Naprawy i przeglądy wraz z częściami samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, ciągników rolniczych, osprzętu do ciągników, przyczep ciągnikowych, rębaka, kosiarek bijakowych, przyczep ciężarowych samochodowych oraz sprzętu do utrzymania dróg, będących na wyposażeniu RDW w Suwałkach z podziałem na 4 zadania.
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach z siedzibą przy ul. Przytorowej 9B informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, na: Naprawy i przeglądy wraz z częściami samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, ciągników rolniczych, osprzętu do ciągników, przyczep ciągnikowych, rębaka, kosiarek bijakowych, przyczep ciężarowych samochodowych oraz sprzętu do utrzymania dróg, będących na wyposażeniu RDW w Suwałkach z podziałem na 4 zadania - na Zadanie Nr 2 i Zadanie Nr 3 zostało unieważnione, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.), ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Dnia 19.12.2018r.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach z siedzibą przy ul. Przytorowej 9B informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na:
Naprawy i przeglądy wraz z częściami samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, ciągników rolniczych, osprzętu do ciągników, przyczep ciągnikowych, rębaka, kosiarek bijakowych, przyczep ciężarowych samochodowych oraz sprzętu do utrzymania dróg, będących na wyposażeniu RDW w Suwałkach z podziałem na 4 zadania:
Zadanie Nr 1: Naprawy i przeglądy wraz z częściami samochodów osobowych, samochodów ciężarowych i przyczep ciężarowych samochodowych będących na wyposażeniu Rejonu Dróg Wojewódzkich w Suwałkach.
Zadanie Nr 2: Naprawy i przeglądy wraz z częściami ciągników rolniczych oraz przyczep ciągnikowych będących na wyposażeniu Rejonu Dróg Wojewódzkich Suwałkach.
Zadanie Nr 3: Naprawy i przeglądy wraz z częściami kosiarek bijakowych, zamiatarek, rębaka oraz frezu będących na wyposażeniu Rejonu Dróg Wojewódzkich w Suwałkach.
Zadanie Nr 4: Naprawy i przeglądy wraz z częściami sprzętu do utrzymania dróg będącego na wyposażeniu Rejonu Dróg Wojewódzkich w Suwałkach
zakończone zostało wyborem ofert firm:
Zadanie Nr 1: PUHM MOTOZBYT Sp. z o. o ul. Suwalska 77, 19-300 Ełk
Zadanie Nr 4: PHU LAS-MAR Mariusz Rzodkiewicz, ul. Wierzbna 15, 16-300 Augustów
Wybrano oferty z największą liczbą punktów, spełniające warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia
W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:
- na Zadanie Nr 1: PUHM MOTOZBYT Sp. z o. o ul. Suwalska 77, 19-300 Ełk
z ceną ofertową jednej roboczogodziny 166,05 zł, czas przystąpienia do naprawy - w dniu zgłoszenia) - oferta uzyskała w kryterium:
cena - 60,00pkt., czas przystąpienia do naprawy - 40,00 pkt., razem - 100,00 pkt.
- na Zadanie Nr 4: PHU LAS-MAR Mariusz Rzodkiewicz, ul. Wierzbna 15, 16-300 Augustów
z ceną ofertową jednej roboczogodziny 36,00 zł, czas przystąpienia do naprawy - w dniu zgłoszenia) - oferta uzyskała w kryterium:
cena - 60,00pkt., czas przystąpienia do naprawy - 40,00 pkt., razem - 100,00 pkt.
Dnia 19.12.2018r.
Zbiorcze zestawienie ofert
kwota jaką dysponuje Zamawiający:
Zadanie nr 1.: 43 050,00 zł , Zadanie nr 2.: 12 300,00 zł , Zadanie nr 3.: 12 300,00 zł,
Zadanie nr 4.: 12 300,00 zł,
Razem Zadania Nr 1-4: 79 950,00 zł
z możliwością pozyskania dodatkowych środków.
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Numer zadania Cena roboczogodziny zł (brutto) |
Czas przystąpienia do naprawy |
1 |
PUHM MOTOZBYT Sp. z o.o ul. Suwalska 77 19-300 Ełk |
Zadanie Nr 1 – 166,05 zł |
w dniu zgłoszenia |
2 |
PHU Las-Mar Mariusz Rzodkiewicz ul. Wierzbna 15 16-300 Augustów |
Zadanie Nr 4 – 36,00 zł |
w dniu zgłoszenia |
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia przekazuje oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej.
Dnia, 13.12.2018 r.
ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: Naprawy i przeglądy wraz z częściami samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, ciągników rolniczych, osprzętu do ciągników, przyczep ciągnikowych, rębaka, kosiarek bijakowych, przyczep ciężarowych samochodowych oraz sprzętu do utrzymania dróg, będących na wyposażeniu RDW w Suwałkach z podziałem na 4 zadania, tj.:
- wzór umowy po zmianie z dnia 05.12.2018 r.
SIWZ po zmianie z dnia 05.12.2018 r. dostępna do pobrania poniżej w Załączniku.
05.12.2018 r.
Ogłoszenie nr 500291393-N-2018 z dnia 05-12-2018 r.
Białystok:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 656553-N-2018
Data: 03.12.2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 5066786300000, ul. ul. Elewatorska 6, 15620 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 67 67 130, e-mail sekretariat@pzdw.wrotapodlasia.pl, faks 85 67 67 153.
Adres strony internetowej (url): http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Punkt: Część nr 4 Nazwa: Zadanie Nr 4: Naprawy i przeglądy wraz z częściami sprzętu do utrzymania dróg będącego na wyposażeniu Rejonu Dróg Wojewódzkich w Suwałkach (zał. Nr 7d);
W ogłoszeniu jest: 5) Kryteria oceny ofert: Kryterium - czas przystąpienia do naprawy Znaczenie - 60,00; Kryterium - cena roboczogodziny Znaczenie -40,00
W ogłoszeniu powinno być: 5) Kryteria oceny ofert: Kryterium - cena roboczogodziny Znaczenie - 60,00; Kryterium czas przystąpienia do naprawy Znaczenie -40,00
Ogłoszenie nr 656553-N-2018 z dnia 2018-12-03 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach ul. Przytorowa 9B, 16-400 Suwałki
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawy i przeglądy wraz z częściami samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, ciągników rolniczych, osprzętu do ciągników, przyczep ciągnikowych, rębaka, kosiarek bijakowych, przyczep ciężarowych samochodowych oraz sprzętu do utrzymania dróg, będących na wyposażeniu RDW w Suwałkach z podziałem na 4 zadania.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Naprawy i przeglądy wraz z częściami samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, ciągników rolniczych, osprzętu do ciągników, przyczep ciągnikowych, rębaka, kosiarek bijakowych, przyczep ciężarowych samochodowych oraz sprzętu do utrzymania dróg, będących na wyposażeniu RDW w Suwałkach z podziałem na 4 zadania.
II.5) Główny kod CPV: 50112000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
50112100-4 |
50100000-6 |
50110000-9 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2019-12-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Doświadczenie Wykonawcy Nie dotyczy. b) Osoby skierowane do realizacji zamówienia: W zakresie spełnienia warunku wymagany jest: Wykazanie się dysponowaniem osób z doświadczeniem i kwalifikacjami zawodowymi odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Odpowiednio do zadania - minimum 1 osoba na każde wskazane stanowisko. Zadanie Nr 1: mechanik samochodowy, diagnosta, elektryk samochodowy, Zadanie Nr 2: mechanik. Zadanie Nr 3: mechanik. Warunek nie dotyczy Zadania Nr 4. c) Potencjał technicznym W zakresie spełniania warunków wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę urządzeń technicznych umożliwiających wykonywanie wszystkich przeglądów okresowych i napraw przeprowadzanych w sposób zgodny z zaleceniami producenta. Wykonawca powinien wykazać się dysponowaniem: 1) stacji obsługi z co najmniej jednym stanowiskiem do diagnostyki pojazdów - dotyczy Zadania Nr 1, 2) stacja obsługi - dotyczy Zadania Nr 2 i Zadania Nr 3. Warunek nie dotyczy Zadania Nr 4.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
a) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. (składa wykonawca na wezwanie zamawiającego). b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za wykonanie usługi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (składa wykonawca na wezwanie zamawiającego).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena roboczogodziny | 60,00 |
czas przystąpienia do naprawy | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-13, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: | 1 | Nazwa: | Zadanie Nr 1: Naprawy i przeglądy wraz z częściami samochodów osobowych, samochodów ciężarowych i przyczep ciężarowych samochodowych będących na wyposażeniu Rejonu Dróg Wojewódzkich w Suwałkach (zał. Nr 7a); |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3, 50112100-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena roboczogodziny | 60,00 |
czas przystąpienia do naprawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Zadanie Nr 2: Naprawy i przeglądy wraz z częściami ciągników rolniczych oraz przyczep ciągnikowych będących na wyposażeniu Rejonu Dróg Wojewódzkich Suwałkach (zał. Nr 7b); |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50100000-6, 50110000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena roboczogodziny | 60,00 |
czas przystąpienia do naprawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Zadanie Nr 3: Naprawy i przeglądy wraz z częściami kosiarek bijakowych, zamiatarek, rębaka oraz frezu będących na wyposażeniu Rejonu Dróg Wojewódzkich w Suwałkach (zał. Nr 7c); |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50100000-6, 50110000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena roboczogodziny | 60,00 |
czas przystąpienia do naprawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Zadanie Nr 4: Naprawy i przeglądy wraz z częściami sprzętu do utrzymania dróg będącego na wyposażeniu Rejonu Dróg Wojewódzkich w Suwałkach (zał. Nr 7d); |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50100000-6, 50110000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
czas przystąpienia do naprawy | 60,00 |
cena roboczogodziny | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Metryka strony