Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 668 wraz z przebudową mostu przez rz. Klimaszewnica w m. Klimaszewnica – od km 0+900 do km 1+450.

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na Budowę i rozbudowę drogi wojewódzkiej Nr 668 wraz z przebudową mostu przez rz. Klimaszewnica w m. Klimaszewnica – od km 0+900 do km 1+450, zakończone zostało wyborem oferty firmy BUDREX-KOBI Sp. z o. o. ul. Hetmańska 92, 15-727 Białystok.

Wybrano ofertę z największą liczbą punktów, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:

  1. STRABAG Sp. z o. o. ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków (przy kryterium oceny: cena/okres gwarancji i rękojmi – z ceną ofertową 10 573 522,80 zł. – okres gwarancji i rękojmi 7 lat) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 50,93 pkt., okres gwarancji i rękojmi 40,00 pkt., razem – 90,93 pkt;
  2. BUDREX-KOBI Sp. z o. o. ul. Hetmańska 92, 15-727 Białystok (przy kryterium oceny: cena/okres gwarancji i rękojmi – z ceną ofertową 8 975 686,02 zł. – okres gwarancji i rękojmi 7 lat) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., okres gwarancji i rękojmi 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt..

 

Białystok, dnia 29.05.2019 r.


kwota jaką dysponuje Zamawiający: 3 000 000,00 zł. (z możliwością pozyskania dodatkowych środków)

Zbiorcze zestawienie ofert/ofert wstępnych*

Numer oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena zł.

(brutto)

Okres gwarancji i rękojmi

01

STRABAG Sp. z o. o. ul. Parzniewska 10,               05-800 Pruszków

10 573 522,80

7 lat

02

BUDREX – KOBI Sp. z o. o. ul. Hetmańska 92, 15-727 Białystok

8 975 686,02

7 lat

 

Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia przekazuje oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z członków Konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej.

 Białystok, dn. 2019.04.26


Uwaga zmiana terminu składania ofert na dzień 26.04.2019 r. godz. 09:30

ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE                        

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w związku z zapytaniem potencjalnego Wykonawcy w sprawie przetargu nieograniczonego na Budowę i rozbudowę drogi wojewódzkiej Nr 668 wraz z przebudową mostu przez rz. Klimaszewnica w m. Klimaszewnica – od km 0+900 do km 1+450 wyjaśnia co następuje:

 

ZESTAW I:

PYTANIE 1: Proszę o wyjaśnienie zapisu w opisie projektu wykonawczego branży mostowej (str. 6)  dotyczącego materiałów z rozbiórki. Gdyż zapis: „…Materiały nie podlegające ponownemu wbudowaniu podlegają ocenie oraz wycenie i podlegają wykupowi przez wykonawcę robót.” mówi o tym że materiał z rozbiórki powinien kupić Wykonawca, co w przypadku gdy Wykonawca nie wyrazi chęci zakupu materiałów z rozbiórki? Poza tym na jakiej zasadzie ma być ustalana cena tych materiałów przeznaczonych do wykupu i które to konkretnie mają być materiały?

Odpowiedź na pytanie 1: Materiały z rozbiórki nie przejęte protokolarnie przez Zamawiającego należy zagospodarować zgodnie z przepisami. Przejęte protokolarnie materiały należy odwieźć na miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 100 km.

           

PYTANIE 2: Zakres projektów sanitarnych, a przynajmniej KD jest na całą drogę nr 668, w SIWZ nie ma też informacji „od - do” dla branży sanitarnej - sam kilometraż nie jest wystarczającym hasłem. Jaki jest zatem zakres robót od studni nr do studni nr, od wpustu nr do wpustu nr, od węzła do węzła dla branży sanitarnej gdyż nie ma dokumentu, który to precyzuje.

Kluczowymi pytaniami są zatem:

– czy w km 0+900 (na wysokości budynku nr 39) studnia D13 i wpusty Wp48 i 49 są wykonane czy należy je zrobić?

– czy w km 1+450 (na wysokości budynku nr 103) studnia D45 i wpusty Wp75 i 76 są wykonane czy należy je zrobić?

Branża sanitarna i wodociąg nie są również sprecyzowane – z dok. projektowej zakres branży sanitarnej to S1-S5, ale projekt też jest na całą drogę i są to tylko domysły na bazie kilometraża.

Wodociąg – chyba tylko węzeł HP6 – również domysły. Proszę zatem o sprecyzowanie branż: kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągu dla odcinka 0+900 – 1+450, gdyż wycena ryczałtowa jest na chwilę obecną mocno utrudniona i niesie za sobą duże ryzyko dla Wykonawcy.

Odpowiedź na pytanie 2: Zakres opracowania branży sanitarnej (kd, ks , w ): km 0+900 – 1+450. Studnie D13 i D45 wraz z wpustami WP: 48, 49, 75, 76 należy wykonać w zakresie objętym przetargiem, Wykonać również zabezpieczone korkiem wypustki z projektowanych studni.

 

PYTANIE 3: Proszę o określenie posadowienia na istniejącym moście w m. Klimaszewnica, gdyż zapis w opisie technicznym mówiący o tym, że istniejący most jest prawdopodobnie posadowiony na palach, jest niekonkretny i nie pozwala Wykonawcy dobrze oszacować koszt robót rozbiórkowych, a następnie wykonania pali docelowych na moście, które są gęsto rozmieszczone może stanowić problem wykonawczy.

Odpowiedź na pytanie 3: W związku z brakiem jednoznacznych informacji oraz dokumentacji archiwalnej obiektu, zapis w opisie technicznym branży mostowej o posadowieniu obiektu na palach wynika z doświadczenia projektanta przy rozbiórkach podobnych obiektów mostowych. Wykonawca robót ma obowiązek uwzględnienia w cenie ofertowej wszelkich ryzyk związanych z rozbiórką istniejącego mostu..

                       

PYTANIE 4: Branża mostowa – SST D.05.03.05b Nawierzchnia z betonu asfaltowego. Warstwa wiążąca wg PN-EN – grubość warstwy podano 8cm z mieszanki typu AC16W z PMB 50/70 (4 cm warstwa ochronna na moście) – proszę o potwierdzenie, że na drodze grubość warstwy ścieralnej wynosi 8cm, zaś na moście 4cm. Czy istnieje możliwość zamiany nawierzchni z betonu asfaltowego modyfikowanego polimerem na nawierzchnię z betonu asfaltowego niemodyfikowanego polimerem.

Odpowiedź na pytanie 4: Konstrukcję nawierzchni wykonać: dla drogi wg SST drogowych: 8 cm w-wa wiążąca i 4 cm w-wa ścieralna oraz dla mostu wg SST mostowych: 4 cm w-wa wiążąca i 5 cm w-wa ścieralna.

 

PYTANIE 5: Proszę o dodanie SST dotyczącego umocnienia skarp narzutem kamiennym, na skarpie wykonać płotek faszynowy o polach około 1x1 m z palików sosnowych o fi 8 L=120cm w rozstawie co max 33cm – proszę o dokładniejsze określenie co należy w tej pozycji wykonać i z jakiego materiału. Czy dodatkowo należy doliczyć do mostu prefabrykowane płotki naprowadzające – jeżeli tak to jakie i w jakiej ilości bo nie można tego zliczyć z rysunków.

Odpowiedź na pytanie 5: W dokumentacji, w rejonie mostu przewidziano typowe, stosowane od wielu lat rozwiązanie, umocnienie skarp cieków za pomocą narzutu kamiennego w płotkach z kiszki faszynowej. Dokumentacja techniczna w sposób jednoznaczny przedstawia zakres oraz rodzaj materiałów z jakich należy wykonać przedmiotowe umocnienie. W opisie technicznym (pkt. 8.1.13) i na rys. nr 2 Rysunek zestawieniowy  - określono gabaryty, położenie (podnóże skarpy) i długość zaprojektowanych płotków naprowadzających, które należy wykonać razem z obiektem mostowym.

           

PYTANIE 6: Proszę o potwierdzenie, że przy wycince drzew trzeba uwzględnić nadzór przyrodniczy.

Odpowiedź na pytanie 6: Przy wycince drzew nie jest wymagany nadzór przyrodniczy.

     

PYTANIE 7: Proszę o zestawieniową inwentaryzację drzew i krzewów do wycinki.  

Odpowiedź na pytanie 7: Inwentaryzacja zieleni i plan wycinki zostały przedstawione na rysunkach (materiały przetargowe) zamieszczonych na stronie Zamawiającego. Drzewa i krzewy wyciąć w zakresie km 0+900 – 1+450

 

ZESTAW II:

PYTANIE 1: Branża mostowa - Prosimy o ujednolicenie projektów wykonawczego i budowlanego w zakresie ścianek szczelnych. Na projekcie wykonawczym zaznaczone są grodzice ze ścianek szczelnych  GU 16-400 (G-62) , natomiast na projekcie budowlanym brak wrysowanych ścianek szczelnych stalowych. Prosimy o potwierdzenie, czy należy wykonywać ścianki szczelne stalowe tracone czy też nie.

Odpowiedź na pytanie 1: Należy wykonać ścianki szczelne, tracone – jak przedstawiono w projekcie wykonawczym.

PYTANIE 2: Branża mostowa - Prosimy o ujednolicenie projektów wykonawczego i budowlanego w zakresie bariero poręczy mostowej i  bariery mostowej. Na projekcie wykonawczym zaznaczone są barieroporęcze mostowe o H1, A, W7 oraz H1, A, W4 , natomiast na projekcie budowlanym wskazanie jest na barieroporęcz mostową H2, A, W2 i H2, W3, A.  Prosimy o potwierdzenie, które barieroporęcze i  bariery mostowe należy wbudować, czy te z projektu  budowlanego czy wykonawczego.

Odpowiedź na pytanie 2: Należy wbudować odpowiednio barieroporęcz mostową , stalową  H1, A, W7 o wys. 1,2 m i H1, A, W4 o wys. 1,2 m zgodnie w projektem wykonawczym.

PYTANIE 3: Branża mostowa - Prosimy o ujednolicenie projektów wykonawczego i budowlanego w zakresie wymiarów przyczółków. Na projekcie wykonawczym wrysowane są inne niż na projekcie budowlanym wymiary przyczółków.  Prosimy o potwierdzenie, które wymiary są właściwe te z projektu  budowlanego czy wykonawczego.

Odpowiedź na pytanie 3: Przyczółki wykonać zgodnie z projektem wykonawczym.

PYTANIE 4: Branża mostowa - Prosimy o ujednolicenie projektów wykonawczego i budowlanego w zakresie  umocnienia narzutem kamienny. Prosimy o wskazanie czy należy umacniać zgodnie z projektem wykonawczym Rys. nr 3 czy projektem budowlanym rys. 5.3 .

Odpowiedź na pytanie 4: Umocnienie skarp przy moście należy wykonać zgodnie z rys. nr 3 Rysunek zestawieniowy - projekt wykonawczy.

 

Białystok, dnia 24.04.2019 r.



ZMIANA i UZUPEŁNIENIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany i uzupełnienia Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: Budowę i rozbudowę drogi wojewódzkiej Nr 668 wraz z przebudową mostu przez rz. Klimaszewnica w m. Klimaszewnica – od km 0+900 do km 1+450.

Zamawiający w SIWZ:

  • zmienia Opis przedmiotu zamówienia,
  • uzupełnia SIWZ o: SST Konstrukcje i elementy drewniane, SST Gniazda szybkiego montażu, SST Pale prefabrykowane.

SST i SIWZ (po zmianach z dn. 18.04.2019) do pobrania w załączniku poniżej.

Zmiany zaznaczono czerwoną czcionką.

 

Białystok, dn. 18.04.2019 r.


ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE                             

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w związku z zapytaniem potencjalnego Wykonawcy w sprawie przetargu nieograniczonego na Budowę i rozbudowę drogi wojewódzkiej Nr 668 wraz z przebudową mostu przez rz. Klimaszewnica w m. Klimaszewnica – od km 0+900 do km 1+450.

wyjaśnia co następuje:

PYTANIE 1: Proszę o potwierdzenie, że wynagrodzenie za roboty budowlane jest ryczałtowe?

Odpowiedź na pytanie 1: Tak, wynagrodzenie za roboty budowlane jest ryczałtowe.

PYTANIE 2: Jeżeli wynagrodzenie jest ryczałtowe a Wykonawca wykona 120 jednostek (co jest podyktowane projektem i koniecznością wykonania) danego zakresu robót, który jest wskazany w Kosztorysach załączonych przez Zamawiającego  w ilości 100 jednostek, to w takim wypadku dostanie wynagrodzenie za 120 czy za 100 jednostek?

Odpowiedź na pytanie 2: Rozliczenie inwestycji mające charakter wynagrodzenia ryczałtowego będzie odbywać się zgodnie z zapisami umowy, SIWZ. Zamawiający zamieszcza zmienioną wersję SIWZ.

PYTANIE 3: Jeżeli wynagrodzenie jest ryczałtowe a Wykonawca wykona 80 jednostek (co jest podyktowane projektem i koniecznością wykonania) danego zakresu robót, który jest wskazany w  Kosztorysach załączonych przez Zamawiającego w ilości 100 jednostek, to w takim wypadku dostanie wynagrodzenie za 80 czy za 100 jednostek?

Odpowiedź na pytanie 3: Rozliczenie inwestycji mające charakter wynagrodzenia ryczałtowego będzie odbywać się zgodnie z zapisami umowy, SIWZ. Zamawiający zamieszcza zmienioną wersję SIWZ.

PYTANIE 4: SIWZ punkt 2 ppkt 3 wskazuje m.in., iż szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określają Kosztorysy ofertowe. Brak załączonych kosztorysów przez Zamawiającego – prosimy o uzupełnienie.

Odpowiedź na pytanie 4: Zamawiający nie załącza przedmiarów i kosztorysów. Wykonawca opracowuje przedmiary i kosztorysy ofertowe we własnym zakresie. Zamawiający zamieszcza zmienioną wersję SIWZ.

PYTANIE 5: Branża mostowa – prosimy o załączenie rysunków zbrojeniowych Kujanów przewidzianych do wykonania na tym zadaniu.

Odpowiedź na pytanie 5: Zgodnie z dokumentacją projektową  przewidziano do wbudowania w obiekt mostowy typowe,  prefabrykowane, sprężone, belki KUJAN NG 12 zgodnie z rozwiązaniami katalogu pn. Zespolone mosty płytowe z belek strunobetonowych (Transprojekt Warszawa). W związku z powyższym, mając na uwadze powszechność produktu, przewidziano zakup gotowych, typowych elementów. Dopuszcza się wprowadzanie zmian do rozwiązań katalogowych lub użycie prefabrykatów równoważnych, lecz w takiej sytuacji Wykonawca musi zapewnić sporządzenie dokumentacji zamiennej.

PYTANIE 6: Proszę o informację jakie materiały z rozbiórki stają się własnością Zamawiającego po rozbiórce i na jaką odległość należy je wówczas odwieźć?

Odpowiedź na pytanie 6: Materiały z rozbiórki nie przejęte protokolarnie przez Zamawiającego należy zagospodarować zgodnie z przepisami. Przejęte protokolarnie materiały należy odwieźć na miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 100 km.

PYTANIE 7: Branża mostowa – prosimy o załączenie SST dotyczącej mostu tymczasowego.

Odpowiedź na pytanie 7: Most tymczasowy należy wykonać w oparciu o SST: M.11.06.01. STALOWE ŚCIANKI SZCZELNE, M.14.01.01. KONSTRUKCJA STALOWA, D.07.05.01 BARIERY OCHRONNE STALOWE, a także w oparciu o załączoną nową SST B.03.00.00. WYKONANIE KONSTRUKCJI I ELEMENTÓW DREWNIANYCH.

PYTANIE 8: Branża mostowa – most tymczasowy, czy można zastosować rozwiązanie zamienne konstrukcji mostu tymczasowego do podanego w projekcie?

Odpowiedź na pytanie 8: Dopuszczalne jest  każde rozwiązanie równoważne, charakteryzujące się nie gorszymi parametrami funkcjonalno-użytkowymi w stosunku do zawartych w dokumentacji projektowej. Ostateczną decyzję dotyczącą zastosowania rowiazania zamiennego podejmuje Zamawiający po zaopiniowaniu przez Zespół nadzoru inwestorskiego.

PYTANIE 9:

Jakiego rodzaju próbne obciążenia pali należy wykonać ? Czy należy wykonać próbne obciążenia zarówno statyczne i dynamiczne?

Odpowiedź na pytanie 9: Należy wykonać tylko próbne statyczne obciążenie pali.

PYTANIE 10: Prosimy o informacje, czy przewiduje się wykonanie próbnego obciążenia mostu? Most ma małą rozpiętość, tj. 11,5m, a w SST DM-00.00.00 pkt.8.4 pisze, że podstawą odbioru końcowego jest przeprowadzenie próbnego obciążenia obiektu, prosimy zatem o informację, czy Zamawiający przewiduje wykonanie próbnego obciążenia obiektu mostowego?

Odpowiedź na pytanie 10: Zamawiający nie przewiduje wykonania próbnego obciążenia obiektu mostowego.

PYTANIE 11: Czy przyjęte łożyska elastomerowe są łożyskami kotwionymi (prosimy o informację czy występują siły ujemne, odrywające). W przeciwnym wypadku prosimy o potwierdzenie, że projektowane łożyska nie wymagają kotwienia.  

Odpowiedź na pytanie 11: Projektowane łożyska elastomerowe nie wymagają kotwienia.

PYTANIE 12: Czy obszary znajdujące się w granicach zajętości terenu i oddziaływania planowanej inwestycji są sklasyfikowane przez RZGW, lub inną jednostkę odpowiedzialną za sprawy gospodarki wodnej jako tereny zalewowe?

Odpowiedź na pytanie 12: Zgodnie z posiadanymi informacjami teren objety inwestycją nie znajduje się w obszarze, na którym prawdopodobieństwo wystapienia powodzi wynosi raz na 100 lat.

PYTANIE 13: Prosimy o informację, czy ilości betonu dla fundamentów oraz korków betonowych mostu przyjęto bez doliczenia dodatkowej ilości (większego zużycia betonu) wynikającej z wykonywania tych elementów w grodzicach stalowych?

Odpowiedź na pytanie 13: Ilości betonów podpór mostu uwzględniają dodatek na wykonanie w ściankach szczelnych. W związku z ryczałtowym rozliczeniem inwestycji Wykonawca robót we własnym zakresie dokonuje określenia ilości odpowiednich robót i sam odpowiada za przyjęte ilości i wartość robót.

PYTANIE 14: Prosimy o informację, czy elementy stalowe mostu tymczasowego (HEB-y, balustrady, itp.) też wymagają wykonania zabezpieczenia antykorozyjnego zgodnie z SST M-14.02.01?   

Odpowiedź na pytanie 14: Konstrukcja nośna mostu tymczasowego nie wymaga zabezpieczenia antykorozyjnego, natomiast balustrady wymagają.

PYTANIE 15: Belki prefabrykowane typu Kujan NG są zaprojektowane zgodnie z Katalogiem „ Zespolone mosty płytowe z belek strunobetonowych” wydanym przez Transprojekt – Warszawa Sp. z.o.o, Warszawa 2004, czy Zamawiający nabył zatem prawa autorskie do powyższej dokumentacji?    

Odpowiedź na pytanie 15: Przy zakupie gotowych prefabrykatów w wytwórni, tak jak przewidziano to w dokumentacji projektowej,  nie zachodzi taka konieczność.  Prawa takie musi posiadać wytwórca prefabrykatów, za co przed Zamawiającym odpowiada Wykonawca robót.

PYTANIE 16: Zapisy Specyfikacji SST M18.01.02 Urządzenia dylatacyjne, mówią o wykonaniu urządzeń z nakładkami wyciszającymi, Producenci urządzeń dylatacyjnych stosują nakładki wyciszające w przypadku urządzeń wielomodułowych, prosimy zatem o potwierdzenie, czy w przypadku projektowanych urządzeń jednomodułowych, Zamawiający również wymaga zastosowanie tych nakładek wyciszających?

Odpowiedź na pytanie 16: Proste urządzenia dylatacyjne jednomodułowe musza być wyposażone w nakładki wyciszające albo posiadać konstrukcję obniżająca hałas poprzez sinusoidalne uikształtowanie profili dylatacyjnych (rozwiązanie równoważne do prezentowanego w SST).

PYTANIE 17: Zapisy Specyfikacji SST M18.01.02 Urządzenia dylatacyjne, mówią o wykonaniu urządzeń o przesuwie +/- 40mm, natomiast na rysunku nr 12 Schemat dylatacji napisane jest, że urządzenia powinny mieć zapewniony przesuw +/- 20mm, prosimy zatem o informację na jakie przesuwy są zaprojektowane dylatacje mostu?

Odpowiedź na pytanie 17: Dylatacje modułowe powinny umożliwic przesuw +/-20mm.

PYTANIE 18: Prosimy o informację, czy zamawiający wyraża zgodę na zmianę kotwienia balustrady na moście, zastosowanie kotew wklejanych odpowiedniej długości?

Odpowiedź na pytanie 18: Zamawiający dopuszcza zastosowanie innej technologii kotwienia balustrad mostowych. Zamienna technologia musi uzyskać akceptację Zespołu nadzoru inwestorskiego oraz zatwierdzenie zamawiającego.

PYTANIE 19: Prosimy o informacje, jakiego typu jest istniejące posadowienie mostu? Czy są to pale żelbetowe? Jakiej średnicy, jakiej długości i ile sztuk na podporę? Czy należy je w całości wyciągnąć przed wykonaniem nowego posadowienia mostu na prefabrykowanych palach żelbetowych?

Odpowiedź na pytanie 19: Zamawiający nie posiada dokumentacji archiwalnej.

PYTANIE 20: Na rysunkach Dokumentacji PB i PW posadowienie pośrednie zaprojektowano w postaci wbijanych pali prefabrykowanych 40x40cm, w SST M11.03.02 natomiast jest mowa o palach wierconych w osłonach rurowych (bez pozostawienia), prosimy o przekazanie właściwej specyfikacji - na pale wbijane oraz o uzupełnienie dokumentacji projektowej o rysunek zbrojeniowy prefabrykowanych żelbetowych pali oraz o weryfikację czy głowice pali i ich zbrojenie nie będzie kolidowało z zaprojektowanym zbrojeniem oczepów palowych (fundamentów) – zgodnie z rysunkiem nr 6 Zbrojenie Przyczółków.

Odpowiedź na pytanie 20: Zamawiający załącza SST M.11.02.01. PALE PREFABRYKOWANE.

PYTANIE 21: Prosimy o przekazanie przedmiarów robót objętych zadaniem.

Odpowiedź na pytanie 21: Zamawiający nie załącza przedmiarów i kosztorysów. Wykonawca opracowuje przedmiary i kosztorysy ofertowe we własnym zakresie. Zamawiający zamieszcza zmienioną wersję SIWZ.

PYTANIE 22: W związku z brakami i niejasnościami w dokumentacji załączonej przez Zamawiającego prosimy o przesunięcie przetargu na termin późniejszy niż 18.04.2019r.

Odpowiedź na pytanie 22:  Termin przetargu został przesunięty na dzień 26.04.2019 r.

 

Białystok, dnia 18.04.2019 r.


ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: Budowę i rozbudowę drogi wojewódzkiej Nr 668 wraz z przebudową mostu przez rz. Klimaszewnica w m. Klimaszewnica – od km 0+900 do km 1+450.

Zamawiający wprowadza następujące zmiany w:

SIWZ:  

  1. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

17.2 Ofertę należy złożyć w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w    Białymstoku ul. Elewatorska 6 - sekretariat, nie później niż do godz. 09:30 dnia 26.04.2019 roku.

SIWZ (po zmianach z dn. 15.04.2019) do pobrania w załączniku poniżej.

Zmiany zaznaczono czerwoną czcionką.

Białystok, dn. 15.04.2019 r.


Ogłoszenie nr 540073938-N-2019 z dnia 15-04-2019 r.

Białystok:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 540061916-N-2019
Data: 29/03/2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 50667863000000, ul. ul. Elewatorska  6, 15-620  Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 67 67 130, e-mail sekretariat@pzdw.wrotapodlasia.pl, faks 85 67 67 153.
Adres strony internetowej (url): http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-04-18, godzina: 09:30
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-04-26, godzina: 09:30


ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE                            

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w związku z zapytaniem potencjalnego Wykonawcy w sprawie przetargu nieograniczonego na Budowę i rozbudowę drogi wojewódzkiej Nr 668 wraz z przebudową mostu przez rz. Klimaszewnica w m. Klimaszewnica – od km 0+900 do km 1+450.

wyjaśnia co następuje:

Pytanie

Prosimy o zamieszczenie na stronie przetargu przedmiarów robót budowlanych.

Odpowiedź

Zamawiający nie zamieszcza na stronie przedmiaru robót. Rozliczenie zamówienia ma charakter ryczałtowy. Potencjalny Wykonawca robót powinien we własnym zakresie wykonać taki przedmiar w celu określenia ryczałtowej wartości oferty. Ponadto, zgodnie z zapisami SIWZ Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, przed podpisaniem umowy winien przedłożyć kosztorys ofertowy z rozbiciem na branże i asortymenty robót.

 

Białystok, dnia 08.04.2019 r.


ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE                            

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w związku z zapytaniem potencjalnego Wykonawcy w sprawie przetargu nieograniczonego na Budowę i rozbudowę drogi wojewódzkiej Nr 668 wraz z przebudową mostu przez rz. Klimaszewnica w m. Klimaszewnica – od km 0+900 do km 1+450.

wyjaśnia co następuje:

Pytanie

Zwracamy się do Zamawiającego z Zapytaniem czy Zamawiający dopuści zastosowanie w przedmiotowej inwestycji geosiatki z kordu stalowego?

Odpowiedź

Zamawiający dopuszcza zastosowanie różnych geosiatek spełniających wymagania wskazane w Szczegółowych Specyfikacjach technicznych.

 

Białystok, dnia 05.04.2019 r.


ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: Budowę i rozbudowę drogi wojewódzkiej Nr 668 wraz z przebudową mostu przez rz. Klimaszewnica w m. Klimaszewnica – od km 0+900 do km 1+450.

Zamawiający wprowadza następujące zmiany w:

  1. a) SIWZ:
  2. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
  3. pkt. 7.2. 3) 2) c) Kierownik robót mostowych
  • jest: posiadać uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej (zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. Dz.U. z 2006, Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) – kierownika robót mostowych w ciągu dróg publicznych wymaganych do realizacji przedmiotowego zadania, minimum 3 lata doświadczenia z uprawnieniami,
  • wykazać pełnienie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót mostowych/na drogowych obiektach inżynierskich na minimum 1 zadaniu polegającym na budowie/ rozbudowie/ przebudowie drogowego obiektu mostowego w ciągu drogi publicznej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.), wraz z udziałem w czynnościach odbiorowych świadczących o zakończeniu realizacji zamówienia.

powinno być:

  • posiadać uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej (zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. Dz.U. z 2006, Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) – kierownika robót mostowych w ciągu dróg publicznych wymaganych do realizacji przedmiotowego zadania, minimum 3 lata doświadczenia z uprawnieniami,
  • wykazać pełnienie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót mostowych lub kierownika robót na drogowych obiektach inżynierskich na minimum 1 zadaniu polegającym na budowie/ rozbudowie/ przebudowie drogowego obiektu mostowego w ciągu drogi publicznej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.), wraz z udziałem w czynnościach odbiorowych świadczących o zakończeniu realizacji zamówienia.

b) DOŚWIADCZENIE OSÓB WSKAZANYCH W WYKAZIE OSÓB (załącznik Nr 8)

     jest: *) wykazać pełnienie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót mostowych/na drogowych obiektach inżynierskich na minimum 1 zadaniu polegającym na budowie/ rozbudowie/ przebudowie drogowego obiektu mostowego w ciągu drogi publicznej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.), wraz z udziałem w czynnościach odbiorowych świadczących o zakończeniu realizacji zamówienia.

Powinno być:

*) wykazać pełnienie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót mostowych lub kierownika robót na drogowych obiektach inżynierskich na minimum 1 zadaniu polegającym na budowie/ rozbudowie/ przebudowie drogowego obiektu mostowego w ciągu drogi publicznej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.), wraz z udziałem w czynnościach odbiorowych świadczących o zakończeniu realizacji zamówienia.

SIWZ oraz załącznik Nr 8 (po zmianach z dn. 01.04.2019) do pobrania w załączniku poniżej.

Zmiany zaznaczono czerwoną czcionką.

Białystok, dn. 2019.04.01


Ogłoszenie nr 540062417-N-2019 z dnia 01-04-2019 r.

Białystok:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 531670-N-2019
Data: 29/03/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 50667863000000, ul. ul. Elewatorska  6, 15-620  Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 67 67 130, e-mail sekretariat@pzdw.wrotapodlasia.pl, faks 85 67 67 153.
Adres strony internetowej (url): http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3)
W ogłoszeniu jest: Określenie warunków: Zdolności technicznej lub zawodowej: 1) Posiadanego doświadczenia zawodowego W zakresie spełnienia warunku wymagane jest: Wykazanie się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: minimum 1 zadanie wykonane (zakończone), tj. doprowadzone przez Wykonawcę co najmniej do podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu, świadczącego o zakończeniu realizacji zamówienia, polegającym na budowie/ rozbudowie/ przebudowie drogi publicznej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.) klasy minimum Z o wartości minimum 5 000 000 PLN (brutto), z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informację o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Zamawiający informuje, że dla potrzeb spełniania warunków opisanych powyżej, jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż zł, Zamawiający w celu przeliczenia waluty na zł/PLN przyjmie średni kurs zł do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego niniejszego postępowania w Dz. U. U. E. 2) Osób zdolnych do wykonania zamówienia W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie: a) KIEROWNIK BUDOWY winien: - posiadać uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej (zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. Dz.U. z 2006 r., Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) – kierownika budowy/kierownika robót drogowych w zakresie dróg publicznych wymaganych do realizacji przedmiotowego zadania, minimum 3 lat doświadczenia z uprawnieniami, - wykazać pełnienie samodzielnej funkcji technicznej (zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. Dz.U. z 2006 r., Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) na stanowisku kierownika budowy / kierownika robót drogowych na: minimum 1 zadaniu polegającym na budowie/ rozbudowie/ przebudowie drogi publicznej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.) klasy minimum Z o wartości minimum 5 000 000 PLN (brutto) wraz z udziałem w czynnościach odbiorowych świadczących o zakończeniu realizacji zamówienia. b) KIEROWNIK ROBÓT DROGOWYCH winien: - posiadać uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej (zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. Dz.U. z 2006 r., Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) – kierownika robót w zakresie dróg publicznych wymaganych do realizacji przedmiotowego zamówienia, minimum 3 lat doświadczenia z uprawnieniami. - wykazać pełnienie funkcji kierownika budowy / kierownika robót drogowych na minimum 1 zadaniu polegającym na budowie/ rozbudowie/ przebudowie drogi publicznej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.) klasy minimum Z wraz z udziałem w czynnościach odbiorowych świadczących o zakończeniu realizacji zamówienia. c) KIEROWNIK ROBÓT MOSTOWYCH winien: - posiadać uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej (zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. Dz.U. z 2006 r., Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) – kierownika robót mostowych w ciągu dróg publicznych wymaganych do realizacji przedmiotowego zadania, minimum 3 lata doświadczenia z uprawnieniami, - wykazać pełnienie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót mostowych/na drogowych obiektach inżynierskich na minimum 1 zadaniu polegającym na budowie/ rozbudowie/ przebudowie drogowego obiektu mostowego w ciągu drogi publicznej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.), wraz z udziałem w czynnościach odbiorowych świadczących o zakończeniu realizacji zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji Kierownika robót drogowych z funkcją Kierownika robót mostowych i sprawowanie ich przez jedną osobę. d) GEODETA winien: - posiadać uprawnienia w zakresie: • geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych, • rozgraniczenia i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych, • geodezyjnej obsługi inwestycji, - wykazać pełnienie obsługi geodezyjnej na minimum 1 zadaniu związanym z budową/rozbudową/przebudową drogi publicznej.
W ogłoszeniu powinno być: 1) Posiadanego doświadczenia zawodowego W zakresie spełnienia warunku wymagane jest: Wykazanie się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: minimum 1 zadanie wykonane (zakończone), tj. doprowadzone przez Wykonawcę co najmniej do podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu, świadczącego o zakończeniu realizacji zamówienia, polegającym na budowie/ rozbudowie/ przebudowie drogi publicznej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.) klasy minimum Z o wartości minimum 5 000 000 PLN (brutto), z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informację o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Zamawiający informuje, że dla potrzeb spełniania warunków opisanych powyżej, jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż zł, Zamawiający w celu przeliczenia waluty na zł/PLN przyjmie średni kurs zł do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego niniejszego postępowania w Dz. U. U. E. 2) Osób zdolnych do wykonania zamówienia W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie: a)KIEROWNIK BUDOWY winien: - posiadać uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej (zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. Dz.U. z 2006 r., Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) – kierownika budowy/kierownika robót drogowych w zakresie dróg publicznych wymaganych do realizacji przedmiotowego zadania, minimum 3 lat doświadczenia z uprawnieniami, - wykazać pełnienie samodzielnej funkcji technicznej (zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. Dz.U. z 2006 r., Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) na stanowisku kierownika budowy / kierownika robót drogowych na: minimum 1 zadaniu polegającym na budowie/ rozbudowie/ przebudowie drogi publicznej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.) klasy minimum Z o wartości minimum 5 000 000 PLN (brutto) wraz z udziałem w czynnościach odbiorowych świadczących o zakończeniu realizacji zamówienia. b) KIEROWNIK ROBÓT DROGOWYCH winien: - posiadać uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej (zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. Dz.U. z 2006 r., Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) – kierownika robót w zakresie dróg publicznych wymaganych do realizacji przedmiotowego zamówienia, minimum 3 lat doświadczenia z uprawnieniami. - wykazać pełnienie funkcji kierownika budowy / kierownika robót drogowych na minimum 1 zadaniu polegającym na budowie/ rozbudowie/ przebudowie drogi publicznej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.) klasy minimum Z wraz z udziałem w czynnościach odbiorowych świadczących o zakończeniu realizacji zamówienia. c)KIEROWNIK ROBÓT MOSTOWYCH winien: - posiadać uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej (zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. Dz.U. z 2006 r., Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) – kierownika robót mostowych w ciągu dróg publicznych wymaganych do realizacji przedmiotowego zadania, minimum 3 lata doświadczenia z uprawnieniami, - wykazać pełnienie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót mostowych lub kierownika robót na drogowych obiektach inżynierskich na minimum 1 zadaniu polegającym na budowie/ rozbudowie/ przebudowie drogowego obiektu mostowego w ciągu drogi publicznej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.), wraz z udziałem w czynnościach odbiorowych świadczących o zakończeniu realizacji zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji Kierownika robót drogowych z funkcją Kierownika robót mostowych i sprawowanie ich przez jedną osobę. d)GEODETA winien: - posiadać uprawnienia w zakresie: • geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych, • rozgraniczenia i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych, •geodezyjnej obsługi inwestycji, - wykazać pełnienie obsługi geodezyjnej na minimum 1 zadaniu związanym z budową/rozbudową/przebudową drogi publicznej.

Ogłoszenie nr 540061916-N-2019 z dnia 29-03-2019 r.

Białystok:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 531670-n-2019
Data: 29/03/2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 50667863000000, ul. ul. Elewatorska  6, 15-620  Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 67 67 130, e-mail sekretariat@pzdw.wrotapodlasia.pl, faks 85 67 67 153.
Adres strony internetowej (url): http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-03-18, godzina: 09:30,
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-04-18, godzina: 09:30,


Ogłoszenie nr 531670-N-2019 z dnia 2019-03-29 r.

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku: Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 668 wraz z przebudową mostu przez rz. Klimaszewnica w m. Klimaszewnica – od km 0+900 do km 1+450.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

  1. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 50667863000000, ul. ul. Elewatorska  6 , 15-620  Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 67 67 130, e-mail sekretariat@pzdw.wrotapodlasia.pl, faks 85 67 67 153.
    Adres strony internetowej (URL): http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
    Adres profilu nabywcy:
    Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
  2. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku 15-620 Białystok ul. Elewatorska 6


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 668 wraz z przebudową mostu przez rz. Klimaszewnica w m. Klimaszewnica – od km 0+900 do km 1+450.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 668 wraz z przebudową mostu przez rz. Klimaszewnica w m. Klimaszewnica – od km 0+900 do km 1+450

II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

45222000-9

45221111-3

45232300-5

45231400-9

45330000-9



II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-11-29

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zdolności technicznej lub zawodowej: 1) Posiadanego doświadczenia zawodowego W zakresie spełnienia warunku wymagane jest: Wykazanie się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: minimum 1 zadanie wykonane (zakończone), tj. doprowadzone przez Wykonawcę co najmniej do podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu, świadczącego o zakończeniu realizacji zamówienia, polegającym na budowie/ rozbudowie/ przebudowie drogi publicznej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.) klasy minimum Z o wartości minimum 5 000 000 PLN (brutto), z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informację o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Zamawiający informuje, że dla potrzeb spełniania warunków opisanych powyżej, jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż zł, Zamawiający w celu przeliczenia waluty na zł/PLN przyjmie średni kurs zł do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego niniejszego postępowania w Dz. U. U. E. 2) Osób zdolnych do wykonania zamówienia W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie: a) KIEROWNIK BUDOWY winien: - posiadać uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej (zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. Dz.U. z 2006 r., Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) – kierownika budowy/kierownika robót drogowych w zakresie dróg publicznych wymaganych do realizacji przedmiotowego zadania, minimum 3 lat doświadczenia z uprawnieniami, - wykazać pełnienie samodzielnej funkcji technicznej (zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. Dz.U. z 2006 r., Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) na stanowisku kierownika budowy / kierownika robót drogowych na: minimum 1 zadaniu polegającym na budowie/ rozbudowie/ przebudowie drogi publicznej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.) klasy minimum Z o wartości minimum 5 000 000 PLN (brutto) wraz z udziałem w czynnościach odbiorowych świadczących o zakończeniu realizacji zamówienia. b) KIEROWNIK ROBÓT DROGOWYCH winien: - posiadać uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej (zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. Dz.U. z 2006 r., Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) – kierownika robót w zakresie dróg publicznych wymaganych do realizacji przedmiotowego zamówienia, minimum 3 lat doświadczenia z uprawnieniami. - wykazać pełnienie funkcji kierownika budowy / kierownika robót drogowych na minimum 1 zadaniu polegającym na budowie/ rozbudowie/ przebudowie drogi publicznej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.) klasy minimum Z wraz z udziałem w czynnościach odbiorowych świadczących o zakończeniu realizacji zamówienia. c) KIEROWNIK ROBÓT MOSTOWYCH winien: - posiadać uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej (zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. Dz.U. z 2006 r., Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) – kierownika robót mostowych w ciągu dróg publicznych wymaganych do realizacji przedmiotowego zadania, minimum 3 lata doświadczenia z uprawnieniami, - wykazać pełnienie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót mostowych/na drogowych obiektach inżynierskich na minimum 1 zadaniu polegającym na budowie/ rozbudowie/ przebudowie drogowego obiektu mostowego w ciągu drogi publicznej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.), wraz z udziałem w czynnościach odbiorowych świadczących o zakończeniu realizacji zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji Kierownika robót drogowych z funkcją Kierownika robót mostowych i sprawowanie ich przez jedną osobę. d) GEODETA winien: - posiadać uprawnienia w zakresie: • geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych, • rozgraniczenia i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych, • geodezyjnej obsługi inwestycji, - wykazać pełnienie obsługi geodezyjnej na minimum 1 zadaniu związanym z budową/rozbudową/przebudową drogi publicznej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. (składa wykonawca na wezwanie Zamawiającego). b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Potwierdzenie wniesienia wadium, 2) Formularz ofertowy, 3) Zbiorcze zestawienie kosztów, 4) Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu; 5) Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania; 6) Zobowiązania podmiotu trzeciego w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 100 000,- PLN (słownie: sto tysięcy złotych).


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena

60,00

Okres gwarancji i rękojmi

40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Warunki ewentualnych zmian określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-18, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

 

Metryka strony

Udostępniający: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Kiszko Wydział Zamówien Publicznych

Data wytworzenia: 2019-03-29

Wprowadzający: Andrzej Kiszko

Data modyfikacji: 2019-06-19

Opublikował: Andrzej Kiszko

Data publikacji: 2019-03-29