Dostawa maszyn oraz urządzeń do prowadzenia robót związanych z utrzymaniem pasów drogowych dróg wojewódzkich. Zadania I – ciągnik rolniczy z osprzętem – 1 szt. Zadanie II – traktorek kosiarka z osprzętem– 3 szt. Zadanie III – rębak gałęzi – 1 szt.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY ZADANIE I
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: Dostawę maszyn oraz urządzeń do prowadzenia robót związanych z utrzymaniem pasów drogowych dróg wojewódzkich Zadania I – ciągnik rolniczy z osprzętem – 1 szt., Zadanie II – traktorek kosiarka z osprzętem– 3 szt., Zadanie III – rębak gałęzi – 1 szt., zakończone zostało wyborem oferty na Zadania I – ciągnik rolniczy z osprzętem – 1 szt. - Rolnicze Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowe „CONTRACTUS” Sp. z o.o., ul. Kresowa 58, 16-100 Sokółka.
Wybrano ofertę najkorzystniejszą cenowo, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięła udział firma Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowe „CONTRACTUS” Sp. z o.o., ul. Kresowa 58, 16-100 Sokółka – (przy kryterium oceny: cena/termin dostawy –– z ceną ofertową 276 750,00 zł, termin dostawy do dnia 21.12.2020r.) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., termin dostawy 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt..
Białystok, dnia 08.12.2020 r.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY ZADANIE II
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: Dostawę maszyn oraz urządzeń do prowadzenia robót związanych z utrzymaniem pasów drogowych dróg wojewódzkich Zadania I – ciągnik rolniczy z osprzętem – 1 szt., Zadanie II – traktorek kosiarka z osprzętem– 3 szt., Zadanie III – rębak gałęzi – 1 szt., zakończone zostało wyborem oferty na Zadanie II – traktorek kosiarka z osprzętem – 3 szt. - Rolnicze Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowe „CONTRACTUS” Sp. z o.o., ul. Kresowa 58, 16-100 Sokółka.
Wybrano ofertę najkorzystniejszą cenowo, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięła udział firma Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowe „CONTRACTUS” Sp. z o.o., ul. Kresowa 58, 16-100 Sokółka – (przy kryterium oceny: cena/termin dostawy –– z ceną ofertową 103 320,00 zł, termin dostawy do dnia 21.12.2020r.) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., termin dostawy 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt..
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY ZADANIE III
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: Dostawę maszyn oraz urządzeń do prowadzenia robót związanych z utrzymaniem pasów drogowych dróg wojewódzkich Zadania I – ciągnik rolniczy z osprzętem – 1 szt., Zadanie II – traktorek kosiarka z osprzętem– 3 szt., Zadanie III – rębak gałęzi – 1 szt., zakończone zostało wyborem oferty na Zadanie III – rębak gałęzi – 1 szt. „TEKNAMOTOR” Sp. z o.o., ul. Świętokrzyska 2 lok. A, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski
Wybrano ofertę najkorzystniejszą cenowo, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięła udział firma „TEKNAMOTOR” Sp. z o.o., ul. Świętokrzyska 2 lok. A, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski – (przy kryterium oceny: cena/termin dostawy –– z ceną ofertową 76 260,00 zł, termin dostawy do dnia 28.12.2020r.) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., termin dostawy 0,00 pkt., razem – 60,00 pkt..
Białystok, dnia 30.11.2020 r.
Zbiorcze zestawienie ofert
kwota jaką dysponuje Zamawiający: 450 000,00 zł. (z możliwością pozyskania i przesunięcia środków między zadaniami)
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena zł. (brutto) |
Termin dostawy |
01 |
|
Zad. 1 – 276 750,00 |
do dnia 21.12.2020 |
02
|
„TEKNAMOTOR” Sp. z o.o. |
Zad. 3 – 76 260,00 |
do dnia 28.12.2020 |
Białystok, 25.11.2020 r.
UWAGA ! ZMIAN TERMINU SKŁADANIA OFERT na dzień 25.11.2020 r.
ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
W związku z udzielonymi w dniu 19.11.2020 r. odpowiedziami na pytania Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: Dostawa maszyn oraz urządzeń do prowadzenia robót związanych z utrzymaniem pasów drogowych dróg wojewódzkich. Zadania I – ciągnik rolniczy z osprzętem – 1 szt. Zadanie II – traktorek kosiarka z osprzętem– 3 szt. Zadanie III – rębak gałęzi – 1 szt.tj.
I. w SIWZ – Istotne warunki zamówienia, w pkt 17. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT pkt 17.2 otrzymuje brzmienie:
„17.2 Ofertę należy złożyć w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6, nie później niż do godz. 9:30 dnia 25.11.2020r."
II. w SIWZ– Istotne warunki zamówienia, w pkt 3 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ppkt 1 Przedmiot zamówienia otrzymuje brzmienie:
„ Parametry do przetargu na dostawę maszyn oraz urządzeń do prowadzenia robót związanych z utrzymaniem pasów drogowych dróg wojewódzkich
Zadanie I Ciągnik rolniczy z osprzętem – 1 szt.
Ciągnik rolniczy o parametrach technicznych i użytkowych:
- silnik min. trzycylindrowy, wysokoprężny, turbodoładowany z intercoolerem o pojemności skokowej min. 2000 cm3 max. 3000 cm3
- norma emisji spalin Stage 3b
- moc znamionowa w zakresie 45-50 KM
- napęd na cztery koła (4WD)
- sprzęgło mokre
- mechaniczna skrzynia biegów min. 30 km/h
- min. ilość przełożeń skrzyni biegów 8x8
- WOM z napędem niezależnym, 540/540E obrotów/min
- tylny TUZ II kategorii o udźwigu min. 1500 kg
- przedni TUZ II kategorii o udźwigu min. 2000 kg
- min. 2 gniazda hydrauliczne z przodu
- zbiornik paliwa min. 80 l
- pompa hydrauliczna o wydajności min. 70 l/min.
- min. 2 szybkozłącza hydrauliczne z tyłu
- min rozmiary opon przód 280/85 R20, tył 340/85 R28
- masa całkowita ciągnika min. 3000 kg
- klimatyzowana i ogrzewana kabina
- amortyzowany fotel kierowcy
- żółta lampa ostrzegawcza („kogut”)
- lampy robocze przednie i tylne montowane na dachu, umożliwiające pracę w nocy
Osprzęt do ciągnika o parametrach technicznych i użytkowych:
Pług odśnieżny dzielony
- szerokość robocza min. 200 cm
- masa max. 300 kg
- kąt skrętu do 30º
- kopiowanie poprzeczne terenu
- zabezpieczenie przeciwnajazdowe
- dwie niezależnie sterowane odkładnice
Kosiarka bijakowa tylno-boczna na pantografie
- szer. robocza max. 140 cm
- zawieszenie na tylny TUZ kat. II
- masa max. 600 kg
- obroty WOM 540 obr/min
- bezpiecznik mechaniczny
Ładowacz czołowy
- wysokość podnoszenia min. 3,0 m
- udźwig nominalny min. 1500 kg
- amortyzator tłokowy
- wskaźnik wychylenia
Ramię wysięgnikowe z głowicą koszącą
- zasięg ramienia min. 400 cm
- pojemność zbiornika oleju min. 120 l
- własny napęd hydrauliczny
- ramię sterowane elektrycznie (joystick)
- masa ramienia z głowicą koszącą max 800 kg
- szerokość głowicy min 120 cm
- typ noży – młotki bijakowe
Zadanie II Traktorek kosiarka z osprzętem - 3 szt.:
- silnik dwucylindrowy, benzynowy o mocy min. 15 KM
- skrzynia biegów automatyczna
- szerokość koszenia min. 100 cm
- żeliwna oś przednia
- rozmiar kół min. 15” (przód) i min. 20” (tył)
- zbiornik paliwa min. 7 l
- kosz o pojemności min. 300 l.
- elektromagnetyczne załączanie noży
- zderzak przedni
osprzęt:
- pług odśnieżny o szer. min. 120 cm,
- łańcuchy na koła
- zamiatarka ze zbiornikiem na zanieczyszczenia o szer. min. 120 cm
Zadanie III Rębak gałęzi – 1 szt.
- silnik 4-suwowy, diesel, chłodzony cieczą o mocy min. 40 KM z rozruchem elektrycznym
- zbiornik paliwa min. 40 l
- waga urządzenia max 1500 kg
- Ilość noży – 2 tnące + 2 podporowe
- podajnik hydrauliczny
- wydajność min. 10 m3/h
- licznik motogodzin.
- system przeciążeniowy
- możliwość holowania
- wyposażony w hamulec najazdowy i postojowy oraz zaczep kulowy
- możliwość rejestracji urządzenia
SIWZ oraz załącznik do oferty zad.1 po zmianie z dnia 19.11.2020 r. dostępne do pobrania poniżej w Załączniku.Zmiany zostały naniesione czcionką koloru czerwonego.
Białystok, 19.11.2020 r.
ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w związku z zapytaniem potencjalnego Wykonawcy w sprawie przetargu nieograniczonego na Dostawa maszyn oraz urządzeń do prowadzenia robót związanych z utrzymaniem pasów drogowych dróg wojewódzkich. Zadania I – ciągnik rolniczy z osprzętem – 1 szt., Zadanie II – traktorek kosiarka z osprzętem– 3 szt. Zadanie III – rębak gałęzi – 1 szt., wyjaśnia co następuje:
Zestaw I
Pytanie 1:
Dotyczy Zadania I: Moc podana ciągnika wg. Mnie to KW a nie KM, tak ???
Odpowiedź 1:
Podana moc jest w KM.
Zestwa II
Pytanie 1:
Czy dopuszcza się by ciągnik rolniczy posiadał silnik czterocylindrowy, turbodoładowany ?
Odpowiedź 1:
Zamawiający dopuszcza silnik min. trzycylindrowy, wysokoprężny, turbodoładowany z intercoolerem o pojemności skokowej min. 2000 cm3 max. 3000 cm3.
Pytanie 2:
Czy dopuszcza się by przedni TUZ był kategorii 1 o sile podnoszącej min. : 1 550 kg ?
Odpowiedź 2:
Zamawiający nie dopuszcza zmian w opisie przedmiotu zamówienia.
Pytanie 3:
Czy dopuszcza się przy tylny TUZ był kategorii 1 ?
Odpowiedź 3:
Zamawiający nie dopuszcza zmian w opisie przedmiotu zamówienia.
Pytanie 4:
Czy dopuszcza się by zbiornik paliwa w ciągniku był pojemności min. 54 L ?
Odpowiedź 4:
Zamawiający nie dopuszcza zmian w opisie przedmiotu zamówienia.
Pytanie 5:
Czy dopuszcza się by wydajność robocza układu hydraulicznego wynosiła min. 37 l / min ?
Odpowiedź 5:
Zamawiający nie dopuszcza zmian w opisie przedmiotu zamówienia.
Pytanie 6:
Czy dopuszcza się by ciągnik był wyposażony w koła o rozmiarze: przód min. 280/70R18 / tył min. 340/85R28 ?
Odpowiedź 6:
Zamawiający nie dopuszcza zmian w opisie przedmiotu zamówienia.
Pytanie 7:
Czy dopuszcza się by ilość przełożeń w ciągniku wynosiła min. 8 x 8 ?
Odpowiedź 7:
Zamawiający dopuszcza min. ilość przełożeń skrzyni biegów 8x8.
Pytanie 8:
Czy dopuszcza się by tylny WOM posiadał prędkość: 540 obr
Odpowiedź 8:
Zamawiający nie dopuszcza zmian w opisie przedmiotu zamówienia.
Pytanie 9:
Czy dopuszcza się by masa całkowita ciągnika wynosiła min. 2 500 kg ?
Odpowiedź 9:
Zamawiający nie dopuszcza zmian w opisie przedmiotu zamówienia.
Białystok, 19.11.2020 r.
Ogłoszenie nr 540231674-N-2020 z dnia 19-11-2020 r.
Białystok:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 610307-N-2020
Data: 13/11/2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 50667863000000, ul. ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 67 67 130, e-mail sekretariat@pzdw.wrotapodlasia.pl, faks 85 67 67 153.
Adres strony internetowej (url): http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-11-23, godzina: 09:30
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-11-25, godzina: 09:30
Białystok, 19.11.2020 r.
Ogłoszenie nr 610307-N-2020 z dnia 2020-11-13 r.
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku: Dostawa maszyn oraz urządzeń do prowadzenia robót związanych z utrzymaniem pasów drogowych dróg wojewódzkich. Zadania I – ciągnik rolniczy z osprzętem – 1 szt. Zadanie II – traktorek kosiarka z osprzętem– 3 szt. Zadanie III – rębak gałęzi – 1 szt.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
- 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 50667863000000, ul. ul. Elewatorska 6 , 15-620 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 67 67 130, e-mail sekretariat@pzdw.wrotapodlasia.pl, faks 85 67 67 153.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne - 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa maszyn oraz urządzeń do prowadzenia robót związanych z utrzymaniem pasów drogowych dróg wojewódzkich. Zadania I – ciągnik rolniczy z osprzętem – 1 szt. Zadanie II – traktorek kosiarka z osprzętem– 3 szt. Zadanie III – rębak gałęzi – 1 szt.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa maszyn oraz urządzeń do prowadzenia robót związanych z utrzymaniem pasów drogowych dróg wojewódzkich. Zadania I – ciągnik rolniczy z osprzętem – 1 szt. Zadanie II – traktorek kosiarka z osprzętem– 3 szt. Zadanie III – rębak gałęzi – 1 szt.
II.5) Główny kod CPV: 16160000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
16310000-1 |
16600000-1 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-12-28
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Doświadczenie Wykonawcy: W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: Zadanie I wykazanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, min. 1 zamówienie na dostawę ciągnika rolniczego, wraz z załączeniem dowodów określających, czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, Zadanie II Zamawiający nie stawia warunków w odniesieniu do tego zadania, Zadanie III Zamawiający nie stawia warunków w odniesieniu do tego zadania.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz ofertowy na zadanie I, zadanie II, zadani III 2) Załącznik do oferty na zadanie I, zadanie II, Zadanie III 3) Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu – Zał. Nr 1 4) Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania – Zał. Nr 2; 5) Zobowiązania podmiotu trzeciego w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – Zał. Nr 4.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-23, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Dostawa maszyn oraz urządzeń do prowadzenia robót związanych z utrzymaniem pasów drogowych dróg wojewódzkich. Zadania I – ciągnik rolniczy z osprzętem – 1 szt. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa maszyn oraz urządzeń do prowadzenia robót związanych z utrzymaniem pasów drogowych dróg wojewódzkich. Zadania I – ciągnik rolniczy z osprzętem – 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16600000-1, 16160000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Dostawa maszyn oraz urządzeń do prowadzenia robót związanych z utrzymaniem pasów drogowych dróg wojewódzkich. Zadanie II – traktorek kosiarka z osprzętem– 3 szt. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa maszyn oraz urządzeń do prowadzenia robót związanych z utrzymaniem pasów drogowych dróg wojewódzkich. Zadanie II – traktorek kosiarka z osprzętem– 3 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16310000-1, 16160000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Dostawa maszyn oraz urządzeń do prowadzenia robót związanych z utrzymaniem pasów drogowych dróg wojewódzkich. Zadanie III – rębak gałęzi – 1 szt. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa maszyn oraz urządzeń do prowadzenia robót związanych z utrzymaniem pasów drogowych dróg wojewódzkich. Zadanie III – rębak gałęzi – 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16160000-4, 16600000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
RODO
Informacja dotycząca ograniczenia stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej jako: RODO w zakresie praw przysługujących osobie
Zamawiający zgodnie z art. 8a ust. 5 ustawy Pzp informuje:
- w przypadku wykonania, na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (wykonania prawa dostępu przysługującego osobie, której dane dotyczą) wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- wystąpienie osoby z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych) nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- w przypadku gdy wykonanie, po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (wykonania prawa dostępu przysługującego osobie, której dane dotyczą), wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
Metryka strony