Dostawa fabrycznie nowych systemów operacyjnych i urządzeń peryferyjnych z podziałem na zadania: Zadanie 1: Serwerowe systemy operacyjne i oprogramowanie biurowe, Zadanie 2: Rozbudowa serwera blade, Zadanie 3: Urządzenia sieciowe, Zadanie 4: Serwery NAS, Zadanie 5: System do backupu, Zadanie 6: Rozbudowa urządzenia Kyocera o moduł faksu Zadanie 7: Dostawa zestawów komputerowych

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA na zadanie 2

            Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, na: dostawę fabrycznie nowych systemów operacyjnych i urządzeń peryferyjnych z podziałem na zadania: zadanie 2 rozbudowa serwera blade, zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1pkt.7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2017r. poz. 1579), ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, tj. podzespoły wyspecyfikowane w SIWZ nie są i nie będą dostępne u producenta.

Białystok, dn. 2017.11.20


INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY na: zadanie 1, zadanie 3, zadanie 4

 

            Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę fabrycznie nowych systemów operacyjnych i urządzeń peryferyjnych z podziałem na zadania: Zadanie 1: Serwerowe systemy operacyjne i oprogramowanie biurowe, Zadanie 3: Urządzenia sieciowe, Zadanie 4: Serwery NAS, zakończone zostało wyborem oferty na: zadanie 1, zadanie 3, zadanie 4 - Centrum Informatyki „ZETO” S. A. ul. Skorupska 9, 15-048 Białystok.

Wybrano ofertę z największą liczbą punktów, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W postępowaniu przetargowym wzięły udział firmy:

Zadanie 1:

  • „Rynek 13” Dorota Krzysiek, Jacek Piasecki Sp. J. Pl. Gen. J. Bema 2/9, 50-265 Wrocław (przy kryterium oceny: cena/termin dostawy – z ceną ofertową 52 508,70 zł. – termin dostawy do dnia 15.12.2017 r.) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 57,08 pkt., termin dostawy 40,00 pkt., razem 97,08 pkt.;
  • Jakub Hryciuk Onex Group Al. NMP 34, 42-200 Częstochowa – oferta została odrzucona;
  • Centrum Informatyki „ZETO” S. A. ul. Skorupska 9, 15-048 Białystok (przy kryterium oceny: cena/termin dostawy – z ceną ofertową 49 949,07 zł. – termin dostawy do dnia 15.12.2017 r.) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., termin dostawy 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt.;
  • „COMPRO” Jolanta Olszewska ul. Kotarbińskiego 19, 41-400 Mysłowice (przy kryterium oceny: cena/termin dostawy – z ceną ofertową 51 500,10 zł. – termin dostawy do dnia 15.12.2017 r.) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 58,19 pkt., termin dostawy 40,00 pkt., razem – 98,19 pkt.;

Zadanie 3:

Centrum Informatyki „ZETO” S. A. ul. Skorupska 9, 15-048 Białystok (przy kryterium oceny: cena/termin dostawy – z ceną ofertową 19 205,22 zł. – termin dostawy do dnia 15.12.2017 r.) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., termin dostawy 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt.;

Zadanie 4:

Centrum Informatyki „ZETO” S. A. ul. Skorupska 9, 15-048 Białystok (przy kryterium oceny: cena/termin dostawy – z ceną ofertową 13 307,37 zł. – termin dostawy do dnia 15.12.2017 r.) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., termin dostawy 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt..

 

Białystok, dn. 2017.11.20


INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA na zadanie 6

            Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, na: dostawę fabrycznie nowych systemów operacyjnych i urządzeń peryferyjnych z podziałem na zadania: zadanie 6: rozbudowa urządzenia Kyocera o moduł faksu zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1pkt.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2017r. poz. 1579), ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Białystok, dn. 2017.11.20


INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY na zadanie 7

            Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę fabrycznie nowych systemów operacyjnych i urządzeń peryferyjnych z podziałem na zadania: Zadanie 7 Dostawa zestawów komputerowych, zakończone zostało wyborem oferty firmy FHU INTERSELL Waldemar Płonka ul. Jesionowa 17A, 42-525 Dąbrowa Górnicza.

Wybrano ofertę z największą liczbą punktów, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W postępowaniu przetargowym wzięły udział firmy:

  • FHU INTERSELL Waldemar Płonka ul. Jesionowa 17A, 42-525 Dąbrowa Górnicza (przy kryterium oceny: cena/termin dostawy – z ceną ofertową 46 432,50 zł. – termin dostawy do dnia 15.12.2017 r.) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., termin dostawy 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt.;
  • Centrum Informatyki „ZETO” S. A. ul. Skorupska 9, 15-048 Białystok (przy kryterium oceny: cena/termin dostawy – z ceną ofertową 49 830,99 zł. – termin dostawy do dnia 15.12.2017 r.) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 55,91 pkt., termin dostawy 40,00 pkt., razem – 95,91 pkt..

Białystok, dn. 2017.11.20


INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY na zadanie 5

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z siedzibą przy ul. Elewatorskiej 6 informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę fabrycznie nowych systemów operacyjnych i urządzeń peryferyjnych z podziałem na zadania: Zadanie 5 System do backupu, zakończone zostało wyborem oferty firmy Miecz Net Karol Labe ul. Mieczyków 14A, 41-250 Czeladź.

Wybrano ofertę najkorzystniejszą, spełniającą warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W postępowaniu przetargowym wzięła udział firma:

Miecz Net Karol Labe ul. Mieczyków 14A, 41-250 Czeladź (przy kryterium oceny: cena/termin dostawy – z ceną ofertową 71 955,00 zł. – termin dostawy do dnia 15.12.2017 r.) – oferta uzyskała w kryterium: cena – 60,00 pkt., termin dostawy 40,00 pkt., razem – 100,00 pkt..

Białystok, dn.2017.11.14


kwota jaką dysponuje Zamawiający:  zadanie 1:  53 176 zł, zadanie 2: 106 955 zł, zadanie 3: 19 666 zł, zadanie 4: 13 246 zł, zadanie 5: 74 953 zł, zadanie 6: 2 209 zł, zadanie 7: 52 973 zł.

 

Zbiorcze zestawienie ofert

 

Numer oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena zł.

(brutto)

Zadanie Nr

Termin  dostawy

1

Miecz Net Karol Labe ul. Mieczyków 14a, 41-250 Czeladź

71 955,00

Zad. 5

15.12.2017

2

„RYNEK 13” Dorota Krzysiek, Jacek Piasecki Sp. j. Pl. Gen. J. Bema 2/9,   50-265 Wrocław

52 508,70

Zad. 1

15.12.2017

3

Jakub Hryciuk Onex Group

Al. NMP 34, 42-200 Częstochowa

50 288,85

Zad. 1

-

4

FHU INTERSELL Waldemar Płonka

ul. Jesionowa 17A,                                           42-525 Dąbrowa Górnicza

46 432,50

Zad. 7

15.12.2017

5

Centrum Informatyki „ZETO” S. A.

ul. Skorupska 9, 15-048 Białystok

49 949,07

93 908,04

19 205,22

13 307,37

49 830,99

Zad. 1

Zad. 2

Zad. 3

Zad. 4

Zad. 7

15.12.2017

6

„COMPRO” Jolanta Olszewska

ul. Kotarbińskiego 19, 41-400 Mysłowice

51 500,10

Zad. 1

15.12.2017

 

Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia przekazuje oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z członków Konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej.

Białystok, dn. 2017.11.07


Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w odpowiedzi na zapytanie potencjalnego wykonawcy udziela odpowiedzi:

Pytanie

W postępowaniu na Dostawę fabrycznie nowych systemów operacyjnych i urządzeń peryferyjnych z podziałem na zadania w zadaniu 1 Zamawiający wymaga dostarczenia poniższych licencji:

- 8 sztuk licencji na system operacyjny dla 1 serwera dwuprocesorowego MS Windows Server Datacenter 2016 GOV OLP 2 Licenses NoLevel CoreLic Qualified (9EA-00234)

- 120 sztuk licencji dostępowych na użytkownika MS Windows Server CAL 2016 User MOLP GOV (R18-05159)

Zamawiający używając oznaczeń oprogramowania OLP oraz MOLP jak również kodów producenta wskazuje na dostawę oprogramowania w ramach licencji OPEN. Pragniemy zauważyć, że Zamawiający ma możliwość korzystania z innych programów licencjonowania i chcielibyśmy zaproponować rozwiązanie oparte na produktach w ramach licencjonowania grupowego Microsoft Products and Services (MPSA). Oprogramowanie firmy Microsoft dostarczane w ramach  umowy MPSA jest identyczne i tożsame  pod względem funkcjonalnym z oprogramowaniem dostępnych w Microsoft Open Licence Program (MOLP) , tym samym spełnia wymogi równoważności funkcjonalnej w stosunku do oprogramowanie dostarczanego w ramach MOLP, a pod względem licencyjnym daje Zamawiającemu dodatkowe korzyści, których nie oferuje MOLP.

Podstawowa różnica dotycząca realizacji dostaw w MPSA i MOLP jest taka, że w MPSA Klient musi zaakceptować (podpisać) umowę licencyjną, rejestrację konta, przed realizacją dostawy, natomiast w MOLP dostawa realizowana jest bez zapoznania Klienta z warunkami licencyjnymi zawartymi w umowie Microsoft Open Licence i podpisania umowy licencyjnej.

Dodatkowo zgodnie z komunikatem ze strony https://www.gov.pl/cyfryzacja/komunikat-dotyczacy-umowy-z-microsoft :

„Ministerstwo Cyfryzacji uprzejmie zawiadamia, iż jest stroną umowy Business and Services nr U9100053 (MBSA) oraz umowy Microsoft Product and Services Agreement nr 4100013999 (MPSA). Organizacjom z sektora publicznego (takim jak np. instytucje rządowe czy samorządowe) umożliwia to staranie się, przy okazji postępowań z zakresu zamówień publicznych, o uzyskanie lepszych cen przy zakupie produktów i usług oferowanych przez Microsoft. Aby skorzystać z tej możliwości w toku realizacji postępowań należy powołać się na numery powyższych umów.”

Zamawiający może korzystać z powyższych umów do których może zarejestrować konto zakupowe.

W załączeniu porównanie OPEN i MPSA.

Czy Zamawiający dopuści złożenie oferty w programie MPSA oraz zaakceptuje (podpisze) umowę licencyjną/rejestrację MPSA?

Odpowiedź:

Zamawiający posiada aktywne licencje Open i nie przewiduje podpisywania umowy rejestracyjnej MPSA.

Zamawiający podtrzymuje wymagania zawarte w SIWZ.

 

Białystok, dn. 2017.11.03


Zmiana SIWZ

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku dokonuje zmiany SIWZ.

SIWZ, Wycena ofertowa Zad. 1, Zał. do oferty Zad. 1, Zał do oferty zad. 7 - po zmianie z dn. 31.10.2017 roku do pobrania w załączniku poniżej. Zmiany zaznaczono czerwoną czcionką.

Białystok. dn. 2017.10.31


Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w odpowiedzi na zapytanie potencjalnego wykonawcy udziela odpowiedzi:

Pytanie nr 1:

Dotyczy:  Zadanie 1: Serwerowe systemy operacyjne i oprogramowanie biurowe,

 

Zamawiający specyfikuje:

„Licencje na system operacyjny

- 8 sztuk licencji na system operacyjny dla 1 serwera dwuprocesorowego MS Windows Server Datacenter 2016 GOV OLP 2 Licenses NoLevel CoreLic Qualified (9EA-00232)

(…)”

 

Według wiedzy Wykonawcy licencja na system operacyjny MS Windows Serwer Datacenter o specyfikowanym przez Zamawiającego  numerze produktu 9EA-0023 to licencja na system operacyjny Datacenter poszerzona o tzw. SoftwareAssurance , czyli jest to produkt o nazwie Microsoft WinSvrDCCore LicSAPk OLP 2Lic NL Gov CoreLic.

Z kolei specyfikowany przez Zamawiającego produkt : MS Windows Server Datacenter 2016 GOV OLP 2 Licenses NoLevel CoreLic Qualified, nie zawiera w nazwie informacji o wymaganym SoftwareAssurance.

Wobec powyższego  prosimy o potwierdzenie czy nie zaszła tu omyłka pisarska i Zamawiający oczekuje 8 szt. licencji  Microsoft WinSvrDCCore 2016 OLP 2Lic NL Gov CoreLic Qlfd 9EA-00234 ?

 

Odpowiedź:

Zamawiający potwierdza, że doszło do omyłki pisarskiej.

Zamówienie dotyczy wersji licencji bez SoftwareAssurance, czyli Microsoft WinSvrDCCore 2016 OLP 2Lic NL Gov CoreLic Qlfd 9EA-00234.

Pytanie nr 2:

Dotyczy:  Zadanie 7: Dostawa zestawów komputerowych

 

Zamawiający specyfikuje:

Zestaw komputerowy 1

Zestaw komputerowy 2

 

Komputer stacjonarny

ZK10

Wyposażenie

dodatkowe

•          Klawiatura USB w układzie polski programisty

•          Mysz optyczna USB z min dwoma klawiszami oraz rolką (scroll)

•          Nagrywarka SATA DVD +/-RW slim

•          Czytnik kart SD

Prosimy o potwierdzenie czy Zamawiający wymaga, aby nagrywarka SATA DVD +/-RW slim i czytnik kart SD, były wbudowane w obudowę komputera?

 

Odpowiedź:

Zamawiający wymaga, aby nagrywarka SATA DVD +/-RW slim i czytnik kart SD, były wbudowane w obudowę komputera.


Ogłoszenie nr 607456-N-2017 z dnia 2017-10-26 r.

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku: Dostawa fabrycznie nowych systemów operacyjnych i urządzeń peryferyjnych z podziałem na zadania: Zadanie 1: Serwerowe systemy operacyjne i oprogramowanie biurowe, Zadanie 2: Rozbudowa serwera blade, Zadanie 3: Urządzenia sieciowe, Zadanie 4: Serwery NAS, Zadanie 5: System do backupu, Zadanie 6: Rozbudowa urządzenia Kyocera o moduł faksu Zadanie 7: Dostawa zestawów komputerowych

Białystok. dn 2017.10.31



OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

  1. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 5066786300000, ul. ul. Elewatorska  6 , 15620   Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 67 67 130, e-mail sekretariat@pzdw.wrotapodlasia.pl, faks 85 67 67 153.
    Adres strony internetowej (URL): http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
    Adres profilu nabywcy:
    Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
  2. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku 15-620 Białystok ul. Elewatorska 6


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych systemów operacyjnych i urządzeń peryferyjnych z podziałem na zadania: Zadanie 1: Serwerowe systemy operacyjne i oprogramowanie biurowe, Zadanie 2: Rozbudowa serwera blade, Zadanie 3: Urządzenia sieciowe, Zadanie 4: Serwery NAS, Zadanie 5: System do backupu, Zadanie 6: Rozbudowa urządzenia Kyocera o moduł faksu Zadanie 7: Dostawa zestawów komputerowych
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa fabrycznie nowych systemów operacyjnych i urządzeń peryferyjnych z podziałem na zadania: Zadanie 1: Serwerowe systemy operacyjne i oprogramowanie biurowe, Zadanie 2: Rozbudowa serwera blade, Zadanie 3: Urządzenia sieciowe, Zadanie 4: Serwery NAS, Zadanie 5: System do backupu, Zadanie 6: Rozbudowa urządzenia Kyocera o moduł faksu Zadanie 7: Dostawa zestawów komputerowych

II.5) Główny kod CPV: 48620000-0
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

48000000-8

48820000-2

48823000-3

32420000-3

30213000-5



II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-12-21

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zadanie 1 – Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu na to zadanie, Zadanie 2 – wykazanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, min. 2 zadania polegające na dostawie serwerów każde o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. (brutto) wraz z załączeniem dowodów określających, czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, Zadanie 3 – Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu na to zadanie, Zadanie 4 – Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu na to zadanie, Zadanie 5 – wykazanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, min. 2 zadania polegające na dostawie systemów do backupu każde o łącznej wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł. (brutto) wraz z załączeniem dowodów określających, czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, Zadanie 6 – Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu na to zadanie, Zadanie 7 – wykazanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, min. 2 zadania polegające na dostawie komputerów każde o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. (brutto) wraz z załączeniem dowodów określających, czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Formularz ofertowy odpowiednio na zadanie: 1,2,3,4,5,6,7 2) Wycena ofertowa odpowiednio na zadanie: 1,2,3,4,5,6,7 2) Załącznik do oferty (odpowiednio do zadania), 3) Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu(dot. zad. 2,5,7), 4) Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania; 5) Zobowiązania podmiotu trzeciego w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena

60,00

termin dostawy

40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - umowa (wzór).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-07, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

 

 

 

 

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Kiszko Wydział Zamówien Publicznych

Data wytworzenia: 2017-10-26

Wprowadzający: Andrzej Kiszko

Data modyfikacji: 2017-11-20

Opublikował: Andrzej Kiszko

Data publikacji: 2017-10-26