Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonach: 2018/2019 2019/2020 2020/2021 na terenie województwa podlaskiego z podziałem na zadania: Zadanie 1 Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, Zadanie 2 Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży, Zadanie 3 Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce, Zadanie 4 Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach.

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonach: 2018/2019, 2019/2020, 2020/2021 na terenie województwa podlaskiego z podziałem na zadania: Zadanie 4 RDW w Suwałkach – III przetarg, zakończone zostało wyborem oferty firmy Transport Ciężarowy Edmund Waszkiewicz, Wołownia 22A, 16-404 Jeleniewo na:

- ciągnik o mocy > 100 KM i nap. 4x4 z pługiem jednostronnym na sieć dróg RDW – 4 szt.,

- równiarka samojezdna na sieć dróg RDW – 2 szt.,

- ładowarka o poj. łyżki pow. 3m3 na drogi Nr 663, 651 Szypliszki – Sejny, 653 Suwałki – Poćkuny – 1 szt.,

 -  ładowarka o poj. łyżki pow. 3m3 na drogi Nr 662 Augustów – Suwałki, 664 Augustów – Lipsk,  672 Przewięź – Rudawka – 1 szt.,

- ładowarka o poj. łyżki pow. 3m3 na sieć dróg RDW – 1 szt..

Wybrano ofertę z największą liczbą punktów, spełniającą jednocześnie warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W postępowaniu przetargowym wzięła udział firma Transport Ciężarowy Edmund Waszkiewicz, Wołownia 22A, 16-404 Jeleniewo:

(oferowane jednostki sprzętowe wraz z punktacją przy kryterium oceny: cena/czas podstawienia sprzętu).

Transport Ciężarowy Edmund Waszkiewicz, Wołownia 22A, 16-404 Jeleniewo

- ciągnik o mocy > 100 KM i nap. 4x4 z pługiem jednostronnym na sieć dróg RDW – 4 szt., oferta uzyskała  w kryterium: cena – 60,00 pkt., czas podstawienia sprzętu 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt.,

- równiarka samojezdna na sieć dróg RDW – 2 szt., oferta uzyskała  w kryterium: cena – 60,00 pkt., czas podstawienia sprzętu 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt.,

- ładowarka o poj. łyżki pow. 3m3 na drogi Nr 663, 651 Szypliszki – Sejny, 653 Suwałki – Poćkuny – 1 szt., oferta uzyskała  w kryterium: cena – 60,00 pkt., czas podstawienia sprzętu 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt.,

 - ładowarka o poj. łyżki pow. 3m3 na drogi Nr 662 Augustów – Suwałki, 664 Augustów – Lipsk,  672 Przewięź – Rudawka – 1 szt., oferta uzyskała  w kryterium: cena – 60,00 pkt., czas podstawienia sprzętu 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt.,

 - ładowarka o poj. łyżki pow. 3m3 na sieć dróg RDW – 1 szt., oferta uzyskała  w kryterium: cena – 60,00 pkt., czas podstawienia sprzętu 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt..

 

Białystok, dn. 2018.11.14


INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA - RDW Sokółka

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6, informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonach: 2018/2019, 2019/2020, 2020/2021 na terenie województwa podlaskiego z podziałem na zadania: Zadanie 3 RDW w Sokółce – III przetarg, zostało unieważnione na:

Lp.1 Ciągnik o mocy min 100 KM z pługiem  jednostronnym na odc. dr 670 Osowiec – Suchowola,   odc. dr. 671 Korycin – Knyszyn – Tykocin szt.,

Lp. 2 Nośnik o mocy min 150 KM z pługiem szczytowym na odc. dr 670 Osowiec- Suchowola – 1 szt..

na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 z późn. zm.), ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

 

Białystok, dn. 2018.11.07


INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonach: 2018/2019, 2019/2020, 2020/2021 na terenie województwa podlaskiego z podziałem na zadania: Zadanie 2 RDW w Łomży – III przetarg, zakończone zostało wyborem oferty P.H.U. AMOREK Dariusz Siejk m. Elżbiecin 22A, 18-421 Piątnica Poduchowna na:

- ciągnik (napęd 4x4) z pługiem szczytowym na drogę Nr 677,679,668 Piątnica- Przytuły – 1 szt.,

- ładowarka poj. łyżki do 1 m3 na drogi Nr 647, 648 Stawiski-Przytuły, 668 Przytuły-Osowiec – 1 szt.,

- samochód samowyładowczy napęd min. 4x6 z pługiem jednostronnym na sieć dróg RDW – 2 szt..

Wybrano ofertę z największą liczbą punktów, spełniającą jednocześnie warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W postępowaniu przetargowym wzięła udział firma:

(oferowane jednostki sprzętowe wraz z punktacją przy kryterium oceny: cena/czas podstawienia sprzętu).

P.H.U. AMOREK Dariusz Siejk m. Elżbiecin 22A, 18-421 Piątnica Poduchowna

- ciągnik (napęd 4x4) z pługiem szczytowym na drogę Nr 677,679,668 Piątnica- Przytuły – 1 szt., oferta uzyskała  w kryterium: cena – 60,00 pkt., czas podstawienia sprzętu 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt.,

- ładowarka poj. łyżki do 1 m3 na drogi Nr 647, 648 Stawiski-Przytuły, 668 Przytuły-Osowiec – 1 szt., oferta uzyskała  w kryterium: cena – 60,00 pkt., czas podstawienia sprzętu 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt.,

- samochód samowyładowczy napęd min. 4x6 z pługiem jednostronnym na sieć dróg RDW – 2 szt., oferta uzyskała  w kryterium: cena – 60,00 pkt., czas podstawienia sprzętu 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt..   

 


INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

            Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6, informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonach: 2018/2019, 2019/2020, 2020/2021 na terenie województwa podlaskiego z podziałem na zadania: Zadanie 2 RDW w Łomży – III przetarg, zostało unieważnione na:

Lp. 2 - ciągnik z napędem 4x4 z pługiem szczytowym na drogi Nr 645 i Nr 648 Miastkowo – Stawiski,

Lp. 3 - ciągnik z napędem 4x4 z pługiem szczytowym na drogi Nr 647, Nr 648 Stawiski - Przytuły,     Nr 668 Przytuły – Osowiec,

Lp. 4 - równiarka samojezdna na drogi  Nr 647, 648 Stawiski - Przytuły, Nr 668 Przytuły – Osowiec,

Lp. 8 - samochód samowyładowczy z napędem min. 4x6 z pługiem jednostronnym na sieć dróg RDW.

 

 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz.1986 ), ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Białystok, dn. 2018.11.07 


INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonach: 2018/2019, 2019/2020, 2020/2021 na terenie województwa podlaskiego z podziałem na zadania: Zadanie 1 RDW w Białymstoku – III przetarg, zakończone zostało wyborem oferty firmy Usługi Transportowe Handel Prace Ziemne Stefan Żebrowski ul. Kwiatowa 24, 18-200 Wysokie Mazowieckie

na:

- samochód samowyładowczy z pługiem jednostronnym na drogi nr 671, 659 Topczewo – Dąbrówka Kościelna, 678 Markowszczyzna-Wysokie Mazowieckie  – 1 szt.,

- pług szczytowy na drogę Nr 671 – 1 szt..

Wybrano ofertę z największą liczbą punktów, spełniającą jednocześnie warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W postępowaniu przetargowym wzięła udział firma:

(oferowane jednostki sprzętowe wraz z punktacją przy kryterium oceny: cena/czas podstawienia sprzętu).

Usługi Transportowe Handel Prace Ziemne Stefan Żebrowski ul. Kwiatowa 24, 18-200 Wysokie Mazowieckie

- samochód samowyładowczy z pługiem jednostronnym na drogi nr 671, 659 Topczewo – Dąbrówka Kościelna, 678 Markowszczyzna-Wysokie Mazowieckie – 1 szt., oferta uzyskała  w kryterium: cena – 60,00 pkt., czas podstawienia sprzętu 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt.,

- JCB pług szczytowy na drogę Nr 671 – 1 szt., oferta uzyskała  w kryterium: cena – 60,00 pkt., czas podstawienia sprzętu 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt..

 

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6, informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonach: 2018/2019, 2019/2020, 2020/2021 na terenie województwa podlaskiego z podziałem na zadania: Zadanie 1 RDW w Białymstoku – III przetarg, zostało unieważnione na:

Lp. 1 - samochód samowyładowczy z pługiem jednostronnym na drogi Nr 685, 686, 687, 688,

Lp. 2 - samochód samowyładowczy z pługiem jednostronnym na drogi Nr 659 Bielsk Podlaski - Topczewo, 681, 682, 676, 678 Białystok – Markowszczyzna,

Lp. 4 - pług szczytowy na drogi Nr 685, 686, 687,

Lp. 6 - równiarka samojezdna z pługiem szczytowym na drogę Nr 685, 686, 687, 688,

Lp. 7 - równiarka samojezdna z pługiem szczytowym na drogę Nr 659 Bielsk Podlaski - Topczewo, 681, 682, 676, 678 Białystok – Markowszczyzna,

Lp. 8 - ładowarka na drogę Nr 685, 686, 687, 688,

Lp. 9 - ładowarka na drogi 659 Bielsk Podlaski - Topczewo, 681, 682, 676, 678 Białystok – Markowszczyzna.

 

 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz.1986), ponieważ nie złożono żadnej oferty.

 

Białystok, dn. 2018.11.07


dot.: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonach: 2018/2019, 2019/2020, 2020/2021 na terenie województwa podlaskiego z podziałem na zadania: Zadanie 4 RDW w Suwałkach.

kwota jaką dysponuje Zamawiający: 188 071,18

Zbiorcze zestawienie ofert/ofert wstępnych*

Numer oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena zł

(brutto)

Czas podstawienia sprzętu

  1.  

Transport Ciężarowy Edmund Waszkiewicz, Wołownia 22A, 16-404 Jeleniewo

Wg załącznika

Wg załącznika

Załącznik "zestawienie cenowe - RDW Suwałki" do pobrania poniżej.


dot.: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonach: 2018/2019, 2019/2020, 2020/2021 na terenie województwa podlaskiego z podziałem na zadania: Zadanie 3 RDW w Sokółka.

kwota jaką dysponuje Zamawiający: 158 606,69

Zbiorcze zestawienie ofert/ofert wstępnych*

Numer oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena zł

(brutto)

Czas podstawienia sprzętu

  1.  

Katarzyna Jeromińska Chobotki 22, 19-120 Knyszyn

Wg załącznika

Wg załącznika

Załącznik "zestawienie cenowe - RDW Sokółka" do pobrania poniżej.


dot.: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonach: 2018/2019, 2019/2020, 2020/2021 na terenie województwa podlaskiego z podziałem na zadania: Zadanie 2 RDW w Łomży.

kwota jaką dysponuje Zamawiający: 188 071,18

Zbiorcze zestawienie ofert/ofert wstępnych*

Numer oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena zł

(brutto)

Czas podstawienia sprzętu

3

P.H.U. AMOREK Dariusz Siejk, Elżbiecin 22A,    18-421 Piątnica Poduchowna

Wg załącznika

Wg załącznika

Załącznik "zestawienie cenowe - RDW Łomza" do pobrania poniżej.


dot.: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonach: 2018/2019, 2019/2020, 2020/2021 na terenie województwa podlaskiego z podziałem na zadania: Zadanie 1 RDW w Białymstoku.

kwota jaką dysponuje Zamawiający: 207 818,65

Zbiorcze zestawienie ofert/ofert wstępnych*

Numer oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena zł

(brutto)

Czas podstawienia sprzętu

02

Usługi Transportowe Handel Prace Ziemne Stefan Żebrowski, ul. Kwiatowa 24, 18-200 Wysokie Mazowieckie

Wg załącznika

Wg załącznika

Załącznik "zestawienie cenowe - RDW Białystok" do pobrania poniżej.

Białystok, dn. 2018.11.06


ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonach: 2018/2019, 2019/2020, 2020/2021 na terenie województwa podlaskiego z podziałem na zadania: Zadanie 1 RDW w Białymstoku, Zadanie 2 RDW w Łomży, Zadanie 3 RDW w Siemiatyczach, Zadanie 4 RDW w Sokółce, Zadanie 5 RDW w Suwałkach – III przetarg.

Zamawiający wprowadza następujące zmiany w SIWZ: 

  1. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT

14.5

jest: Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. poz. 1126), zwanym dalej „rozporządzeniem” składane przez Wykonawcę i inne podmioty, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz przez podwykonawców, należy złożyć w oryginale. Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa powyżej, należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

powinno być: Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. poz. 1126 z późn. zm.), zwanym dalej „rozporządzeniem” składane przez Wykonawcę i inne podmioty, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz przez podwykonawców, należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

14.7

jest: Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.

powinno być: Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem.

14.8

jest: Wszystkie dokumenty złożone w innym języku niż polski winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

powinno być: Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

 

 SIWZ po zmianach do pobrania w załączniku poniżej. Zmiany zaznaczono czerwona czcionką.

 

Białystok, dn. 29.10.2018 r.



Ogłoszenie nr 640264-N-2018 z dnia 2018-10-24 r.

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku:

 Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonach: 2018/2019 2019/2020 2020/2021 na terenie województwa podlaskiego z podziałem na zadania: Zadanie 1 Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, Zadanie 2 Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży, Zadanie 3 Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce, Zadanie 4 Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

  1. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 5066786300000, ul. ul. Elewatorska  6 , 15620   Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 67 67 130, e-mail sekretariat@pzdw.wrotapodlasia.pl, faks 85 67 67 153.
    Adres strony internetowej (URL): http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
    Adres profilu nabywcy:
    Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
  2. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku 15-620 Białystok ul. Elewatorska 6


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonach: 2018/2019 2019/2020 2020/2021 na terenie województwa podlaskiego z podziałem na zadania: Zadanie 1 Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, Zadanie 2 Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomzy, Zadanie 3 Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce, Zadanie 4 Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonach: 2018/2019 2019/2020 2020/2021 na terenie województwa podlaskiego z podziałem na zadania: Zadanie 1 Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, Zadanie 2 Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży, Zadanie 3 Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce, Zadanie 4 Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach.

II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp w związku z przewidywanym wzrostem zakresu ilości miejsc niebezpiecznych i km odśnieżania w kolejnych latach oraz w przypadku zwiększenia powierzchni chodników do utrzymania w wyniku z oddaniem do użytkowania nowo wybudowanych ciągów komunikacyjnych. Udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, będzie polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju usług, przy użyciu takiego samego sprzętu, materiałów i nakładów pracy, którego dotyczy umowa podstawowa. Przy udzielaniu tych zamówień, wszystkie wymagania zawarte w SST dotyczyć będą także realizacji zamówienia w ramach art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-04-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zdolności technicznej lub zawodowej: Posiadanego doświadczenia zawodowego W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie min. 1 zamówienie na usługi związane z zimowym utrzymaniem o wartości nie mniejszej niż 10 000 PLN brutto z załączeniem dowodów czy usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający informuje, że dla potrzeb spełniania warunków opisanych powyżej, jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż zł, Zamawiający w celu przeliczenia waluty na zł/PLN przyjmie średni kurs zł do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego niniejszego postępowania w Dz. U. U. E. Osób zdolnych do wykonania zamówienia W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie minimum 1 osoby odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiającego), b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Formularz ofertowy, 2) Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3) Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania; 4) Zobowiązania podmiotu trzeciego w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena

60,00

czas podstawienia sprzętu

40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-06, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

 

Część nr:

1

Nazwa:

Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonach: 2018/2019, 2019/2020, 2020/2021 na terenie województwa podlaskiego z podziałem na zadania: Zadanie 1 Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonach: 2018/2019, 2019/2020, 2020/2021 na terenie województwa podlaskiego z podziałem na zadania: Zadanie 1 Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

czas podstawienia sprzętu

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

2

Nazwa:

Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonach: 2018/2019 2019/2020 2020/2021 na terenie województwa podlaskiego z podziałem na zadania: Zadanie 2 Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonach: 2018/2019 2019/2020 2020/2021 na terenie województwa podlaskiego z podziałem na zadania: Zadanie 2 Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

czas podstawienia sprzętu

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

3

Nazwa:

Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonach: 2018/2019 2019/2020 2020/2021 na terenie województwa podlaskiego z podziałem na zadania: Zadanie 3 Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonach: 2018/2019 2019/2020 2020/2021 na terenie województwa podlaskiego z podziałem na zadania: Zadanie 3 Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

czas podstawienia sprzętu

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

4

Nazwa:

Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonach: 2018/2019 2019/2020 2020/2021 na terenie województwa podlaskiego z podziałem na zadania: Zadanie 4 Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonach: 2018/2019 2019/2020 2020/2021 na terenie województwa podlaskiego z podziałem na zadania: Zadanie 4 Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

czas podstawienia sprzętu

40,00

 

 

 

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Kiszko Wydział Zamówien Publicznych

Data wytworzenia: 2018-10-24

Wprowadzający: Andrzej Kiszko

Data modyfikacji: 2018-11-14

Opublikował: Andrzej Kiszko

Data publikacji: 2018-10-24