Rozbudowa i modernizacja urządzeń infrastruktury teleinformatycznej w zakresie: zakup sprzętu komputerowego, urządzeń sieci komputerowej oraz pakietów programów biurowych.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: Rozbudowę i modernizację urządzeń infrastruktury teleinformatycznej w zakresie: zakup sprzętu komputerowego, urządzeń sieci komputerowej oraz pakietów programów biurowych, zakończone zostało wyborem oferty Centrum Informatyki ZETO S. A., ul. Skorupska 9, 15-048 Białystok.
Wybrano ofertę najkorzystniejszą, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięła udział firma:
Centrum Informatyki ZETO S. A. ul. Skorupska 9, 15-048 Białystok – (przy kryterium oceny: cena/termin dostawy –– z ceną ofertową 33 706,92 zł., termin dostawy do dnia 20.09.2020r.) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., termin dostawy 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt..
Białystok, dnia 21.08.2020 r.
kwota jaką dysponuje Zamawiający: 30 383,10 zł (z możliwością pozyskania dodatkowych środków).
Zbiorcze zestawienie ofert/ofert wstępnych*
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena zł. (brutto) |
Termin dostawy |
01 |
Centrum Informatyki „ZETO” S. A. ul. Skorupska 9, 15-048 Białystok |
33 706,92 |
do dnia 20.09.2020 |
Białystok, dn. 2020.08.17
Uwaga zmiana terminu skladania ofert na dzień 17.08.2020 roku.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Data: 31/07/2020
Adres strony internetowej (url): http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest: IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-08-11, godzina: 09:30
W ogłoszeniu powinno być: IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-08-17, godzina: 09:30
ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
W związku z udzielonymi w dniu 06.08.2020 r. odpowiedziami na pytania Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: Rozbudowa i modernizacja urządzeń infrastruktury teleinformatycznej w zakresie: zakup sprzętu komputerowego, urządzeń sieci komputerowej oraz pakietów programów biurowych, tj.:
I. w SIWZ – Istotne warunki zamówienia, w ust. 3 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Zmiany zostały naniesione czcionką koloru czerwonego.
II. w SIWZ – Istotne warunki zamówienia, w ust. 17. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT pkt 17.2 otrzymuje brzmienie:
„17.2 Ofertę należy złożyć w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6, nie później niż do godz. 9:30 dnia 17.08.2020 roku.”
III. Dokonuje się zmiany „Załącznika do oferty” - Zmiany zostały naniesione czcionką koloru czerwonego.
SIWZ oraz „Załącznik do oferty” po zmianie z dnia 06.08.2020 r. dostępne do pobrania poniżej w Załączniku.
Białystok, 06.08.2020 r.
ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w związku z zapytaniem potencjalnego Wykonawcy w sprawie przetargu nieograniczonego na Rozbudowa i modernizacja urządzeń infrastruktury teleinformatycznej w zakresie: zakup sprzętu komputerowego, urządzeń sieci komputerowej oraz pakietów programów biurowych, wyjaśnia co następuje:
Zestaw I:
Pytanie nr 1
Dotyczy: Zestaw komputerowy, Komputer stacjonarny
Zamawiający specyfikuje:
ZK2 |
Procesor |
Min. 8-rdzeniowy, min 3.00GHz, osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik min. 14 500 punktów. (….) |
ZK10 |
Wyposażenie dodatkowe |
(…) czytnik kart SD |
1a. Wyniki testu PassMark CPU Mark nie są stałe, zmieniają się w zależności od liczby przeprowadzonych testów.
Wobec powyższego czy Zamawiający dopuści zaoferowanie komputera stacjonarnego wyposażonego w procesor 8-rdzeniowy, min 3.00GHz, osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik min. 13 670 punktów?
1b. Czy Zamawiający dopuści uzna za równoważne zaoferowanie komputera stacjonarnego wyposażonego w zewnętrzny czynnik kart podłączany poprzez złącze USB?
Odpowiedź
1a. W związku z tym, że wynik PassMark podany pierwotnie przez zamawiającego dotyczył procesora niedostępnego dla zestawów komputerowych przeznaczonych do biura, zamawiający dopuszcza zaoferowanie komputera stacjonarnego wyposażonego w procesor 8-rdzeniowy, min 3.00GHz, osiągającego w teście PassMark CPU Mark wynik min. 13 670 punktów.
1b. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie komputera stacjonarnego wyposażonego w zewnętrzny czynnik kart podłączany poprzez złącze USB.
Pytanie nr 2
Dotyczy: Zestaw komputerowy, Monitor
Zamawiający specyfikuje:
7. |
Procent pokrycia palety |
sRGB- 100%, Adobe RGB- 88%, DCI P3-95% |
8. |
Pobór mocy |
Typowo: max 21W, Max: 38W |
13. |
Normy |
CE, TCO, Energy Star, EPEAT Gold |
1a. Czy Zamawiający zgodzi się z wymogu: Procent pokrycia palety: sRGB- 100%, Adobe RGB- 88%, DCI P3-95%, większość producentów monitorów nie publikuje takich danych o swoich produktach. Jeśli tak prosimy o modyfikację zapisów.
1b Czy Zamawiający dopuści monitor LCD 31,5” o poborze mocy Typowo: max 47W, Max: 59W? Według wiedzy Wykonawcy nie wpłynie to negatywnie na komfort pracy użytkownika końcowego.
1c. Czy Zamawiający zgodzi się na rezygnację z zapisu normy: TCO, Energy Star, EPEAT Gold i pozostawienie jedynie normy CE. Według wiedzy Wykonawcy specyfikowany przez Zamawiającego monitor to sprzęt retailowy i brak jest możliwości potwierdzenia norm charakterystycznych dla sprzętu biznesowego. Jeśli tak prosimy o modyfikację zapisów.
Odpowiedź
1a. Zamawiający zgadza się zrezygnować z wymogu Procent pokrycia palety: sRGB- 100%, Adobe RGB- 88%, DCI P3-95%.
1b. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie monitora LCD 31,5” o poborze mocy Typowo: max 47W, Max: 59W.
1c. Zamawiający zgadza się na rezygnację z zapisu normy: TCO, Energy Star, EPEAT Gold i pozostawienie jedynie normy CE.
Pytanie nr 3
Dotyczy: komputer przenośny
Zamawiający specyfikuje:
13. |
Waga |
Nie więcej niż 1,9 kg |
10. |
Obudowa |
Aluminiowa pokrywa matrycy Aluminiowa obudowa Aluminiowe wnętrze laptopa |
2a. Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie komputera przenośnego o wadze 2 kg? Różnica w wadze nie będzie zauważana przez użytkownika końcowego.
2b. Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie komputera przenośnego wyposażonego w aluminiową pokrywę matrycy, bez aluminiowej obudowy i aluminiowego wnętrza, ale który przeszedł pozytywnie 19 testów w normie wytrzymałości MIL-STD 810H?
Odpowiedź
2a. Zamawiający dopuszcza komputer przenośny o wadze 2 kg
2b. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie komputera przenośnego wyposażonego w aluminiową pokrywę matrycy, bez aluminiowej obudowy i aluminiowego wnętrza.
Pytanie nr 4
Dotyczy: Dyski SSD 512GB
Zamawiający specyfikuje:
DT8 |
Dodatkowe funkcjonalności |
Technologia S.M.A.R.T. Technologia TRIM Technologia NCQ 256-bitowe szyfrowanie danych AES |
Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie dysków SSD 512 bez funkcjonalności 256-bitowe szyfrowanie danych AES?
Odpowiedź
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie dysków SSD 512 bez funkcjonalności 256-bitowe szyfrowanie danych AES.
Dotyczy: Drukarka kodów kreskowych
Zamawiający specyfikuje:
Interfejs: |
szeregowyRS232/ DB- 9, USB, RJ45 |
Wbudowana karta sieciowa |
Tak - Ethernet |
Według wiedzy Wykonawcy brak jest możliwości zaoferowania drukarki kodów wyposażonej łącznie we wszystkie specyfikowane interfejsy tj. : szeregowyRS232/ DB- 9, USB, RJ45.
Czy zatem Zamawiający dopuści zatem zaoferowanie drukarki kodów wyposażonej w port USB i RJ 45, ale bez szeregowyRS232/ DB- 9?
Odpowiedź
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie drukarki kodów wyposażonej w port USB i RJ 45, bez portu szeregowego RS232/ DB- 9
Zestaw II:
Pytanie nr 1
Dotyczy: Przełącznik PoE
Zamawiający specyfikuje:
Power over Ethernet (PoE) |
• 802.3at PoE+, 802.3af, 60 W PoE; • maksymalna moc 60 W do dowolnego portu dostępna na 24 portach dla urządzeń obsługiwanych przez PoE+ i 15,4 W dla urządzeń obsługiwanych przez PoE, aż do osiągnięcia budżetu PoE dla przełącznika, tj. min. 380W |
Funkcje warstwy 2 |
• obsługa Spanning Tree Protocol, RSTP oraz MSTP (802.1d, 802.1.w, 802.1.s) • obsługa LACP (802.3ad) do 8 grup • obsługa Jumbo Frames (9216 bajtów) |
Funkcje warstwy 3 |
• przekierowywanie pakietów IPv4 z prędkością łącza • do 1K tras statycznych i do 128 interfejsów IP • wsparcie CIDR • przełącznik działania jako serwer IPv4 DHCP obsługujący adresy IP dla wielu pul DHCP. |
Zarządzanie |
Port szeregowy (konsola) |
1a. Czy Zamawiający dopuści przełącznik obsługujący maksymalną moc 60W PoE osiąganą na dedykowanych 4 portach oraz obsługujący 802.3at PoE+, 802.3af na wszystkich portach aż do osiągnięcia budżetu PoE dla przełącznika, tj. min. 380W?
1b. Czy Zmawiający dopuści przełącznik obsługujący ramki Jumbo do 9k bajtów?
1c. Czy Zamawiający dopuści przełącznik obsługujący do 990 tras statycznych?
1d. Czy Zamawiający dopuści przełącznik wyposażony w port konsoli RJ45 w miejsce powyżej wymaganego?
Odpowiedź
1a. Zamawiający dopuszcza przełącznik obsługujący maksymalną moc 60W PoE osiąganą na dedykowanych 4 portach oraz obsługujący 802.3at PoE+, 802.3af na wszystkich portach aż do osiągnięcia budżetu PoE dla przełącznika, tj. min. 380W.
1b. Zmawiający dopuszcza przełącznik obsługujący ramki Jumbo do 9k bajtów.
1c. Zamawiający dopuszcza przełącznik obsługujący do 990 tras statycznych.
1d. Zamawiający dopuszcza przełącznik wyposażony w port konsoli RJ45 w miejsce portu szeregowego.
Białystok, dnia 06.08.2020 r.
Ogłoszenie nr 568997-N-2020 z dnia 2020-07-31 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): https://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
https://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
https://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok – siedziba Zamawiającego
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i modernizacja urządzeń infrastruktury teleinformatycznej w zakresie: zakup sprzętu komputerowego, urządzeń sieci komputerowej oraz pakietów programów biurowych.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Rozbudowa i modernizacja urządzeń infrastruktury teleinformatycznej w zakresie: zakup sprzętu komputerowego, urządzeń sieci komputerowej oraz pakietów programów biurowych.
II.5) Główny kod CPV: 30213000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
48000000-8 |
30237200-1 |
30232130-4 |
32420000-3 |
30174000-9 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-10-01
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: wykazanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 zadania polegającego na dostawie sprzętu komputerowego wraz z załączeniem dowodów określających, czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-11, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
RODO
Informacja dotycząca ograniczenia stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej jako: RODO w zakresie praw przysługujących osobie
Zamawiający zgodnie z art. 8a ust. 5 ustawy Pzp informuje:
- w przypadku wykonania, na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (wykonania prawa dostępu przysługującego osobie, której dane dotyczą) wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- wystąpienie osoby z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych) nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- w przypadku gdy wykonanie, po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (wykonania prawa dostępu przysługującego osobie, której dane dotyczą), wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
Metryka strony