Koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich w 2018 roku z podziałem na zadania: Zadanie 1. RDW w Białymstoku Zadanie 2. RDW w Łomży Zadanie 3. RDW w Siemiatyczach Zadanie 4. RDW w Sokółce Zadanie 5. RDW w Suwałkach.

 

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich w 2018 roku z podziałem na zadania: Zadanie 1. RDW w Białymstoku, Zadanie 2. RDW w Łomży, Zadanie 3. RDW w Siemiatyczach, Zadanie 4. RDW w Sokółce, Zadanie 5. RDW w Suwałkach, zakończone zostało wyborem oferty na:

Zadanie 1: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku: Konsorcjum firm: Zakład Kamieniarski Beata Anna Struk - Lider Konsorcjum, ul. Chodkiewicza 21, 16-060 Zabłudów i SOLIDMAT Mateusz Regucki – Partner Konsorcjum ul. Św. Rocha 34, 16-060 Zabłudów;

Zadanie 2: Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży: Andrzej Kopacz TRANSGAZ Kolimagi 3, 18-500 Kolno;

Zadanie 3: Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach: Beata Błaszczak PROFEST Firma Usługowa Suchcice, ul. Główna 7, 07-407 Czerwin;;

Zadanie 4: Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce: Rafał Niemira Usługi dla Rolnictwa ul. Kard.                  St. Wyszyńskiego 1, 07-324 Szulborze Wielkie;

Zadanie 5: Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach: Roboty Drogowe Ryszard Tomkiel Giby 43, 16-506 Giby.

Wybrano oferty z największą liczbą punktów, spełniające warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:

Zadanie 1

  1. Konsorcjum firm: Zakład Kamieniarski Beata Anna Struk - Lider Konsorcjum, Chodkiewicza 21, 16-060 Zabłudów i SOLIDMAT Mateusz Regucki – Partner Konsorcjum                ul. Św. Rocha 34, 16-060 Zabłudów (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 110 024,81 zł. – czas realizacji zamówienia 4 tygodnie – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt.;
  2. City Energy Sp. z o. o. ul. Burakowska 5/7, 01-066 Warszawa (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 110 391,23 zł. – czas realizacji zamówienia 4 tygodnie – oferta uzyskała w kryterium: cena – 59,80 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 99,80 pkt.;

Zadanie 2

  1. Andrzej Kopacz TRANSGAZ Kolimagi 3, 18-500 Kolno (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 95 388,52 zł. – czas realizacji zamówienia 4 tygodnie – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt.;
  2. Zakład Usługowy Joanna Rawa Zaręby Góry Leśne 4, 18-220 Czyżew (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 103 527,92 zł. – czas realizacji zamówienia 4 tygodnie – oferta uzyskała w kryterium: cena – 55,28 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 95,28 pkt.;
  3. City Energy Sp. z o. o. ul. Burakowska 5/7, 01-066 Warszawa (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 115 031,02 zł. – czas realizacji zamówienia 4 tygodnie – oferta uzyskała w kryterium: cena – 49,75 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 89,75 pkt..

Zadanie 3

  1. Beata Błaszczak PROFEST Firma Usługowa Suchcice, ul. Główna 7, 07-407 Czerwin (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 120 488,14 zł. – czas realizacji zamówienia 4 tygodnie – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt.;
  2. Zakład Usługowy Joanna Rawa Zaręby Góry Leśne 4, 18-220 Czyżew (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 125579,17 zł. – czas realizacji zamówienia 4 tygodnie – oferta uzyskała w kryterium: cena – 57,57 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 97,57 pkt.;
  3. „SUCCESS” Sp. z o. o. ul. Gustawa Morcinka 8, 16-001 Kleosin (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 151 091,63 zł. – czas realizacji zamówienia 4 tygodnie – oferta uzyskała w kryterium: cena – 47,85 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 87,85 pkt.;
  4. Przedsiębiorstwo Usługowe MPO-J, ul. Obrońców Warszawy 15, 17-300 Siemiatycze (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 165 709,74 zł. – czas realizacji zamówienia 4 tygodnie – oferta uzyskała w kryterium: cena – 43,63 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 83,63 pkt..

Zadanie 4

  1. Rafał Niemira Usługi dla Rolnictwa ul. Kard. St. Wyszyńskiego 1, 07-324 Szulborze Wielkie (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 100 024,90 zł. – czas realizacji zamówienia 4 tygodnie – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt.;
  2. City Energy Sp. z o. o. ul. Burakowska 5/7, 01-066 Warszawa (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 126 613,80 zł. – czas realizacji zamówienia 4 tygodnie – oferta uzyskała w kryterium: cena – 47,40 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 87,40 pkt.;
  3. „SUCCESS” Sp. z o. o. ul. Gustawa Morcinka 8, 16-001 Kleosin (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 148 397,40 zł. – czas realizacji zamówienia 4 tygodnie – oferta uzyskała w kryterium: cena – 40,44 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 80,44 pkt.;
  4. EuroFuturo Magdalena Stankiewicz ul. Zaułek Podlaski 6B, 15-546 Białystok (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 1123 533,60 zł. – czas realizacji zamówienia 4 tygodnie – oferta uzyskała w kryterium: cena – 48,58 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 88,58 pkt.;

Zadanie 5

  1. EuroFuturo Magdalena Stankiewicz ul. Zaułek Podlaski 6B, 15-546 Białystok (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 225 200,61 zł. – czas realizacji zamówienia 4 tygodnie – oferta uzyskała w kryterium: cena – 40,83 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 80,83 pkt.;
  2. Roboty Drogowe Ryszard Tomkiel Giby 43, 16-506 Giby (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 153 247,62 zł. – czas realizacji zamówienia 4 tygodnie – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt..

Białystok, dn.2018.04.06


Zbiorcze zestawienie ofert

kwota jaką dysponuje Zamawiający: 560 582,23 zł. (z możliwością pozyskania dodatkowych środków oraz z możliwością przesunięcia środków pomiędzy zadaniami)

Numer oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Zadanie Nr
cena zł. (brutto)

Czas realizacji zamówienia

1

Beata Błaszczak PROFEST Firma Usługowa
Suchcice, ul. Główna 7, 07-407 Czerwin

Zad 3 – 120 488,14 zł

4 tygodnie

2

TRANSGAZ Andrzej Kopacz
Kolimagi 3, 18-500 Kolno

Zad 2 – 95 388,52 zł

4 tygodnie

3

Zakład Usługowy
Joanna Rawa                   
Zaręby Góry Leśne 4, 18-220 Czyżew

Zad 2 – 103 527,91 zł
Zad 3 – 125 579,17 zł

4 tygodnie

4

Rafał Niemira Usługi dla Rolnictwa                    
ul. Kard. St. Wyszyńskiego 1                           
07-324 Szulborze Wielkie

Zad 4 – 100 024,90 zł

4 tygodnie

5

Konsorcjum firm:
Zakład Kamieniarski Beata Anna Strukul. Chodkiewicza 21, 16-060 Zabłudów
oraz SOLIDMAT Mateusz Regucki
ul.Św. Rocha 34, 16-060 Zabłudów

Zad 1 – 110 024,80 zł

4 tygodnie

6

City Energy Sp. z o.o.
ul. Burakowska 5/7
01-066 Warszawa

Zad 1 – 110 391,23 zł
zad 2 – 115 031,02 zł
Zad 4 – 165 203,28 zł

4 tygodnie

7

„SUCCESS” Sp. z o. o.
ul. Gustawa Morcinka 8, 16-001 Kleosin

Zad 3 – 151 091,63 zł

Zad 4 – 148 397,40 zł

4 tygodnie

8

EuroFuturo Magdalena Stankiewicz
ul. Zaułek Podlaski 6B, 15-546 Białystok

Zad 4 – 123 533,60 zł
Zad 5 – 225 200,61 zł

4 tygodnie

9

Przedsiębiorstwo Usługowe MPO-J
ul. Obrońców Warszawy 15
17-300 Siemiatycze

Zad 3 – 165 709,74 zł

4 tygodnie

10

Roboty Drogowe Ryszard Tomkiel
Giby 43, 16-506 Giby

Zad 5 – 153 247,62 zł

4 tygodnie

Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia przekazuje oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z członków Konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej.

Białystok, 16.03.2018 r.


ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na Koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich w 2018 roku z podziałem na zadania: Zadanie 1. RDW w Białymstoku Zadanie 2. RDW w Łomży Zadanie 3. RDW w Siemiatyczach Zadanie 4. RDW w Sokółce Zadanie 5. RDW w Suwałkach.

 

Zamawiający wprowadza zmiany w SIWZ pkt. 17 ust. 6 na następujący:

6. Zamawiający otworzy koperty z ofertami i zmianami w obecności Wykonawców, którzy zechcą przybyć w dniu określonym w pkt 17.2 o godz. 10:10 - sala konferencyjna- pok. Nr 213, w siedzibie Zamawiającego.

 

SIWZ po zmianie z dn. 12.03.2018 roku do pobrania w załączniku poniżej. Zmiany zaznaczono czerwoną czcionką.

 

Białystok, dn. 2018.03.12


Ogłoszenie nr 527713-N-2018 z dnia 2018-03-07 r.

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku: Koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich w 2018 roku z podziałem na zadania: Zadanie 1. RDW w Białymstoku Zadanie 2. RDW w Łomży Zadanie 3. RDW w Siemiatyczach Zadanie 4. RDW w Sokółce Zadanie 5. RDW w Suwałkach.


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

  1. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 5066786300000, ul. ul. Elewatorska  6 , 15620   Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 67 67 130, e-mail sekretariat@pzdw.wrotapodlasia.pl, faks 85 67 67 153.
    Adres strony internetowej (URL): http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
    Adres profilu nabywcy:
    Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
  2. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku 15-620 Białystok ul. Elewatorska 6


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich w 2018 roku z podziałem na zadania: Zadanie 1. RDW w Białymstoku Zadanie 2. RDW w Łomży Zadanie 3. RDW w Siemiatyczach Zadanie 4. RDW w Sokółce Zadanie 5. RDW w Suwałkach.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia na obejmuje: 1) Dwukrotne wykoszenie traw, chwastów i odrostów jednorocznych o śr. do 3 cm na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich na szerokości min. 1,5 m. 2) Cena jednostkowa za 1m2 koszenia powinna obejmować: - koszt skoszenia trawy, chwastów i odrostów jednorocznych o śr. do 3 cm, - ręczne obkoszenie słupków znaków, pachołków oraz innych urządzeń bezpieczeństwa ruchu, - wykoszenie traw, chwastów i odrostów jednorocznych o śr. do 3 cm w trójkątach widoczności przy skrzyżowaniach z drogami publicznymi. 3) Koszenie poboczy należy wykonać w ciągu max. 3 tygodni od zlecenia usług, natomiast skarp i rowów – w ciągu następnych max. 3 tygodni. 4) Termin przystąpienia do I i II koszenia, kolejność dróg oraz szczegółowy kilometraż prac zostaną przekazane pisemnie przez przedstawicieli Rejonów Dróg Wojewódzkich. 5) Przed wypełnieniem druku oferty zaleca się przeprowadzić wizję w terenie.

II.5) Główny kod CPV: 77312000-0
Dodatkowe kody CPV:

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-09-15

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Doświadczenie Wykonawcy: W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest wykazanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: minimum 1 zamówienie na usługi związane z koszeniem o wartości nie mniejszej niż 5 000 PLN brutto z załączeniem dowodów określających, czy usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. b) Osoby skierowane do realizacji zamówienia: W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie minimum 1 osoby odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia. c) Potencjał techniczny. W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest wykazanie: min. 1 kosiarki ciągnikowej bijakowej wraz z informacją o dostępie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Potwierdzenie wniesienia wadium, 2) Formularz ofertowy, 3) Kosztorys odpowiednio do zadania, 4) Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu; 5) Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania; 6) Zobowiązania podmiotu trzeciego w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: Zadanie 1: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku - 2 300 zł Zadanie 2: Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży - 2 400 zł Zadanie 3: Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach – 3 700 zł Zadanie 4: Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce - 2 600 zł Zadanie 5: Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach - 4 000 zł


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena

60,00

czas realizacji zamówienia

40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-16, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

 

 

 

 

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Kiszko Wydział Zamówien Publicznych

Data wytworzenia: 2018-03-07

Wprowadzający: Andrzej Kiszko

Data modyfikacji: 2018-04-25

Opublikował: Andrzej Kiszko

Data publikacji: 2018-03-07