Remont nawierzchni dr. woj. Nr 651 w m. Szypliszki
INFORMACJA O ZAWARCIU UMOWY
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: remont nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej Nr 651 Gołdap – Żytkiejmy – Szypliszki – Sejny w miejscowości Szypliszki w km 63+950-64+615, zakończone zostało podpisaniem umowy w dniu 14.06.2007r. z Przedsiębiorstwem Drogowo – Mostowym Spółka Akcyjna, ul. Przytorowa 9B, 16-400 Suwałki.
14.06.2007r.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach z siedzibą przy ul. Przytorowej 9B
informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego z dnia 04.06.2007r. na: Remont nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej Nr 651 Gołdap – Żytkiejmy – Szypliszki – Sejny w miejscowości Szypliszki w km 63+950-64+615,
zakończone zostało wyborem oferty Przedsiębiorstwa Drogowo – Mostowego Spółka Akcyjna, ul. Przytorowa 9B, 16-400 Suwałki. Wybrano ofertę korzystną cenowo, spełniającą warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
06.06.2007r.
O G Ł O S Z E N I E
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku
Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach
16-400 Suwałki, ul. Przytorowa 9B; tel. (0-87) 565-04-74 fax (0-87) 565-18-44
http://www.umwp-podlasie.pl/bip/pzdwb/
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 60 000 euro, na:
Remont nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej Nr 651 Gołdap – Żytkiejmy – Szypliszki – Sejny w miejscowości Szypliszki w km 63+950-64+615.
Kod CPV: CPV 45233142-6 – roboty w zakresie naprawy dróg.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Termin realizacji zamówienia – w ciągu 4 tygodni od dnia podpisania umowy
Termin składania ofert – do dnia 04.06.2007r. do godz. 930 (sekretariat).
Otwarcie ofert nastąpi – dnia 04.06.2007r. o godz. 1000 (pok. Nr 19).
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Warunki udziału w przetargu nieograniczonym.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
· Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
· Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
· Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
· Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
· Formularz oferty,
· Kosztorys ofertowy (z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia,
· Wskaźniki czynników cenotwórczych,
· Dane dotyczące wiarygodności prawnej, technicznej i finansowej wykonawcy:
1) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.),
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzenie aktualności przez organ wydający wypis),
3) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych tj.:
· kierownik budowy/robót: uprawnienia do prowadzenia robót drogowych, min. 2 lata doświadczenia z uprawnieniami;
4) zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacenie składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej (dot. kierownika budowy/robót),
5) wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca,
6) wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (min 2 zamówienia każde o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 PLN) odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
Pozostałe warunki zgodnie ze Specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”.
SIWZ można pobrać ze strony internetowej zamawiającego http://www.umwp-podlasie.pl/bip/pzdwb/, odebrać w siedzibie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Suwałkach, ul. Przytorowa 9B w sekretariacie lub za zaliczeniem pocztowym.
Osoby upoważnione do kontaktów, w godz. 7.30 – 14.30:
Bożena Sokołowska - tel. (0-87) 565-18-44 (sprawy dot. procedury przetargowej)
Lucyna Sacharzewska - tel. (0-87) 565-18-44 (sprawy merytoryczne)
Kryteria wyboru ofert - najniższa cena ofertowa (brutto).
25.05.2007r.
Metryka strony