Unieważnienie-Remont nawierzchni RDW w Łomży

 

INFORMACJA  O  UNIEWAŻNIENIU  POSTĘPOWANIA

 

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: remont nawierzchni bitumicznych - nakładki z masy mineralno - asfaltowej na terenie RDW w Łomży,  zostało unieważnione w dniu 29.05.2007r. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 – Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

14.06.2007r.

 

 

 

 

OGŁOSZENIE

 

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku

Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży

18 – 400 ŁOMŻA, ul. Poligonowa 30

tel. (0-86) 218–62–12,   tel./fax  (0-86) 218–62-10

http://www.umwp-podlasie.pl/bip/pzdwb/

www.pzdw.home.pl

 

                                                                                     ogłasza  przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej  60 000 euro, na:

 

Remont nawierzchni bitumicznych - nakładki z masy mineralno-asfaltowej

na terenie RDW w Łomży

 

·               droga wojewódzka Nr 645:  w km od 43+920 do 44+020  =   100 mb;     900,00 m2

·               droga wojewódzka Nr 648:  w km od 15+140 do 15+640  =   500 mb;  2 500,00 m2

 

Kod CPV: 45233220-7 - roboty w zakresie nawierzchni dróg.


Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Termin realizacji zamówienia      
4 tygodnie od daty podpisania umowy.


Termin składania ofert - do dnia   
28.05.2007r. do godz. 11:00 (RDW w Łomży).
Otwarcie ofert nastąpi - dnia
  28.05.2007r. o godz. 11:15
.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Warunki udziału w przetargu nieograniczonym.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

·     Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

·     Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

·     Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

·      Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

           

2.  Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:

·   Formularz oferty,

·   Kosztorys ofertowy  (z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia),

·   Wskaźniki czynników cenotwórczych,

·    Dane dotyczące wiarygodności prawnej, technicznej i finansowej wykonawcy:

1)  oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.),

2)  aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzenie aktualności przez organ wydający wypis),

3)  wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, z udokumentowaniem ich doświadczenia  i kwalifikacji zawodowych (uprawnienia) tj.:

·   kierownik budowy/robót: uprawnienia do prowadzenia robót drogowych, min. 2 lata doświadczenia z uprawnieniami;

4)   zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacenie składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej (dot. kierownika budowy/robót),

5)   wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca,

6)   wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (min. 2 zamówienia, każde  o wartości nie mniejszej niż  200 000,00 PLN (brutto)) odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.

 

Pozostałe warunki zgodnie ze Specyfikacją istotnych warunków zamówienia.

 

Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”.

 

SIWZ można pobrać ze strony internetowej zamawiającego http://www.umwp-podlasie.pl/bip/pzdwb/, lub w siedzibie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Łomży.

Osoby upoważnione do kontaktów, w godz. 7:30 – 14:30:

·         Leszek Korytkowski               - tel. (0-86) 218-62-12  

                                                                                                                            

Kryteria wyboru ofert - najniższa cena ofertowa (brutto).

Łomża, dnia  18.05.2007r.

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku

Wytwarzający/odpowiadający: Małgorzata Tomkiel

Wprowadzający: Małgorzata Tomkiel

Data wprowadzenia: 2007-05-18

Data modyfikacji: 2007-06-14

Opublikował: Małgorzata Tomkiel

Data publikacji: 2007-05-18