Elektroniczne usługi publiczne Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na „Elektroniczne usługi publiczne Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku”, zakończone zostało wyborem oferty Konsorcjum firm: Lider konsorcjum: DESIGNERS Sp. z o. o., ul. Szuberta 27, 02-408 Warszawa, Partner konsorcjum: REVICO S.A., m. Mirosław 39 C, 09-472 Słupno.
Wybrano ofertę z największą liczbą punktów, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięła udział następująca firma:
Konsorcjum firm: Lider konsorcjum: DESIGNERS Sp. z o. o., ul. Szuberta 27, 02-408 Warszawa, Partner konsorcjum: REVICO S.A., m. Mirosław 39 C, 09-472 Słupno – oferta uzyskała w kryterium: Cena – 60,00 pkt., Funkcjonalność oferowanego rozwiązania (próbka) - 16,00 pkt., Okres gwarancji na system - 10,00 pkt., Okres gwarancji na urządzenia - 10,00 pkt., Doświadczenie specjalisty ds. drogowych - 4,00 pkt., razem – 100,00 pkt.
Białystok, dnia 02.04.2020 r.
Zbiorcze zestawienie ofert
kwota jaką dysponuje Zamawiający: 8 200 883,75 zł z możliwością pozyskania dodatkowych środków
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena zł. (brutto) |
Funkcjonalność oferowanego rozwiązania (próbka) |
Okres gwarancji na system |
Okres gwarancji na urządzenia |
Doświadczenie specjalisty ds. drogowych |
01 |
Konsorcjum firm: Lider Konsorcjum: DESIGNERS Sp. z o. o. ul. Szuberta 27, 02-408 Warszawa Partner Konsorcjum: REVICO S.A. m. Mirosław 39 C, 09-472 Słupno
|
6 997 654,50 zł |
Zgodnie z załącznikiem nr 3a - ujęty w części tajnej oferty. Zgodnie z załącznikiem 3b – do pobrania poniżej w załączniku. |
60 miesięcy |
36 miesięcy |
Wykazano 4 specjalistów ds. drogowych z doświadczeniem zawodowym. Wykaz specjalistów ds. drogowych wraz z doświadczeniem – został ujęty w części tajnej oferty. |
Białystok, dn. 12.02.2020 r.
Uwaga zmiana terminu skladania ofert na dzień 12.02.2020 roku.
Polska-Białystok: Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego
2020/S 022-049493
Sprostowanie
Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji
Usługi
(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 2019/S 227-557441)
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający
Adres pocztowy: ul. Elewatorska 6
Miejscowość: Białystok
Kod NUTS: PL84
Kod pocztowy: 15-620
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Małgorzata Tomkiel
E-mail: przetargi@pzdw.wrotapodlasia.pl
Tel.: +48 856767139
Adresy internetowe:
Główny adres: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
Sekcja II: Przedmiot
Elektroniczne usługi publiczne Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku.
Elektroniczne usługi publiczne Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Sekcja VII: Zmiany
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 27.01.2020 r. przekazane do publikacji w U. Dz. U.E. dostępne w załączniku poniżej.
ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: „Elektroniczne usługi publiczne Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku”, tj. w SIWZ – Istotne warunki zamówienia w Części XVI MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT, MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT ust. 1 i 2 otrzymują brzmienie:
„1. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem https://miniportal.uzp.gov.pl/ nie później niż do godz. 09:00 dnia 12 lutego 2020 roku.
- Próbkę stanowiąca załącznik do oferty, w postaci komputera wraz z próbką oferowanej usługi należy złożyć w zamkniętej kopercie (opakowaniu) uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania, w siedzibie Zamawiającego tj.: w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, Elewatorska 6, sekretariat - pok. Nr 110 nie później niż do godz. 09:00 dnia 12 lutego 2020 roku.
Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres Zamawiającego z zaznaczeniem:
Załącznik do oferty na:
„Elektroniczne usługi publiczne Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku”
Nie otwierać przed dniem ……………. godz. ……….
(wpisać wyznaczony termin otwarcia ofert)”
SIWZ - po zmianie z dnia 27.01.2020 r., dostępna do pobrania poniżej w Załączniku.
Białystok, dnia 27.01.2020 r.
INFORMACJA O ODDALENIU ODWOŁANIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, informuje, że odwołanie wniesione dnia 23.12.2019 r. przez Comarch Polska S.A. w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na: „Elektroniczne usługi publiczne Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku” zostało oddalone wyrokiem Krajowej Izby Odwoławczej KIO 2628/19 z dnia 16.01.2020 r.
ZMIANA I UZUPEŁNIENIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany i uzupełnienia Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: „Elektroniczne usługi publiczne Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku”, tj.:
- zmianie ulega załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia,
- uzupełnia się SIWZ o zdjęcie z geoportal.gov.pl, na którym znajduje się działka nr 114/2.
Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia po zmianie z dnia 22.01.2020 r. oraz zdjęcie z geoportal.gov.pl, na którym znajduje się działka nr 114/2 dostępne do pobrania poniżej w Załączniku.
Białystok, dnia 22.01.2020 r.
ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA
potencjalnych Wykonawców w sprawie przetargu nieograniczonego na: „Elektroniczne usługi publiczne Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku”, dostępne poniżej w załączniku - "Odpowiedzi na pytania 22.01.2020"
Polska-Białystok: Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego
2020/S 013-026837
Sprostowanie
Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji
Usługi
(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 2019/S 227-557441)
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający
Adres pocztowy: ul. Elewatorska 6
Miejscowość: Białystok
Kod NUTS: PL84
Kod pocztowy: 15-620
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Małgorzata Tomkiel
E-mail: przetargi@pzdw.wrotapodlasia.pl
Tel.: +48 856767139
Adresy internetowe:
Główny adres: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
Sekcja II: Przedmiot
Elektroniczne usługi publiczne Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku.
Elektroniczne usługi publiczne Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Sekcja VII: Zmiany
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 15.01.2020 r. przekazane do publikacji w U. Dz. U.E. dostępne w załączniku poniżej.
ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: „Elektroniczne usługi publiczne Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku”, tj. w SIWZ – Istotne warunki zamówienia w Części XVI MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT, MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT ust. 1 i 2 otrzymują brzmienie:
„1. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem https://miniportal.uzp.gov.pl/ nie później niż do godz. 09:00 dnia 4 lutego 2020 roku.
- Próbkę stanowiąca załącznik do oferty, w postaci komputera wraz z próbką oferowanej usługi należy złożyć w zamkniętej kopercie (opakowaniu) uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania, w siedzibie Zamawiającego tj.: w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, Elewatorska 6, sekretariat - pok. Nr 110 nie później niż do godz. 09:00 dnia 4 lutego 2020 roku.
Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres Zamawiającego z zaznaczeniem:
Załącznik do oferty na:
„Elektroniczne usługi publiczne Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku”
Nie otwierać przed dniem ……………. godz. ……….
(wpisać wyznaczony termin otwarcia ofert)”
SIWZ - po zmianie z dnia 15.01.2020 r., dostępna do pobrania poniżej w Załączniku.
Białystok, dnia 15.01.2020 r.
ODPOWIEDŹ NA PYTANIE
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w związku z zapytaniem potencjalnego Wykonawcy w sprawie przetargu nieograniczonego na „Elektroniczne usługi publiczne Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku”, wyjaśnia co następuje:
Pytanie:
Dotyczy: Załącznik 9 do SIWZ, Scenariusze testowe próbki, lp. 5.b.ii
"Wprowadzenie różnych warunków dla każdego etapu."
Jak Zamawiający rozumie pojęcie różnych warunków dla każdego etapu? Czy chodzi o różne rodzaje zajmowanych obiektów pasa drogi oraz różne powierzchnie tych zajęć w każdym z etapów?
Odpowiedź: Zamawiający pod pojęciem "różnych warunków dla każdego etapu” rozumie wskazanie, w każdym z etapów decyzji wieloetapowej, różnych rodzajów zajmowanych obiektów pasa drogi z różnymi powierzchniami tych zajęć w każdym z etapów. Na przykład: w pierwszym etapie "jezdnia 2m2", w drugim etapie „chodnik 4m2” w trzecim etapie „pas zieleni 6 m2”.
Białystok, dnia 15.01.2020 r.
ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: „Elektroniczne usługi publiczne Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku”, tj. zmianie ulega załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.
Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia po zmianie z dnia 03.01.2020 r. dostępny do pobrania poniżej w Załączniku.
Białystok, dnia 03.01.2020 r.
ODPOWIEDŹ NA PYTANIE I KOREKTA ODPOWIEDZI NA PYTANIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w związku z zapytaniem potencjalnego Wykonawcy w sprawie przetargu nieograniczonego na „Elektroniczne usługi publiczne Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku”, wyjaśnia co następuje:
Pytanie:
W odpowiedzi z dnia 23.12.2019r na pytanie 92 z zestawu IV Zamawiający stwierdza, że wymaga urządzenia wyposażonego w Long-range Bluetooth Class 1 Bluetooth (1000 ft).
Według naszej najlepszej wiedzy nie istnieje urządzenie spełniające wszystkie wymagane funkcjonalności.
Zgodnie z informacjami dostępnymi w Internecie np na stronie https://en.wikipedia.org/wiki/Bluetooth,
Class1 Bluetooth osiąga odległość do ok 100m, a nie 1000ft czyli ok 304m.
Mając na uwadze powyższe prosimy o dopuszczenie urządzenia wyposażonego w Bluetooth umożliwiający połączenie do 100m.
W przypadku gdyby Zamawiający posiadał informacje o urządzeniu spełniającym WSZYSTKIE
(łącznie z przedmiotowym) wymagania prosimy o podanie jego nazwy.
Odpowiedź: Zamawiający dokonuje korekty parametru komunikacyjnego dla pancernego smartphona w OPZ.
Jednocześnie dokonuje się korekty odpowiedzi na pytania nr 63 i 68 (Zestaw IV) z dnia 23.12.2019 r.
PYTANIE nr 63
Dotyczy OPZ, 9.1 Serwery fizyczne,
Całość zapisów znajdująca się w przedmiotowym punkcie jednoznacznie wskazuje na rozwiązanie jednego producenta. Mając na uwadze powyższe oraz fakt, że tylko jeden producent stosuje 4 porty na stałe zintegrowane z płyta główną prosimy o dopuszczenie rozwiązania, w którym porty sieciowe montowane są w dedykowanym złączu. Jednocześnie prosimy, aby Zamawiający dopuścił opcje rozbudowy o 2 porty 10/40GB przez zastosowanie kart PCIe – co wiąże się z wykorzystaniem portu wyspecyfikowanego w sekcji „Sloty rozszerzeń”.
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza rozwiązanie „4 x 1 Gbit/s BaseT z funkcją Wake-On-LAN” montowane w dedykowanym złączu. Jednocześnie nie dopuszcza rozwiązania w postaci karty PCIe. Z posiadanej wiedzy przynajmniej 3 światowych producentów oferuje serwery spełniające po modyfikacji wymagania w zakresie „Kontrolery LAN, iSCSI”
Zamawiający zmienia zapisy OPZ w tym zakresie na:
9 |
Kontrolery LAN, iSCSI |
a) Zintegrowane trwale i nieusuwalnie z płytą główną 4 x 1 Gbit/s BaseT z funkcją Wake-On-LAN. b) Opcja rozbudowy o dodatkowe 2 porty obsługujące prędkości 10/40 25 Gb/s (możliwość konfiguracji pracy z prędkościami 10 i 40 25 Gb/s), przez zastosowanie karty nie zajmującej gniazd PCIe opisanych w sekcji „Sloty rozszerzeń”. |
PYTANIE nr 68
Dotyczy OPZ, 9.3 Serwer Monitoringu Wizyjnego,
Całość zapisów znajdująca się w przedmiotowym punkcie jednoznacznie wskazuje na rozwiązanie jednego producenta. Mając na uwadze powyższe oraz fakt, że tylko jeden producent stosuje 4 porty na stałe zintegrowane z płyta główną prosimy o dopuszczenie rozwiązania, w którym porty sieciowe montowane są w dedykowanym złączu.
Odpowiedź:
Zamawiający zmienia zapisy OPZ w tym zakresie na:
4 |
Karta sieciowa |
Zintegrowane trwale i nieusuwalnie z płytą główną 4 x 1 Gbit/s BaseT z funkcją Wake-On-LAN montowane w dedykowanym złączu |
Białystok, dnia 03.01.2020 r.
Polska-Białystok: Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego
2020/S 003-003723
Sprostowanie
Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji
Usługi
(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 2019/S 227-557441)
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający
Adres pocztowy: ul. Elewatorska 6
Miejscowość: Białystok
Kod NUTS: PL84
Kod pocztowy: 15-620
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Małgorzata Tomkiel
E-mail: przetargi@pzdw.wrotapodlasia.pl
Tel.: +48 856767139
Adresy internetowe:
Główny adres: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
Sekcja II: Przedmiot
Elektroniczne usługi publiczne Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku.
Elektroniczne usługi publiczne Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Sekcja VII: Zmiany
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 02.01.2020 r. przekazane do publikacji w U. Dz. U.E. dostępne w załączniku poniżej.
ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: „Elektroniczne usługi publiczne Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku”, tj. w SIWZ – Istotne warunki zamówienia w Części XVI MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT, MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT ust. 1 i 2 otrzymują brzmienie:
„1. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem https://miniportal.uzp.gov.pl/ nie później niż do godz. 09:00 dnia 22 stycznia 2020 roku.
- Próbkę stanowiąca załącznik do oferty, w postaci komputera wraz z próbką oferowanej usługi należy złożyć w zamkniętej kopercie (opakowaniu) uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania, w siedzibie Zamawiającego tj.: w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, Elewatorska 6, sekretariat - pok. Nr 110 nie później niż do godz. 09:00 dnia 22 stycznia 2020 roku.
Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres Zamawiającego z zaznaczeniem:
Załącznik do oferty na:
„Elektroniczne usługi publiczne Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku”
Nie otwierać przed dniem ……………. godz. ……….
(wpisać wyznaczony termin otwarcia ofert)”
SIWZ - po zmianie z dnia 02.01.2020 r., dostępna do pobrania poniżej w Załączniku.
Białystok, dnia 02.01.2020 r.
ODWOŁANIE
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, informuje, że dnia 23.12.2019 roku wpłynęło odwołanie potencjalnego Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na: „Elektroniczne usługi publiczne Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku” na treść postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
W związku z powyższym, Zamawiający działając na podst. art. 185 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), zamieszcza treść odwołania na stronie internetowej, informując jednocześnie, że potencjalnym Wykonawcom przysługuje prawo przystąpienia do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni od dnia otrzymania niniejszej kopii odwołania Wykonawcy.
Treść odwołania w wersji pdf dostępna w załączniku.
Białystok, dnia 24.12.2019 r.
ZMIANA I UZUPEŁNIENIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany i uzupełnienia Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: „Elektroniczne usługi publiczne Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku”, tj.:
- Zmianie ulega:
- załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
- załącznik nr 3 - Formularz cenowy
- załącznik nr 3a - Funkcjonalność oferowanego rozwiązania
- załącznik nr 3b - Funkcjonalność próbki
- załącznik nr 5 - Projekt umowy
- załącznik nr 9 - Badanie próbki
- Uzupełnia się SIWZ o: załącznik nr 16 – wyniki testów procesorów na potrzeby doboru urządzeń IT.
Załączniki - po zmianie i uzupełnieniu z dnia 23.12.2019 r., dostępne do pobrania poniżej w Załączniku.
Białystok, dnia 23.12.2019 r.
ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA
potencjalnych Wykonawców w sprawie przetargu nieograniczonego na: „Elektroniczne usługi publiczne Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku”, dostępne poniżej w załączniku - "Odpowiedzi na pytania 23.12.2019"
Polska-Białystok: Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego
2019/S 249-619428
Sprostowanie
Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji
Usługi
(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 2019/S 227-557441)
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający
Adres pocztowy: ul. Elewatorska 6
Miejscowość: Białystok
Kod NUTS: PL84
Kod pocztowy: 15-620
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Małgorzata Tomkiel
E-mail: przetargi@pzdw.wrotapodlasia.pl
Tel.: +48 856767139
Adresy internetowe:
Główny adres: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
Sekcja II: Przedmiot
Elektroniczne usługi publiczne Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku.
Elektroniczne usługi publiczne Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Sekcja VII: Zmiany
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 23.12.2019 r. przekazane do publikacji w U. Dz. U.E. dostępne w załączniku poniżej.
ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: „Elektroniczne usługi publiczne Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku”, tj. w SIWZ – Istotne warunki zamówienia w Części XVI MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT, MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT ust. 1 i 2 otrzymują brzmienie:
„1. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem https://miniportal.uzp.gov.pl/ nie później niż do godz. 09:00 dnia 9 stycznia 2020 roku.
- Próbkę stanowiąca załącznik do oferty, w postaci komputera wraz z próbką oferowanej usługi należy złożyć w zamkniętej kopercie (opakowaniu) uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania, w siedzibie Zamawiającego tj.: w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, Elewatorska 6, sekretariat - pok. Nr 110 nie później niż do godz. 09:00 dnia 9 stycznia 2020 roku.
Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres Zamawiającego z zaznaczeniem:
Załącznik do oferty na:
„Elektroniczne usługi publiczne Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku”
Nie otwierać przed dniem ……………. godz. ……….
(wpisać wyznaczony termin otwarcia ofert)”
SIWZ - po zmianie z dnia 23.12.2019 r., dostępna do pobrania poniżej w Załączniku.
Białystok, dnia 23.12.2019 r.
ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: „Elektroniczne usługi publiczne Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku”, tj. w SIWZ – Istotne warunki zamówienia:
- w Części IV OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w ust. 4 PODWYKONAWCY 4) otrzymuje brzmienie:
„4) Realizacja części przedmiotu umowy poprzez podwykonawców nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za prawidłową realizację przedmiotu umowy. Wykonawca jest odpowiedzialny wobec Zamawiającego oraz osób trzecich za działania, zaniechanie działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników. Zamawiający ma prawo do żądania odsunięcia od realizacji zadania każdego z pracowników Wykonawcy lub Podwykonawców, którzy przez swoje zachowania lub jakość wykonywanej pracy naruszają postanowienia wzoru umowy lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa.”
- w Części VI WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW w ust. 2 pkt. 3) „Zdolności technicznej lub zawodowej:” lit. c) otrzymuje brzmienie:
„c) minimalne warunki dotyczące osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia:
Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami:
i. Kierownik Projektu – minimum 1 osoba posiadająca:
- kwalifikacje z zakresu zarządzania projektami potwierdzone posiadaniem jednego ze wskazanych certyfikatów: „PRINCE2” lub IPMA min. Level „C” lub Project Management Professional (PMP) lub równoważnym,
- co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe potwierdzone udziałem w projekcie/projektach na stanowisku Kierownika Projektu, w tym co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe potwierdzone udziałem w zrealizowanym projekcie/projektach informatycznych jako Kierownika projektu informatycznego,
- doświadczenie zawodowe na stanowisku Kierownika projektu potwierdzone udziałem w co najmniej dwóch zrealizowanych projektach informatycznych o charakterze integracyjnym, o wartości minimum 1.000.000 zł brutto każdy,
ii. Koordynator Projektu (zastępca Kierownika Projektu) – minimum 1 osoba posiadająca:
- doświadczenie zawodowe z zakresu kierowania lub koordynowania potwierdzone udziałem w zrealizowanym co najmniej jednym projekcie informatycznym, o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł brutto.
iii. Administrator serwera baz danych – minimum 1 osoba, posiadająca:
- co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe potwierdzone udziałem w zrealizowanym projekcie/projektach informatycznych w zakresie administrowania serwerem baz danych w środowisku produkcyjnym,
iv. Specjalista ds. relacyjnej bazy danych – minimum 1 osoba posiadająca:
- co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe potwierdzone udziałem w zrealizowanym projekcie/projektach informatycznych w zakresie projektowania baz danych przestrzennych.
v. Specjalista ds. geodezji – minimum 1 osoba posiadająca:
- co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe potwierdzone udziałem w zrealizowanym projekcie/projektach dotyczących dróg publicznych, w zakresie geodezji,
vi. Projektant / Programista – minimum 1 osoba posiadająca:
- co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe potwierdzone udziałem w zrealizowanym projekcie/projektach informatycznych w zakresie projektowania lub programowania systemów informatycznych,
vii. Specjalista ds. szkoleń – minimum 1 osoba posiadająca:
- doświadczenie zawodowe potwierdzone zrealizowaniem co najmniej 3 szkoleń, które dotyczyły systemu informatycznego a w każdym ze szkoleń uczestniczyło co najmniej 10 osób.
viii. Specjalista ds. systemowych – minimum 3 osoby posiadające:
- co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe potwierdzone udziałem w zrealizowanym projekcie/projektach w zakresie instalacji i konfiguracji systemów do zarządzania infrastrukturą drogową oraz zasileniu ich danymi z chmury punktów.
ix. Specjalista ds. drogowych – minimum 1 osoba posiadająca:
- doświadczenie zawodowe potwierdzone udziałem w minimum trzech zrealizowanych projektach w zakresie inwentaryzacji dróg tj. związanych z ewidencją i inwentaryzacją pasa drogowego obejmujących minimum 500 km dróg łącznie,
x. Specjalista ds. ochrony danych osobowych – minimum 1 osoba posiadająca:
- minimum 6 miesięczne doświadczenie (zdobyte od dnia obowiązywania RODO tj. 25 maja 2018r.) w jednej organizacji jako osoba aktywnie wykonująca czynności inspektora ochrony danych osobowych.
Poprzez „doświadczenie zawodowe potwierdzone udziałem w zrealizowanym projekcie/projektach” Zamawiający rozumie wykazanie odpowiednio w ciągu wskazanego okresu (dwóch, trzech, pięciu lat) udziału w zrealizowanym projekcie lub projektach czasowo (tj. od rozpoczęcia do zakończenia) odpowiadających wskazanemu okresowi.
Zamawiający nie dopuszcza pełnienia więcej niż jednej funkcji przez jedną osobę.
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę następujących osób: Koordynator Projektu, Specjalista ds. geodezji, Specjalista ds. drogowych – zgodnie z Rozdział IV ust 3. pkt 1) SIWZ
Zamawiający informuje, że dla potrzeb spełniania warunków opisanych powyżej, jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż zł, Zamawiający w celu przeliczenia waluty na zł/PLN przyjmie średni kurs zł do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego niniejszego postępowania w Dz. U. U. E.”
- w Części XVIII OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ ZAMAWIAJĄCY PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT ust. 2 otrzymuje brzmienie:
„2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej (ON) Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
- (C)Cena - 60%
- (F) Funkcjonalność oferowanego rozwiązania (próbka) – 16%
- (GS) Okres gwarancji na system – 10%
- (GU) Okres gwarancji na urządzenia – 10%
- (DSG) Doświadczenie specjalisty ds. drogowych – 4%
Sposób obliczenia punktów:
Wartość punktowa kryterium punkt 1) – Cena brutto (C) jest wyliczana wg wzoru:
CN
C = ----------- x 100 x 60%
COB
gdzie:
C – ilość punktów przyznanych ofercie
CN – najniższa zaoferowana cena
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
UWAGA – Przez kryterium Cena (C) Zamawiający rozumie całkowity koszt zamówienia. Do oceny Zamawiający przyjmuje cenę brutto wpisaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Wartość punktowa kryterium punkt 2) – Funkcjonalność oferowanego rozwiązania (F) jest wyliczana wg wzoru:
F2
F = ----------- x 100 x 16%
Fmax
gdzie:
F – ilość punktów przyznanych ofercie podczas badania próbki
F2 – funkcjonalności zadeklarowane przez Wykonawcę dostępne na moment złożenia oferty dotyczące cech systemu.
Fmax – maksymalna ilość punktów do uzyskania za zadeklarowane funkcjonalności
Wartość punktowa kryterium punkt 3) – Okres gwarancji na system (GS) jest wyliczana wg wzoru:
GOB
GS = ---------- x 100 x 10%
GN
gdzie:
GS – ilość punktów przyznanych ofercie
GOB – okres gwarancji w miesiącach w ofercie badanej
GN – najwyższa zaoferowana ilość miesięcy gwarancji
UWAGA – Przez system rozumie się wykonany przedmiot zamówienia w tym oprogramowanie z wyłączeniem urządzeń. Zaoferowana gwarancja na system obejmuje również wsparcie techniczne dostarczonego oprogramowania. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego nie może być krótszy niż 12 miesięcy. Przy okresie gwarancji dłuższym niż 60 miesięcy dla celów przyznania punktacji w przedmiotowym kryterium zostanie przyjęta wartość 60 miesięcy.
Do oceny Zamawiający przyjmuje okres gwarancji wpisany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Wartość punktowa kryterium punkt 4) – Okres gwarancji na urządzenia (GU) jest wyliczana wg wzoru:
GOB
GU = ---------- x 100 x 10%
GN
gdzie:
GU – ilość punktów przyznanych ofercie
GOB – okres gwarancji w miesiącach w ofercie badanej
GN – najwyższa zaoferowana ilość miesięcy gwarancji
UWAGA – Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego nie może być krótszy niż 12 miesięcy. Przy okresie gwarancji dłuższym niż 36 miesięcy dla celów przyznania punktacji w przedmiotowym kryterium zostanie przyjęta wartość 36 miesięcy.
Do oceny Zamawiający przyjmuje okres gwarancji wpisany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Wartość punktowa kryterium punkt 5) – Doświadczenie specjalisty ds. drogowych (DSG)
do oceny Zamawiający przyjmie ilość osób wskazanych przez Wykonawcę w tabeli formularza ofertowego spełniających warunki:
Wykazanie specjalisty ds. drogowych z doświadczeniem zawodowym potwierdzone udziałem w minimum trzech zrealizowanych projektach w zakresie inwentaryzacji dróg tj. związanych z ewidencją i inwentaryzacją pasa drogowego obejmujących minimum 500 km dróg łącznie.
wyliczana według wzoru
DSG = ilość osób x 1 pkt (maksymalnie 4 osób – 4 punktów)
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta wynosi – 100 pkt.
Oferta najkorzystniejsza (ON) = (C) + (F) + (GS) + (GU) + (DGS)
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego oraz uzyska największą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Zamawiający informuje, że doświadczenie specjalisty ds. drogowych wskazane na kryterium w tabeli formularza ofertowego nie stanowi informacji składanej w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu, wobec czego art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych nie ma zastosowania.”
- Zmianie ulega załącznik nr 2 - Formularz oferty
- Zmianie ulega załącznik nr 11 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z doświadczeniem wskazanych w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.
SIWZ, załącznik nr 2 - Formularz oferty oraz załącznik nr 11 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z doświadczeniem wskazanych w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - po zmianie z dnia 18.12.2019 r., dostępne do pobrania poniżej w Załączniku.
Zmiany zostały naniesione czcionką koloru czerwonego.
Białystok, dnia 18.12.2019 r.
Polska-Białystok: Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego
2019/S 244-601322
Sprostowanie
Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji
Usługi
(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 2019/S 227-557441)
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający
Adres pocztowy: ul. Elewatorska 6
Miejscowość: Białystok
Kod NUTS: PL84
Kod pocztowy: 15-620
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Małgorzata Tomkiel
E-mail: przetargi@pzdw.wrotapodlasia.pl
Tel.: +48 856767139
Adresy internetowe:
Główny adres: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
Sekcja II: Przedmiot
Elektroniczne usługi publiczne Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku.
Elektroniczne usługi publiczne Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Sekcja VII: Zmiany
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) minimalne warunki dotyczące doświadczenia zawodowego:
Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
i. co najmniej 1 usługi polegającej na wdrożeniu oraz zasileniu danymi z wykonanej fotorejestracji pasa drogowego oraz skaningu mobilnego (laserowego) oprogramowania dedykowanego do zarządzania infrastrukturą drogową, przy czym łączna wartość tych usług nie może byś mniejsza niż 100 000 PLN brutto; i
ii. co najmniej 3 usług polegających na świadczeniu opieki technicznej nad systemem do zarządzania infrastrukturą drogową, przy czym łączna wartość tych usług nie może być mniejsza niż 400 000 PLN brutto, i
iii. co najmniej 3 usług polegających na pozyskaniu danych ewidencji dróg z fotorejestracji pasa drogowego oraz skaningu mobilnego (laserowego) i zasileniu danymi oprogramowania dedykowanego do zarządzania infrastrukturą drogową dla sieci dróg minimum 100 km każda, przy czym łączna wartość tych usług nie może być mniejsza niż 400 000 PLN brutto;
b) minimalne warunki dotyczące sprzętu:
Wykonawca wykaże dysponowanie:
i. co najmniej 1 urządzeniem, które będzie wykorzystywał w wykonywaniu zamówienia, do skaningu laserowego pasa drogowego, który umożliwia pozyskanie chmury punktów, w korytarzu o promieniu minimum 20 m oraz który współpracuje z kamerami fotorejestracji, odbiornikiem RTK, odometrem oraz jednostką inercyjną IMU;
c) minimalne warunki dotyczące osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami:
i. kierownik projektu – minimum 1 osoba;
ii. koordynator projektu (zastępca kierownika projektu) – minimum 1 osoba;
iii. administrator serwera baz danych – minimum 1 osoba;
iv. specjalista ds. relacyjnej bazy danych – minimum 1 osoba;
v. specjalista ds. geodezji – minimum 1 osoba;
vi. projektant / programista – minimum 1 osoba;
vii. specjalista ds. szkoleń – minimum 1 osoba;
viii. specjalista ds. systemowych – minimum 3 osoby;
ix. specjalista ds. drogowych – minimum 1 osoba;
x. specjalista ds. ochrony danych osobowych – minimum 1 osoba.
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) minimalne warunki dotyczące doświadczenia zawodowego:
Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
i. co najmniej 1 usługi polegającej na wdrożeniu oraz zasileniu danymi z wykonanej fotorejestracji pasa drogowego oraz skaningu mobilnego (laserowego) oprogramowania dedykowanego do zarządzania infrastrukturą drogową, przy czym łączna wartość tych usług nie może byś mniejsza niż 100 000 PLN brutto; i
ii. co najmniej 3 usług polegających na świadczeniu opieki technicznej nad systemem zawierającym moduły do zarządzania infrastrukturą drogową, przy czym łączna wartość tych usług nie może być mniejsza niż 300 000 PLN brutto, i
iii. co najmniej 3 usług polegających na pozyskaniu danych ewidencji dróg z fotorejestracji pasa drogowego oraz skaningu mobilnego (laserowego) i zasileniu danymi oprogramowania dedykowanego do zarządzania infrastrukturą drogową dla sieci dróg minimum 100 km każda, przy czym łączna wartość tych usług nie może być mniejsza niż 400 000 PLN brutto;
b) minimalne warunki dotyczące sprzętu:
Wykonawca wykaże dysponowanie:
i. co najmniej 1 urządzeniem, które będzie wykorzystywał w wykonywaniu zamówienia, do skaningu laserowego pasa drogowego, który umożliwia pozyskanie chmury punktów, w korytarzu o promieniu minimum 20 m oraz który współpracuje z kamerami fotorejestracji, odbiornikiem RTK, odometrem oraz jednostką inercyjną IMU;
c) minimalne warunki dotyczące osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami:
i. kierownik projektu – minimum 1 osoba;
ii. koordynator projektu (zastępca kierownika projektu) – minimum 1 osoba;
iii. administrator serwera baz danych – minimum 1 osoba;
iv. specjalista ds. relacyjnej bazy danych – minimum 1 osoba;
v. specjalista ds. geodezji – minimum 1 osoba;
vi. projektant / programista – minimum 1 osoba;
vii. specjalista ds. szkoleń – minimum 1 osoba;
viii. specjalista ds. systemowych – minimum 3 osoby;
ix. specjalista ds. drogowych – minimum 1 osoba;
x. specjalista ds. ochrony danych osobowych – minimum 1 osoba.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 13.12.2019 r. przekazane do publikacji w U. Dz. U.E. dostępne w załączniku poniżej.
ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA W WYNIKU UZNANIA ODWOŁANIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: „Elektroniczne usługi publiczne Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku”, tj. w SIWZ – Istotne warunki zamówienia:
- w Części VI WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW w ust. 2 pkt. 3) „Zdolności technicznej lub zawodowej:” lit. a) otrzymuje brzmienie:
„a) minimalne warunki dotyczące doświadczenia zawodowego:
Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
i. co najmniej jednej usługi polegającej na wdrożeniu oraz zasileniu danymi z wykonanej fotorejestracji pasa drogowego oraz skaningu mobilnego (laserowego) oprogramowania dedykowanego do zarządzania infrastrukturą drogową, przy czym łączna wartość tych usług nie może byś mniejsza niż 100.000 złotych brutto, i
ii. co najmniej trzech usług polegających na świadczeniu opieki technicznej nad systemem zawierającym moduły do zarządzania infrastrukturą drogową, przy czym łączna wartość tych usług nie może być mniejsza niż 300 000 złotych brutto, i
iii. co najmniej trzech usług polegających na pozyskaniu danych ewidencji dróg z fotorejestracji pasa drogowego oraz skaningu mobilnego (laserowego) i zasileniu danymi oprogramowania dedykowanego do zarządzania infrastrukturą drogową dla sieci dróg minimum 100 km każda, przy czym łączna wartość tych usług nie może być mniejsza niż 400.000 zł brutto”
- Zmianie ulega: załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia, załącznik nr 3b - Funkcjonalność próbki, załącznik nr 9 - Badanie próbki oraz załącznik nr 10 - Wykaz usług.
SIWZ, załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia, załącznik nr 3b - Funkcjonalność próbki, załącznik nr 9 - Badanie próbki oraz załącznik nr 10 - Wykaz usług po zmianie z dnia 13.12.2019 r., dostępne do pobrania poniżej w Załączniku.
Białystok, dnia 13.12.2019 r.
ODWOŁANIE
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, informuje, że dnia 05.12.2019 roku wpłynęło odwołanie potencjalnego Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na: „Elektroniczne usługi publiczne Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku” na treść postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
W związku z powyższym, Zamawiający działając na podst. art. 185 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), zamieszcza treść odwołania na stronie internetowej, informując jednocześnie, że potencjalnym Wykonawcom przysługuje prawo przystąpienia do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni od dnia otrzymania niniejszej kopii odwołania Wykonawcy.
Treść odwołania w wersji pdf dostępna w załączniku.
Białystok, dnia 06.12.2019 r.
Polska-Białystok: Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego
2019/S 227-557441
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Adres pocztowy: ul. Elewatorska 6
Miejscowość: Białystok
Kod NUTS: PL84
Kod pocztowy: 15-620
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Małgorzata Tomkiel
E-mail: przetargi@pzdw.wrotapodlasia.pl
Tel.: +48 856767139
Adresy internetowe:
Główny adres: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
Adres pocztowy: ul. Elewatorska 6, sekretariat – pok. nr 110
Miejscowość: Białystok
Kod pocztowy: 15-620
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Małgorzata Tomkiel
Tel.: +48 856767160
E-mail: przetargi@pzdw.wrotapodlasia.pl
Faks: +48 856767153
Kod NUTS: PL84
Adresy internetowe:
Główny adres: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Sekcja II: Przedmiot
Elektroniczne usługi publiczne Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku.
Elektroniczne usługi publiczne Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku.
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, POLSKA
Elektroniczne usługi publiczne Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku.
„Elektroniczne usługi publiczne Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku” dofinansowany z Unii Europejskiej w ramach środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś VIII: Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej 8.1 Rozwój usług publicznych świadczonych drogą elektroniczną.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
W tej sekcji zostały wpisane:
1. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy.
2. Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
I. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez Wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji):
1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego;
2) informacji banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający może żądać następujących dokumentów:
1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (pełna treść pkt 1) ze względu na ograniczoną ilość znaków dostępna w SIWZ). (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiającego).
2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia nie zbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiającego).
3) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiającego).
II. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane usługi, dostawy okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 Pzp, wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający może żądać następujących dokumentów, o których mowa w § 13. ust. 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.7.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, poz. 1126:
a) opisów, w formie kart katalogowych producentów oferowanego przedmiotu zamówienia wymienionych z punktach 1 (1.1–1.10), 2 (2.1–2.2) oraz 3 (3.1–3.4) formularza cenowego (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiającego).
III. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez Wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp (brak podstaw do wykluczenia):
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, należy przedłożyć dokumenty określone w § 5 pkt 1, 4, 5, 6, 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26.7.2016 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest:
1) wykazanie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 6 000 000 PLN;
2) wykazanie posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 6 000 000 PLN.
Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) minimalne warunki dotyczące doświadczenia zawodowego:
Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
i. co najmniej 1 usługi polegającej na wdrożeniu oraz zasileniu danymi z wykonanej fotorejestracji pasa drogowego oraz skaningu mobilnego (laserowego) oprogramowania dedykowanego do zarządzania infrastrukturą drogową, przy czym łączna wartość tych usług nie może byś mniejsza niż 100 000 PLN brutto; i
ii. co najmniej 3 usług polegających na świadczeniu opieki technicznej nad systemem do zarządzania infrastrukturą drogową, przy czym łączna wartość tych usług nie może być mniejsza niż 400 000 PLN brutto, i
iii. co najmniej 3 usług polegających na pozyskaniu danych ewidencji dróg z fotorejestracji pasa drogowego oraz skaningu mobilnego (laserowego) i zasileniu danymi oprogramowania dedykowanego do zarządzania infrastrukturą drogową dla sieci dróg minimum 100 km każda, przy czym łączna wartość tych usług nie może być mniejsza niż 400 000 PLN brutto;
b) minimalne warunki dotyczące sprzętu:
Wykonawca wykaże dysponowanie:
i. co najmniej 1 urządzeniem, które będzie wykorzystywał w wykonywaniu zamówienia, do skaningu laserowego pasa drogowego, który umożliwia pozyskanie chmury punktów, w korytarzu o promieniu minimum 20 m oraz który współpracuje z kamerami fotorejestracji, odbiornikiem RTK, odometrem oraz jednostką inercyjną IMU;
c) minimalne warunki dotyczące osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami:
i. kierownik projektu – minimum 1 osoba;
ii. koordynator projektu (zastępca kierownika projektu) – minimum 1 osoba;
iii. administrator serwera baz danych – minimum 1 osoba;
iv. specjalista ds. relacyjnej bazy danych – minimum 1 osoba;
v. specjalista ds. geodezji – minimum 1 osoba;
vi. projektant / programista – minimum 1 osoba;
vii. specjalista ds. szkoleń – minimum 1 osoba;
viii. specjalista ds. systemowych – minimum 3 osoby;
ix. specjalista ds. drogowych – minimum 1 osoba;
x. specjalista ds. ochrony danych osobowych – minimum 1 osoba.
Został określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Warunki realizacji umowy i ewentualnych zmian umowy określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
Sekcja IV: Procedura
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego, tj.: w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, POLSKA, sala konferencyjna – pok. nr 213.
Otwarcie ofert następuje poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza prywatnego. Otwarcie Załącznika – próbki nastąpi zgodnie z zapisami SIWZ – Istotne warunki zamówienia. Otwarcie ofert jest jawne. Wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
1. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych).
2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
1) (C) Cena – 60 %;
2) (F) Funkcjonalność oferowanego rozwiązania (próbka) – 16 %;
3) (GS) Okres gwarancji na system – 10 %;
4) (GU) Okres gwarancji na urządzenia – 10 %;
5) (DSG) Doświadczenie specjalisty ds. drogowych – 4 %.
3. Dotyczy sekcji IV.2.6: Termin związania ofertą wynosi 60 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
4. Zamawiający, zgodnie z art. 10c ust. 1 pkt 4 Pzp, odstąpił od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej przy składaniu części oferty, tj. wymaga przedstawienia próbki, której nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Próbkę stanowiącą załącznik do oferty, w postaci komputera wraz z próbką oferowanej usługi należy złożyć w zamkniętej kopercie (opakowaniu) uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania, w siedzibie Zamawiającego tj.: w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, POLSKA, sekretariat – pok. nr 110 w terminie określonym w SIWZ – Istotne warunki zamówienia.
5. Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
6. Faktury będą płatne w terminie do 30 dni od daty ich doręczenia Zamawiającemu.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
9. Szczegółowe zasady komunikacji między Zamawiającym a Wykonawcami oraz opis sposobu przygotowania i złożenia ofert zostały opisane w SIWZ – Istotne warunki zamówienia.
10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
11. Zamawiający zgodnie z art. 24aa. ust. 1 ustawy Pzp, w niniejszym postępowaniu, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
12. Ze względu na ograniczoną ilość znaków szczegółowe wymagania dotyczące kryteriów kwalifikacji, kryteriów udzielenia zamówienia oraz oświadczenia i dokumenty jakie zobowiązani są dostarczyć Wykonawcy w celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zostały określone w SIWZ – Istotne warunki zamówienia.
Adres pocztowy: ul. Postępu 17 A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Adres pocztowy: ul. Postępu 17 A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
1. Wykonawcy przysługuje odwołanie wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
3. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
4. Odwołanie wnosi się:
1) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 ustawy Pzp;
2) w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wnosi się:
3) w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.
Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się:
4) w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
5. Informowanie o niezgodnej z przepisami ustawy czynności:
1) Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez niego lub zaniechaniu czynności, do której jest on zobowiązany na podstawie ustawy, na które nie przysługuje odwołanie na podstawie art. 180 ust. 2 ustawy Pzp;
2) w przypadku uznania zasadności przekazanej informacji Zamawiający powtarza czynność albo dokonuje czynności zaniechanej, informując o tym Wykonawców w sposób przewidziany w ustawie dla tej czynności;
3) na czynności, o których mowa w art. 181 ust. 2 ustawy Pzp, nie przysługuje odwołanie, z zastrzeżeniem art.180 ust. 2 ustawy Pzp.
6. Na orzeczenie Izby stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania Zamawiającego. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi.
Środki ochrony prawnej reguluje dział VI ustawy.
Adres pocztowy: ul. Postępu 17 A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Informacja dotycząca ograniczenia stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej jako: RODO w zakresie praw przysługujących osobie
Zamawiający zgodnie z art. 8a ust. 5 ustawy Pzp informuje:
1) w przypadku wykonania, na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (wykonania prawa dostępu przysługującego osobie, której dane dotyczą) wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2) wystąpienie osoby z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych) nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
3) w przypadku gdy wykonanie, po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (wykonania prawa dostępu przysługującego osobie, której dane dotyczą), wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
Metryka strony