Odnowa oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich w 2017 roku z podziałem na zadania: Zadanie 1 Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Zadanie 2 Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży Zadanie 3 Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach Zadanie 4 Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce Zadanie 5 Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na odnowę oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich w 2017 roku z podziałem na zadania: Zadanie 1. RDW w Białymstoku, Zadanie 2. RDW w Łomży, Zadanie 3. RDW w Siemiatyczach, Zadanie 4. RDW w Sokółce, Zadanie 5. RDW w Suwałkach, zakończone zostało wyborem oferty na:
Zadanie 1: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku: Przedsiębiorstwa „DUBR” Sp. z o. o. ul. Łódzka 247d, 25-655 Kielce;
Zadanie 2: Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży: MAL-TIM s.c. Jacek Śmieszniak, Krzysztof Leśniak, ul. Piechowicka 37, 54-049 Wrocław;
Zadanie 3: Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach: Przedsiębiorstwa „DUBR” Sp. z o. o. ul. Łódzka 247d, 25-655 Kielce;
Zadanie 4: Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce: Przedsiębiorstwa „DUBR” Sp. z o. o. ul. Łódzka 247d, 25-655 Kielce;
Zadanie 5: Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach: Przedsiębiorstwa Produkcyjno – Usługowego „Dajana” Sp. z o. o. ul. Spokojna 4, 73-110 Stargard Szczeciński.
Wybrano oferty z największą liczbą punktów, spełniające warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:
Zadanie 1
- Przedsiębiorstwo „DUBR” Sp. z o. o., ul. Łódzka 247d, 25-655 Kielce (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji – z ceną ofertową 98 266,18 zł. – czas realizacji 4 tygodnie – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt.;
- Saferoad Grawil Sp. z o. o. ul. Komunalna 7, 87-800 Włocławek (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji – z ceną ofertową 106 625,26 zł. – czas realizacji 4 tygodnie – oferta uzyskała w kryterium: cena – 55,30 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 95,30 pkt.;
Zadanie 2
1. Przedsiębiorstwo „DUBR” Sp. z o. o., ul. Łódzka 247d, 25-655 Kielce (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji – z ceną ofertową 89 724,99 zł. – czas realizacji 4 tygodnie – oferta uzyskała w kryterium: cena – 55,51 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 95,51 pkt.;
2. MAL-TIM s.c. Jacek Śmieszniak, Krzysztof Leśniak, ul. Piechowicka 37, 54-049 Wrocław (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji – z ceną ofertową 83 007,29 zł. – czas realizacji 4 tygodnie – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt.;
- Saferoad Grawil Sp. z o. o. ul. Komunalna 7, 87-800 Włocławek (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji – z ceną ofertową 104 755,16 zł. – czas realizacji 4 tygodnie – oferta uzyskała w kryterium: cena – 47,54 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 87,54 pkt.;
Zadanie 3
- Przedsiębiorstwo „DUBR” Sp. z o. o., ul. Łódzka 247d, 25-655 Kielce (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji – z ceną ofertową 132 353,04 zł. – czas realizacji 4 tygodnie – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt.;
- Saferoad Grawil Sp. z o. o. ul. Komunalna 7, 87-800 Włocławek (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji – z ceną ofertową 155 273,72 zł. – czas realizacji 4 tygodnie – oferta uzyskała w kryterium: cena – 51,14 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 91,14 pkt..
Zadanie 4
- Przedsiębiorstwo „DUBR” Sp. z o. o., ul. Łódzka 247d, 25-655 Kielce (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji – z ceną ofertową 226 808,74 zł. – czas realizacji 4 tygodnie – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt.;
- Saferoad Grawil Sp. z o. o. ul. Komunalna 7, 87-800 Włocławek (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji – z ceną ofertową 252 425,05 zł. – czas realizacji 4 tygodnie – oferta uzyskała w kryterium: cena – 53,91 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 93,91 pkt..
Zadanie 5
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowe „Dajana” Sp. z o. o. ul. Spokojna 4, 73-110 Stargard Szczeciński (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji – z ceną ofertową 157 818,84 zł. – czas realizacji 4 tygodnie – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt.;
- Przedsiębiorstwo „DUBR” Sp. z o. o., ul. Łódzka 247d, 25-655 Kielce (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji – z ceną ofertową 183 150,01 zł. – czas realizacji 4 tygodnie – oferta uzyskała w kryterium: cena – 51,70 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 91,70 pkt.;
- Saferoad Grawil Sp. z o. o. ul. Komunalna 7, 87-800 Włocławek (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji – z ceną ofertową 186 352,43 zł. – czas realizacji 4 tygodnie – oferta uzyskała w kryterium: cena – 50,81 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 90,81 pkt..
Białystok, dn. 2017.06.14
kwota jaką dysponuje Zamawiający: Zad.1 Białystok 86 565,63 zł., Zad. 2 RDW Łomża 85 782,08 zł., Zad. 3 RDW Siemiatycze 125 604,97 zł., RDW Sokółka 220 636,63 zł., RDW Suwałki 160 342,62 zł. (z możliwością pozyskania dodatkowych środków)
Zbiorcze zestawienie ofert
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena zł. (brutto) |
Cena zł. (po zmianach) |
Zadanie Nr |
Czas realizacji |
1 |
Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowe „Dajana” Sp. z o. o. ul. Spokojna 4, 73-110 Stargard Szczeciński |
157 818,84 |
|
5 |
4 tygodnie |
2 |
Przedsiębiorstwo „DUBR” Sp. z o. o. ul. Łódzka 247 d, 25-655 Kielce |
98 266,18 89 724,99 132 353,04 226 808,74 183 150,01
|
|
1 2 3 4 5 |
4 tygodnie |
3 |
MAL-TIM s.c. Jacek Śmieszniak, Krzysztof Leśniak ul. Piechowicka 37, 54-049 Wrocław |
83 007,29 |
|
2 |
4 tygodnie |
4 |
Saferoad Grawil Sp. z o. o. ul. Komunalna 7, 87-800 Włocławek |
106 625,26 104 755,16 155 273,72 252 425,05 186 352,43 |
|
1 2 3 4 5 |
4 tygodnie |
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia przekazuje oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z członków Konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej.
Białystok, dn. 2017.05.12
ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: Odnowę oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich w 2017 roku z podziałem na zadania: Zadanie 1 Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Zadanie 2 Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży Zadanie 3 Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach Zadanie 4 Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce Zadanie 5 Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach.
Zamawiajacy dokonał zmiany w kosztorysie ofertowym na zadanie 5 RDW w Suwałkach
Kosztorys ofertowy po zmianach z dnia 25.04.2017 r. do pobrania poniżej w załączniku.
Białystok, dn. 2017.04.25
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/ Ogłoszenie nr 72044 - 2017 z dnia 2017-04-24 r. Białystok: Odnowa oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich w 2017 roku z podziałem na zadania: Zadanie 1 Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Zadanie 2 Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży Zadanie 3 Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach Zadanie 4 Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce Zadanie 5 Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach
|
etap nr |
czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60 |
Czas realizacji |
40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 12/05/2017, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Metryka strony