Dostawa znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu w 2018 roku.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu w 2018 roku, zakończone zostało wyborem oferty firmy GZD Sp. z o. o. Sp. K. ul. Lipowa 49a, 11-042 Jonkowo k/ Olsztyna.
Wybrano ofertę z największą liczbą punktów, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:
- GZD Sp. z o. o. Sp. K. ul. Lipowa 49a, 11-042 Jonkowo k/ Olsztyna (przy kryterium oceny: cena/termin każdorazowej dostawy – z ceną ofertową 533 658,38 zł. – termin każdorazowej dostawy 10 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., termin każdorazowej dostawy 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt.;
- WIMED Sp. z o. o. ul. Tarnowska 48, 33-170 Tuchów (przy kryterium oceny: cena/termin każdorazowej dostawy – z ceną ofertową 593 573,40 zł. – termin każdorazowej dostawy 10 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 53,94 pkt., termin każdorazowej dostawy 40,00 pkt., razem – 93,94 pkt.;
- TIOMAN Sp. z o. o. Sp. K. Ostaszewo 57E, 87-148 Łysomice (przy kryterium oceny: cena/termin każdorazowej dostawy – z ceną ofertową 663 557,94 zł. – termin każdorazowej dostawy 10 dni) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 48,25 pkt., termin każdorazowej dostawy 40,00 pkt., razem – 88,25 pkt.
Białystok, dn. 2018.03.13
kwota jaką dysponuje Zamawiający: 477 964.61 zł. (z możliwością pozyskania dodatkowych środków)
Zbiorcze zestawienie ofert/ofert wstępnych*
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena zł. (brutto) |
Termin każdorazowej dostawy |
01 |
GZD Sp. z o. o. Sp. K. ul. Lipowa 49a, 11-042 Jonkowo k/Olsztyna |
533 658,38 |
10 dni |
02
|
WIMED Sp. z o. o. ul. Tarnowska 48, 33-170 Tuchów |
593 573,40 |
10 dni |
03 |
TIOMAN Sp. z o. o. Sp. K. Ostaszewo 57E, 87-148 Łysomice |
663 557,94 |
10 dni |
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia przekazuje oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z członków Konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej.
Białystok, dn. 2018.02.23
UWAGA ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT NA DZIEŃ 23.02.2018 R.
ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na Dostawę znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu w 2018 roku.
Zamawiający wprowadza zmiany w:
- SIWZ pkt. 17.2 na następujący:
„Ofertę należy złożyć w Podlaskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ul. Elewatorska 6 - sekretariat, nie później niż do godz. 9:30 dnia 23.02.2018r.”
- Kosztorysie ofertowym zał. Nr 1 do oferty na następujący:
poz. 23 Znaki dodatkowe przed przejazdami kolej. (G-1 a-f ) szt. 17 średni S z uchwytami
poz. 38 U-5b szt. 16 U-5b dwustronny zespolony ze znakiem C-9 400 mm,
poz. 43 Zapora drogowa U-20a szt. 14 wymiary 2250x250 z uchwytami (I generacja folii),
poz. 50 Uchwyty do znaków drogowych szt. 448 248 szt. uchwytów uniwersalnych, 200 szt. uchwytów mocujących znak za jego krawędź,
poz. 74 Ogrodzenie segmentowe (siatkowe) U-12a szt. 1 2 słupki i przęsło długości 1,5m.
SIWZ oraz kosztorys ofertowy po zmianie z dn. 15.02.2018 roku do pobrania w załączniku poniżej. Zmiany zaznaczono czerwoną czcionką.
Białystok, dn. 2018.02.15
Ogłoszenie nr 500034213-N-2018 z dnia 15-02-2018 r.
Białystok:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 514979-N-2018
Data: 07/02/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 5066786300000, ul. ul. Elewatorska 6, 15620 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 67 67 130, e-mail sekretariat@pzdw.wrotapodlasia.pl, faks 85 67 67 153.
Adres strony internetowej (url): http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-02-20, godzina: 09:30
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-02-23, godzina: 09:30
Odpowiedź na zapytanie
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w związku z zapytaniem potencjalnych Wykonawców w sprawie przetargu nieograniczonego Dostawa znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu w 2018 roku. tj. wyjaśnia co następuje:
- Pozycja kosztorysowa nr 9 „Znaki ostrzegawcze (A) na tle fluoroscencyjnym” – proszę o załączeniu wzoru i/lub dokładnego opisu pozycji. Czy ma to być symbol znaku A o boku 900mm wykonany przy użyciu folii fluoroscencyjnej czy też może lico znaku A o boku 900mm umieszczone na tablicy z tłem fluoroscencyjnym? Jaki wymiar takiej tablicy?
Odpowiedź: Lico znaku A o boku 900mm umieszczone na tablicy z tłem fluoroscencyjnym o wymiarach 1000 mm x 1000 mm
- Pozycja kosztorysowa nr 8 „Znaki informacyjne (D) – zwracamy się z prośbą o rozbicie ww. pozycji na takie, które będą odnosić się do wszystkich wymiarów znaków D, jakie Zamawiający przewiduje zamawiać. Wykonawca zwraca uwagę, iż znaki kategorii D wielkości średniej występują w różnych, znacznie różniących się między sobą wymiarach (m.in. 600x600, 600x750, 600x900, 600x400, 600x300 itd.) a co za tym idzie, również ceną. Pozostawienie opisu pozycji w tej postaci, uniemożliwia sporządzenie rzetelnej wyceny i stanowi niepełny opis przedmiotu zamówienia. Jeżeli niemożliwym jest rozbicie ww. pozycji, to zwracamy się z prośbą o zmianę jednostki rozliczeniowej na m2.
Odpowiedź: Zamawiający nie jest w stanie określić ilości poszczególnych znaków D dlatego też należy uśrednić wycenę z tej kategorii znaków
- Pozycja kosztorysowa nr 9 „Znaki informacyjne D-6+T-27 na tle fluoroscencyjnym” – jaki dokładnie wymiar znaków należy przyjąć do wyceny? Zwracamy się z prośbą o uzupełnienie opisu i/lub załączeniu wzoru znaku. Jeżeli Zamawiający przewiduje zamawiać znaki o różnych wymiarach, prosimy o rozbicie pozycji na odnoszące się do każdej wielkości osobno, lub zmianę jednostki rozliczeniowej na m2.
Odpowiedź: Lico znaku D o boku 600 mm niżej lico tabliczki T-27 o boku 450 mm umieszczone na tablicy z tłem fluoroscencyjnym o wymiarach 900 mm x 1200 mm
- Pozycja kosztorysowa nr 11 „Znaki informacyjne (D) na tle fluoroscencyjnym – jaki dokładnie wymiar znaków należy przyjąć do wyceny? Podobnie jak w przypadku pozycji kosztorysowej nr 8 – znaki D występują w różnych, znacznie się od siebie różniących wymiarach. Zwracamy się z prośbą o uzupełnienie opisu i/lub załączeniu wzoru znaku. Jeżeli Zamawiający nie jest w stanie określić jednego dokładnego wymiaru, prosimy o zmianę jednostki rozliczeniowej na m2.
Odpowiedź: Zamawiający nie jest w stanie określić ilości poszczególnych znaków D dlatego też należy uśrednić wycenę z tej kategorii znaków
- Pozycja kosztorysowa nr 9 „Znaki ostrzegawcze (A) na tle fluoroscencyjnym” - proszę o załączeniu wzoru i/lub dokładnego opisu pozycji. Czy ma to być znak A o boku 900mm wykonany przy użyciu folii fluoroscencyjnej czy też może lico znaku A o boku 900mm umieszczone na tablicy z tłem fluoroscencyjnym? Jaki wymiar takiej tablicy?
Odpowiedź: Lico znaku A o boku 900 mm umieszczone na tablicy z tłem fluoroscencyjnym o wymiarach 1000 mm x 1000 mm
- Pozycja kosztorysowa nr 19 „Znaki informacyjne (D) - zwracamy się z prośbą o rozbicie ww. pozycji na takie, które będą odnosić się do wszystkich wymiarów znaków D, jakie Zamawiający przewiduje zamawiać. Wykonawca zwraca uwagę, iż znaki kategorii D wielkości średniej występują w różnych, znacznie różniących się między sobą wymiarach (m.in. 600x600, 600x750, 600x900, 600x400, 600x300 itd.) a co za tym idzie, również ceną. Pozostawienie opisu pozycji w tej postaci, uniemożliwia sporządzenie rzetelnej wyceny i stanowi niepełny opis przedmiotu zamówienia. Jeżeli niemożliwym jest rozbicie ww. pozycji to zwracamy się z prośbą o zmianę jednostki rozliczeniowej na m2.
Odpowiedź: Zamawiający nie jest w stanie określić ilości poszczególnych znaków D dlatego też należy uśrednić wycenę z tej kategorii znaków
- Pozycja kosztorysowa nr 23 „Znaki przed przejazdami kolej. (G) – zwracamy się z prośbą o rozbicie ww. pozycji na takie, które będą odnosić się osobno do znaków: G-1, G-2, G-3, G-4. Znaki te różnią się znacznie między sobą wymiarami i tym samym ceną. Niemożliwym jest podanie średniej ceny ww. pozycji bez dokładnej wiedzy na temat liczby poszczególnych typów znaków jakie Zamawiający przewiduje zamawiać. Podanie ceny średniej obarczone jest ryzykiem niedoszacowania lub przeszacowania wartości pozycji.
Odpowiedź: Zmieniono pozycję nr 23 w kosztorysie ofertowym
- Pozycja kosztorysowa nr 37 „U-5b lub U-5c” – co dokładnie Zamawiający ma na myśli opisując tę pozycję? Zwracamy się z prośbą o rozbicie pozycji osobno na:
- U-5b pylon zespolony (wraz z dokładnym wyjaśnieniem, jaki pylon należy przyjąć do wyceny: jednostronny/dwustronny? ze znakiem C-9 fi 400 czy fi 600?)
- U-5c słupek przeszkodowy aktywny
Ww. urządzenia znacznie różnią się między sobą ceną. Niemożliwym jest wykonanie dokładnej wyceny w przypadku połączenia obu rodzaju urządzeń w jednej pozycji.
Odpowiedź: Zmieniono pozycję nr 38 w kosztorysie ofertowym
- Pozycja kosztorysowa nr 43 „Zapora drogowa U-20a” – jaki dokładnie wymiar należy przyjąć do wyceny? 2250x250 czy 1750x250? Wymiar 2000x250 nie występuje.
Odpowiedź: zmieniono pozycję nr 43 w kosztorysie ofertowym
- Pozycja kosztorysowa nr 50 „Uchwyty do znaków drogowych” – Czy ceny poszczególnych znaków z kosztorysu mają zawierać w sobie koszt uchwytów a pozycja kosztorysowa „Uchwyty do znaków drogowych” to uchwyty zamawiane dodatkowo? Czy może cena poszczególnych znaków ma być bez uchwytów, a 448szt uchwytów będzie wykorzystana do montażu znaków stanowiących przedmiot zamówienia? Jaki typ uchwytów zawiera ta pozycja?
Odpowiedź: Zmieniono pozycję nr 50 w kosztorysie ofertowym. Ceny znaków z kosztorysu mają zawierać w sobie koszt uchwytów, a pozycja kosztorysowa nr 50 to uchwyty zamawiane dodatkowo: 248 szt. uchwytów uniwersalnych i 200 szt. uchwytów mocujących znak za jego krawędź
- Pozycja kosztorysowa nr 70 „Ogrodzenia łańcuchowe U-12b” – jaki rozstaw słupków (1,5m czy 2m) należy przyjąć przy wycenie ww. pozycji? Brak dokładnej informacji na ten temat wiąże się z ryzykiem niedoszacowania lub przeszacowania ceny. Ewentualnie zwracamy się z prośbą o rozbicie pozycji osobno na:
- słupki do ogrodzenia U-12b [szt]
- łańcuch do ogrodzenia U-12b biało-czerwony [mb]
Odpowiedź: Należy przyjąć do wyceny ogrodzenie łańcuchowe U-12b składające się z dwóch słupków i łańcuchów o rozstawie słupków 1,5m zgodnie z załącznikiem 4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach.
- Pozycja kosztorysowa nr 71 „Barierka wygrodzeniowa, modułowa” – jaki dokładnie typ barierki należy przyjąć do wyceny ww. pozycji? Czy chodzi o barierkę typ tzw. „olsztyński”? Jeżeli tak, to czy pozycja kosztorysowa ma zawierać w sobie cenę łącznie ze słupkami czy samo przęsło? Zwracamy się z prośbą o zamieszczenie dokładnego opisu zawierającego informację odnośnie poszczególnych wymiarów barierki, jej kształtu itd. i/lub zamieszczenie dokładnego wzoru barierki. Jeżeli Zamawiający przewiduje zamawiać barierki różnych typów, prosimy o zamieszczenie dokładnego opisu każdego rodzaju barierki i rozbicie pozycji na takie, które będą odnosić się do każdego rodzaju osobno.
Odpowiedź: Zamawiający nie określa konkretnego modelu bariery, może być typu olsztyńskiego. Cena ma zawierać w sobie cenę 1 słupka i przęsła długości 1,5m (rozstaw między słupkami). Całość ma być wykonana z rury zabezpieczonej antykorozyjnie, koloru żółtego lub czerwonego
- Pozycja kosztorysowa nr 72 „Słupki do wygrodzeń sztywnych” – proszę zamieszczenie dokładnego opisu słupków: wymiary, sposób zabezpieczenia antykorozyjnego, kolor, czy oklejony folią odblaskową, itd. i/lub zamieszczenie dokładnego wzoru poglądowego który będzie zawierał ww. informacje. Czy słupki te są przewidziane jako komplet z barierką z pozycji kosztorysowej nr 71?
Odpowiedź: Słupek dodatkowy do poz. kosztorysowej nr 71 zabezpieczony antykorozyjnie koloru żółtego lub czerwonego
- Pozycja kosztorysowa nr 74 „Ogrodzenie segmentowe (siatkowe) U-12a” - proszę zamieszczenie dokładnego opisu ogrodzenia: wymiary, sposób zabezpieczenia antykorozyjnego, kolory itd. i/lub zamieszczenie dokładnego wzoru poglądowego który będzie zawierał ww. informacje
Odpowiedź: zmieniono pozycję nr 74 w kosztorysie ofertowym. Cena ma zawierać w sobie cenę 2 słupków i przęsła długości 1,5m. Ogrodzenie segmentowe wykonane w postaci ramy wypełnionej siatką zgrzewaną z prętów stalowych. Wysokość przęsła 1,0 m, wysokość ogrodzenia 1,5 m, rozstaw słupków 1,50 m, kolor żółtym lub czerwony.
- Pozycja kosztorysowa nr 75 „Balustrada U-11a” - proszę zamieszczenie dokładnego opisu balustrady: dokładne wymiary, sposób zabezpieczenia antykorozyjnego, kolory itd. i/lub zamieszczenie dokładnego wzoru poglądowego, który będzie zawierał ww. informacje
Odpowiedź: Balustrada U-11a ma być wykonana z płaskowników 100x12mm (pochwyt i słupki) i 50x10mm (szczeblinka i pas dolny). Rozstawa szczeblinek to 100mm, a rozstaw słupków 1000mm. Wszystko zabezpieczone antykorozyjnie poprzez cynkowanie ogniowe min. 85μm oraz powłokę malarską min. 250μm w kolorze RAL 5012 i 9001 naprzemiennie
- Pozycja kosztorysowa nr 78 „Zmywacz do usuwania graffiti” – jaką pojemność opakowania należy przyjąć do wyceny?
Odpowiedź: Do wyceny należy przyjąć koszt 1 litra opakowania
- Pozycja kosztorysowa nr 76, 77 oraz 79 (azyle drogowe, progi podrzutowe oraz ograniczniki skrajni) – czy ww. pozycje mają zawierać koszt kpl. kołków montażowych koniecznych do zamocowania poszczególnych elementów?
Odpowiedź: Należy przyjąć do wyceny ww. pozycje wraz z kosztem kompletów kołków montażowych koniecznych do zamocowania poszczególnych elementów
- Pozycja kosztorysowa 82 „Wilcze oczka z mocowaniem do słupków U-1a o przekroju wypukłym” –zwracamy się z prośbą o zamieszczenie dokładnych wzorów ww. oczek. Wykonawca dotąd nie spotkał się z rozwiązaniem typu „wilcze oczy” z możliwością zamontowania na słupkach U-1a o przekroju wypukłym.
Odpowiedź: Według informacji uzyskanych przez zamawiającego, są dostępne „wilcze oczka” z mocowaniem do słupków U-1a o przekroju wypukłym.
- Pozycja kosztorysowa nr 84 „Lampa zmierzchowa U-35 z baterią” – wykonawca zwraca się z prośbą o wyjaśnienie, co znaczy dodatkowy opis przy tejże pozycji, tj. „baterie zapasowe”? Z czego dokładnie składać się ma kpl ww. pozycji (ile sztuk baterii)?
Odpowiedź: Należy przyjąć do wyceny lampę z bateriami i dodatkowym kompletem baterii zapasowych na wymianę
- Pozycja kosztorysowa nr 85 „Konstrukcja wsporcza rurowa typ gięty […]” – z jakiej średnicy rury ma być wykonana ww. pozycja?
Odpowiedź: Należy przyjąć do wyceny konstrukcję wsporczą o średnicy rury 60 mm.
Białystok, dn. 2018.02.15
Ogłoszenie nr 514979-N-2018 z dnia 2018-02-07 r.
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku: Dostawa znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu w 2018 roku.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
- 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 5066786300000, ul. ul. Elewatorska 6 , 15620 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 67 67 130, e-mail sekretariat@pzdw.wrotapodlasia.pl, faks 85 67 67 153.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne - 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku 15-620 Białystok ul. Elewatorska 6
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu w 2018 roku.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu w 2018 roku.
II.5) Główny kod CPV: 34992200-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
34996000-5 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-12-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Doświadczenie Wykonawcy: W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: wykazanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, min. 2 zamówienia na dostawę znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu, każde o wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN (brutto) wraz z załączeniem dowodów określających, czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz ofertowy, 2) Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu, 3) Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania, 4) Zobowiązania podmiotu trzeciego w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin każdorazowej dostawy |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-02-20, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Metryka strony