Dostawa znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu do Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2020 roku.

 

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu w 2020 roku, zakończone zostało wyborem oferty firmy GZD Sp. z o. o. Sp. K. ul. Lipowa 49a, 11-042 Jonkowo k/ Olsztyna.

Wybrano ofertę z największą liczbą punktów, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:

  1. GZD Sp. z o. o. Sp. K. ul. Lipowa 49a, 11-042 Jonkowo k/ Olsztyna (przy kryterium oceny: cena/termin każdorazowej dostawy – z ceną ofertową 428 945,90 zł. (po zmianach 429 560,90 zł.) – termin każdorazowej dostawy 10 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., termin każdorazowej dostawy 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt.;
  2. WIMED Sp. z o. o. ul. Tarnowska 48, 33-170 Tuchów (przy kryterium oceny: cena/termin każdorazowej dostawy – z ceną ofertową 460 531,68 zł. – termin każdorazowej dostawy 10 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 55,96 pkt., termin każdorazowej dostawy 40,00 pkt., razem – 95,96 pkt.;
  3. ERPLAST Sp. z o. o. ul. Witebska 27, 85-778 Bydgoszcz z ceną ofertową 484 230,09 zł. (po zmianach 484 251,00 zł.) – termin każdorazowej dostawy 10 dni – oferta została odrzucona.

 

Białystok, dnia 03.03.2020 r.


kwota jaką dysponuje Zamawiający: 350 570,00 zł. (z możliwością pozyskania dodatkowych środków)

Zbiorcze zestawienie ofert/ofert wstępnych*

Numer oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena zł.

(brutto)

Termin każdorazowej dostawy

01

Giera Sp. z o. o. Sp. K. ul. Lipowa 49a, 11-042 Jonkowo k/Olsztyna

428 945,90

10 dni

02

 

Wimed Sp. z o. o. ul. Tarnowska 48,  33-170 Tuchów

460 531,68

10 dni

03

ERPLAST Sp. z o. o. ul. Witebska 27

85-778 Bydgoszcz

484 230,09

10 dni

 

Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia przekazuje oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z członków Konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej.

Białystok, dn. 18.02.2020


UWAGA ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT NA DZIEŃ 18.02.2020 R.

Ogłoszenie nr 540022808-N-2020 z dnia 07-02-2020 r.

Białystok:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 540019543-N-2020
Data: 03/02/2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 50667863000000, ul. ul. Elewatorska  6, 15-620  Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 67 67 130, e-mail sekretariat@pzdw.wrotapodlasia.pl, faks 85 67 67 153.
Adres strony internetowej (url): http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-02-13, godzina: 09:30
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-02-18, godzina: 09:30


ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na:

Dostawę znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu do Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2020 roku.

Zamawiający wprowadza następujące zmiany:

  1. Kosztorys ofertowy – zmianie ulegają następujące pozycje:

      46, 47, 87

  1. SIWZ
  2. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

17.2

jest: Ofertę należy złożyć w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6 - sekretariat, nie później niż do godz. 9:30 dnia 13.02.2020r.

powinno być: Ofertę należy złożyć w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6 - sekretariat, nie później niż do godz. 9:30 dnia 18.02.2020r.

SIWZ oraz kosztorys ofertowy po zmianach z dn. 07.02. 2020 r. do pobrania w załączniku poniżej.

 

Białystok, dn. 07.02.2020 r.


Odpowiedź na zapytanie

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w związku z zapytaniem potencjalnego Wykonawcy w sprawie przetargu nieograniczonego na Dostawę znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu do Podlaskiego zarządu Dróg wojewódzkich w Białymstoku w 2020 roku. tj. wyjaśnia co następuje:

Pytanie1:       

Pozycja 46 i 47

W uwagach zapisano "(0,1,2,3,4,5,6,7,8,9) po 300 szt. każdej z cyfr" Podana ilość w kosztorysie to 2000 szt., ale sugerując się uwagami to 10 cyfr po 300 szt. daje sumę 3000 szt. Czy zatem cena za 1 szt dotyczy 1 szt cyfry (0 lub 1 lub 2….), czy kompletu 10 cyfr?

Odpowiedź: Ilość sztuk zamówienia wynosi 2000 tj. po 200 szt. każdej z cyfr (0,1,2,3,4,5,6,7,8,9). Cena dotyczy 1 szt. cyfry. Zmieniono pozycję nr 46 i 47                            w  kosztorysie ofertowym

Pytanie 2:      

Pozycja 57

Co rozumieją Państwo jako uchwyt uniwersalny? Czy uchwyt ma dawać możliwość montażu z użyciem taśmy typu Bandit? 

Odpowiedź: Uchwyt uniwersalny jest typowym uchwytem mocowania tarczy znaku do słupka podznakowego. Zamawiający nie wymaga dodatkowo możliwości montażu z użyciem taśmy typu Bandit. 

Pytanie 3:

Pozycja 87

Progi podrzutowe 420mm x 50mm ze znakiem P-25.

Czego dotyczy jednostka miary [mb] wskazana w kosztorysie - jednego elementu o podanych wymiarach , czy kompletnego progu segmentowego, który składa się z kilku elementów (minimum 3 elementów zawierających segmenty najazdowe + element środkowy)? W sprzedaży nie występują jednoelementowe progi podrzutowe ze znakiem P-25. Prosimy o zamieszczenie dokładnego opisu oraz zdjęcia/rysunku poglądowego dla tej pozycji z identyfikacją wymiarów (szerokość-długość-wysokość).

Odpowiedź: Zmieniono pozycję nr 87 w kosztorysie ofertowym.

Pytanie 4:      

Pozycja 91

Zamawiający wymaga mocowań wilczych oczek do słupków o profilu wypukłym (sierpowym, samopionującym). Prosimy o zamieszczenie rysunku lub zdjęcia lub karty katalogowej takiego mocowania.

Odpowiedź: Zamawiającego nie posiada rysunku, zdjęcia lub karty katalogowej   mocowania informuje jednak, że na rynku są dostępne „wilcze oczka” z mocowaniem do słupków U-1a o przekroju wypukłym. Obecnie są stosowane na drogach wojewódzkich.  

 

Białystok, dn. 07.02.2020 r.


ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na:

Dostawę znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu do Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2020 roku.

Zamawiający wprowadza następujące zmiany:

  1. Kosztorys ofertowy – zmianie ulegają następujące pozycje:

12, 28, 34, 41(wykreślona), 45, 57, 70, 71, 72, 73, 74, 77, 78, 79, 80,84

  1. SIWZ
  2. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

17.2

jest: Ofertę należy złożyć w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6 - sekretariat, nie później niż do godz. 9:30 dnia 06.02.2020r.

powinno być: Ofertę należy złożyć w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6 - sekretariat, nie później niż do godz. 9:30 dnia 13.02.2020r. 

 

SIWZ oraz kosztorys ofertowy po zmianach z dn. 03.02. 2020 r. do pobrania w załączniku poniżej.

 

Białystok, dn. 03.02.2020 r.


Ogłoszenie nr 540019543-N-2020 z dnia 03-02-2020 r.

Białystok:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 506401-N-2020
Data: 27/01/2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 50667863000000, ul. ul. Elewatorska  6, 15-620  Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 67 67 130, e-mail sekretariat@pzdw.wrotapodlasia.pl, faks 85 67 67 153.
Adres strony internetowej (url): http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-02-06, godzina: 09:30
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-02-13, godzina: 09:30


Odpowiedź na zapytanie

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w związku z zapytaniem potencjalnego Wykonawcy w sprawie przetargu nieograniczonego na Dostawę znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu do Podlaskiego zarządu Dróg wojewódzkich w Białymstoku w 2020 roku. tj. wyjaśnia co następuje:

  1. Pozycja 3 - proszę o rozbicie pozycji na poszczególne wymiary znaków D. Znaki D średnie różnią się swoją wielkością i tym samym ceną (600x600, 600x750, 600x900, 600x300, 1200x530 itd.). Próba określenia jednej, średniej ceny dla wszystkich wymiarów, rodzi ryzyko przeszacowania wartości pozycji (i w związku z tym utracie szans na wybór oferty Wykonawcy) lub jej niedoszacowania i w rezultacie sprzedawania danych znaków poniżej kosztów wytworzenia (ceny dumpingowe - co może być odebrane jako działanie przeciwko zasadom uczciwej konkurencji). Pozostawienie pozycji bez ww. zmian, stanowi niepełny opis przedmiotu zamówienia.

Odpowiedź: Zamawiający przewiduje 90% udział znaków D o wymiarze 600x600, pozostałe 10% inne wymiary.   

  1. Pozycja 8 - proszę o rozbicie pozycji na poszczególne wymiary znaków D. Znaki D średnie różnią się swoją wielkością i tym samym ceną (600x600, 600x750, 600x900, 600x300, 1200x530, 1200x700 itd.). Próba określenia jednej, średniej ceny dla wszystkich wymiarów, rodzi ryzyko przeszacowania wartości pozycji (i w związku z tym utracie szans na wybór oferty Wykonawcy) lub jej niedoszacowania i w rezultacie sprzedawania danych znaków poniżej kosztów wytworzenia (ceny dumpingowe - co może być odebrane jako działanie przeciwko zasadom uczciwej konkurencji). Pozostawienie pozycji bez ww. zmian, stanowi niepełny opis przedmiotu zamówienia.

Odpowiedź: Zamawiający przewiduje 90% udział znaków D o wymiarze 600x600, pozostałe 10% inne wymiary.  

  1. Pozycja 9-jak wyżej.

Odpowiedź: Zamawiający przewiduje 90% udział znaków D o wymiarze 600x600, pozostałe 10% inne wymiary.  

  1. Pozycja 12 - proszę o uzupełnienie opisu pozycji a w szczególności o podanie konkretnego wymiaru znaku. Czy ma to być znak D wielkości 600x600 z obwódką fluoroscencyjną (całość o wymiarach 900x900)?

Odpowiedź: Zmieniono pozycję nr 12 w kosztorysie ofertowym

  1. Pozycja 20 - proszę o rozbicie pozycji na poszczególne wymiary znaków D. Znaki D średnie różnią się swoją wielkością i tym samym ceną (600x600, 600x750, 600x900, 600x300, 1200x530, 1200x700 itd.). Próba określenia jednej, średniej ceny dla wszystkich wymiarów, rodzi ryzyko przeszacowania wartości pozycji (i w związku z tym utracie szans na wybór oferty Wykonawcy) lub jej niedoszacowania i w rezultacie sprzedawania danych znaków poniżej kosztów wytworzenia (ceny dumpingowe - co może być odebrane jako działanie przeciwko zasadom uczciwej konkurencji). Pozostawienie pozycji bez ww. zmian, stanowi niepełny opis przedmiotu zamówienia.

Odpowiedź: Zamawiający przewiduje 90% udział znaków D o wymiarze 600x600, pozostałe 10% inne wymiary.  

  1. Pozycja 28 - U-la nie występuje jako samopionujący o przekroju trapezowym. Słupki o przekroju trapezowym występują jako uchylne, tj. pozwalające na pewne wychylenie od pionu, ale bez możliwości wielokrotnego powrotu do pozycji pionowej jak w przypadku słupków samopionujących. Wnosimy o zmianę opisu pozycji na „uchylny, przekrój trapezowy z elementami odblaskowymi"

Odpowiedź: Zmieniono pozycję nr 28 w kosztorysie ofertowym

  1. Pozycja 33 - czy słupek U-2 z tej pozycji ma być wykonany jako metalowy? Proszę o uzupełnienie opisu.

Odpowiedź: W poz. 33 należy przyjąć do wyceny słupek U-2 zgodny z załącznikiem 4 do rozporządzenia Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 3 lipca 2015 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach.

  1. Pozycja 34 - proszę o zamieszczenie dokładnego opisu oraz zdjęcia poglądowego dla tej pozycji, a w szczególności podanie informacji zawierającej dokładne wymiary słupka (wysokość, średnica), koloru, sposobu montażu itp. Instrukcja Drogowa nie zawiera opisu urządzenia brd o symbolu „U-2a"

Odpowiedź: Zmieniono pozycję nr 34 w kosztorysie ofertowym

  1. Pozycja 41 oraz pozycja 43 - proszę o wyjaśnienie, czym różnią się te pozycje od siebie. Czy pozycja 41 obejmuje U-5b ze znakami o średnicy fi600? Jeśli pozycja została omyłkowo zdublowana, proszę o wykreślenie tej zbędnej.

Odpowiedź: Wykreślono pozycję nr 41 w kosztorysie ofertowym. Zmieniono pozycję               nr 43 w kosztorysie ofertowym.

  1. Pozycja 45 - opis pozycji to „U-6c lub U-6" - proszę o potwierdzenie, iż Zamawiającemu chodzi o zapis „U-6c lub U-6d"

Odpowiedź: Zmieniono pozycję nr 45 w kosztorysie ofertowym

  1. Pozycja 57 - liczba sztuk określona przez Zamawiającego do wyceny to 130. W uwagach z kolei, Zamawiający zawarł zapis „70 szt. uchwytów uniwersalnych, 70szt uchwytów mocujących znak za jego krawędź" co daje łączną liczbę 140szt. Proszę o poprawienie rozbieżności.

Odpowiedź: Zmieniono pozycję nr 57 w kosztorysie ofertowym

  1. Pozycje 58-69. Wnosimy o zmianę zapisów odnośnie wymaganych grubości ścianek słupków i dopuszczenie ścianki: 2,0 dla słupków o długości do 3,5m oraz ścianki 2,5 dla słupków o długości do 4,Om o ile wykonawca posiada stosowne certyfikaty dopuszczające słupki o tych parametrach do stosowania. Słupki o mniejszych grubościach spełniają parametry wytrzymałościowe oraz są tańsze od tych opisanych przez Zamawiającego.

Odpowiedź: Zarząd dróg nie dopuszcza zmiany grubości ścianek słupków zgodnie z SST

  1. Pozycje 70-71 - proszę o poprawienie opisu wszystkich pozycji i skorygowanie albo symboli luster albo ich wymiarów. Lustra U-18a to lustra okrągłe, natomiast U-18b to lustra prostokątne.

Odpowiedź: Poprawiono  pozycje nr 70-74 w kosztorysie ofertowym

  1. Pozycja 77 - proszę o podanie wymiaru lica

Odpowiedź: Zmieniono pozycję nr 77 w kosztorysie ofertowym

  1. Pozycja 78 - proszę o podanie wymiaru lica

Odpowiedź: Zmieniono pozycję nr 78 w kosztorysie ofertowym

  1. Pozycja 79 - proszę o wyjaśnienie, jak wykonawca ma wyliczyć cenę l mb ogrodzenia. Czy ma to być koszt 1 szt. słupka oraz łańcuchów l,5mb podzielony przez długość l,5m czy może koszt 2szt słupków i łańcuchów podzielony przez długość l,5m?

Odpowiedź: Zmieniono pozycję nr 79 i poz. 76 w kosztorysie ofertowym. W poz. 79 należy przyjąć do wyceny ogrodzenie łańcuchowe U-12b składające się z 2 słupków i 2 rzędy łańcucha o rozstawie słupków 1,5m zgodnie z załącznikiem 4 do rozporządzenia Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 3 lipca 2015 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach.

  1. Pozycja 80 - Proszę o uzupełnienie zapisów o rysunek (zdjęcie poglądowe) barierki oraz podanie dokładnych informacji odnośnie jej wymiarów (np. średnica rur itp.) i materiałów z jakich ma być wykonana barierka (rury, kątowniki itp.)

Odpowiedź: W poz. 80 i poz. 81 zamawiający nie określa konkretnego modelu bariery, może być typu olsztyńskiego.  Cena ma zawierać w sobie cenę 1 słupka i przęsła długości 1,5m (rozstaw między słupkami). Całość ma być wykonana z rury zabezpieczonej antykorozyjnie, koloru żółtego lub czerwonego.

  1. Pozycja 80 - czy koszt 1 mb barierki należy liczyć jako koszt 2szt słupków oraz przęsła podzielone przez długość 1,5m?

Odpowiedź: Odpowiedzi udzielono w punkcie 17. 

  1. Pozycja 84 - proszę o uzupełnienie zapisów o rysunek (zdjęcie poglądowe) ogrodzenia oraz podanie dokładnych informacji odnośnie średnicy prętów, ich rozstawu, wymiarów kształtowników, wymiarów słupków, czy słupki wykonane z rur czy z kształtowników itp.

Odpowiedź: W poz. 84 została zmieniona jednostka rozliczeniowa z „mb” na „szt.”.  Do wyceny należy przyjąć ogrodzenie U-12a składające się z 2 słupków i przęsła długości 1,5m wykonanego w postaci ramy wypełnionej siatką zgrzewaną z prętów stalowych. Wysokość przęsła 1,0 m, wysokość ogrodzenia 1,5 m, kolor żółtym lub czerwony zgodnie z załącznikiem 4 do rozporządzenia Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 3 lipca 2015 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach.

  1. Pozycja 84 - czy koszt 1 mb barierki należy liczyć jako koszt 2szt słupków oraz przęsła podzielone przez długość l,5m?

Odpowiedź: Zmieniono pozycję nr 84 w kosztorysie ofertowym

  1. Pozycja 91 oraz 92 - proszę o wyjaśnienie, czym różnią się te pozycje. Czy wilcze oczka z pozycji 91 mają umożliwiać montaż do słupków o przekroju trapezowym?

Odpowiedź: Wilcze oczka z pozycji 91 mają umożliwiać montaż do słupków o przekroju trapezowym.

  1. Pozycja 94 - proszę o uzupełnienie zapisu. Czy przez l kpl Zamawiającemu chodzi o lampę jedno czy dwubateryjną z kpl jednej czy dwóch dodatkowych baterii?

Odpowiedź: Należy przyjąć do wyceny kpl. tj. lampę jednobateryjną z baterią i dodatkową baterią zapasową na wymianę.

  1. W przypadku nanoszenia zmian w kosztorysie, prosimy o udostępnienie jego wersji edytowalnej (np. Word, Excel)

Odpowiedź: Brak możliwości udostępnienie kosztorysu wersji edytowalnej (np. Word, Excel)

 

Białystok, dn. 2020.02.03


Ogłoszenie nr 506401-N-2020 z dnia 2020-01-27 r.

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku: Dostawa znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu do Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2020 roku.


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

  1. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 50667863000000, ul. ul. Elewatorska  6 , 15-620  Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 67 67 130, e-mail sekretariat@pzdw.wrotapodlasia.pl, faks 85 67 67 153.
    Adres strony internetowej (URL): http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
    Adres profilu nabywcy:
    Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
  2. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu do Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2020 roku.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu do Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2020 roku.

II.5) Główny kod CPV: 34992200-9
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

34996000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Doświadczenie Wykonawcy: W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: wykazanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, min. 2 zamówienia na dostawę znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu, każde o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN (brutto) wraz z załączeniem dowodów określających, czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Formularz ofertowy, 2) Kosztorys ofertowy, 2) Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu, 3) Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania, 4) Zobowiązania podmiotu trzeciego w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena

60,00

termin każdorazowej dostawy

40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-06, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

RODO

Informacja dotycząca ograniczenia stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej jako: RODO w zakresie praw przysługujących osobie

Zamawiający zgodnie z art. 8a ust. 5 ustawy Pzp informuje:

  • w przypadku wykonania, na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (wykonania prawa dostępu przysługującego osobie, której dane dotyczą) wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
  • wystąpienie osoby z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych) nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
  • w przypadku gdy wykonanie, po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (wykonania prawa dostępu przysługującego osobie, której dane dotyczą), wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.

Metryka strony

Udostępniający: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Kiszko Wydział Zamówień Publicznych

Data wytworzenia: 2020-01-27

Wprowadzający: Andrzej Kiszko

Data modyfikacji: 2020-03-03

Opublikował: Andrzej Kiszko

Data publikacji: 2020-01-27