;

  pług jednostronny                            - 2 szt. oferta uzyskała 100,00 pkt;

  pług szczytowy                                 - 1 szt. oferta uzyskała 100,00 pkt.;

  równiarka                                           - 1 szt. oferta uzyskała 100,00 pkt.;

  ładowarka o poj. łyżki pow. 3 m3 - 2 szt. oferta uzyskała 100,00 pkt.

 

Białystok dn. 2008.09.19

 

 

PL-Białystok: Usługi odśnieżania

2008/S 144-193975
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -Usługi

SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA

I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, Do wiadomości Hanna Sołowianiuk-Kardasz, PL-15-620 Białystok. Tel.  (48-85) 664 36 30. E-mail wzp@pzdw.wrotapodlasia.pl. Faks  (48-85) 664 36 30.
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl.
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:
Organ władzy regionalnej lub lokalnej.
Inne: zarządzanie drogami wojewódzkimi.
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonie 2008/2009 na terenie województwa podlaskiego z podziałem na zadania: zadanie 1: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, zadanie 2: Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży, zadanie 3: Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach, zadanie 4: Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce, zadanie 5: Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług: Usługi.
Kategoria usług: nr 16.
Główne miejsce świadczenia usług: Drogi wojewódzkie województwa podlaskiego.
Kod NUTS: PL34 .
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):
Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonie 2008/2009 na terenie województwa podlaskiego z podziałem na zadania: zadanie 1: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, zadanie 2: Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży, zadanie 3: Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach, zadanie 4: Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce, zadanie 5: Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90212000, 90213000.
II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
II.1.8) Podział na części: Tak.
Oferty należy składać w odniesieniu do: wszystkich części.
II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: Nie.
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:
Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonie 2008/2009 na terenie województwa podlaskiego z podziałem na zadania: zadanie 1: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, zadanie 2: Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży, zadanie 3: Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach, zadanie 4: Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce, zadanie 5: Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach. Zamówienie obejmuje usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w zakresie: - odśnieżania dróg, - zwalczania i zapobiegania powstawaniu śliskości przy użyciu piaskarek, z przygotowaniem i załadunkiem własnej piaskosoli, - zwalczania i zapobiegania powstawaniu śliskości przy użyciu solarek, z przygotowaniem i załadunkiem własnej solanki.
Szacunkowa wartość bez VAT: 3 457 946,00 PLN.
II.2.2) Opcje: Nie.
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:
Rozpoczęcie: 15.10.2008. Zakończenie: 30.4.2009.
INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI
CZĘŚĆ nr 1 NAZWA: Zadanie 1: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku
KRÓTKI OPIS:
Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonie 2008/2009 zadanie 1: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku.
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 90212000, 90213000.
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonie 2008/2009 zadanie 1: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku.
Szacunkowy koszt bez VAT: 747 664,00 PLN.
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne jednostki sprzętowe.
CZĘŚĆ nr 2 NAZWA: Zadanie 2: Rejon Dróg Wojewodzkich w Łomży
KRÓTKI OPIS: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonie 2008/2009 zadanie 2: Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży.
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 90212000, 90213000.
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonie 2008/2009 zadanie 2: Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży.
Szacunkowy koszt bez VAT: 467 290,00 PLN.
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne jednostki sprzętowe.
CZĘŚĆ nr 3 NAZWA: Zadanie 3: Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach
KRÓTKI OPIS: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonie 2008/2009 zadanie 3: Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach.
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 90212000, 90213000.
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonie 2008/2009 zadanie 3: Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach.
Szacunkowy koszt bez VAT: 747 664,00 PLN.
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne jednostki sprzętowe.
CZĘŚĆ nr 4 NAZWA: Zadanie 4: Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce
KRÓTKI OPIS:
Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonie 2008/2009 zadanie 4: Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce.
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 90212000, 90213000.
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonie 2008/2009 zadanie 4: Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce.
Szacunkowy koszt bez VAT: 747 664,00 PLN.
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne jednostki sprzętowe.
CZĘŚĆ nr 5 NAZWA: Zadanie 5: Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach
KRÓTKI OPIS: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonie 2008/2009 zadanie 5: Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach.
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 90212000, 90213000.
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonie 2008/2009 zadanie 5: Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach.
Szacunkowy koszt bez VAT: 747 664,00 PLN.
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne jednostki sprzętowe.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:
Wadium w wysokości:
  • zadanie 1 - 4 000 PLN;
  • zadanie 2 - 2 500 PLN;
  • zadanie 3 - 4 000 PLN;
  • zadanie 4 - 4 000 PLN;
  • zadanie 5 - 4 000 PLN.
III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Należność za wykonane usługi rozliczana będzie w okresie miesięcznym na podstawie faktur wystawionych najpóźniej w ciągu 7 dni. Należność za zimowe utrzymanie będzie opłacona przez PZDW w Białymstoku najpóźniej w ciągu 14 dni od daty wpływu faktury, potwierdzonej przez Zamawiającego na wskazany w niej numer rachunku bankowego.
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia: Nie.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
  • Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
  • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
  • Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia–nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach zawartych w niniejszym ogłoszeniu. W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
  • Formularz oferty;
  • Potwierdzenie wniesienia wadium.
Dane dotyczące wiarygodności prawnej Wykonawcy:
  1. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177;
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert);
  3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
  4. aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
  5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1. pkt 4-8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed wyznaczonym terminem składania ofert;
  6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1. pkt 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed wyznaczonym terminem składania ofert);
  7. dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2), 3), 4), 6) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Dokumenty, o których mowa w pkt. 2), 6) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, dokumenty, o których mowa w pkt. 3), 4) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 5), składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2), 3), 4), 5), 6), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym/ewidencyjnym Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno mieć postać oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii.
W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt. od 1) do 6) dla każdego z Wykonawców z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie.
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
III.2.3) Zdolność techniczna:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (min. 1 zamówienie na usługi związane z zimowym utrzymaniem o wartości nie mniejszej niż 10 000 PLN brutto) odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
III.2.4) Zamówienia zastrzeżone: Nie.
III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie.
III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1) Rodzaj procedury: Otwarta.
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia: Najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia: Nie.
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 2.9.2008 - 14:30.
Dokumenty odpłatne: nie.
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
3.9.2008 - 09:30.
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:
IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polski.
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:
Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:
Data: 3.9.2008 - 10:00.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ: Nie.
VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH: Nie.
VI.3) INFORMACJE DODATKOWE:
VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:
Prezes Urzędu Zamówień Publicznych Biuro Odwołań, Al. Jana Ch. Szucha 2/4, PL-00-582 Warszawa. E-mail uzp@uzp.gov.pl. Tel.  (48-22) 458 77 01. URL: www.uzp.gov.pl. Faks  (48-22) 458 77 00.
VI.4.2) Składanie odwołań:
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w terminie 5 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia protestu lub upływu terminu do rozstrzygnięcia protestu, jednocześnie przekazując jego kopię Zamawiającemu.
VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:
Departament Odwołań Urzędu Zamówień Publicznych, Al. Jana Ch. Szucha 2/4, PL-00-582 Warszawa. E-mail odwolania@uzp.gov.pl. Tel.  (48-22) 458 78 01. URL: www.uzp.gov.pl. Faks  (48-22) 458 77 00.
VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA: 23.7.2008.
 
 

Metryka strony

Udostępniający: Andrzej Kiszko Wydział Zamówień Publicznych

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Kiszko

Wprowadzający: Andrzej Kiszko

Data wprowadzenia: 2008-07-23

Data modyfikacji: 2008-09-19

Opublikował: Hanna Kardasz

Data publikacji: 2008-07-23