Obsługa laboratoryjna na zadaniu: „Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 664 od km 51+120 do km 62+516,98 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Lipsk – Granica Państwa”

 

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na Obsługę laboratoryjną na zadaniu: „Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 664 od km 51+120 do km 62+516,98 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Lipsk – Granica Państwa” zakończone zostało wyborem oferty Laboratorium Drogowo – Budowlanego „BUDLAB” Ireneusz Kiełb, Szaniec 289, 28-100 Busko Zdrój.

Wybrano ofertę z największą liczbą punktów, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:

  1. Konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o., ul. Kolejowa 28 – Lider Konsorcjum, „ALTOR” Sp. z o.o., Kolejowa 28, 05-300 Mińsk MazowieckiPartner Konsorcjum – oferta uzyskała w kryterium: Cena – 27,25 pkt., Doświadczenie Kierownika Zespołu Obsługi Laboratoryjnej - 40,00pkt., razem – 67,25 pkt.
  2. Małgorzata Janowska – DROGLAB, Stefana Okrzei 64 lok.3, 25-526 Kielce – oferta odrzucona.
  3. TPA Sp. z o.o. Parzniewska 8, 05-800 Pruszków – oferta uzyskała w kryterium: Cena – 9,81 pkt., Doświadczenie Kierownika Zespołu Obsługi Laboratoryjnej - 40,00pkt., razem – 49,81 pkt.
  4. Ireneusz Kiełb Laboratorium Drogowo – Budowlane BUDLAB, Szaniec 289, 28-100 Busko Zdrój – oferta uzyskała w kryterium: Cena – 60,00 pkt., Doświadczenie Kierownika Zespołu Obsługi Laboratoryjnej- 40,00pkt., razem – 100,00 pkt.
  5. Niezależne Laboratorium Drogowo – Budowlane TBB Marcin Lewko, ul. Fabryczna 7/23 16-020 Czarna Białostocka – oferta uzyskała w kryterium: Cena – 46,16 pkt., Doświadczenie Kierownika Zespołu Obsługi Laboratoryjnej- 40,00pkt., razem – 86,16 pkt.

 

Białystok, 31.07.2019 r.


Zbiorcze zestawienie ofert

kwota jaką dysponuje Zamawiający: 715 397,67 zł z możliwością pozyskania dodatkowych środków

Numer oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena zł.

(brutto)

Doświadczenie Kierownika Zespołu Obsługi Laboratoryjnej

01

Konsorcjum firm:

Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.

ul. Kolejowa 28

05-300 Mińsk Mazowiecki – Lider Konsorcjum

„ALTOR” Sp. z o.o.

ul. Kolejowa 28

05-300 Mińsk Mazowiecki – Partner Konsorcjum

885 555,72

2 zadania

02

Małgorzata Janowska – DROGLAB

ul. Stefana Okrzei 64 lok. 3

25-526 Kielce

225 459,00

2 zadania

03

TPA Sp. z o.o.

ul. Parzniewska 8

05-800 Pruszków

2 459 998,77

2 zadania

04

Ireneusz Kiełb Laboratorium Drogowo – Budowlane BUDLAB

Szaniec 289

28-100 Busko - Zdrój

402 210,00

2 zadania

05

NIEZALEŻNE LABORATORIUM DROGOWO – BUDOWLANE TBB MARCIN LEWKO

ul. Fabryczna 7/23

16-020 Czarna Białostocka

522 750,00

2 zadania

Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia przekazuje oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z członków Konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej.

 

Białystok, 27.06.2019 r.


ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIA

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w związku z zapytaniem potencjalnego Wykonawcy w sprawie przetargu nieograniczonego na Obsługę laboratoryjną na zadaniu: „Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 664 od km 51+120 do km 62+516,98 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Lipsk – Granica Państwa”, wyjaśnia co następuje:

Pytanie 1:

W SIWZ Rozdział III punkt 3 podpunkt 3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonania w ramach usługi „badań kontrolnych według Szczegółowych Specyfikacji Technicznych” , z kolei w tym samym punkcie SIWZ w podpunkcie 8 Zamawiający wymaga od Wykonawcy „wykonania wszystkich badań zleconych przez Nadzór Inwestorski lub Zamawiającego i niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji”.

Proszę o wyjaśnienie czy Zamawiający może zatem zlecić Wykonawcy wykonanie badań niewskazanych przez SST lub wskazanych ale w ilości większej niż wynika to z częstotliwości określonej w SST?

Odpowiedź 1:

Zgodnie z zapisami wzoru umowy § 3 ust. 2  „Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 obejmuje wszystkie ryzyka związane z realizacją zamówienia w tym wystąpienie robót wymagających dodatkowego nadzoru laboratoryjnego i wykonania dodatkowych badań”.

Wykonawca obsługi laboratoryjnej zobowiązany jest wykonać wszystkie badania konieczne do prawidłowej weryfikacji dokumentacji jak i wykonanych robót.

Pytanie 2:

W SIWZ Rozdział III punkt 3 podpunkt 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy sporządzenia analizy posadowienia korpusu drogowego i obiektów inżynierskich.

Proszę o sprecyzowanie co wchodzi w zakres takiej analizy oraz jakie badania należy wykonać? Czy mają być one zaopiniowane przez specjalistę z uprawnieniami?

Odpowiedź 2:

Wykonawca obsługi laboratoryjnej zobowiązany jest wykonać wszystkie badania konieczne do prawidłowej weryfikacji dokumentacji jak i wykonanych robót. Przedmiotową analizę należy wykonywać zarówno na etapie weryfikacji dokumentacji jak i podczas prac budowlanych. Wyniki i wnioski przekazywać należy Zamawiającemu oraz Nadzorowi Inwestorskiemu w formie pisemnej.

 

Pytanie 3:

W SIWZ Rozdział III punkt 4.1.A podpunkt 2) Zamawiający wymaga od Wykonawcy dyspozycyjności przez 6 dni w tygodniu, od poniedziałku do soboty, z kolei w punkcie 4.3 podpunkt 3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca rozpoczął wykonanie badań sprawdzających nie później niż w ciągu 24 godzi od otrzymania polecenia.

Proszę o sprecyzowanie co w przypadku wysłania przez Zamawiającego polecenia w sobotę, gdy 24 godziny od otrzymania polecenia wypadają w niedzielę. Wnosimy o zmianę punktu 4.3.podpunktu 3 (SIWZ rozdz. III) z:

„3) rozpoczęcia wykonywania badań sprawdzających nie później niż w ciągu 24 godzin od otrzymania polecenia od Zespołu Nadzoru Inwestorskiego lub Zamawiającego,”

na:

„3) rozpoczęcia wykonywania badań sprawdzających nie później niż w ciągu 24 godzin od otrzymania polecenia od Zespołu Nadzoru Inwestorskiego lub Zamawiającego, pod warunkiem, że termin badań przypada na dni od poniedziałku do soboty”

Odpowiedź 3:

Zamawiający podtrzymuje zapisy wzoru umowy. Przedmiotowy zapis należy rozumieć poprzez dni robocze.

 

Pytanie 4:

W SIWZ Rozdział III punkt 4.1.A podpunkt 3) Zamawiający wymaga od Wykonawcy sporządzenia harmonogramu i przedstawienia do zaopiniowania Kierownikowi Zespołu Nadzorującego

Proszę o wskazanie kto ostatecznie ustala plan badań? Z innych zapisów wynika, że Zamawiający wysyła polecenie wykonania badań a z kolei w powyższym punkcie to Wykonawca sporządza harmonogram.

Odpowiedź 4:

Zgodnie z zapisami wzoru umowy § 3 ust. 2  „Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 obejmuje wszystkie ryzyka związane z realizacją zamówienia w tym wystąpienie robót wymagających dodatkowego nadzoru laboratoryjnego i wykonania dodatkowych badań”.

Wykonawca obsługi laboratoryjnej zobowiązany jest wykonać wszystkie badania konieczne do prawidłowej weryfikacji dokumentacji jak i wykonanych robót.

 

Pytanie 5:

W SIWZ Rozdział III punkt 4.1.A podpunkt 6) Zamawiający wymaga od Wykonawcy organizacji pracy personelu w taki sposób, aby uwzględnić ryzyko związane z czynnikami nieprzewidywalnymi (np. rzeczywisty czas pracy Wykonawcy Robót, warunki atmosferyczne), z kolei w punkcie 4.1.A podpunkt 2) Zamawiający wymaga od Wykonawcy dyspozycyjności przez 6 dni w tygodniu, od poniedziałku do soboty.

Proszę o sprecyzowanie czy Wykonawca usługi laboratoryjnej ma prawo odmówić świadczenia usług w niedzielę?

Odpowiedź 5:

Zgodnie z zapisami zawartymi w SIWZ pkt 4.1.A ppkt 2 Wykonawca niniejszego zamówienia „winien być w dyspozycji przez 6 dni w tygodniu, od poniedziałku do soboty w godzinach umożliwiających odbiór zlecenia i ewentualne wykonanie badań”.

 

Pytanie 6:

W SIWZ Rozdział III punkt 4.2 Zamawiający wymaga od Wykonawcy rozpoczęcia świadczenia usług od analizy SST przekazanej przez Zamawiającego. W podpunkcie 3) wskazane jest, że: Wykonawca w wyniku przeprowadzonej analizy wnioskuje do Nadzoru Inwestorskiego o wprowadzenie do SST zmian i rozwiązań, które umożliwią wykonanie robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami i projektem budowlanym.

Zakres zamówienia na świadczenie usługi laboratoryjnej opiera się na zapisach SST. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne są najważniejszym czynnikiem cenotwórczym przy przygotowywaniu oferty. Zmiany SST już na etapie realizacji zamówienia powodują zmianę zakresu wykonywanych badań (ilości/rodzaju). Istnieje obawa, że wybrany Wykonawca posłuży się swoim prawem do przedstawienia propozycji zmian do SST aby zmniejszyć zakres wykonania badań. Prosimy o usunięcie obowiązku analizy SST przez Wykonawcę.

Odpowiedź 6:

Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ Rozdział III punkt 4.2

 

Pytanie 7:

W SIWZ Rozdział III punkt 4.4 podpunkt 3) Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby w sprawozdaniu końcowym znajdowała się opinia dotycząca osiągniętej jakości wykonanych elementów w zakresie zgodnym z SST przez pryzmat wykonanych badań.

Badania oraz sprawozdania z tych badań sporządzane są na bieżąco i dostarczane Zamawiającemu i Nadzorowi. Wyniki tych badań świadczą o jakości wykonanych elementów. Inspektor nadzoru nie może odebrać robót budowlanych jeśli nie ma pewności co do jakości wykonanych prac. Jaka jest więc zasadność sporządzania wyżej wymienionej opinii? Co miałoby się zawierać w takiej opinii?

Odpowiedź 7:

Zamawiający informuje, że sprawozdanie końcowe powinno zawierać elementy wykazane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Rozdział III punkt 4.4 podpunkt 3.

 

Pytanie 8:

SIWZ Rozdział III punkt 5 podpunkt 3): Wykonawca niniejszego zamówienia na 7 dni przed upływem okresu rozliczeniowego przedłoży Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej dokumenty do płatności podpisane przez Nadzór Inwestorski przy udziale Kierownika Zespołu Nadzoru, z wyłączeniem ostatniego okresu rozliczeniowego. Niedostarczenie dokumentów w terminie skutkować będzie brakiem płatności za dany okres rozliczeniowy. Z kolei podpunkt 4a wskazuje, że podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury częściowej stanowić będzie przedłożenie sprawozdania 3 miesięcznego zatwierdzonego przez Nadzór Inwestorski

Proszę o doprecyzowanie tego, w jaki sposób na 7 dni przed zakończeniem okresu rozliczeniowego Wykonawca ma złożyć sprawozdanie obejmujące okres rozliczeniowy? Logiczne jest, że w ciągu tych pozostałych 7 dni zostaną wykonane prace. Czy mamy rozumieć, że będą one rozliczone w kolejnym okresie rozliczeniowym?

Odpowiedź 8:

Zamawiający podtrzymuje zapisy wzoru umowy oraz w SIWZ Rozdział III punkt 5 podpunkt 3.

 

Pytanie 9:

W SIWZ Rozdział XIV punkt 6: wymaga się dołączenia do oferty wykazu badań

Skoro rozliczenie usługi laboratoryjnej zgodnie z umową przeprowadzane jest wyłącznie na podstawie wskaźnika procentowego i kwoty na fakturze Wykonawcy robót budowalnych to jaka jest zasadność dołączania wykazu badań i wskazywania cen jednostkowych - nie ma to znaczenia z punktu widzenia rozliczeń. Ilość badań również nie wynika z wykazu badań a z SST. Prosimy o usunięcie wykazu badań z dokumentów, które powinny zostać zawarte w ofercie.

Odpowiedź 9:

Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ Rozdział XIV pkt 6.

 

Białystok, 10.06.2019 r.


ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIA

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w związku z zapytaniem potencjalnego Wykonawcy w sprawie przetargu nieograniczonego na Obsługę laboratoryjną na zadaniu: „Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 664 od km 51+120 do km 62+516,98 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Lipsk – Granica Państwa”, wyjaśnia co następuje:

 

Pytanie 1:

Prosimy o potwierdzenie że wynagrodzenie jest ryczałtowe czyli, że wykonawca otrzyma od zamawiającego kwotę zgodnie z ofertą bez względu na ilość wykonanych badań.

Odpowiedź 1:

Zamawiający podtrzymuje zapisy wzoru umowy § 3 Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia.

Pytanie 2:

Prosimy o usunięcie zapisu z SIWZ punkt 5, podpunkt 5: „Niedostarczenie poprawnie wystawionej faktury w w/w terminie skutkować będzie brakiem płatności za dany okres rozliczeniowy.

Odpowiedź 2:

Zamawiający podtrzymuje zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

Pytanie 3:

Czy w przypadku „wystąpienia robót wymagających dodatkowego nadzoru laboratoryjnego i wykonania dodatkowych badań” o których mowa w § 3 w ust.2 pkt 2  dokumentu umowy, zamawiający może zlecić badania nie ujęte w załączonym wykazie badań laboratoryjnych w kwocie kontraktowej?

Odpowiedź 3:

Zgodnie z zapisami wzoru umowy § 3 ust. 2  „Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 obejmuje wszystkie ryzyka związane z realizacją zamówienia w tym wystąpienie robót wymagających dodatkowego nadzoru laboratoryjnego i wykonania dodatkowych badań”.

 

Pytanie 4:

Prosimy o wyjaśnienie sposobu naliczenia wartości wynagrodzenia za wykonane badania laboratoryjne. Czy kwota wartości faktury częściowej i końcowej będzie wyliczona zgodnie z wskaźnikiem procentowym (w %) od wysokości kwoty netto faktury Wykonawcy robót przedłożonej Zamawiającemu podanym w § 7 w ust.5, czy też zostanie ona wyliczona na podstawie ilości badań i cen jednostkowych podanych w załączonym wykazie badań.

Odpowiedź 4:

Zgodnie z zapisami wzoru umowy § 7 Płatności.

 

Pytanie 5:

W sst i w projekcie wykonawczym określone są wytyczne do wykonania badań laboratoryjnych dla wykonawcy robót budowlanych a nie dla nadzoru. Czy Zamawiający posiada oszacowaną ilość badań do wykonania przez Laboratorium dla nadzoru i mógłby ją udostępnić?

Odpowiedź 5:

Wykonawca obsługi laboratoryjnej zobowiązany jest wykonać wszystkie badania konieczne do prawidłowej weryfikacji dokumentacji jak i wykonanych robót.

 

Pytanie 6:

Jaką formę powinna przyjąć „Analiza posadowienia korpusu drogowego i obiektów inżynierskich”, o której jest mowa w punkcie 3, podpunkt 5 w zapisach SIWZ?

Odpowiedź 6:

Przedmiotową analizę należy wykonywać zarówno na etapie weryfikacji dokumentacji jak i podczas prac budowlanych. Wyniki i wnioski przekazywać należy Zamawiającemu oraz Nadzorowi Inwestorskiemu w formie pisemnej.

 

Pytanie 7:

Czy w „Wykazie Badań” pod pozycją „Określenie typu/rodzaju posadowienia korpusu drogowego” i „Określenie typu/rodzaju posadowienia obiektów inżynierskich” chodzi o potwierdzenie zgodności rzeczywistych warunków gruntowych z założonymi w dokumentacji projektowej?

Odpowiedź 7:

Wykonawca obsługi laboratoryjnej zobowiązany jest wykonać wszystkie badania konieczne do prawidłowej weryfikacji dokumentacji jak i wykonanych robót.

 

Białystok, 07.06.2019 r.


ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: Obsługę laboratoryjną na zadaniu: „Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 664 od km 51+120 do km 62+516,98 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Lipsk – Granica Państwa”, tj.:

I. w SIWZ – Istotne warunki zamówienia:

  1. Rozdział IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA, ust. 4 otrzymuje brzmienie:

4. Wykonawca niniejszego zamówienia wykonuje usługi przez okres trwania robót budowlanych wraz z odbiorami i okresem gwarancyjnym wynoszącym 7 lat od daty odbioru technicznego końcowego robót budowlanych.

 

II. We wzorze umowy:

  1. w § 2 Terminy realizacji zamówienia, ust. 5 pkt 2) oraz ust. 7 otrzymują brzmienie:

2.  gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych i przeglądów gwarancyjnych, w okresie 7 lat od daty odbioru technicznego końcowego robót budowlanych.

  1. Okres gwarancyjny dla usługi wynosi 7 lat od daty odbioru końcowego. W przypadku wydłużenia okresu gwarancji dla robót budowlanych nad którymi będzie pełniona usługa laboratoryjna, wydłużeniu o odpowiedni okres ulega także okres pełnienia usługi laboratoryjnej.

 

  1. w § 11 Sprawozdawczość, ust. 2 otrzymuje brzmienie:

2.  Dokumentacja, o której mowa wyżej będzie przechowywana przez okres gwarancyjny dla robót budowlanych, nad którymi pełniona będzie obsługa laboratoryjna i który wynosi 7 lat od daty odbioru końcowego.

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzór umowy po zmianie z dnia 28.05.2019 r. dostępne do pobrania poniżej w Załączniku.

Zmiany zostały naniesione czcionką koloru czerwonego.

 

Białystok, 28.05.2019 r.


22/05/2019    S98    - - Usługi - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta 

Polska-Białystok: Laboratoryjne usługi badawcze

2019/S 098-238045

Sprostowanie

Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji

Usługi

(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 2019/S 097-234715)

Legal Basis:

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający

I.1)Nazwa i adresy
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku
ul. Elewatorska 6
Białystok
15-620
Polska
Osoba do kontaktów: Małgorzata Tomkiel
Tel.: +48 856767139
E-mail: przetargi@pzdw.wrotapodlasia.pl
Kod NUTS: PL84

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Obsługa laboratoryjna na: „Budowa i rozbudowa dr. woj. Nr 664 od km 51+120 do km 62+516,98 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techn. na odc. Lipsk – Granica Państwa”

II.1.2)Główny kod CPV
73111000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

Obsługa laboratoryjna na zadaniu: „Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 664 od km 51+120 do km 62+516,98 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Lipsk – Granica Państwa”.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
21/05/2019
VI.6)Numer pierwotnego ogłoszenia
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2019/S 097-234715

Sekcja VII: Zmiany

VII.1)Informacje do zmiany lub dodania
VII.1.2)Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: III.1.3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe:
Zamiast:

Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

1. Posiadanego doświadczenia zawodowego

W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie usług polegających na obsłudze laboratoryjnej robót budowlanych na minimum jednym zadaniu polegającym na budowie/ rozbudowie/ przebudowie drogi publicznej klasy minimum Z (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2.3.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz.U. z 1999 r., nr 43, poz. 430 z późn. zm.) o wartości obsługi laboratoryjnej minimum 200 000,00 PLN (brutto), wraz z załączeniem dowodów czy usługi te zostały wykonane należycie.

2. Osób zdolnych do wykonania zamówienia

W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie:

Kierownik zespołu obsługi laboratoryjnej pełniący funkcję koordynatora pracy zespołu winien posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie:

1) wykształcenie wyższe budowlane,

2) minimum 5 lat doświadczenia w wykonywaniu usług w zakresie obsługi laboratoryjnej robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia,

3) wykazanie pełnienia samodzielnej funkcji koordynatora pracy zespołu laboratoryjnego na stanowisku kierownika zespołu obsługi laboratoryjnej na minimum jednym zadaniu polegającym na budowie/ przebudowie/ rozbudowie drogi publicznej klasy minimum Z (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2.3.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz.U. z 1999 r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.) o wartości obsługi laboratoryjnej minimum 200 000 000 PLN (brutto), wraz z udziałem w czynnościach odbiorowych.

Pracownicy obsługi laboratoryjnej wykonujący badania:

1) minimum 2 osoby,

2) minimum wykształcenie średnie,

3) minimum 3 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług w zakresie obsługi laboratoryjnej robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia.

 

Powinno być:

Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

1. Posiadanego doświadczenia zawodowego

W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie usług polegających na obsłudze laboratoryjnej robót budowlanych na minimum jednym zadaniu polegającym na budowie/ rozbudowie/ przebudowie drogi publicznej klasy minimum Z (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2.3.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz.U. z 1999 r., nr 43, poz. 430 z późn. zm.) o wartości obsługi laboratoryjnej minimum 200 000,00 PLN (brutto), wraz z załączeniem dowodów czy usługi te zostały wykonane należycie.

2. Osób zdolnych do wykonania zamówienia

W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie:

Kierownik zespołu obsługi laboratoryjnej pełniący funkcję koordynatora pracy zespołu winien posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie:

1) wykształcenie wyższe budowlane,

2) minimum 5 lat doświadczenia w wykonywaniu usług w zakresie obsługi laboratoryjnej robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia,

3) wykazanie pełnienia samodzielnej funkcji koordynatora pracy zespołu laboratoryjnego na stanowisku kierownika zespołu obsługi laboratoryjnej na minimum jednym zadaniu polegającym na budowie/ przebudowie/ rozbudowie drogi publicznej klasy minimum Z (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2.3.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz.U. z 1999 r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.) o wartości obsługi laboratoryjnej minimum 200 000,00 PLN (brutto), wraz z udziałem w czynnościach odbiorowych świadczących o zakończeniu realizacji zamówienia.

Pracownicy obsługi laboratoryjnej wykonujący badania:

1) minimum 2 osoby,

2) minimum wykształcenie średnie,

3) minimum 3 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług w zakresie obsługi laboratoryjnej robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia.

VII.2)Inne dodatkowe informacje:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 21.05.2019 r. przekazane do publikacji w U. Dz. U.E. dostępne w załączniku poniżej.


21/05/2019    S97    - - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

Polska-Białystok: Laboratoryjne usługi badawcze

2019/S 097-234715

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Legal Basis:

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku
ul. Elewatorska 6
Białystok
15-620
Polska
Osoba do kontaktów: Małgorzata Tomkiel
Tel.: +48 856767139
E-mail: przetargi@pzdw.wrotapodlasia.pl
Kod NUTS: PL84

Adresy internetowe:

Główny adres: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl

I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń, które nie są ogólnodostępne. Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do tych narzędzi i urządzeń można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/InstrukcjaUzytkownikaSystemuMiniPortalePUAP.pdf
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: administracja samorządowa
I.5)Główny przedmiot działalności
Inna działalność: zarządzanie drogami wojewódzkimi

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Obsługa laboratoryjna na: „Budowa i rozbudowa dr. woj. Nr 664 od km 51+120 do km 62+516,98 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techn. na odc. Lipsk – Granica Państwa”.

II.1.2)Główny kod CPV
73111000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

Obsługa laboratoryjna na zadaniu: „Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 664 od km 51+120 do km 62+516,98 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Lipsk – Granica Państwa”.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL84
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Droga wojewódzka nr 664 na odcinku Lipsk – Granica Państwa.

II.2.4)Opis zamówienia:

Obsługa laboratoryjna na zadaniu: „Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 664 od km 51+120 do km 62+516,98 wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku Lipsk – Granica Państwa”.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 14
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:

Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

W tej sekcji zostały wpisane:

1. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1ustawy.

2. Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.

I. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez Wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji):

1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda następujących dokumentów:

Potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określona przez zamawiającego.

2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający może żądać następujących dokumentów:

1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiającego).

2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia nie zbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiającego).

II. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez Wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp (brak podstaw do wykluczenia):

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, należy przedłożyć dokumenty określone w §5 pkt 1), 4), 5), 6), 10) Rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26.7.2016 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie, że Wykonawca jest ubezpieczony ododpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumęgwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 PLN.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

Określony w sekcji III.1.2).

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

1. Posiadanego doświadczenia zawodowego

W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie usług polegających na obsłudze laboratoryjnej robót budowlanych na minimum jednym zadaniu polegającym na budowie/ rozbudowie/ przebudowie drogi publicznej klasy minimum Z (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2.3.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz.U. z 1999 r., nr 43, poz. 430 z późn. zm.) o wartości obsługi laboratoryjnej minimum 200 000,00 PLN (brutto), wraz z załączeniem dowodów czy usługi te zostały wykonane należycie.

2. Osób zdolnych do wykonania zamówienia

W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie:

Kierownik zespołu obsługi laboratoryjnej pełniący funkcję koordynatora pracy zespołu winien posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie:

1) wykształcenie wyższe budowlane,

2) minimum 5 lat doświadczenia w wykonywaniu usług w zakresie obsługi laboratoryjnej robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia,

3) wykazanie pełnienia samodzielnej funkcji koordynatora pracy zespołu laboratoryjnego na stanowisku kierownika zespołu obsługi laboratoryjnej na minimum jednym zadaniu polegającym na budowie/ przebudowie/ rozbudowie drogi publicznej klasy minimum Z (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2.3.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz.U. z 1999 r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.) o wartości obsługi laboratoryjnej minimum 200 000 000 PLN (brutto), wraz z udziałem w czynnościach odbiorowych.

Pracownicy obsługi laboratoryjnej wykonujący badania:

1) minimum 2 osoby,

2) minimum wykształcenie średnie,

3) minimum 3 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług w zakresie obsługi laboratoryjnej robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

Został określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Warunki realizacji umowy i ewentualnych zmian umowy określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: tak
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 27/06/2019
Czas lokalny: 09:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 27/06/2019
Czas lokalny: 10:00
Miejsce:

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego, tj.: w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, sala konferencyjna - pok. nr 213, POLSKA.

Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:

Otwarcie ofert następuje poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza prywatnego. Otwarcie ofert jest jawne. Wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:

1. Dotyczy sekcji II.2.7):

1) Zgłoszenie gotowości do odbioru technicznego końcowego przedmiotu Umowy: do 14 miesięcy od dnia zawarcia Umowy z Wykonawcą Robót z wyłączeniem „okresów zimowych” (15 grudnia – 15 marca),

2) protokolarny odbiór techniczny końcowy przedmiotu Umowy (realizacja przedmiotu Umowy): w terminie do 2 miesięcy od dnia potwierdzenia gotowości do odbioru technicznego końcowego przedmiotu Umowy.

W przypadku przedłużenia terminu realizacji zamówienia Wykonawcy robót okres pełnienia usługi obsługi laboratoryjnej także zostanie przedłużony.

2. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

3. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:

Cena – 60 %

Doświadczenie Kierownika Zespołu Obsługi Laboratoryjnej – 40 %

4. Dotyczy sekcji IV.2.6): Termin związania ofertą wynosi 60 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

5. Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

6. Faktury będą płatne w terminie do 30 dni od daty ich doręczenia Zamawiającemu.

7. W przypadku, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

9. Szczegółowe zasady komunikacji między Zamawiającym a Wykonawcami oraz opis sposobu przygotowania i złożenia ofert zostały opisane w SIWZ – Istotne warunki zamówienia.

10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.

11. Zamawiający zgodnie z art. 24aa. ust. 1 ustawy Pzp, w niniejszym postępowaniu, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

12. Ze względu na ograniczoną ilość znaków szczegółowe wymagania dotyczące kryteriów kwalifikacji, kryteriów udzielenia zamówienia oraz oświadczenia i dokumenty jakie zobowiązani są dostarczyć wykonawcy w celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zostały określone w SIWZ – Istotne warunki zamówienia.

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Urzędu Zamówień
ul. Postępu 17 A
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Prezes Urzędu Zamówień
ul. Postępu 17 A
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

1. Wykonawcy przysługuje odwołanie wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.

2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

3. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.

4. Odwołanie wnosi się:

1) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 ustawy Pzp,

2) w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.

Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień Specyfikacji istotnych warunków zamówienia wnosi się:

3) w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.

Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się:

4) w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

5. Informowanie o niezgodnej z przepisami ustawy czynności:

1) Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować zamawiającego o niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez niego lub zaniechaniu czynności, do której jest on zobowiązany na podstawie ustawy, na które nie przysługuje odwołanie na podstawie art. 180 ust. 2 ustawy Pzp.

2) w przypadku uznania zasadności przekazanej informacji zamawiający powtarza czynność albo dokonuje czynności zaniechanej, informując o tym wykonawców w sposób przewidziany w ustawie dla tej czynności.

3) na czynności, o których mowa w art. 181 ust. 2 ustawy Pzp, nie przysługuje odwołanie, z zastrzeżeniem art.180 ust. 2 ustawy Pzp.

6. Na orzeczenie Izby stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.

Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania Zamawiającego. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi.

Środki ochrony prawnej reguluje Dział VI ustawy.

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17 A
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
17/05/2019

Informacja dotycząca ograniczenia stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej jako: RODO w zakresie praw przysługujących osobie

Zamawiający zgodnie z art. 8a ust. 5 ustawy Pzp informuje:

1)      w przypadku wykonania, na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (wykonania prawa dostępu przysługującego osobie, której dane dotyczą) wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

2)      wystąpienie osoby z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych) nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

3)      w przypadku gdy wykonanie, po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (wykonania prawa dostępu przysługującego osobie, której dane dotyczą), wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.

Identyfikator postępowaniafececa31-5ec0-4519-ae5c-a5f1cbbb4b24

Metryka strony

Udostępniający: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku

Wytwarzający/odpowiadający: Krzysztof Godlewski - Wydział Zamówień Publicznych

Data wytworzenia: 2019-05-21

Wprowadzający: Krzysztof Godlewski

Data modyfikacji: 2019-07-31

Opublikował: Krzysztof Godlewski

Data publikacji: 2019-05-21