Dostawa paliw płynnych do Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w roku 2020 Pakiet 1: - benzyna bezołowiowa PB 95 ok. 74 500 l, - olej napędowy ON ok. 115 500 l, - akcesoria samochodowe Pakiet 2: - olej opałowy ok. 34 000 l.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY na Pakiet II
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę paliw płynnych dla Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w roku 2020 Pakiet 2: - olej opałowy ok. 34 000 l., zakończone zostało na:
Pakiet 2 olej opałowy zadanie 4 Suwałki wyborem oferty Przedsiębiorstwa Transportowo-Sprzętowego Budownictwa „TRANSBUD EŁK” Sp. z o. o., ul. Łukasiewicza 1, 19-300 Ełk.
Wybrano ofertę korzystną cenowo, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięła udział Państwa firma:
Pakiet 2
zadanie 4
Przedsiębiorstwo Transportowo-Sprzętowe Budownictwa „TRANSBUD EŁK” Sp. z o. o., ul. Łukasiewicza 1, 19-300 Ełk (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 17 386,05 zł.).
Białystok, dnia 21.11.2019 r.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY na Pakiet I
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę paliw płynnych dla Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w roku 2020 Pakiet 1: - benzyna bezołowiowa PB 95 ok. 74 500 l. - olej napędowy ON ok. 115 500 l. - akcesoria samochodowe, zakończone zostało na:
- Pakiet 1: zadanie 1 Białystok – Zarząd i RDW Białystok, zadanie 2 Łapy, zadanie 3 Wysokie Mazowieckie, zadanie 4 Łomża, zadanie 6 Nowogród, zadanie 7 Siemiatycze, zadanie 8 Ciechanowiec, zadanie 9 Hajnówka, zadanie 10 Bielsk Podlaski, zadanie 11 Sokółka, zadanie 12 Dąbrowa Białostocka, zadanie 13 Suchowola, zadanie 14 Suwałki, zadanie 15 Augustów, zadanie 16 Sejny wyborem oferty Polskiego Koncernu Naftowego ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock;
- Pakiet 1 zadanie 5 Kolno wyborem oferty Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Kolnie Sp. z o. o., ul. Kolejowa 4A, 18-500 Kolno.
Wybrano oferty korzystne cenowo, spełniające warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięły udział firmy:
Pakiet 1
zadanie 1
Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 151 932,06 zł.),
zadanie 2
Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 59 228,19 zł.),
zadanie 3
Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 28 348,43 zł.),
zadanie 4
Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 67 086,97 zł.),
zadanie 5
- Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Kolnie Sp. z o. o., ul. Kolejowa 4A, 18-500 Kolno (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 52 040,99 zł.),
- Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 52 170,14 zł.),
zadanie 6
Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 45 796,59 zł.),
zadanie 7
Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 72 472,55 zł. po zmianach 72 472,52 zł.),
zadanie 8
Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 29 698,05 zł. po zmianach 30 957,26 zł.),
zadanie 9
Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 43 872,26 zł.),
zadanie 10
Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 30 879,77 zł.),
zadanie 11
Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 126 495,97 zł.),
zadanie 12
Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 52 273,46 zł.),
zadanie 13
Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 28 445,29 zł.),
zadanie 14
- Przedsiębiorstwa Transportowo-Sprzętowego Budownictwa „TRANSBUD EŁK” Sp. z o. o., Łukasiewicza 1, 19-300 Ełk (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 82 998,25 zł.),
- Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 82 584,97 zł.),
zadanie 15
Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 46 726,47 zł.),
zadanie 16
- Przedsiębiorstwa Transportowo-Sprzętowego Budownictwa „TRANSBUD EŁK” Sp. z o. o. Łukasiewicza 1, 19-300 Ełk (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 64 691,24 zł.),
- Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock (przy jedynym kryterium oceny /najniższa cena/ – z ceną ofertową 64 646,03 zł.).
Białystok, dnia 21.11.2019 r.
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA Pakiet 2 zadania: 1,2,3
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6, informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę paliw płynnych dla Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w roku 2020 Pakiet 2: zadanie 1, zadanie 2 zadanie 3, zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843), ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Białystok, dnia 19.11.2019 r.
Zbiorcze zestawienie ofert/ofert wstępnych*
Kwota jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia: 1 110 230,16 zł, (z możliwością pozyskania dodatkowych środków).
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena * |
||
Pakiet / Zadanie |
(zł.) brutto |
Po zmianach |
||
01 |
Przedsiębiorstwo Transportowo-Sprzętowe Budownictwa „TRANSBUD EŁK” Sp. z o. o., ul. Łukasiewicza 1, 19-300 Ełk |
Pakiet 1 zadanie 14 Suwałki |
82 998,25 |
|
Pakiet 1 zadanie 16 Sejny |
64 691,24 |
|
||
Pakiet 2 zadanie 4 |
17 386,05 |
|||
02 |
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Kolnie Sp. z o. o. ul. Kolejowa 4A, 18-500 Kolno |
Pakiet 1 zadanie 5 Kolno |
52 040,99 |
|
03 |
Polski Koncern Naftowy ORLEN S. A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock |
Pakiet 1 zadanie 1 Białystok – Zarząd i RDW Białystok |
151 932,06 |
|
Pakiet 1 zadanie 2 Łapy |
59 228,19 |
|
||
Pakiet 1 zadanie 3 Wysokie Mazowieckie |
28 348,43 |
|
||
Pakiet 1 zadanie 4 Łomża |
67 086,97 |
|
||
Pakiet 1 zadanie 5 Kolno |
52 170,14 |
|
||
Pakiet 1 zadanie 6 Nowogród |
45 796,59 |
|
||
Pakiet 1 zadanie 7 Siemiatycze |
72 472,55 |
|
||
Pakiet 1 zadanie 8 Ciechanowiec |
30 957,26 |
|
||
Pakiet 1 zadanie 9 Hajnówka |
43 872,26 |
|
||
Pakiet 1 zadanie 10 Bielsk Podlaski |
30 879,77 |
|
||
Pakiet 1 zadanie 11 Sokółka |
126 495,97 |
|
||
Pakiet 1 zadanie 12 Dąbrowa Biał. |
52 273,46 |
|
||
Pakiet 1 zadanie 13 Suchowola |
28 445,29 |
|
||
Pakiet 1 zadanie 14 Suwałki |
82 584,97 |
|
||
Pakiet 1 zadanie 15 Augustów |
46 726,47 |
|
||
Pakiet 1 zadanie 16 Sejny |
64 646,03 |
|
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia przekazuje oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z członków Konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej.
Białystok, dn. 2019.11.07
ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na:
Dostawę paliw płynnych dla Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w roku 2020 Pakiet 1: - benzyna bezołowiowa PB 95 ok. 74 500 l. - olej napędowy ON ok. 115 500 l. - akcesoria samochodowe Pakiet 2: - olej opałowy ok. 34 000 l.
Zamawiający wprowadza następujące zmiany w:
SIWZ:
Umowa (wzór) § 9 ust. 3 pkt. 2 wzoru umowy
jest: „2) zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy”,
powinno być: 2) zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy w kwocie która może realnie wpływać na wykonanie niniejszej umowy,
Umowa po zmianach do pobrania w załączniku poniżej.
Białystok, dn. 30.10.2019r.
ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w związku z zapytaniem potencjalnego Wykonawcy w sprawie przetargu nieograniczonego na:
Dostawę paliw płynnych dla Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w roku 2020 Pakiet 1: - benzyna bezołowiowa PB 95 ok. 74 500 l. - olej napędowy ON ok. 115 500 l. - akcesoria samochodowe Pakiet 2: - olej opałowy ok. 34 000 l.
wyjaśnia co następuje:
Pytanie 1
Szanowni Państwo,
w imieniu firmy …………..:
Czy Zamawiający wyraża zgodę na usunięcie zapisu w projekcie umowy par 9 ust 3 pkt 2 lub zmianę zapisu, dodając na końcu zdania sformułowanie: „w kwocie która może realnie wpływać na wykonanie niniejszej umowy” ?
Odpowiedź
Zamawiający zmienia zapis § 9 ust. 3 pkt. 2 wzoru umowy na następujący:
„2) zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy w kwocie która może realnie wpływać na wykonanie niniejszej umowy”,
Pytanie 2
Wykonawca nie widzi podstaw do zawarcia umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych i rekomenduje odstąpienie od zawarcia umowy powierzenia i wstawienie do paragrafu 11 projektu umowy zapisów o udostępnieniu danych osobowych, które zamieszcza poniżej. Ponadto Wykonawca prosi o załączenie klauzuli informacyjnej dla pracowników Zamawiającego – czy wyrażacie Państwo zgodę ?
Propozycja zapisów:
„Ochrona danych osobowych
1. Każda ze stron Umowy oświadcza, iż jest Administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, w odniesieniu do danych osobowych swoich pracowników, współpracowników oraz pracowników drugiej Strony, wskazanych w Umowie jako osoby do kontaktu (tzw. dane kontaktowe) oraz osób uprawnionych do reprezentowania drugiej Strony.
2. Dane osobowe osób, o których mowa w ust. 1, będą przetwarzane przez Strony na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratorów danych) oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO (tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorach danych) jedynie w celu i zakresie niezbędnym do wykonania zadań związanych z realizacją zawartej Umowy.
3. Strony zobowiązują się do ochrony danych osobowych udostępnionych wzajemnie w związku z wykonywaniem Umowy, w tym do wdrożenia oraz stosowania środków technicznych i organizacyjnych zapewniających odpowiedni stopień bezpieczeństwa danych osobowych zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych oraz przepisami RODO.
4. Zamawiający zobowiązany jest do wypełnienia, w imieniu Wykonawcy jako Administratora danych w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa o ochronie danych osobowych, niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 30 (trzydzieści) dni od dnia zawarcia niniejszej umowy z Wykonawcą, obowiązku informacyjnego wobec osób fizycznych zatrudnionych przez Zamawiającego lub współpracujących z Zamawiającym przy zawarciu lub realizacji niniejszej umowy - bez względu na podstawę prawną tej współpracy - których dane osobowe udostępnione zostały Wykonawcy przez Zamawiającego w związku z zawarciem lub realizacją niniejszej umowy. Obowiązek, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym powinien zostać spełniony poprzez przekazanie tym osobom klauzuli informacyjnej stanowiącej Załącznik nr … do niniejszej umowy, przy jednoczesnym zachowaniu zasady rozliczalności”
Klauzula informacyjna stanowi załącznik niniejszej korespondencji.
Odpowiedź:
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dopuszcza wprowadzenie proponowanego zapisu na etapie zawierania umowy oraz klauzulę informacyjną stanowiącą załącznik.
Białystok, dn. 30.10.2019r.
Ogłoszenie nr 612308-N-2019 z dnia 2019-10-21 r.
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku: Dostawa paliw płynnych do Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w roku 2020 Pakiet 1: - benzyna bezołowiowa PB 95 ok. 74 500 l, - olej napędowy ON ok. 115 500 l, - akcesoria samochodowe Pakiet 2: - olej opałowy ok. 34 000 l.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
- 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 50667863000000, ul. ul. Elewatorska 6 , 15-620 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 67 67 130, e-mail sekretariat@pzdw.wrotapodlasia.pl, faks 85 67 67 153.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne - 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku 15-620 Białystok ul. Elewatorska 6
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych do Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w roku 2020 Pakiet 1: - benzyna bezołowiowa PB 95 ok. 74 500 l, - olej napędowy ON ok. 115 500 l, - akcesoria samochodowe Pakiet 2: - olej opałowy ok. 34 000 l.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
20
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa paliw płynnych do Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w roku 2020 Pakiet 1: - benzyna bezołowiowa PB 95 ok. 74 500 l, - olej napędowy ON ok. 115 500 l, - akcesoria samochodowe Pakiet 2: - olej opałowy ok. 34 000 l.
II.5) Główny kod CPV: 09132100-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
09134100-8 |
09135100-5 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-01-01 lub zakończenia: 2020-12-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: posiadanie aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Doświadczenie Wykonawcy: W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: wykazanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, min. 1 zamówienie na dostawę na: Pakiet 1 - benzyny bezołowiowej PB 95 lub oleju napędowego ON, Pakiet 2 – oleju opałowego wraz z załączeniem dowodów określających, czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, b) Potencjał techniczny. W zakresie spełnienia warunku dot. Pakietu 1 zadanie 1 wymagane jest: 1) dysponowanie min. 2 stacjami tankowania paliw w granicach administracyjnych miasta Białegostoku, 2) dysponowanie minimum 200 stacjami tankowania paliw na terenie całego kraju. W zakresie spełnienia warunku dot. Pakietu 1 zad. 2 – 16 wymagane jest dysponowanie stacjami paliw w wybranych miastach wskazanych w tabeli Nr 1
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) aktualna koncesja na obrót paliwami ciekłymi, b) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. c) wykaz stacji tankowania paliw wg załącznika Nr 5 (dot. Pakietu 1 - Zadanie Nr 1), d) wykaz stacji tankowania paliw wg załącznika Nr 6 (dot. Pakietu 1 - Zadania od Nr 2 do Nr 16).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularze ofertowe (Pakiet 1), 2) Druki ofert (Pakiet 1, Pakiet 2), 3) Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu, 4) Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania, 5) Zobowiązania podmiotu trzeciego w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-07, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
RODO
Informacja dotycząca ograniczenia stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej jako: RODO w zakresie praw przysługujących osobie
Zamawiający zgodnie z art. 8a ust. 5 ustawy Pzp informuje:
- w przypadku wykonania, na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (wykonania prawa dostępu przysługującego osobie, której dane dotyczą) wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- wystąpienie osoby z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych) nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- w przypadku gdy wykonanie, po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (wykonania prawa dostępu przysługującego osobie, której dane dotyczą), wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
Metryka strony