Obsługa laboratoryjna na zadaniu: „Budowa wiaduktu nad torami PKP wraz z budową i rozbudową drogi wojewódzkiej Nr 674 w m. Sokółka i niezbędną infrastruktura techniczną”.

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na Obsługę laboratoryjną na zadaniu: „Budowa wiaduktu nad torami PKP wraz z budową i rozbudową drogi wojewódzkiej Nr 674 w m. Sokółka i niezbędną infrastruktura techniczną”, zakończone zostało wyborem oferty Ireneusz Kiełb Laboratorium Drogowo – Budowlane BUDLAB, m. Szaniec 289, 28-100 Busko-Zdrój.

Wybrano ofertę z największą liczbą punktów, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:

  1. Niezależne Laboratorium Drogowo – Budowlane TBB Marcin Lewko, ul. Fabryczna 7/23, 16-020 Czarna Białostocka – oferta uzyskała w kryterium: Cena – 42,25 pkt., Doświadczenie Kierownika zespołu obsługi laboratoryjnej - 20,00pkt. (za uznane 1 zadanie spełniające warunki określone w SIWZ), razem – 62,25 pkt.;
  2. TPA Sp. z o.o., ul. Parzniewska 8, 05-800 Pruszków – oferta uzyskała w kryterium: Cena – 9,61 pkt., Doświadczenie Kierownika zespołu obsługi laboratoryjnej - 40,00pkt., razem – 49,61 pkt. – oferta odrzucona;
  3. Instytut Badawczy Materiałów Budowlanych Sp. z o.o., ul. Pory 78 lok. 12.27, 02-757 Warszawa – oferta uzyskała w kryterium: Cena – 22,89 pkt., Doświadczenie Kierownika zespołu obsługi laboratoryjnej - 40,00pkt., razem – 62,89 pkt.;
  4. Ireneusz Kiełb Laboratorium Drogowo – Budowlane BUDLAB, m. Szaniec 289, 28-100 Busko-Zdrój – oferta uzyskała w kryterium: Cena – 60,00 pkt., Doświadczenie Kierownika zespołu obsługi laboratoryjnej - 40,00pkt., razem – 100,00 pkt.;
  5. Konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o., ul. Kolejowa 28, 05-300 Mińsk Mazowiecki - Lider konsorcjum, ALTOR Sp. z o.o., ul. Kolejowa 28, 05-300 Mińsk Mazowiecki - Partner konsorcjumoferta odrzucona.

Białystok, 19.04.2019 r.


Zbiorcze zestawienie ofert:

kwota jaką dysponuje Zamawiający: 712 848,00 zł z możliwością pozyskania dodatkowych środków.  

Numer oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena zł.

(brutto)

Doświadczenie Kierownika zespołu obsługi laboratoryjnej

01

Niezależne Laboratorium Drogowo – Budowlane

TBB Marcin Lewko

Ul. Fabryczna 7/23

16-020 Czarna Białostocka

559 650,00

2 zadania

02

TPA Sp. z o. o. ul. Parzniewska 8,

 05-800 Pruszków

2 459 998,77

2 zadania

03

Instytut Badawczy Materiałów Budowlanych Sp. z o.o.

Ul. Pory 78/12.27

02-757 Warszawa

1 033 200,00

2 zadania

04

Laboratorium Drogowo – Budowlane

„BUDLAB” Ireneusz Kiełb  

Szaniec 289

28-100 Busko Zdrój

394 120,21

2 zadania

05

Konsorcjum firm:

1)Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.

Ul. Kolejowa 28

05-300 Mińsk Mazowiecki - Lider

2) ALTOR Sp. z o.o.

Ul. Kolejowa 28

05-300 Mińsk Mazowiecki

1 070 899,50

2 zadania

Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia przekazuje oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z członków Konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej.

Białystok dn. 15.03.2019r.


Uwaga zmiana terminu skladania ofert na dzień 15.03.2019 roku.


ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: Obsługę laboratoryjną na zadaniu: „Budowa wiaduktu nad torami PKP wraz z budową i rozbudową drogi wojewódzkiej Nr 674 w m. Sokółka i niezbędną infrastruktura techniczną”, tj. dokonuje się zmiany:

  1. SIWZ – Istotne warunki zamówienia, pkt. 6 „Termin wykonania umowy”.
  2. Wzoru umowy w § 2 i § 4.

SIWZ oraz wzór umowy po zmianach z dnia 08.03.2019 r. dostępne do pobrania poniżej w Załączniku.

Białystok, 08.03.2019 r.


Ogłoszenie nr 540041138-N-2019 z dnia 04-03-2019 r.
Białystok:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 509596-N-2019
Data: 01/02/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 50667863000000, ul. ul. Elewatorska  6, 15-620  Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 67 67 130, e-mail sekretariat@pzdw.wrotapodlasia.pl, faks 85 67 67 153.
Adres strony internetowej (url): http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
W ogłoszeniu jest: Data: 2019-03-07, godzina: 09:30
W ogłoszeniu powinno być: Data: 2019-03-15, godzina: 09:30

ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: Obsługę laboratoryjną na zadaniu: „Budowa wiaduktu nad torami PKP wraz z budową i rozbudową drogi wojewódzkiej Nr 674 w m. Sokółka i niezbędną infrastruktura techniczną”, tj. w SIWZ – Istotne warunki zamówienia, w pkt. 17 „Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert” ppkt. 17.2 otrzymuje brzmienie:

17.2 Ofertę należy złożyć w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6 - sekretariat, nie później niż do godz. 09:30 dnia 15.03.2019 roku.

SIWZ po zmianach z dnia 04.03.2019 r. dostępna do pobrania poniżej w Załączniku.

Zmiany zostały naniesione czcionką koloru czerwonego.

 

Białystok, 04.03.2019 r.


Ogłoszenie nr 540037688-N-2019 z dnia 27-02-2019 r.
Białystok:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 509596-N-2019
Data: 01/02/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 50667863000000, ul. ul. Elewatorska  6, 15-620  Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 67 67 130, e-mail sekretariat@pzdw.wrotapodlasia.pl, faks 85 67 67 153.
Adres strony internetowej (url): http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: Komparycja
Punkt: Komparycja
W ogłoszeniu jest: Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Tak Nazwa projektu lub programu Zamówienie będzie dofinansowane w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap III”
W ogłoszeniu powinno być: Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Nie Nazwa projektu lub programu

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Punkt: SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
W ogłoszeniu jest: Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Tak Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: Podmiot Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, REGON 050667863, Osoba do kontaktów: Małgorzata Tomkiel, Tel.: +48 856767139, Faks: +48 856767153, E-mail: wzp@pzdw.wrotapodlasia.pl PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., ul. Targowa 74, 03-734 Warszawa, NIP 113-23-16-427, REGON 017319027, Osoba do kontaktów: Kazimierz Peryt, Tel.: +48 856767139, Faks: +48 856767153, E-mail: kazimierz.peryt@plk-sa.pl Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: Informacje dodatkowe: Zamawiającym jest Województwo Podlaskie, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok reprezentowanym przez Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6, 15-620 Białystok przy współudziale i współfinansowaniu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. z siedzibą przy ul. Targowej 74, 03-734 Warszawa.
W ogłoszeniu powinno być: Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: Podmiot Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: Informacje dodatkowe:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
W ogłoszeniu jest: Data: 2019-03-06, godzina: 09:30
W ogłoszeniu powinno być: Data: 2019-03-07, godzina: 09:30

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.6) Informacje dodatkowe:
W ogłoszeniu jest: Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
W ogłoszeniu powinno być: Dotyczy punktu IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.9) Informacje dodatkowe:
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Zakończenie realizacji zamówienia: do 26 miesięcy od daty podpisania umowy z Wykonawcą robót budowlanych (z wyłączeniem okresów zimowych od 15 grudnia do 15 marca). Wykonawca niniejszego zamówienia wykonuje usługi przez okres: 1) trwania robót budowlanych w czasie odbiorów robót częściowych i końcowego, 2) gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych i przeglądów gwarancyjnych, w okresie 7 lat od daty odbioru ostatecznego robót budowlanych.

ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: Obsługę laboratoryjną na zadaniu: „Budowa wiaduktu nad torami PKP wraz z budową i rozbudową drogi wojewódzkiej Nr 674 w m. Sokółka i niezbędną infrastruktura techniczną”, tj. dokonuje się zmiany:

  1. SIWZ – Istotne warunki zamówienia,
  2. wzoru umowy.

SIWZ, wzór umowy oraz załączniki po zmianach z dnia 27.02.2019 r. dostępne do pobrania poniżej w Załączniku.

 

Białystok, 27.02.2019 r.


Ogłoszenie nr 540031861-N-2019 z dnia 19-02-2019 r.
Białystok:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 509596-N-2019
Data: 01/02/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 50667863000000, ul. ul. Elewatorska  6, 15-620  Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 67 67 130, e-mail sekretariat@pzdw.wrotapodlasia.pl, faks 85 67 67 153.
Adres strony internetowej (url): http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
W ogłoszeniu jest: Data: 2019-02-22, godzina: 09:30
W ogłoszeniu powinno być: Data: 2019-03-06, godzina: 09:30

ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: Obsługę laboratoryjną na zadaniu: „Budowa wiaduktu nad torami PKP wraz z budową i rozbudową drogi wojewódzkiej Nr 674 w m. Sokółka i niezbędną infrastruktura techniczną”, tj. w SIWZ – Istotne warunki zamówienia, w pkt. 17 „Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert” ppkt. 17.2  otrzymuje brzmienie:

17.2 Ofertę należy złożyć w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6 - sekretariat, nie później niż do godz. 09:30 dnia 06.03.2019 roku.

SIWZ po zmianach z dnia 19.02.2019 r. dostępna do pobrania poniżej w Załączniku.

 

Białystok, 19.02.2019 r.


ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIA

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w związku z zapytaniem potencjalnych Wykonawcy w sprawie przetargu nieograniczonego na Obsługę laboratoryjną na zadaniu: „Budowa wiaduktu nad torami PKP wraz z budową i rozbudową drogi wojewódzkiej Nr 674 w m. Sokółka i niezbędną infrastruktura techniczną” wyjaśnia co następuje:

ZESTAW I:

Pytanie 1.

Za obsługę laboratoryjną przewidziane jest wynagrodzenie ryczałtowe, natomiast w wykazie badań wskazane są ceny jednostkowe. Czy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie na podstawie cen jednostkowych i ilości faktycznie wykonanych badań, ale nieprzekraczających określonej kwoty? Czy w przypadku zlecenia przez Zamawiającego większej ilości badań otrzyma odpowiednio wyższe wynagrodzenie?

Odpowiedź 1.

Wykonawca zamówienia otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe za pełnienie obsługi laboratoryjnej.

 

Pytanie 2.

Czy Zamawiający posiada oszacowaną ilość badań do wykonania przez Laboratorium i mógłby ją udostępnić?

Odpowiedź 2.

Badania kontrolne należy wykonać zgodnie z SST i dokumentacją projektową.

 

Pytanie 3.

Jaka jest przewidziana ilość odwiertów geologicznych i do jakiej maksymalnej głębokości? Jaki jest planowany zakres badań próbek z odwiertów?

Odpowiedź 3.

Ilość odwiertów geologicznych ma za zadanie potwierdzić założenia projektowe dla przedmiotowej inwestycji. Głębokość odwiertów należy wykonać zgodnie z Instrukcją badań podłoża gruntowego budowli drogowych i mostowych Generalnej Dyrekcji Dróg Publicznych.

Projekt budowlany został wykonany w oparciu o wykonane przez Projektanta badania geologiczne. Ewentualna konieczność wykonania dodatkowych badań może wynikać z konieczności potwierdzenia warunków geotechnicznych stwierdzonych na etapie projektowania.

 

Pytanie 4.

Czy określenie typu/rodzaju posadowienia nie został określony w dokumentacji geologiczno- inżynierskiej i czy nie jest to wystarczające ?

Odpowiedź 4.

Typ / rodzaj posadowienia został określony na podstawie badań wykonanych przez Wykonawcę dokumentacji projektowej.

 

Pytanie 5.

Czy dopuszcza się badanie nośności podłoża lekką płytą dynamiczną?

Odpowiedź 5.

Badanie Lekką Płytą Dynamiczną dopuszcza się jedynie, jako pomocnicze badanie nośności podłoża.

 

Pytanie 6.

Proszę o doprecyzowanie rodzaju badań cementu.

Odpowiedź 6.

Badanie cementu wykonać zgodnie z SST.

 

Pytanie 7.

Wg jakiej normy ma być wykonane badanie  właściwości przeciwpoślizgowych ?

Odpowiedź 7.

Wymagania dla metodyki badań i oceny właściwości przeciwpoślizgowych nawierzchni dla dróg publicznych są zawarte w „Obwieszczeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 23 grudnia 2015r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie” (Dz. U. z dnia 20 stycznia 2016 roku poz. 124.)

 

Pytanie 8.

W Przedmiocie zamówienia w SIWZ wskazane  jest, że zamówienie obejmuje „zadanie B – nadzór nad opracowaniem dokumentacji wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii i decyzji administracyjnych w imieniu i na rzecz Zamawiającego, oraz nad wykonaniem robót  budowlanych zgodnie z opracowaną dokumentacją i uzyskanymi decyzjami”. Czy laboratorium ma zajmować się także nadzorem ?

Odpowiedź 8.

Zamówienie obejmuje wsparcie merytoryczne Zespołu Nadzoru Inwestorskiego oraz wykonanie badań kontrolnych robót budowlanych na zadaniu A i B.

 

Pytanie 9.

Wykonawca ma obowiązek przygotowania harmonogramu badań. Skoro Wykonawca działa na podstawie zleceń Zamawiającego lub Nadzoru to czy w harmonogramie Zespołu Nadzorującego będzie także wskazany harmonogram badań kontrolnych?

Odpowiedź 9.

Wykonawca Obsługi Laboratoryjnej zobowiązany jest do przygotowania harmonogramu badań kontrolnych po dokonaniu analizy dokumentacji projektowej.

 

ZESTAW II:

Pytanie 1.

Proszę o podanie, do jakiej głębokości Zamawiający planuje zlecić wykonanie odwiertów geotechnicznych.

Odpowiedź 1.

Głębokość odwiertów należy wykonać zgodnie z Instrukcją badań podłoża gruntowego budowli drogowych i mostowych Generalnej Dyrekcji Dróg Publicznych.

Projekt budowlany został wykonany w oparciu o wykonane przez Projektanta badania geologiczne. Ewentualna konieczność wykonania dodatkowych badań może wynikać z konieczności potwierdzenia warunków geotechnicznych stwierdzonych na etapie projektowania.

 

Pytanie 2.

Czy „badanie”, jako jednostka miar obejmuje wykonanie pojedynczego badania czy całego zestawu danych badań wykonanych na danym elemencie?

Odpowiedź 2.

„Badanie”, jako jednostka miar obejmuje wykonanie pojedynczego badania.

 

Pytanie 3.

Jaką metodę badań spoin Zamawiający ma na myśli?

Odpowiedź 3.

Badania spoin należy wykonać zgodnie z SST M.14.01.02 branży mostowej.

 

ZESTAW III:

Pytanie 1.

Czy ilości podane w przedłożonym przez Zamawiającego wykazie badań są poprawne tj. ilość 1 dla każdej pozycji? Wskazane różne rodzaje betonu oraz konstrukcja nawierzchni składająca się, z co najmniej trzech warstw wymagają  przeprowadzenia większej ilości badań. Prosimy o wyjaśnienie.

Odpowiedź 1.

Ilości podane w wykazie badań są poprawne. Wykonawca zamówienia otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe za pełnienie obsługi laboratoryjnej.

 

Białystok, dnia 19.02.2019 r.


Ogłoszenie nr 540027508-N-2019 z dnia 12-02-2019 r.

Białystok:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 509596-N-2019
Data: 01.02.2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 50667863000000, ul. ul. Elewatorska  6, 15-620  Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 67 67 130, e-mail sekretariat@pzdw.wrotapodlasia.pl, faks 85 67 67 153.
Adres strony internetowej (url): http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
W ogłoszeniu jest: Data: 2019-02-15, godzina: 09:30,
W ogłoszeniu powinno być: Data: 2019-02-22, godzina: 09:30


ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: Obsługę laboratoryjną na zadaniu: „Budowa wiaduktu nad torami PKP wraz z budową i rozbudową drogi wojewódzkiej Nr 674 w m. Sokółka i niezbędną infrastruktura techniczną”, tj. w SIWZ – Istotne warunki zamówienia, w pkt. 17 „Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert” ppkt. 17.2  otrzymuje brzmienie:

17.2 Ofertę należy złożyć w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6 - sekretariat, nie później niż do godz. 09:30 dnia 22.02.2019 roku.

SIWZ po zmianach z dnia 12.02.2019 r. dostępna do pobrania poniżej w Załączniku.

Białystok, 12.02.2019 r.


ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: Obsługę laboratoryjną na zadaniu: „Budowa wiaduktu nad torami PKP wraz z budową i rozbudową drogi wojewódzkiej Nr 674 w m. Sokółka i niezbędną infrastruktura techniczną”, tj. we wzorze umowy dodaje się § 22 „Ochrona danych osobowych” o brzmieniu:

Wykonawca i Zamawiający zobowiązuje się zapewnić przetwarzanie danych osobowych zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, w szczególności z przepisami  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.  

Wzór umowy po zmianie z dnia 06.02.2019 r. dostępny do pobrania poniżej w Załączniku.

Zmiany zostały naniesione czcionką koloru czerwonego.

 

Białystok, 06.02.2019 r.


ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: Obsługę laboratoryjną na zadaniu: „Budowa wiaduktu nad torami PKP wraz z budową i rozbudową drogi wojewódzkiej Nr 674 w m. Sokółka i niezbędną infrastruktura techniczną”, tj. we wzorze umowy:

  1. w § 6 „Zmiany do umowy” w ust. 1 pkt. 1 dodaje się lit. d) o brzmieniu:

d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych.  

 

  1. w § 6 „Zmiany do umowy” w ust. 4 otrzymuje brzmienie:

4. W przypadku zmiany wskazanej w ust. 1 pkt 1c) i 1d) Wykonawca przedkłada Zamawiającemu wykaz personelu, który realizuje przedmiot umowy i dla którego ma zastosowanie zmiana wraz z kalkulacją kosztów wynikającą z przedmiotowej zmiany.

Wzór umowy po zmianie z dnia 05.02.2019 r. dostępny do pobrania poniżej w Załączniku.

Zmiany zostały naniesione czcionką koloru czerwonego.

 

Białystok, 05.02.2019 r.


Ogłoszenie nr 509596-N-2019 z dnia 2019-02-01 r.

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku: Obsługa laboratoryjna na zadaniu: „Budowa wiaduktu nad torami PKP wraz z budową i rozbudową drogi wojewódzkiej Nr 674 w m. Sokółka i niezbędną infrastruktura techniczną”.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie będzie dofinansowane w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap III”
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Tak

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, REGON 050667863, Osoba do kontaktów: Małgorzata Tomkiel, Tel.: +48 856767139, Faks: +48 856767153, E-mail: wzp@pzdw.wrotapodlasia.pl
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., ul. Targowa 74, 03-734 Warszawa, NIP 113-23-16-427, REGON 017319027, Osoba do kontaktów: Kazimierz Peryt, Tel.: +48 856767139, Faks: +48 856767153, E-mail: kazimierz.peryt@plk-sa.pl

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: Zamawiającym jest Województwo Podlaskie, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok reprezentowanym przez Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6, 15-620 Białystok przy współudziale i współfinansowaniu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. z siedzibą przy ul. Targowej 74, 03-734 Warszawa.
I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 5066786300000, ul. ul. Elewatorska  6 , 15620   Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 67 67 130, e-mail sekretariat@pzdw.wrotapodlasia.pl, faks 85 67 67 153.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6 - sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa laboratoryjna na zadaniu: „Budowa wiaduktu nad torami PKP wraz z budową i rozbudową drogi wojewódzkiej Nr 674 w m. Sokółka i niezbędną infrastruktura techniczną”.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Obsługa laboratoryjna na zadaniu: „Budowa wiaduktu nad torami PKP wraz z budową i rozbudową drogi wojewódzkiej Nr 674 w m. Sokółka i niezbędną infrastruktura techniczną”.

II.5) Główny kod CPV: 73111000-3
Dodatkowe kody CPV:

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  26   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Posiadanego doświadczenia zawodowego. W zakresie spełnienia warunku wymagane jest: wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: usług polegających na obsłudze laboratoryjnej robót budowlanych na minimum jednym zadaniu polegającym na budowie/ rozbudowie/ przebudowie drogi publicznej klasy minimum Z (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.) wraz z drogowym obiektem mostowym o wartości obsługi laboratoryjnej minimum 200 000,00 PLN (brutto), wraz z załączeniem dowodów czy usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający informuje, że dla potrzeb spełniania warunków opisanych powyżej, jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż zł, Zamawiający w celu przeliczenia waluty na zł/PLN przyjmie średni kurs zł do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego niniejszego postępowania w Dz. U. U. E. 2. Osób zdolnych do wykonania zamówienia W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie: KIEROWNIK ZESPOŁU OBSŁUGI LABORATORYJNEJ pełniący funkcję koordynatora pracy zespołu winien posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie: 1) wykształcenie wyższe budowlane, 2) minimum 5 lat doświadczenia w wykonywaniu usług w zakresie obsługi laboratoryjnej robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia, 3) wykazanie pełnienia samodzielnej funkcji koordynatora pracy zespołu laboratoryjnego na stanowisku kierownika zespołu obsługi laboratoryjnej na minimum jednym zadaniu polegającym na budowie/ przebudowie/ rozbudowie drogi publicznej klasy minimum Z (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.) wraz z drogowym obiektem mostowym o wartości obsługi laboratoryjnej minimum 200 000,00 PLN (brutto), wraz z udziałem w czynnościach odbiorowych. PRACOWNICY OBSŁUGI LABORATORYJNEJ wykonujący badania: 1) minimum 2 osoby, 2) minimum wykształcenie średnie, 3) minimum 3 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług w zakresie obsługi laboratoryjnej robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiającego). b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiającego).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Potwierdzenie wniesienia wadium, 2) Formularz ofertowy, 3) Formularz „Kryterium oceny ofert - Doświadczenie Kierownika Zespołu Obsługi Laboratoryjnej”, 4) Wykaz badań, 5) Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu – Zał. Nr 1; 6) Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania – Zał. Nr 2; 7) Zobowiązania podmiotu trzeciego w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – Zał. Nr 4.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 12 000,- PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie Kierownika Zespołu Obsługi Laboratoryjnej 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Warunki ewentualnych zmian określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-02-15, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Metryka strony

Udostępniający: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku

Wytwarzający/odpowiadający: Krzysztof Godlewski - Wydział Zamówień Publicznych

Data wytworzenia: 2019-02-01

Wprowadzający: Krzysztof Godlewski

Data modyfikacji: 2019-04-19

Opublikował: Krzysztof Godlewski

Data publikacji: 2019-02-01