Koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich w 2017 roku z podziałem na zadania: Zadanie 1. RDW w Białymstoku Zadanie 2. RDW w Łomży Zadanie 3. RDW w Siemiatyczach Zadanie 4. RDW w Sokółce Zadanie 5. RDW w Suwałkach

 

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich w 2017 roku z podziałem na zadania: Zadanie 1. RDW w Białymstoku, Zadanie 2. RDW w Łomży, Zadanie 3. RDW w Siemiatyczach, Zadanie 4. RDW w Sokółce, Zadanie 5. RDW w Suwałkach, zakończone zostało wyborem oferty na:

Zadanie 1: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku: Zakład Kamieniarski Beata Anna Struk ul. Chodkiewicza 21, 16-060 Zabłudów;

Zadanie 2: Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży: Beata Błaszczak PROFEST Firma Usługowa Suchcice, ul. Główna 7, 07-407 Czerwin;

Zadanie 3: Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach: EuroFuturo Magdalena Stankiewicz, ul. Zaułek Podlaski 6B, 15-546 Białystok;

Zadanie 4: Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce: EuroFuturo Magdalena Stankiewicz, ul. Zaułek Podlaski 6B, 15-546 Białystok;

Zadanie 5: Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach: Zakład Kamieniarski Beata Anna Struk ul. Chodkiewicza 21, 16-060 Zabłudów.

Wybrano oferty z największą liczbą punktów, spełniające warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W postępowaniu przetargowym wzięły udział następujące firmy:

Zadanie 1

  1. SOLIDMAT Mateusz Regucki ul. Św. Rocha 34, 16-060 Zabłudów (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 63 255,52 zł. – czas realizacji zamówienia 4 tygodnie – oferta została odrzucona;
  2. „SUCCESS” Sp. z o. o. ul. Gustawa Morcinka 8, 16-001 Kleosin (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 85 714,07 zł. – czas realizacji zamówienia 4 tygodnie – oferta została odrzucona;
  3. Zakład Kamieniarski Beata Anna Struk ul. Chodkiewicza 21, 16-060 Zabłudów (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 86 520,78 zł. – czas realizacji zamówienia 4 tygodnie – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt.;
  4. EuroFuturo Magdalena Stankiewicz ul. Zaułek Podlaski 6B, 15-546 Białystok (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 74 275,91 zł. – czas realizacji zamówienia 4 tygodnie – oferta została odrzucona.

Zadanie 2

  1. Zakład Usługowy Joanna Rawa Zaręby Góry Leśne 4, 18-220 Czyżew (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 98 125,67 zł. – czas realizacji zamówienia 5 tygodni – oferta została odrzucona;
  2. Zakład Kamieniarski Beata Anna Struk ul. Chodkiewicza 21, 16-060 Zabłudów (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 104 167,88 zł. – czas realizacji zamówienia 4 tygodnie – oferta uzyskała w kryterium: cena – 38,68 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 78,68 pkt.;
  3. EuroFuturo Magdalena Stankiewicz ul. Zaułek Podlaski 6B, 15-546 Białystok (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 85 466,12 zł. – czas realizacji zamówienia 4 tygodnie – oferta uzyskała w kryterium: cena – 47,14 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 87,14 pkt.;
  4. Beata Błaszczak PROFEST Firma Usługowa Suchcice, ul. Główna 7, 07-407 Czerwin (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 67 149,00 zł. – czas realizacji zamówienia 4 tygodnie – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt..

Zadanie 3

  1. Zakład Usługowy Joanna Rawa Zaręby Góry Leśne 4, 18-220 Czyżew (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 132 833,22 zł. – czas realizacji zamówienia 5 tygodni – oferta została odrzucona;
  2. Zakład Kamieniarski Beata Anna Struk ul. Chodkiewicza 21, 16-060 Zabłudów (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 110 617,00 zł. – czas realizacji zamówienia 4 tygodnie – oferta uzyskała w kryterium: cena – 49,27 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 89,27 pkt.;
  3. EKO-TRAKT Paweł Jarocki ul. Obrońców Warszawy 15, 17-300 Siemiatycze (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 101 696,55 zł. – czas realizacji zamówienia 4 tygodnie – oferta uzyskała w kryterium: cena – 53,59 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 93,59 pkt.;
  1. EuroFuturo Magdalena Stankiewicz ul. Zaułek Podlaski 6B, 15-546 Białystok (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 90 832,20 zł. – czas realizacji zamówienia 4 tygodnie – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt.;
  2. Beata Błaszczak PROFEST Firma Usługowa Suchcice, ul. Główna 7, 07-407 Czerwin (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 99 624,91 zł. – czas realizacji zamówienia 4 tygodnie – oferta uzyskała w kryterium: cena – 54,70 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 94,70 pkt..

Zadanie 4

  1. SOLIDMAT Mateusz Regucki ul. Św. Rocha 34, 16-060 Zabłudów (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 46 380,06 zł. – czas realizacji zamówienia 4 tygodnie – oferta została odrzucona;
  2. Zakład Kamieniarski Beata Anna Struk ul. Chodkiewicza 21, 16-060 Zabłudów (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 53 681,24 zł. – czas realizacji zamówienia 4 tygodnie – oferta została odrzucona;
  3. EuroFuturo Magdalena Stankiewicz ul. Zaułek Podlaski 6B, 15-546 Białystok (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 61 793,66 zł. – czas realizacji zamówienia 4 tygodnie – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt..

Zadanie 5

  1. SOLIDMAT Mateusz Regucki ul. Św. Rocha 34, 16-060 Zabłudów (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 94 200,36 zł. – czas realizacji zamówienia 4 tygodnie – oferta została odrzucona;
  2. Zakład Kamieniarski Beata Anna Struk ul. Chodkiewicza 21, 16-060 Zabłudów (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 119 553,07 zł. – czas realizacji zamówienia 4 tygodnie – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., czas realizacji zamówienia 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt.;
  3. EuroFuturo Magdalena Stankiewicz ul. Zaułek Podlaski 6B, 15-546 Białystok (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 98 078,03 zł. – czas realizacji zamówienia 4 tygodnie – oferta została odrzucona;
  4. Roboty Drogowe Ryszard Tomkiel Giby 43, 16-506 Giby (przy kryterium oceny: cena/czas realizacji zamówienia – z ceną ofertową 91 671,23 zł. – czas realizacji zamówienia 5 tygodni – oferta została odrzucona.

Białystok, dn. 2017.05.18


kwota jaką dysponuje Zamawiający: 391 919,88 zł. (z możliwością pozyskania dodatkowych środków)

 

Zbiorcze zestawienie ofert

 

Numer oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena zł.

(brutto)

Zadanie Nr

Czas realizacji zamówienia

1

Zakład Usługowy Joanna Rawa                    Zaręby Góry Leśne 4, 18-220 Czyżew

98 125,67

132 833,22

zad. 2

zad. 3

 5 tyg

2

SOLIDMAT Mateusz Regucki

ul. Św. Rocha 34, 16-060 Zabłudów

63 255,52

46 380,06

94 198,90

zad. 1

zad. 4

zad. 5

  4 tyg

3

„SUCCESS” Sp. z o. o.

ul. Gustawa Morcinka 8, 16-001 Kleosin

85 714,07

zad. 1

 4 tyg

4

Zakład Kamieniarski Beata Anna Struk

ul. Chodkiewicza 21, 16-060 Zabłudów

86 520,76

104 167,83

110 617,00

53 681,23

119 553,06

zad. 1

zad. 2

zad. 3

zad. 4

zad. 5

 4 tyg

5

EKO-TRAKT mgr inż. Paweł Jarocki

ul. Obrońców Warszawy 15,                      17-300 Siemiatycze

101 696,55

zad. 3

 4 tyg

6

EuroFuturo Magdalena Stankiewicz

ul. Zaułek Podlaski 83, 15-546 Białystok

74 275,91

85 466,10

90 832,20

61 793,66

94 936,28

zad. 1

zad. 2

zad. 3

zad. 4

zad. 5

 4 tyg

7

Beata Błaszczak PROFEST Firma Usługowa

Suchcice, ul. Główna 7, 07-407 Czerwin

67 149,00

99 624,92

zad. 2

zad. 3

 4 tyg

8

Roboty Drogowe Ryszard Tomkiel

Giby 43, 16-506 Giby

91 671,23

zad. 5

  5 tyg

 

Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia przekazuje oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z członków Konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej.

Białystok, dn. 2017.04.13


 

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):

http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/

Ogłoszenie nr 57731 - 2017 z dnia 2017-04-04 r.

Białystok: Koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich w 2017 roku z podziałem na zadania: Zadanie 1. RDW w Białymstoku Zadanie 2. RDW w Łomży Zadanie 3. RDW w Siemiatyczach Zadanie 4. RDW w Sokółce Zadanie 5. RDW w Suwałkach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie
Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 5066786300000, ul. ul. Elewatorska  6, 15620   Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 67 67 130, e-mail sekretariat@pzdw.wrotapodlasia.pl, faks 85 67 67 153.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku 15-620 Białystok, ul. Elewatorska 6, sekretariat


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich w 2017 roku z podziałem na zadania: Zadanie 1. RDW w Białymstoku Zadanie 2. RDW w Łomży Zadanie 3. RDW w Siemiatyczach Zadanie 4. RDW w Sokółce Zadanie 5. RDW w Suwałkach
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich w 2017 roku z podziałem na zadania: Zadanie 1. RDW w Białymstoku Zadanie 2. RDW w Łomży Zadanie 3. RDW w Siemiatyczach Zadanie 4. RDW w Sokółce Zadanie 5. RDW w Suwałkach 1.Przedmiot zamówienia na zadania 1, 3, 4 obejmuje: 1)Jednokrotne wykoszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich na szerokości min. 1,5 m. 2)Cena jednostkowa za 1m2 koszenia powinna obejmować: - koszt skoszenia trawy i chwastów, - ręczne obkoszenie słupków znaków, pachołków oraz innych urządzeń bezpieczeństwa ruchu, - wykoszenie traw i chwastów w trójkątach widoczności przy skrzyżowaniach z drogami publicznymi. 3)Termin 6 tygodni od dnia zlecenia usługi: Koszenie poboczy należy wykonać w ciągu max. 3 tygodni od zlecenia usług, natomiast skarp i rowów – w ciągu następnych max. 3 tygodni. 4)Termin przystąpienia do koszenia, kolejność dróg oraz szczegółowy kilometraż prac zostaną przekazane pisemnie przez przedstawicieli Rejonów Dróg Wojewódzkich. 5)Przed wypełnieniem druku oferty zaleca się przeprowadzić wizję w terenie. 2. Przedmiot zamówienia zadania 2, 5 obejmuje: 1)Dwukrotne wykoszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach dróg wojewódzkich na szerokości min. 1,5 m. 2)Cena jednostkowa za 1m2 koszenia powinna obejmować: - koszt skoszenia trawy i chwastów, - ręczne obkoszenie słupków znaków, pachołków oraz innych urządzeń bezpieczeństwa ruchu, - wykoszenie traw i chwastów w trójkątach widoczności przy skrzyżowaniach z drogami publicznymi. 3)Termin 6 tygodni od dnia zlecenia usługi: Koszenie poboczy należy wykonać w ciągu max. 3 tygodni od zlecenia usług, natomiast skarp i rowów – w ciągu następnych max. 3 tygodni. 4)Termin przystąpienia do I i II koszenia, kolejność dróg oraz szczegółowy kilometraż prac zostaną przekazane pisemnie przez przedstawicieli Rejonów Dróg Wojewódzkich. 5)Przed wypełnieniem druku oferty zaleca się przeprowadzić wizję w terenie.
II.5) Główny kod CPV: 77312000-0
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w dniach: 42
II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a)Doświadczenie Wykonawcy: W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest wykazanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: minimum 1 zamówienie na usługi związane z koszeniem o wartości nie mniejszej niż 5 000 PLN brutto z załączeniem dowodów określających, czy usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. b)Osoby skierowane do realizacji zamówienia: W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie minimum 1 osoby odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia. c)Potencjał techniczny. W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest wykazanie: min. 1 kosiarki ciągnikowej bijakowej wraz z informacją o dostępie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b)wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1)Formularz ofertowy, 2)Kosztorys odpowiednio do zadania, 3)Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu; 4)Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania; 5)Zobowiązania podmiotu trzeciego w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nr

czas trwania etapu


Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena

60

czas realizacji zamówienia

40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nr

czas trwania etapu


Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 13/04/2017, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

 

Metryka strony

Udostępniający: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Kiszko Wydział Zamówień Publicznych

Wprowadzający: Andrzej Kiszko

Data modyfikacji: 2017-05-18

Opublikował: Andrzej Kiszko

Data publikacji: 2017-04-04