Ogłoszenie o zamówieniu Nr 2018/S 089-199140 z dnia 09.05.2018 r. Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 673 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Dąbrowa Białostocka – Sokółka wraz z obejściami miejscowości.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na „Budowę i rozbudowę drogi wojewódzkiej Nr 673 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Dąbrowa Białostocka – Sokółka wraz z obejściami miejscowości”, zakończone zostało wyborem oferty STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków.
Wybrano ofertę z największą liczbą punktów, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięła udział następująca firma:
- STRABAG Sp. z o.o., Parzniewska 10, 05-800 Pruszków – oferta uzyskała w kryterium: Cena – 60,00 pkt., Okres gwarancji i rękojmi - 40,00pkt., razem – 100,00 pkt.
Białystok, dnia 27.09.2018 r.
Zbiorcze zestawienie ofert
kwota jaką dysponuje Zamawiający: 79 933 301,58 zł z możliwością pozyskania dodatkowych środków
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena zł. (brutto) |
Okres gwarancji i rękojmi |
01 |
STRABAG Sp. z o.o. ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków |
195 148 351,82 |
7 lat |
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia przekazuje oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z członków Konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej
- wzór oświadczenia dostępny poniżej w załączniku
Białystok, dnia 14.09.2018 r.
Uwaga zmiana terminu skladania ofert na dzień 14.09.2018 roku.
Polska-Białystok: Roboty w zakresie budowy dróg
2018/S 167-379883
Sprostowanie
Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji
Roboty budowlane
(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 2018/S 089-199140)
Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający
ul. Elewatorska 6
Białystok
15-620
Polska
Osoba do kontaktów: Małgorzata Tomkiel
Tel.: +48 856767139
E-mail: wzp@pzdw.wrotapodlasia.pl
Faks: +48 856767153
Kod NUTS: PL84
Adresy internetowe:
Główny adres: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
Sekcja II: Przedmiot
Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 673 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Dąbrowa Białostocka – Sokółka wraz z obejściami miejscowości.
Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 673 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Dąbrowa Białostocka – Sokółka wraz z obejściami miejscowości.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Sekcja VII: Zmiany
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 29.08.2018 r. przekazane do publikacji w U. Dz. U.E. dostępne w załączniku poniżej.
ZMIANA I UZUPEŁNIENIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany i uzupełnienia Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: „Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 673 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Dąbrowa Białostocka – Sokółka wraz z obejściami miejscowości”, tj.:
I. SIWZ - istotne warunki zamówienia po zmianie z dnia 29.08.2018 r.:
w Części XV. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT, MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT pkt 2. otrzymuje brzmienie:
„2. Ofertę należy złożyć w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6 - sekretariat, nie później niż do godz. 09:30 dnia 14.09.2018 roku”
II. uzupełnienie SIWZ o: zestawienie ostatnich z wykonanych robót drogowych przez poprzedniego wykonawcę – po zmianie z dnia 29.08.2018 r.
SIWZ po zmianie i uzupełnieniu z dnia 29.08.2018 r. dostępna do pobrania poniżej w Załączniku.
Białystok, 29.08.2018 r.
ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w związku z zapytaniem potencjalnych Wykonawców w sprawie przetargu nieograniczonego na „Budowę i rozbudowę drogi wojewódzkiej Nr 673 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Dąbrowa Białostocka – Sokółka wraz z obejściami miejscowości”, wyjaśnia co następuje:
Zestaw I:
Pytanie 1:
Czy na odcinkach, na których poprzedni Wykonawca wykonał warstwy konstrukcyjne nawierzchni niezgodnie z dokumentacją techniczną, koryto pod warstwy konstrukcyjne zostało wykonane na rzędnych zgodnych z dokumentacją?
Odpowiedź 1:
Na odcinkach, na których poprzedni Wykonawca wykonał warstwy konstrukcyjne nawierzchni niezgodnie z dokumentacją projektową należy założyć ponowne przygotowanie podłoża pod konstrukcję drogi do odbioru, zarówno poprzez profilowanie jak i nadanie właściwych rzędnych wysokościowych i spadków.
Pytanie 2:
W jakim zakresie wykonany w pikietażu 20+740 do 21+060 km nasyp (wymiana gruntu) jest niezgodny z SST? Czy chodzi jedynie o brak wymaganego zagęszczenia w km 20+800?
Odpowiedź 2:
Nasyp wykonany w pik. 20+740 do 21+060 jest niezgodny z SST w zakresie wymaganego zagęszczenia.
Pytanie 3:
W pikietażu 24+780 do 24+915 poprzedni wykonawca wykonał wymianę gruntu nieujętą w dokumentacji projektowej. Czy nasyp został wykonany zgodnie z SST D 02.01.01, czy należy przyjąć do kalkulacji ofertowej ewentualnie roboty naprawcze?
Odpowiedź 3:
Na odcinku od km 24+780 do 24+915, nie wykonywano badań kontrolnych zagęszczenia gruntu w podłożu. Zamawiający w dniu 16.08.2018r. załączył projekt umowy i SIWZ zmodyfikowane w zakresie dopuszczalnych zmian umowy oraz robót dodatkowych.
Pytanie 4:
Czy warstwa wiążąca w piekitażu 37+480 do 37+500SL należy rozebrać i wykonać ponownie?
Odpowiedź 4:
Warstwa wiążąca w pik. 37+480 do 37+500 str. L nie występuje.
Pytanie 5:
Czy destrukt pochodzący z rozbiórki nieprawidłowo wykonanych warstw konstrukcyjnych przyszły wykonawca będzie mógł zagospodarować we własnym zakresie?
Odpowiedź 5:
Destrukt pochodzący z rozbiórki nieprawidłowo wykonanych warstw konstrukcyjnych należy zagospodarować zgodnie z SIWZ.
Pytanie 6:
W piekitażu 16+800 do 17+100 została dodatkowo wykonana wymiana gruntu. Wykop został odebrany, natomiast nasyp nie ma odbioru z powodu niezgodności z dokumentacją projektową. Czy chodzi tylko o brak wymaganego zagęszczenia? Prosimy o podanie ilości wykonanego nieprawidłowo nasypu.
Odpowiedź 6:
Nasyp wykonany w pik. 16+800 do 17+100 jest niezgodny z SST w zakresie wymaganego zagęszczenia. Zamawiający w dniu 16.08.2018r. załączył projekt umowy i SIWZ zmodyfikowane w zakresie dopuszczalnych zmian umowy oraz robót dodatkowych.
Zestaw II:
Pytanie 1:
- Czy w zestawieniu wykonanych robót w poz. 113 nie powinno być 30+550 - 30+867 SP i SL zamiast 30+550 - 31+867 SP i SL, a w poz. 114 30+867 - 31+190 SP i SL zamiast 31+867 - 31 + 190 SP i SL. Prosimy o potwierdzenie.
- Czy w zestawieniu wykonanych robót w poz. 137 nie powinno być 35+928 - 35+978 zamiast 35+928 - 36+978, a w poz. 138 35+978 - 36+000 zamiast 36+978 - 36+000. Prosimy
o potwierdzenie.
Odpowiedź 1:
- W zestawieniu robót w pozycji 113 właściwa lokalizacja to 30+550-30+867 SP i SL, a w poz. 114 właściwa lokalizacja to 30+867-31+190 SP i SL.
- W zestawieniu robót w pozycji 137 właściwa lokalizacja to 35+928-35+978, a w poz. 138 właściwa lokalizacja to 35+978-36+000.
W załączeniu zaktualizowana tabela robót.
Pytanie 2:
W pikietażach 31+970 do 32+210,32+900 do 33+640,34+260 do 34+580,34+730 do 35+510,37+570 do 37+700 oraz 38+380 do 41+070 wykonana podbudowa bitumiczna uległa miejscowo rozsegregowaniu, Przed wykonaniem kolejnej warstwy należy naprawić wadliwe miejsca zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego programem naprawczym. W związku z tym czy prace te będą rozliczone w ramach robót dodatkowych po ustaleniu sposobu naprawy?
Odpowiedź 2:
Zamawiający w dniu 16.08.2018r. załączył projekt umowy i SIWZ zmodyfikowane w zakresie dopuszczalnych zmian umowy oraz robót dodatkowych.
Pytanie 3:
Poz. 129 zestawienia 34+340 do 34+440 SL Czy wykonaną warstwę wiążącą z betonu asfaltowego gr 8 cm należy przewidzieć do rozbiórki i ponownego wykonania z uwagi na brak odbioru ?
Odpowiedź 3:
Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 8 cm KR5 w km 34+140-34+550 SL w:
- km 34+140-34+340 SL,
- km 34+440-34+550 SL,
położona jest na podbudowie z betonu asfaltowego, która nie została odebrana (w mieszance występuje rozsegregowanie kruszywa), więc warstwa wiążąca podlega rozbiórce.
Warstwę wiążącą w pik. 34+140 - 34+550 SL, można pozostawić, jeżeli w jej strukturze nie wystąpią rozsegregowania mieszanki MMA lub wykruszenia ziaren i lepiszcza do czasu wbudowania kolejnej warstwy bitumicznej.
Białystok, dnia 29.08.2018 r.
Polska-Białystok: Roboty w zakresie budowy dróg
2018/S 161-367850
Sprostowanie
Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji
Roboty budowlane
(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 2018/S 089-199140)
Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający
ul. Elewatorska 6
Białystok
15-620
Polska
Osoba do kontaktów: Małgorzata Tomkiel
Tel.: +48 856767139
E-mail: wzp@pzdw.wrotapodlasia.pl
Faks: +48 856767153
Kod NUTS: PL84
Adresy internetowe:
Główny adres: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
Sekcja II: Przedmiot
Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 673 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Dąbrowa Białostocka–Sokółka wraz z obejściami miejscowości.
Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 673 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Dąbrowa Białostocka–Sokółka wraz z obejściami miejscowości.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Sekcja VII: Zmiany
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 20.08.2018 r. przekazane do publikacji w U. Dz. U.E. dostępne w załączniku poniżej.
ZMIANA I UZUPEŁNIENIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany i uzupełnienia Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: „Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 673 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Dąbrowa Białostocka – Sokółka wraz z obejściami miejscowości”, tj.:
I. SIWZ - istotne warunki zamówienia po zmianie z dnia 20.08.2018 r.:
w Części XV. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT, MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT pkt 2. otrzymuje brzmienie:
„2. Ofertę należy złożyć w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6 - sekretariat, nie później niż do godz. 09:30 dnia 05.09.2018 roku”
II. uzupełnienie SIWZ o: zestawienie ostatnich z wykonanych robót drogowych przez poprzedniego wykonawcę – inne drogi z dnia 20.08.2018 r.
SIWZ po zmianie i uzupełnieniu z dnia 20.08.2018 r. dostępna do pobrania poniżej w Załączniku.
Białystok, 20.08.2018 r.
Polska-Białystok: Roboty w zakresie budowy dróg
2018/S 158-361368
Sprostowanie
Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji
Roboty budowlane
(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 2018/S 089-199140)
Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający
ul. Elewatorska 6
Białystok
15-620
Polska
Osoba do kontaktów: Małgorzata Tomkiel
Tel.: +48 856767139
E-mail: wzp@pzdw.wrotapodlasia.pl
Faks: +48 856767153
Kod NUTS: PL84
Adresy internetowe:
Główny adres: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
Sekcja II: Przedmiot
Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 673 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Dąbrowa Białostocka–Sokółka wraz z obejściami miejscowości.
Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 673 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Dąbrowa Białostocka–Sokółka wraz z obejściami miejscowości.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Sekcja VII: Zmiany
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 16.08.2018 r. przekazane do publikacji w U. Dz. U.E. dostępne w załączniku poniżej.
ZMIANA I UZUPEŁNIENIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany i uzupełnienia Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: „Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 673 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Dąbrowa Białostocka – Sokółka wraz z obejściami miejscowości”, tj.:
I. SIWZ - istotne warunki zamówienia po zmianie z dnia 16.08.2018 r.
II. wzór umowy po zmianie z dnia 16.08.2018 r.
III. uzupełnienie SIWZ o: zestawienie ostatnich z wykonanych robót drogowych przez poprzedniego wykonawcę.
SIWZ po zmianie i uzupełnieniu z dnia 16.08.2018 r. dostępna do pobrania poniżej w Załączniku.
Białystok, 16.08.2018 r.
ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w związku z zapytaniem potencjalnych Wykonawców w sprawie przetargu nieograniczonego na „Budowę i rozbudowę drogi wojewódzkiej Nr 673 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Dąbrowa Białostocka – Sokółka wraz z obejściami miejscowości”, zamieszcza pytania i odpowiedzi z dnia 16.08.2018 r. do pobrania poniżej w „Załącznikach do treści”.
Białystok, 16.08.2018
Polska-Białystok: Roboty w zakresie budowy dróg
2018/S 155-354892
Sprostowanie
Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji
Roboty budowlane
(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 2018/S 089-199140)
Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający
ul. Elewatorska 6
Białystok
15-620
Polska
Osoba do kontaktów: Małgorzata Tomkiel
Tel.: +48 856767139
E-mail: wzp@pzdw.wrotapodlasia.pl
Faks: +48 856767153
Kod NUTS: PL84
Adresy internetowe:
Główny adres: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
Sekcja II: Przedmiot
Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 673 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Dąbrowa Białostocka – Sokółka wraz z obejściami miejscowości.
Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 673 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Dąbrowa Białostocka – Sokółka wraz z obejściami miejscowości.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Sekcja VII: Zmiany
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 10.08.2018 r. przekazane do publikacji w U. Dz. U.E. dostępne w załączniku poniżej.
ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: „Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 673 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Dąbrowa Białostocka – Sokółka wraz z obejściami miejscowości”, tj. w SIWZ – Istotne warunki zamówienia:
w Części XV. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT, MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT pkt 2. otrzymuje brzmienie:
„2. Ofertę należy złożyć w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6 - sekretariat, nie później niż do godz. 09:30 dnia 31.08.2018 roku”
SIWZ po zmianie z dnia 10.08.2018 r. dostępna do pobrania poniżej w Załączniku.
Zmiany zostały naniesione czcionką koloru czerwonego.
Białystok, 10.08.2018 r.
ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO
na odwołanie z dnia 30 lipca 2018 r. od treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 673 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Dąbrowa Białostocka – Sokółka wraz z obejściami miejscowości”
Zamawiający, tj. Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, w odpowiedzi na wniesione odwołanie uznaje w całości zarzuty Odwołującego, tj. zarzuty zawarte w odwołaniu z dnia 30 lipca 2018 r. W związku z uwzględnieniem w całości zarzutów odwołania, Zamawiający:
1. udostępni wykonawcom dokumentację powykonawczą odnoszącą się do prac wykonanych przez poprzedniego wykonawcę, która obrazuje ich zakres, a także udostępni wykonawcom informacje o zakresie rozbiórki koniecznej do wykonania na odcinkach wskazanych przez Zamawiającego (w szczególności w zakresie warstw, które zostały prawidłowo wykonane oraz warstw, które mają ulec rozbiórce),
2. wprowadzi zmiany do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia polegające w szczególności na:
a) wprowadzeniu postanowienia, zgodnie z którym do celów wyceny oferty wykonawca ma przyjąć, że prace wykonane przez poprzedniego wykonawcę zostały wykonane prawidłowo (poza pracami podlegającymi rozbiórce),
b) wprowadzeniu postanowienia, zgodnie z którym możliwe będzie dokonanie zmiany umowy zawartej z wykonawcą w zakresie wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku stwierdzenia na etapie realizacji zamówienia, że prace zrealizowane przez poprzedniego wykonawcę nie zostały wykonane prawidłowo, przez co wystąpiła konieczność doprowadzenia stanu robót do zgodności z wymaganiami Zamawiającego,
c) zmianie terminu składania ofert.
Mając powyższe na uwadze, wskazuję jak na wstępie.
Białystok, 07.08.2018 r.
Polska-Białystok: Roboty w zakresie budowy dróg
2018/S 147-335888
Sprostowanie
Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji
Roboty budowlane
(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 2018/S 089-199140)
Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający
ul. Elewatorska 6
Białystok
15-620
Polska
Osoba do kontaktów: Małgorzata Tomkiel
Tel.: +48 856767139
E-mail: wzp@pzdw.wrotapodlasia.pl
Faks: +48 856767153
Kod NUTS: PL84
Adresy internetowe:
Główny adres: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
Sekcja II: Przedmiot
Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 673 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Dąbrowa Białostocka – Sokółka wraz z obejściami miejscowości.
Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 673 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Dąbrowa Białostocka – Sokółka wraz z obejściami miejscowości.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Sekcja VII: Zmiany
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 31.07.2018 r. przekazane do publikacji w U. Dz. U.E. dostępne w załączniku poniżej.
ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: „Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 673 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Dąbrowa Białostocka – Sokółka wraz z obejściami miejscowości”, tj. w SIWZ – Istotne warunki zamówienia:
- w Części XV. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT, MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT pkt 2. otrzymuje brzmienie:
„2. Ofertę należy złożyć w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6 - sekretariat, nie później niż do godz. 09:30 dnia 17.08.2018 roku”
- w Części XXIV. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH dodaje się pkt 2) o brzmieniu:
„2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych listownie wysyłając pismo na ww. adres lub drogą mailową: iod@pzdw.wrotapodlasia.pl”
SIWZ po zmianie z dnia 31.07.2018 r. (siwz roboty budowlane - po zmianie 31.07.2018) dostępna do pobrania poniżej w Załączniku.
Zmiany zostały naniesione czcionką koloru czerwonego.
Białystok, 31.07.2018 r.
ODWOŁANIE DO SIWZ
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, informuje, że dnia 30.07.2018 roku wpłynęło odwołanie potencjalnego Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na: „Budowę i rozbudowę drogi wojewódzkiej Nr 673 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Dąbrowa Białostocka – Sokółka wraz z obejściami miejscowości” na treść postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
W związku z powyższym, Zamawiający działając na podst. art. 185 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), zamieszcza treść odwołania na stronie internetowej, informując jednocześnie, że potencjalnym Wykonawcom przysługuje prawo przystąpienia do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni od dnia otrzymania niniejszej kopii odwołania Wykonawcy.
Treść odwołania w wersji pdf dostępna w załączniku.
Białystok, 30.07.2018 r.
Polska-Białystok: Roboty w zakresie budowy dróg
2018/S 141-322501
Sprostowanie
Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji
Roboty budowlane
(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 2018/S 089-199140)
Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający
ul. Elewatorska 6
Białystok
15-620
Polska
Osoba do kontaktów: Małgorzata Tomkiel
Tel.: +48 856767139
E-mail: wzp@pzdw.wrotapodlasia.pl
Faks: +48 856767153
Kod NUTS: PL84
Adresy internetowe:
Główny adres: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
Sekcja II: Przedmiot
Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 673 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Dąbrowa Białostocka – Sokółka wraz z obejściami miejscowości.
Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 673 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Dąbrowa Białostocka – Sokółka wraz z obejściami miejscowości.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Sekcja VII: Zmiany
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
1. Posiadanego doświadczenia zawodowego
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest:
Wykazanie się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: minimum 1 zadanie wykonane (zakończone), tj. doprowadzone przez Wykonawcę co najmniej do podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu, świadczącego o zakończeniu realizacji zamówienia, polegającym na budowie/ rozbudowie/ przebudowie drogi publicznej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2.3.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999 r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.) klasy minimum G o wartości minimum 20 000 000 PLN (brutto), z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informację o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
2. Osób zdolnych do wykonania zamówienia
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie:
a) Kierownik budowy,
b) Kierownik robót drogowych,
c) Kierownik robót na drogowych obiektach inżynierskich,
d) Kierownik robót telekomunikacyjnych,
e) Kierownik robót elektroenergetycznych,
f) Kierownik robót sanitarnych,
g) Geodeta,
h) Asystent ds. rozliczeń,
i) Osoba pełniąca nadzór przyrodniczy ze strony Wykonawcy,
j) Osoba pełniąca nadzór archeologiczny ze strony Wykonawcy.
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
1. Posiadanego doświadczenia zawodowego
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest:
Wykazanie się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: minimum 1 zadanie wykonane (zakończone), tj. doprowadzone przez Wykonawcę co najmniej do podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu, świadczącego o zakończeniu realizacji zamówienia, polegającym na budowie/ rozbudowie/ przebudowie drogi publicznej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2.3.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz.U. z 1999 r., nr 43, poz. 430 z późn. zm.) klasy minimum Z o wartości minimum 20 000 000 PLN (brutto), z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informację o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
2. Osób zdolnych do wykonania zamówienia
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie:
a) Kierownik budowy,
b) Kierownik robót drogowych,
c) Kierownik robót na drogowych obiektach inżynierskich,
d) Kierownik robót telekomunikacyjnych,
e) Kierownik robót elektroenergetycznych,
f) Kierownik robót sanitarnych,
g) Geodeta,
h) Asystent ds. rozliczeń,
i) Osoba pełniąca nadzór przyrodniczy ze strony Wykonawcy,
j) Osoba pełniąca nadzór archeologiczny ze strony Wykonawcy.
1. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 2 000 000 PLN (słownie: dwa miliony złotych).
2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena – 60 %.
Okres gwarancji i rękojmi – 40 %.
3. Dotyczy sekcji IV.2.6): Termin związania ofertą wynosi 90 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
4. Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
5. Faktury będą płatne w terminie do 30 dni od daty ich doręczenia Zamawiającemu.
6. W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
8. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują z zachowaniem formy pisemnej lub w formie faksu, z tym że JEDZ należy przesłać w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oświadczenia podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających potencjał składane na formularzu JEDZ powinny mieć formę dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez każdego z nich w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w treści art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Analogiczny wymóg dotyczy JEDZ składanego przez podwykonawcę, na podstawie art. 25a ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
10. Zamawiający zgodnie z art. 24aa. ust. 1 ustawy Pzp, w niniejszym postępowaniu, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
11. Ze względu na ograniczoną ilość znaków szczegółowe wymagania dotyczące kryteriów kwalifikacji, kryteriów udzielenia zamówienia oraz oświadczenia i dokumenty jakie zobowiązani są dostarczyć wykonawcy w celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zostały określone w SIWZ – Istotne warunki zamówienia.
1. Dotyczy sekcji II.2.7):
1) zakończenie realizacji robót będących przedmiotem umowy: 30 dni przed datą zakończenia realizacji zamówienia z wyłączeniem „okresów zimowych” (15 grudnia ÷15 marca),
2) zakończenie realizacji zamówienia: 15 miesięcy od daty zawarcia umowy z wyłączeniem „okresów zimowych” (15 grudnia ÷15 marca).
2. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 2 000 000 PLN (słownie: dwa miliony złotych).
3. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena – 60 %.
Okres gwarancji i rękojmi – 40 %.
4. Dotyczy sekcji IV.2.6): Termin związania ofertą wynosi 90 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
5. Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
6. Faktury będą płatne w terminie do 30 dni od daty ich doręczenia Zamawiającemu.
7. W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
9. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują z zachowaniem formy pisemnej lub w formie faksu, z tym że JEDZ należy przesłać w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oświadczenia podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających potencjał składane na formularzu JEDZ powinny mieć formę dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez każdego z nich w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w treści art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Analogiczny wymóg dotyczy JEDZ składanego przez podwykonawcę, na podstawie art. 25a ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
11. Zamawiający zgodnie z art. 24aa. ust. 1 ustawy Pzp, w niniejszym postępowaniu, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
12. Ze względu na ograniczoną ilość znaków szczegółowe wymagania dotyczące kryteriów kwalifikacji, kryteriów udzielenia zamówienia oraz oświadczenia i dokumenty jakie zobowiązani są dostarczyć wykonawcy w celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zostały określone w SIWZ – Istotne warunki zamówienia.
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Wykonawcy przysługuje odwołanie wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
3. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
4. Odwołanie wnosi się:
1) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 ustawy Pzp,
2) w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wnosi się:
3) w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej.
Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się:
4) w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
5. Na orzeczenie Izby stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania Zamawiającego. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi.
Środki ochrony prawnej reguluje Dział VI ustawy.
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Wykonawcy przysługuje odwołanie wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
3. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
4. Odwołanie wnosi się:
1) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 ustawy Pzp,
2) w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wnosi się:
3) w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej.
Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się:
4) w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
5. Informowanie o niezgodnej z przepisami ustawy czynności:
1) Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować zamawiającego o niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez niego lub zaniechaniu czynności, do której jest on zobowiązany na podstawie ustawy, na które nie przysługuje odwołanie na podstawie art. 180 ust. 2 ustawy Pzp.
2) w przypadku uznania zasadności przekazanej informacji zamawiający powtarza czynność albo dokonuje czynności zaniechanej, informując o tym wykonawców w sposób przewidziany w ustawie dla tej czynności.
3) na czynności, o których mowa w art. 181 ust. 2 ustawy Pzp, nie przysługuje odwołanie, z zastrzeżeniem art. 180 ust. 2 ustawy Pzp.
6. Na orzeczenie Izby stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania Zamawiającego. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi.
Środki ochrony prawnej reguluje Dział VI ustawy.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 20.07.2018 r. przekazane do publikacji w U. Dz. U.E. dostępne w załączniku poniżej.
ZMIANA I UZUPEŁNIENIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany i uzupełnienia Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: „Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 673 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Dąbrowa Białostocka – Sokółka wraz z obejściami miejscowości”, tj.:
I. SIWZ - istotne warunki zamówienia oraz załączniki po zmianie z dnia 20.07.2018 r.
II. wzór umowy po zmianie z dnia 20.07.2018 r.
III. zmiana i uzupełnienie SIWZ tj. dokumentów:
A) Uzupełnienia:
- Zestawienie ilości wykonanych
- Mapa inwentaryzacyjna
- Skan pierwszej strony z Dokumentacji z badań podłoża
- Profil wagi stalowej
- Protokoły odbioru częściowego nr 1 – 4
- SST D.05.03.05 c Nawierzchnia z betonu asfaltowego na rondach
B) Zmiany:
- SST D.02.03.01 Wykonanie nasypów
SIWZ po zmianie i uzupełnieniu z dnia 20.07.2018 r. dostępna do pobrania poniżej w Załączniku.
Białystok, 20.07.2018 r.
ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w związku z zapytaniem potencjalnych Wykonawców w sprawie przetargu nieograniczonego na „Budowę i rozbudowę drogi wojewódzkiej Nr 673 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Dąbrowa Białostocka – Sokółka wraz z obejściami miejscowości”, zamieszcza pytania i odpowiedzi z dnia 20.07.2018 r. do pobrania poniżej w „Załącznikach do treści”.
Białystok, 20.07.2018
06/07/2018 S128 - - Roboty budowlane - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta
Polska-Białystok: Roboty w zakresie budowy dróg
2018/S 128-290956
Sprostowanie
Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji
Roboty budowlane
(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 2018/S 089-199140)
Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający
ul. Elewatorska 6
Białystok
15-620
Polska
Osoba do kontaktów: Małgorzata Tomkiel
Tel.: +48 856767139
E-mail: wzp@pzdw.wrotapodlasia.pl
Faks: +48 856767153
Kod NUTS: PL84
Adresy internetowe:
Główny adres: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
Sekcja II: Przedmiot
Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 673 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Dąbrowa Białostocka – Sokółka wraz z obejściami miejscowości.
Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 673 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Dąbrowa Białostocka – Sokółka wraz z obejściami miejscowości.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Sekcja VII: Zmiany
ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: „Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 673 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Dąbrowa Białostocka – Sokółka wraz z obejściami miejscowości”, tj. w SIWZ – Istotne warunki zamówienia, w Części XIII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT, MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT pkt 2. otrzymuje brzmienie:
„2. Ofertę należy złożyć w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6 - sekretariat, nie później niż do godz. 09:30 dnia 27.07.2018 roku”
SIWZ po zmianie z dnia 03.07.2018 r. dostępna do pobrania poniżej w Załączniku.
Zmiany zostały naniesione czcionką koloru czerwonego.
Białystok, 03.07.2018 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 03.07.2018 r. przekazane do publikacji w U. Dz. U.E. dostępne w załączniku poniżej.
Polska-Białystok: Roboty w zakresie budowy dróg
2018/S 114-258769
Sprostowanie
Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji
Roboty budowlane
(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 2018/S 089-199140)
Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający
ul. Elewatorska 6
Białystok
15-620
Polska
Osoba do kontaktów: Małgorzata Tomkiel
Tel.: +48 856767139
E-mail: wzp@pzdw.wrotapodlasia.pl
Faks: +48 856767153
Kod NUTS: PL84
Adresy internetowe:
Główny adres: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
Sekcja II: Przedmiot
Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 673 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Dąbrowa Białostocka – Sokółka wraz z obejściami miejscowości.
Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 673 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Dąbrowa Białostocka – Sokółka wraz z obejściami miejscowości.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Sekcja VII: Zmiany
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 14.06.2018 r. przekazane do publikacji w U. Dz. U.E. dostępne w załączniku poniżej.
ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: „Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 673 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Dąbrowa Białostocka – Sokółka wraz z obejściami miejscowości”, tj. w SIWZ – Istotne warunki zamówienia, w Części XIII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT, MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT pkt 2. otrzymuje brzmienie:
„2. Ofertę należy złożyć w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6 - sekretariat, nie później niż do godz. 09:30 dnia 11.07.2018 roku”
SIWZ po zmianie z dnia 14.06.2018 r. (siwz roboty budowlane - po zmianie 14.06.2018) dostępna do pobrania poniżej w Załączniku.
Zmiany zostały naniesione czcionką koloru czerwonego.
Białystok, 14.06.2018 r.
UZUPEŁNIENIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje uzupełnienia Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: „Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 673 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Dąbrowa Białostocka – Sokółka wraz z obejściami miejscowości”, tj.: uzupełnieniu ulega wzór umowy.
Uzupełniony wzór umowy z dnia 10.05.2018 r. (umowa wzór - uzupełnienie 10.05.2018 r.) dostępny do pobrania poniżej w Załączniku.
Białystok, 10.05.2018 r.
Polska-Białystok: Roboty w zakresie budowy dróg
2018/S 089-199140
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
ul. Elewatorska 6
Białystok
15-620
Polska
Osoba do kontaktów: Małgorzata Tomkiel
Tel.: +48 856767139
E-mail: wzp@pzdw.wrotapodlasia.pl
Faks: +48 856767153
Kod NUTS: PL84
Adresy internetowe:
Główny adres: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
ul. Elewatorska 6
Białystok
15-620
Polska
Osoba do kontaktów: Małgorzata Tomkiel
Tel.: +48 856767139
E-mail: wzp@pzdw.wrotapodlasia.pl
Faks: +48 856767153
Kod NUTS: PL84
Adresy internetowe:
Główny adres: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Sekcja II: Przedmiot
Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 673 wraz z drogowymiiami obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Dąbrowa Białostocka – Sokółka wraz z obejściami miejscowości.
Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 673 wraz z drogowymiiami obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Dąbrowa Białostocka – Sokółka wraz z obejściami miejscowości.
Droga wojewódzka nr 673 na odcinku Dąbrowa Białostocka – Sokółka.
Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 673 wraz z drogowymiiami obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Dąbrowa Białostocka – Sokółka wraz z obejściami miejscowości.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
W tej sekcji zostały wpisane:
1. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy.
2. Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
I. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez Wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji):
1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda następujących dokumentów: Informacji banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający może żądać następujących dokumentów:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – Zamawiający nie wymaga złożenia do oferty informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Zamawiający wymaga wykazania tylko zamówień niezbędnych dla spełnienia warunku określonego w SIWZ (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiającego).
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiającego)
II. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez Wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp (brak podstaw do wykluczenia):
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, należy przedłożyć dokumenty określone w §5 pkt 1), 4), 5), 6), 10) Rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26.7.2016 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie:
Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej: 20 000 000 PLN.
Określony w sekcji III.1.2).
1. Posiadanego doświadczenia zawodowego
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest:
Wykazanie się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: minimum 1 zadanie wykonane (zakończone), tj. doprowadzone przez Wykonawcę co najmniej do podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu, świadczącego o zakończeniu realizacji zamówienia, polegającym na budowie/ rozbudowie/ przebudowie drogi publicznej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2.3.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999 r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.) klasy minimum G o wartości minimum 20 000 000 PLN (brutto), z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informację o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
2. Osób zdolnych do wykonania zamówienia
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie:
a) Kierownik budowy,
b) Kierownik robót drogowych,
c) Kierownik robót na drogowych obiektach inżynierskich,
d) Kierownik robót telekomunikacyjnych,
e) Kierownik robót elektroenergetycznych,
f) Kierownik robót sanitarnych,
g) Geodeta,
h) Asystent ds. rozliczeń,
i) Osoba pełniąca nadzór przyrodniczy ze strony Wykonawcy,
j) Osoba pełniąca nadzór archeologiczny ze strony Wykonawcy.
Został określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Warunki realizacji umowy i ewentualnych zmian umowy określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
Sekcja IV: Procedura
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok – sala konferencyjna –pok. Nr 213, w siedzibie Zamawiającego.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
1. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 2 000 000 PLN (słownie: dwa miliony złotych).
2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena – 60 %.
Okres gwarancji i rękojmi – 40 %.
3. Dotyczy sekcji IV.2.6): Termin związania ofertą wynosi 90 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
4. Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
5. Faktury będą płatne w terminie do 30 dni od daty ich doręczenia Zamawiającemu.
6. W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
8. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują z zachowaniem formy pisemnej lub w formie faksu, z tym że JEDZ należy przesłać w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oświadczenia podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających potencjał składane na formularzu JEDZ powinny mieć formę dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez każdego z nich w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w treści art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Analogiczny wymóg dotyczy JEDZ składanego przez podwykonawcę, na podstawie art. 25a ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
10. Zamawiający zgodnie z art. 24aa. ust. 1 ustawy Pzp, w niniejszym postępowaniu, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
11. Ze względu na ograniczoną ilość znaków szczegółowe wymagania dotyczące kryteriów kwalifikacji, kryteriów udzielenia zamówienia oraz oświadczenia i dokumenty jakie zobowiązani są dostarczyć wykonawcy w celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zostały określone w SIWZ – Istotne warunki zamówienia.
ul. Postępu 17 A
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
ul. Postępu 17 A
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
1. Wykonawcy przysługuje odwołanie wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
3. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
4. Odwołanie wnosi się:
1) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 ustawy Pzp,
2) w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wnosi się:
3) w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej.
Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się:
4) w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
5. Na orzeczenie Izby stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania Zamawiającego. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi.
Środki ochrony prawnej reguluje Dział VI ustawy.
ul. Postępu 17 A
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Metryka strony