Adaptacja budynku socjalno-gospodarczego na potrzeby brygady patrolowej w Kolnie cz. 2 z podziałem na zadania: Zadanie 1 Roboty budowlano-instalacyjne, Zadanie 2 Roboty przyłączeniowe.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży z siedzibą przy ul. Poligonowej 30, informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: Adaptacja budynku socjalno-gospodarczego na potrzeby brygady patrolowej w Kolnie cz. 2 z podziałem na zadania: Zadanie 1 Roboty budowlano-instalacyjne, Zadanie 2 Roboty przyłączeniowe zostało zakończone wyborem oferty firmy PAWO s.c. Sobolewo ul. Szosa Baranowicka 80 15-509 Białystok na Zadanie 1.
Wybrano ofertę z największą liczbą punktów, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:
Zadanie 1:
- PAWO s.c. Sobolewo ul. Szosa Baranowicka 80 15-509 Białystok przy kryterium oceny oferty: cena/okres gwarancji i rękojmi z ceną ofertową - 489 000,00 zł., okres gwarancji i rękojmi - 4 lata, oferta uzyskała w kryterium: – cena 60 pkt., okres gwarancji i rękojmi – 40 pkt., łączna punktacja – 100 pkt.
Zadanie 2:
- Konsorcjum: EKOTECHNIKA Arkadiusz Zembrzuski 18-400 Łomża ul. Senatorska 7/3 i GRINVEST Damian Zembrzuski 18-400 Łomża ul. Sikorskiego 8 – oferta odrzucona
- HYDRATEC Jakub Łozowicki 15-232 Białystok ul. Mickiewicza 42/93 cena oferty - 76 496,59 zł., okres gwarancji i rękojmi - 4 lata
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „ZIEJA” Ryszard Zieja 18-400 Łomża ul. Fabryczna 9 cena oferty - 30 963,45 zł., okres gwarancji i rękojmi - 4 lata
ZAWIADOMIENIE O ODRZUCENIU OFERTY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży z siedzibą przy ul. Poligonowej 30 informuje, że działając na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: Adaptacja budynku socjalno-gospodarczego na potrzeby brygady patrolowej w Kolnie cz. 2 z podziałem na zadania: Zadanie 1 Roboty budowlano-instalacyjne, Zadanie 2 Roboty przyłączeniowe odrzucono ofertę Konsorcjum: EKOTECHNIKA Arkadiusz Zembrzuski 18-400 Łomża ul. Senatorska 7/3 i GRINVEST Damian Zembrzuski 18-400 Łomża ul. Sikorskiego 8 na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 w związku z pkt. 8 ww. ustawy, ponieważ Wykonawca złożył ofertę na Zadanie 2, a pełnomocnictwo Konsorcjum dotyczy Zadania 1.
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży z siedzibą przy ul. Poligonowej 30 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: Adaptacja budynku socjalno-gospodarczego na potrzeby brygady patrolowej w Kolnie cz. 2 z podziałem na zadania: Zadanie 1 Roboty budowlano-instalacyjne, Zadanie 2 Roboty przyłączeniowe – Zadanie 2 zostało unieważnione, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.), ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Białystok, dn.02.04.2019 r.
Zbiorcze zestawienie ofert:
kwota jaką dysponuje Zamawiający: na zadanie 1 – 388 069,29 zł.; na zadanie 2 - 13 640,43 zł. z możliwością pozyskania dodatkowych środków.
Numer oferty/numer zadania |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Nr zadania |
Cena zł. (brutto) |
Okres gwarancji i rękojmi |
1/2 |
Konsorcjum EKOTECHNIKA Arkadiusz Zembrzuski 18-400 Łomża ul. Senatorska 7/3 GRINVEST Damian Zembrzuski 18-400 Łomża ul. Sikorskiego 8 |
2 |
592 860,00 |
4 lata |
2/2 |
HYDRATEC Jakub Łozowicki 15-232 Białystok ul. Mickiewicza 42/93 |
2 |
76 496,59 |
4 lata |
1/1 |
PAWO s.c. Sobolewo ul. Szosa Baranowicka 80 15-509 Białystok |
1 |
489 000,00 |
4 lata |
3/2 |
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Zieja” Ryszard Zieja 18-400 Łomża ul. Fabryczna 9 |
2 |
30 963,45 |
4 lata |
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia przekazuje oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z członków Konsorcjum lub wspólników spółki cywilne
Dn. 11.03.2019r.
ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w związku z zapytaniem potencjalnego Wykonawcy w sprawie przetargu nieograniczonego na: Adaptacja budynku socjalno-gospodarczego na potrzeby brygady patrolowej w Kolnie cz. 2 z podziałem na zadania: Zadanie 1 Roboty budowlano-instalacyjne, Zadanie 2 Roboty przyłączeniowe wyjaśnia co następuje:
Pytanie 1: Proszę o wysłanie specyfikacji krat stalowych jakie mają być zamontowane w oknach, sposobu montażu, rodzaju materiału z jakiego maja być wykonane z uwzględnieniem grubości/ przekrojów.
Odpowiedź: Ramę kraty należy wykonać z płaskowników stalowych 30x6mm, a poziome elementy kraty z prętów stalowych o przekroju kwadratowym 12x12mm w rozstawie 10cm, z pionowymi wzmocnieniami zapewniającymi odpowiednią sztywność kraty. Całość należy zabezpieczyć antykorozyjnie poprzez ocynkowanie ogniowe (grubość powłoki 45µm) oraz wykonać powłokę malarską w kolorze stolarki okiennej. Kratę należy zamocować do kotew osadzonych wcześniej w ścianie.
Pytanie 2: Proszę o zaznaczenie na rzucie zagospodarowania terenu bądź potwierdzenie, iż Wykonawca będzie musiał utwardzić jedynie 58 m2 terenu przy użyciu kostki betonowej.
Odpowiedź: Większość zakresu utwardzenia terenu wokół budynku została wykonana w roku 2017. Pozostała część tj. 58m2 to odcinek około 10m od granicy działki z pasem drogowym DK 63 na szerokości 6,0m.
Pytanie 3: Czy wykonawca będzie musiał w jakiś sposób zrewitalizować teren który uszkodzi przy wykonywaniu przyłączy? Np przez zasianie go trawą lub w inny sposób.
Odpowiedź: Po wykonaniu przyłączy niezbędne będzie odbudowanie rozebranych elementów infrastruktury drogowej i zieleni zgodnie z warunkami decyzji na zajęcie pasa drogowego oraz uzgodnieniami z generalnym wykonawcą przebudowy DK 63 w m. Kolno.
Pytanie 4: Czy Wykonawca w ofercie ma uwzględnić roboty wymienione w opisie technicznym takie jak:
- rozbiórkę nawierzchni utwardzonych działki
- rozbiórkę budynku gospodarczego zlok. w środkowej części działki
- wykonanie gładzi wewnętrznych
- wykonanie daszku nad wejściem
- wykonanie ogrodzenia wraz z bramą wjazdową oraz remont istniejącego ogrodzenia
Jeżeli tak to proszę uzupełnić przedmiar robót a w przypadku montażu ogrodzenia podać jego dokładną specyfikację z opisem na czym miałby polegać remont istniejącego ogrodzenia
Odpowiedź: W części I adaptacji budynku w roku 2017 zostały wykonane następujące roboty:
- rozbiórka nawierzchni utwardzonych działki,
- rozbiórka budynku gospodarczego zlokalizowanego w środkowej części działki;
- wykonanie ogrodzenia wraz z bramą wjazdową oraz remont istniejącego ogrodzenia.
Wykonanie gładzi wewnętrznych na ścianach należy wkalkulować w pozycję 56 przedmiaru robót branży ogólnobudowlanej.
Wykonanie daszków nad wejściami uwzględnia pozycja 102 przedmiaru robót branży ogólnobudowlanej.
Pytanie 5: Czy Inwestor dopuszcza użycie materiału do dociepleń innej firmy niż BOLIX.
Odpowiedź: Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku należy wykonać styropianem grubości 15cm o współczynniku przewodności cieplnej λ≤0,031W/m•K, natomiast stropodach budynku płytami styropianowymi lub wełną mineralną prasowaną i hedrofobizowaną grubości 10cm o współczynniku przewodności cieplnej λ≤0,042W/m•K.
Pytanie 6: Czy Wykonawca w ofercie ma uwzględnić wyposażenie budynku (meble, kosze itp.)?
Odpowiedź: Wyposażenia budynku (tj mebli i koszy) nie należy uwzględniać w ofercie oprócz wyposażenia wykazanego w przedmiarze robót.
Pytanie 7: Proszę o podanie koloru farb lateksowych które należy użyć do pomalowania ścian wewnętrznych.
Odpowiedź: W pomieszczeniach garażowych należy użyć farb koloru białego, natomiast w pozostałych pomieszczeniach koloru nie białego o odcieniu jasnym, niejaskrawym (np. kremowy).
Pytanie 8: Proszę o dodanie pozycji w przedmiarze dotyczącej okładziny podłóg z gresu gdyż nie ma jej w przedmiarze. Proszę o podanie specyfikacji gresu do wyłożenia podłóg. Czy Wykonawca ma tez uwzględnić wykonanie w pomieszczeniach wyłożonym gresem cokolików? Jeżeli tak proszę o podanie ich wysokości.
Odpowiedź: Posadzki płytkowe z kamieni sztucznych, płytki gresowe 30x30cm układane na klej zawierają się w pozycji 44, natomiast cokoliki znajdują się w pozycji 45 przedmiaru robót ogólnobudowlanych.
06.03.2019r.
Ogłoszenie nr 517294-N-2019 z dnia 2019-02-22 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku - Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży, ul. Poligonowa 30 – pokój nr 1
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja budynku socjalno-gospodarczego na potrzeby brygady patrolowej w Kolnie cz. 2 z podziałem na zadania: Zadanie 1 Roboty budowlano-instalacyjne, Zadanie 2 Roboty przyłączeniowe.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Adaptacja budynku socjalno-gospodarczego na potrzeby brygady patrolowej w Kolnie cz. 2 z podziałem na zadania: Zadanie 1 Roboty budowlano-instalacyjne, Zadanie 2 Roboty przyłączeniowe.
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45330000-9 |
45310000-3 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 180
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Zadanie 1: a) Doświadczenie Wykonawcy: W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: wykazanie robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 zadanie polegające na wykonaniu remontu/budowy/przebudowy/adaptacji budynku o wartości nie mniejszej niż 200 000,00zł (brutto) z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informację o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. b) Osoby skierowane do realizacji zamówienia: W zakresie spełnienia warunku wymagane jest: Kierownik budowy, kierownik robót sanitarnych, kierownik robót elektrycznych - winni posiadać właściwe uprawnienia pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej kierownika budowy/robót w zakresie wymaganym do realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem, min. 2 lata doświadczenia z uprawnieniami. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia przez jedną osobę kilku funkcji, o których mowa powyżej. 2) Zadanie 2: a) Doświadczenie Wykonawcy: Nie dotyczy. b) Osoby skierowane do realizacji zamówienia: W zakresie spełnienia warunku wymagane jest: Kierownik robót sanitarnych - winien posiadać właściwe uprawnienia pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej kierownika robót w zakresie wymaganym do realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem, min. 2 lata doświadczenia z uprawnieniami.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. (składa wykonawca na wezwanie zamawiającego). b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (składa wykonawca na wezwanie zamawiającego).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji i rękojmi | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-11, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: | 1 | Nazwa: | Adaptacja budynku socjalno-gospodarczego na potrzeby brygady patrolowej w Kolnie cz. 2 z podziałem na zadania: Zadanie 1 Roboty budowlano-instalacyjne. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45330000-9, 45310000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 180
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji i rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Adaptacja budynku socjalno-gospodarczego na potrzeby brygady patrolowej w Kolnie cz. 2 z podziałem na zadania: Zadanie 2 Roboty przyłączeniowe. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45330000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji i rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Metryka strony