Sprzątanie dróg zarządzanych przez Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2019 roku z podziałem na: PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie dróg: Zadanie 1. RDW w Białymstoku, Zadanie 2. RDW w Łomży, Zadanie 3. RDW w Siemiatyczach, Zadanie 4. RDW w Sokółce, Zadanie 5. RDW w Suwałkach, PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 1: Łapy, zadanie 2: Bielsk Podlaski, zadanie 3: Ciechanowiec, zadanie 4: Hajnówka, zadanie 5: Sokółka, zadanie 6: Augustów, zadanie 7: Sejny.

 

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY na Pakiet II

 

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na Sprzątanie dróg zarządzanych przez Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2019 roku z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 1: Łapy, zadanie 2: Bielsk Podlaski, zadanie 3: Ciechanowiec, zadanie 4: Hajnówka, zadanie 5: Sokółka, zadanie 6: Augustów, zadanie 7: Sejny, zakończone zostało wyborem na:

PAKIET II:

Zadanie 1 Łapy: MPO Sp. z o.o., ul. 42 Pułku Piechoty 48, 15-950 Białystok;

Zadanie 2 Bielsk Podlaski: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o. o., ul. Łowcza 4, 17-200 Hajnówka;

Zadanie 3 Ciechanowiec: MPO Sp. z o.o., ul. 42 Pułku Piechoty 48, 15-950 Białystok;

Zadanie 4 Hajnówka: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o. o., ul. Łowcza 4, 17-200 Hajnówka;

Zadanie 5 Sokółka: MPO Sp. z o.o., ul. 42 Pułku Piechoty 48, 15-950 Białystok;

Zadanie 6 Augustów: MPO Sp. z o.o., ul. 42 Pułku Piechoty 48, 15-950 Białystok;

Zadanie 7 Sejny: MPO Sp. z o.o., ul. 42 Pułku Piechoty 48, 15-950 Białystok.

Wybrano oferty z największą liczbą punktów, spełniające warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:

na PAKIET II:

Zadanie 1 Łapy:

  1. MPO Sp. z o. o., ul. 42 Pułku Piechoty 48, 15-950 Białystok (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 3 553,20 zł. – czas realizacji zamówienia 24 godziny – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt.;

Zadanie 2 Bielsk Podlaski:

  1. Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o. o., Łowcza 4, 17-200 Hajnówka (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 4 881,80 zł. – czas realizacji zamówienia 24 godziny – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt.;
  2. MPO Sp. z o.o., ul. 42 Pułku Piechoty 48, 15-950 Białystok – oferta została odrzucona;

Zadanie 3 Ciechanowiec

  1. MPO Sp. z o. o., ul. 42 Pułku Piechoty 48, 15-950 Białystok (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 4 266,00 zł. – czas realizacji zamówienia 24 godziny – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt.;

Zadanie 4 Hajnówka

  1. Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o. o., Łowcza 4, 17-200 Hajnówka (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 10 070,50 zł. – czas realizacji zamówienia 24 godziny – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt.;

Zadanie 5 Sokółka

  1. MPO Sp. z o. o., ul. 42 Pułku Piechoty 48, 15-950 Białystok (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 3 240,00 zł. – czas realizacji zamówienia 24 godziny – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt.;

Zadanie 6 Augustów

  1. MPO Sp. z o. o., ul. 42 Pułku Piechoty 48, 15-950 Białystok (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 3 780,00 zł. – czas realizacji zamówienia 24 godziny – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt.;

Zadanie 7 Sejny

  1. MPO Sp. z o. o., ul. 42 Pułku Piechoty 48, 15-950 Białystok (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 2 700,00 zł. – czas realizacji zamówienia 24 godziny – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt..

 

Białystok, dnia 27.03.2019 r.


INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY na Pakiet I zadanie 1 RDW w Białymstoku

 

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na Sprzątanie dróg zarządzanych przez Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2019 roku z podziałem na: PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie dróg: Zadanie 1. RDW w Białymstoku, zakończone zostało wyborem oferty firmy MPO Sp. z o. o., ul. 42 Pułku Piechoty 48, 15-950 Białystok.

Wybrano ofertę z największą liczbą punktów, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:

na PAKIET I:

Zadanie 1 RDW w Białymstoku:

  1. KOP-TRANS Jan Chrostowski Biodry 14, 18-420 Jedwabne (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 79 812,00 zł. – czas realizacji zamówienia 14 dni – oferta uzyskała w kryterium: cena – 48,86 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 88,86 pkt.;
  2. MPO Sp. z o. o., ul. 42 Pułku Piechoty 48, 15-950 Białystok (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 64 999,80 zł. – czas realizacji zamówienia 14 dni – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt..

 

Białystok, dnia 26.03.2019 r.


INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY na Pakiet I zadanie 2 RDW w Łomży

 

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na Sprzątanie dróg zarządzanych przez Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2019 roku z podziałem na: PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie dróg: Zadanie 2. RDW w Łomży, zakończone zostało wyborem oferty firmy KOP-TRANS Jan Chrostowski, Biodry 14, 18-420 Jedwabne.

Wybrano ofertę z największą liczbą punktów, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:

na PAKIET I:

Zadanie 2 :

  1. TRANSGAZ Andrzej Kopacz Kolimagi 3, 18-500 Kolno (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 79 000,00 zł. – czas realizacji zamówienia 14 dni – oferta uzyskała w kryterium: cena – 44,21 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 84,21 pkt.;
  2. Zakład Usługowy Joanna Rawa, Zaręby Góry Leśne 4, 18-220 Czyżew (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 81 089,10 zł. – czas realizacji zamówienia 21 dni – oferta uzyskała w kryterium: cena – 43,07 pkt., czas realizacji zamówienia 0,00 pkt., razem – 43,07 pkt.;
  3. Beata Błaszczak PROFEST Firma Usługowa, Suchcice, ul. Główna 7, 07-407 Czerwin (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 70 810,20 zł. – czas realizacji zamówienia 14 dni – oferta uzyskała w kryterium: cena – 49,33 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 89,33 pkt.;
  4. KOP-TRANS Jan Chrostowski Biodry 14, 18-420 Jedwabne (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 58 212,00 zł. – czas realizacji zamówienia 14 dni – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt..

 

Białystok, dnia 25.03.2019 r.


INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY na Pakiet I zadanie 3 RDW w Siemiatyczach

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na Sprzątanie dróg zarządzanych przez Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2019 roku z podziałem na: PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie dróg: Zadanie 3. RDW w Siemiatyczach, zakończone zostało wyborem oferty Zakładu Usługowego Joanna Rawa, Zaręby Góry Leśne 4, 18-220 Czyżew.

Wybrano ofertę z największą liczbą punktów, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W postępowaniu przetargowym wzięła udział firma:

Zakład Usługowy Joanna Rawa, Zaręby Góry Leśne 4, 18-220 Czyżew (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 91 044,00 zł. – czas realizacji zamówienia 21 dni – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., czas realizacji zamówienia 0,00 pkt., razem – 60,00 pkt..

 

Białystok, dnia 22.03.2019 r.


INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY na Pakiet I zadanie 5 RDW w Suwałkach

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na Sprzątanie dróg zarządzanych przez Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2019 roku z podziałem na: PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie dróg: Zadanie 5 RDW w Suwałkach, zakończone zostało wyborem oferty firmy TADBUD Tadeusz Krajewski Ryżówka 15, 16-503 Krasnopol.

Wybrano ofertę z największą liczbą punktów, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:

  1. TRANSGAZ Andrzej Kopacz Kolimagi 3, 18-500 Kolno (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 129 000,00 zł. – czas realizacji zamówienia 14 dni – oferta uzyskała w kryterium: cena – 35,00 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 75,00 pkt;
  2. TADBUD Tadeusz Krajewski Ryżówka 15, 16-503 Krasnopol (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 75 600,00 zł. – czas realizacji zamówienia 14 dni – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt..

 

Białystok, dnia 19.03.2019 r.


INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA na Pakiet I zadanie 4

 

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6, informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na Sprzątanie dróg zarządzanych przez Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2019 roku z podziałem na: PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie dróg: Zadanie 4. RDW w Sokółce, zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 1986 z późn. zm.), ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Białystok, dnia 18.03.2019 r.


Zbiorcze zestawienie ofert:

kwota jaką dysponuje Zamawiający: 423 237,50 zł. (z możliwością pozyskania dodatkowych środków oraz z możliwością przesunięcia środków pomiędzy zadaniami)

Numer oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Pakiet Zadanie Nr

cena zł. (brutto)

Czas realizacji zamówienia

1

TRANSGAZ Andrzej Kopacz

Kolimagi 3

18-500 Kolno

PAKIET I zad. 2 – 79 000,00
PAKIET I zad. 5 – 129 600,00

14 dni

2

ZAKŁAD USŁUGOWY Joanna Rawa

Zaręby Góry Leśne 4

18-220 Czyżew

PAKIET I zad. 2 – 81 089,10

PAKIET I zad. 3 – 91 044,00

21 dni

3

TADBUD Tadeusz Krajewski

Ryżówka 15

16-503 Krasnopol

PAKIET I zad. 5 – 75 600,00

14 dni

4

PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOUNALNYCH Sp. z o.o.

Ul. Łowcza 4

17-200 Hajnówka

PAKIET II zad. 2 – 4 881,80

PAKIET II zad. 4 – 10 070,50

24 godziny

5

Beata Błaszczak

PROFEST Firma Usługowa

Suchcice, ul. Główna 7

07-407 Czerwin

PAKIET I zad. 2 – 70 810,20

14 dni

6

KOP-TRANS Jan Chrostowski

Biodry 14

18-420 Jedwabne

PAKIET I zad. 1 – 79 812,00

PAKIET I zad. 2 – 58 212,00

14 dni

7

MPO Sp. z o.o.

Ul. 42 Pułku Piechoty 48

15-950 Białystok

PAKIET I zad. 1 – 64 999,80

PAKIET II zad. 1 – 3 553,20

PAKIET II zad. 2 – 1 728,00

PAKIET II zad. 3 – 4 266,00

PAKIET II zad. 5 – 3 240,00

PAKIET II zad. 6 – 3 780,00

PAKIET II zad. 7 – 2 700,00

PAKIET I – 14 dni

PAKIET II – 24 godziny

Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia przekazuje oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z członków Konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej.

Białystok, 08.03.2019.


Początek formularza



Ogłoszenie nr 518922-N-2019 z dnia 2019-02-27 r.

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku: Sprzątanie dróg zarządzanych przez Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2019 roku z podziałem na: PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie dróg: Zadanie 1. RDW w Białymstoku, Zadanie 2. RDW w Łomży, Zadanie 3. RDW w Siemiatyczach, Zadanie 4. RDW w Sokółce, Zadanie 5. RDW w Suwałkach, PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 1: Łapy, zadanie 2: Bielsk Podlaski, zadanie 3: Ciechanowiec, zadanie 4: Hajnówka, zadanie 5: Sokółka, zadanie 6: Augustów, zadanie 7: Sejny.


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

  1. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 50667863000000, ul. ul. Elewatorska  6 , 15-620  Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 67 67 130, e-mail sekretariat@pzdw.wrotapodlasia.pl, faks 85 67 67 153.
    Adres strony internetowej (URL): http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
    Adres profilu nabywcy:
    Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
  2. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku 15-620 Białystok ul. Elewatorska 6


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie dróg zarządzanych przez Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2019 roku z podziałem na: PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie dróg: Zadanie 1. RDW w Białymstoku, Zadanie 2. RDW w Łomży, Zadanie 3. RDW w Siemiatyczach, Zadanie 4. RDW w Sokółce, Zadanie 5. RDW w Suwałkach, PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 1: Łapy, zadanie 2: Bielsk Podlaski, zadanie 3: Ciechanowiec, zadanie 4: Hajnówka, zadanie 5: Sokółka, zadanie 6: Augustów, zadanie 7: Sejny.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
12

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Sprzątanie dróg zarządzanych przez Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2019 roku z podziałem na: PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie dróg: Zadanie 1. RDW w Białymstoku, Zadanie 2. RDW w Łomży, Zadanie 3. RDW w Siemiatyczach, Zadanie 4. RDW w Sokółce, Zadanie 5. RDW w Suwałkach, PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 1: Łapy, zadanie 2: Bielsk Podlaski, zadanie 3: Ciechanowiec, zadanie 4: Hajnówka, zadanie 5: Sokółka, zadanie 6: Augustów, zadanie 7: Sejny.

II.5) Główny kod CPV: 90610000-6
Dodatkowe kody CPV:

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-10-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Doświadczenie Wykonawcy: W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest wykazanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: minimum 1 zamówienie na usługi związane ze sprzątaniem ulic lub dróg z załączeniem dowodów określających, czy usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. b) Osoby skierowane do realizacji zamówienia: W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie minimum 1 osoby odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Formularz ofertowy, 2) Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3) Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania; 4) Zobowiązania podmiotu trzeciego w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie ulic lub dróg: Zadanie 1: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku - 1 300 zł Zadanie 2: Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży - 1 300 zł Zadanie 3: Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach – 1 900 zł Zadanie 4: Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce - 1 500 zł Zadanie 5: Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach - 1 500 zł PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 1: Łapy - 450 zł zadanie 2: Bielsk Podlaski - 550 zł zadanie 3: Ciechanowiec - 550 zł zadanie 4: Hajnówka - 1 150 zł zadanie 5: Sokółka - 300 zł zadanie 6: Augustów - 450 zł zadanie 7: Sejny - 400 zł Razem kwota wadium : 11 350,00 zł


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena

60,00

czas realizacji zamówienia

40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-08, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

 

Część nr:

1

Nazwa:

SPRZĄTANIE DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ PODLASKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W BIAŁYMSTOKU W 2019 ROKU PAKIET I Zadanie 1: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: SPRZĄTANIE DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ PODLASKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W BIAŁYMSTOKU W 2019 ROKU z podziałem na: PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie dróg: Zadanie 1: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku - długość dróg 223,933 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90610000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

czas realizacji zamówienia

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

2

Nazwa:

SPRZĄTANIE DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ PODLASKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W BIAŁYMSTOKU W 2019 ROKU z podziałem na: PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie dróg: Zadanie 2: Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: SPRZĄTANIE DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ PODLASKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W BIAŁYMSTOKU W 2019 ROKU z podziałem na: PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie dróg: Zadanie 2: Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży - długość dróg 211,500 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90610000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

czas realizacji zamówienia

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

3

Nazwa:

SPRZĄTANIE DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ PODLASKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W BIAŁYMSTOKU W 2019 ROKU z podziałem na: PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie dróg: Zadanie 3: Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: SPRZĄTANIE DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ PODLASKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W BIAŁYMSTOKU W 2019 ROKU z podziałem na: PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie dróg: Zadanie 3: Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach - długość dróg 313,369 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90610000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

czas realizacji zamówienia

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

4

Nazwa:

SPRZĄTANIE DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ PODLASKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W BIAŁYMSTOKU W 2019 ROKU z podziałem na: PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie dróg: Zadanie 4: Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: SPRZĄTANIE DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ PODLASKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W BIAŁYMSTOKU W 2019 ROKU z podziałem na: PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie dróg: Zadanie 4: Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce - długość dróg 249,222 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90610000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

czas realizacji zamówienia

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

5

Nazwa:

SPRZĄTANIE DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ PODLASKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W BIAŁYMSTOKU W 2019 ROKU z podziałem na: PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie dróg: Zadanie 5: Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: SPRZĄTANIE DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ PODLASKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W BIAŁYMSTOKU W 2019 ROKU z podziałem na: PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie dróg: Zadanie 5: Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach - długość dróg 252,747 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90610000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

6

Nazwa:

SPRZĄTANIE DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ PODLASKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W BIAŁYMSTOKU W 2019 ROKU z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 1: Łapy.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: SPRZĄTANIE DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ PODLASKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W BIAŁYMSTOKU W 2019 ROKU z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 1: Łapy - 7 317 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90610000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

czas realizacji zamówienia

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

7

Nazwa:

SPRZĄTANIE DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ PODLASKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W BIAŁYMSTOKU W 2019 ROKU z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 2: Bielsk Podlaski

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: SPRZĄTANIE DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ PODLASKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W BIAŁYMSTOKU W 2019 ROKU z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 2: Bielsk Podlaski - 8 876 m2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90610000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

czas realizacji zamówienia

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

8

Nazwa:

SPRZĄTANIE DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ PODLASKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W BIAŁYMSTOKU W 2019 ROKU z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 3: Ciechanowiec.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: SPRZĄTANIE DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ PODLASKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W BIAŁYMSTOKU W 2019 ROKU z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 3: Ciechanowiec - 8 795 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90610000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

czas realizacji zamówienia

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

9

Nazwa:

SPRZĄTANIE DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ PODLASKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W BIAŁYMSTOKU W 2019 ROKU z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 4: Hajnówka.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: SPRZĄTANIE DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ PODLASKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W BIAŁYMSTOKU W 2019 ROKU z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 4: Hajnówka - 18 310 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90610000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

czas realizacji zamówienia

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

10

Nazwa:

SPRZĄTANIE DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ PODLASKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W BIAŁYMSTOKU W 2019 ROKU z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 5: Sokółka.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: SPRZĄTANIE DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ PODLASKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W BIAŁYMSTOKU W 2019 ROKU z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 5: Sokółka - 4 910 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90610000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

czas realizacji zamówienia

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

11

Nazwa:

SPRZĄTANIE DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ PODLASKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W BIAŁYMSTOKU W 2019 ROKU z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 6: Augustów.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: SPRZĄTANIE DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ PODLASKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W BIAŁYMSTOKU W 2019 ROKU z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 6: Augustów - 7 646 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90610000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

czas realizacji zamówienia

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

12

Nazwa:

SPRZĄTANIE DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ PODLASKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W BIAŁYMSTOKU W 2019 ROKU z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 7: Sejny.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: SPRZĄTANIE DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ PODLASKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W BIAŁYMSTOKU W 2019 ROKU z podziałem na: PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 7: Sejny - 6 340 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90610000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

czas realizacji zamówienia

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

 

Dół formularza

Początek formularza

Dół formularza

 

Metryka strony

Udostępniający: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Kiszko Wydział Zamówien Publicznych

Data wytworzenia: 2019-02-27

Wprowadzający: Andrzej Kiszko

Data modyfikacji: 2019-03-27

Opublikował: Andrzej Kiszko

Data publikacji: 2019-02-27